Väittäkää vaan vastaan mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että olen oikeassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrperhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Voiko sun mielestä olla kaunista naista, joka on ylipainoinen?

Voi, mutta ne on niitä poikkeuksia :) On niitäkin tullut nähtyä :) Suurin osa ei valitettavasti ole.

No ei kyllä.. Piti vain tarkistaa ap:n ajatuksenjuoksu ennen kuin alkaa enempää miettimään aihetta. ;) Itse en ole asiaan kauheasti kiinnittänyt huomiota, mutta en usko sinun ihan väärässäkään olleen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vrperhe:
Enemmän näkee ylipainoisia naisia "tavallisten" miesten kanssa kuin toisinpäin.

Tuo on tilastojen valossa hieman ongelmallinen väite. Nimittäin miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista. Tuo voi tosin olla vielä mahdollista, jos sinkkunaiset ovat selkeästi keskimäärin hoikkia ja sinkkumiehet taas lihavia (jälkimmäinen ei kuulosta uskottavalta)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nöpönenä:
suurin osa noista väitteistä on kyl totta... Oon huomannu samat jutut itsekkin! Mutta sitä en tiedä, oliko tarpeen kirjoittaa se tänne. x_____X
Osa on tietenkin totta, itsekin olen havainnut. Mutta että suurinosa, tuskin. :) Mutta varmaan se kannatti kirjoittaa tänne, ketju voi muodostua tooooodella pitkäksi. :xmas:

Mutta kun kyllä se vaan on niin, että suurin osa. Poikkeukset on aina mukava päivänpiristys ja niihin erityisesti kiinnitän huomiota juuri sen takia että ovat poikkeuksia. Kukaan ei vaan koskaan halua myöntää olevansa juuri se löysä hoikka joka näyttää hirveeltä mikroshorteissa. Tai se ylipainoinen jonka mies on hiirulainen. Tai se suurperheen äiti joka ei yleisillä paikoilla jaksa niin kommennella lapsia kun ollaan "lomalla". Eihän kukaan tietenkään halua tällaista myöntää. Tai edes suostu uskomaan, että kuuluisi enemmistöön, että on juuri samanlainen kuin kaikki muut. Jokainenhan haluaa uskoa olevansa erityinen ja massasta poikkeava.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Voiko sun mielestä olla kaunista naista, joka on ylipainoinen?

Mun mielestä ap:n kirjoituksesta ymmärsi, että voi. Mutta ne lihavat ovat jotenkin menettäneet toivonsa, eivätkä jaksa pukeutua kauniisti. Ap:n mielestähän on myös rumia laihoja.

On tosi hassua, että ihmiset niin kovasti hermostuvat näistä yleistyksistä. Jos ap:n työpaikalla käyvät ihmiset mahtuvat noihin kategorioihin, se ei tarkoita, että ihan kaikki 5-6 lapsiset perheet olisivat ap:n mainitseman kaltaisia. Eihän ap väittänyt, että SINUN perheesi on sellainen, vaan että monet ovat.

Oliskohan se kuitenkin niin, että sellaiseen 5-lapsiseen perheeseen tulee kiinnitettyä enemmän huomiota, missä on ne huonosti käyttäytyvät lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Tuo voi tosin olla vielä mahdollista, jos sinkkunaiset ovat selkeästi keskimäärin hoikkia ja sinkkumiehet taas lihavia (jälkimmäinen ei kuulosta uskottavalta)

Näinhän se usein on, varsinkin vanhemmissa ikäluokissa. Yli 30-vuotiaat sinkkumiehet ovat usein lihavia...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
suurin osa noista väitteistä on kyl totta... Oon huomannu samat jutut itsekkin! Mutta sitä en tiedä, oliko tarpeen kirjoittaa se tänne. x_____X
Osa on tietenkin totta, itsekin olen havainnut. Mutta että suurinosa, tuskin. :) Mutta varmaan se kannatti kirjoittaa tänne, ketju voi muodostua tooooodella pitkäksi. :xmas:

Mutta kun kyllä se vaan on niin, että suurin osa. Poikkeukset on aina mukava päivänpiristys ja niihin erityisesti kiinnitän huomiota juuri sen takia että ovat poikkeuksia. Kukaan ei vaan koskaan halua myöntää olevansa juuri se löysä hoikka joka näyttää hirveeltä mikroshorteissa. Tai se ylipainoinen jonka mies on hiirulainen. Tai se suurperheen äiti joka ei yleisillä paikoilla jaksa niin kommennella lapsia kun ollaan "lomalla". Eihän kukaan tietenkään halua tällaista myöntää. Tai edes suostu uskomaan, että kuuluisi enemmistöön, että on juuri samanlainen kuin kaikki muut. Jokainenhan haluaa uskoa olevansa erityinen ja massasta poikkeava.

