Saataisko me tänne nyt ap sun oma kokovartalosta otettu kuva, mielellään bikineissä tai speedoissa (jos oot mies) ja lisäksi vielä kasvoista oikeen tarkka kuva? Koska tietysti itse nyt olet jollain tapaa täydellinen? =)
Miten sun mielestä lihavien (ja totta kai heti rumien) pitäisi pukeutua? Kun he eivät saa pukeutua kauniisti tai naisellisesti, koska ovat heti hirveitä lilluroita ja kolme kertaa miestään suurempia..mutta eivät saa pukeutua vähemmän huomaamattomasti..koska ovat lihavia ja luovuttaneita. Sori vaan, mutta tämä sun logiikka tässä ontuu. Ootko huomannut itse yhtään? =)
Ja entä kaunis ihminen..ei saa pukeutua naisellisesti, jos ei treenaa kunnolla..no miten hän sit pukeutuu..huomaamattomasti? Mutta sittenhän se rikkoo tätä sun logiikkaa taas. Katsos, kun kauniin piti pukeutua naisellisesti ja hyvin, ei huomaamattomasti tai huonosti. Hmmm...
Mitäpä jos ihmiset itse saisivat päättää pukeutumisensa? Pukeutuvat niiin naisellisesti kuin haluavat tai olevat pukeutumatta? Nimettäin kuten jokaisessa kodissa käyneessä voit sanoa, että yksinkään ei samanlainen ole. Kullakin on oma makunsa ja kullakin rumat lamppunsa

Eli toisen vaatteet eivät kelpaa toiselle. Ei ne kilot siinä sano, saako pukeutua vähän ees lyhyempään hameeseen tai se, onko treenattu.
Minä epäilen, etä et itse ole kovin hyvin treenattu etkä kaunis. Koska tiedän paljon kauniita ihmisiä, jotka käyttävät paljon meikkiä. Näet heitä joka päivä telkkarissakin, huomhuom. Miten itse pukeudut? Saadaanko ne kuvat, kiitos. Voimme arvostella, kun itsekin tykkäät arvostella =)
Itse olen normipainoinen ja treenattu, en pukeudu kovin lyhyisiin mekkoihin silti. Eli munko nyt pitäis iskee minari päälle, kun kerta se kuuluu tuohon sun logiikkaan? Itse tykkään pukeutua melko klassisesti ja jopa urheilullisesti kotosalla ollessa. Ja olen vieläpä kaunis ja käytän baarissa meikkiä paljon enemmän, koska mielestäni sillä saa kivoja tehosteita tai uusia juttuja tehtyä. Mieskin on komea, ei oo hirveän pitkä, ja on lihaksikas.
Oletko tietoinen, että mies voi olla komea ja lihaksikas, vaikkei ole pitkä? Miten selität, että tiedän monen näyttelijän näköisiä miehiä (erittäin komeita), jotka ovat lyhyitä ja erittäin lihaksikkaita? Rasvaa ylimääräistä ei ole mitään, näkyy 8-pack. Miten selität tämän, koska tämähän rikkoo nyt taas tämän logiikkasi?
Sulla on se vika, että tää sun looginen päättely ei ole kunnossa. Sun pitäs itelles selkeyttää nuo ohjeet jne, koska niissä nyt on mätää..ne sulkee pois monia viahtoehtoja, eli on liian pelkistettyjä.