Mimmonen sä ap ite oot? Mihin ryhmään siis katsot kuuluvas?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis Veera:
Jahas, ja tämä alotus todisti sen minkä tiesinki jo: kaunis voi ihminen olla ulkokuoreltaan mutta kun suunsa avaa niin paska haisee...

Miksi sä oletit et mä olisin kaunis? Mä en nimittäin ole, enkä edes pyri siihen. Mä olen sellainen mitä mammat täällä haukkuisi rekkamieslesbon näköiseksi. Työni puolesta joudun olemaan ns. miesmäinen tai no en joudu mutta ei siitä ole haittaa ;) En ole hoikka, olen suuri, mutta se on lihasta. Koska edelleen, työni puolesta se on tärkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis Veera:
Jahas, ja tämä alotus todisti sen minkä tiesinki jo: kaunis voi ihminen olla ulkokuoreltaan mutta kun suunsa avaa niin paska haisee...

Miksi sä oletit et mä olisin kaunis? Mä en nimittäin ole, enkä edes pyri siihen. Mä olen sellainen mitä mammat täällä haukkuisi rekkamieslesbon näköiseksi. Työni puolesta joudun olemaan ns. miesmäinen tai no en joudu mutta ei siitä ole haittaa ;) En ole hoikka, olen suuri, mutta se on lihasta. Koska edelleen, työni puolesta se on tärkeää.

No mä kysyinki tossa edellä että mihin kategoriaat sä luet ittes kuuluvan.

Okei, eli sä oot sitten vartija tai poliisi :D

Ihan kaikkea vääntöä lukematta, pakko sanoa, että olet ap vähän törkeä. Kyllä tuossa silti toden siemen piilee. :|

Mikähän siinä on, että ne oikeasti elämäänsä tyytyväiset, hyvänäköset ja hyväkroppaset, siis oikeesti kauniit, monesti vastoin yleistä luuloa onki ne mukavimmat, rennoimat ja pukeutuuki kivasti, mutta ei itseään korostavasti...?

En silti alkais yleistään, että läskit on inhottavia tms...

Samaa mieltä. Joillain vaan on hauskaa pahoittaa toisten mieli

En kyllä ihan samaa mieltä ole. Kyllä lihavatkin naiset voivat olla useinkin nättejä. Mutta harmiksi näkee niitä kun pukeutuu ylikireisiin vaatteisiin ja sen hirveetä katsottavaa.

Kyllähän lihavat voivat olla kauniita kasvojen piirteiltään(tiedän monia) ja laihat rumia kasvojen piirteiltään(tiedän monia). Se nyt on selvä tosiasia. Puhutaanko tässä nyt lihavista/laihoista vai kasvojenpiirteistä?

Saataisko me tänne nyt ap sun oma kokovartalosta otettu kuva, mielellään bikineissä tai speedoissa (jos oot mies) ja lisäksi vielä kasvoista oikeen tarkka kuva? Koska tietysti itse nyt olet jollain tapaa täydellinen? =)

Miten sun mielestä lihavien (ja totta kai heti rumien) pitäisi pukeutua? Kun he eivät saa pukeutua kauniisti tai naisellisesti, koska ovat heti hirveitä lilluroita ja kolme kertaa miestään suurempia..mutta eivät saa pukeutua vähemmän huomaamattomasti..koska ovat lihavia ja luovuttaneita. Sori vaan, mutta tämä sun logiikka tässä ontuu. Ootko huomannut itse yhtään? =)

Ja entä kaunis ihminen..ei saa pukeutua naisellisesti, jos ei treenaa kunnolla..no miten hän sit pukeutuu..huomaamattomasti? Mutta sittenhän se rikkoo tätä sun logiikkaa taas. Katsos, kun kauniin piti pukeutua naisellisesti ja hyvin, ei huomaamattomasti tai huonosti. Hmmm...

Mitäpä jos ihmiset itse saisivat päättää pukeutumisensa? Pukeutuvat niiin naisellisesti kuin haluavat tai olevat pukeutumatta? Nimettäin kuten jokaisessa kodissa käyneessä voit sanoa, että yksinkään ei samanlainen ole. Kullakin on oma makunsa ja kullakin rumat lamppunsa ;) Eli toisen vaatteet eivät kelpaa toiselle. Ei ne kilot siinä sano, saako pukeutua vähän ees lyhyempään hameeseen tai se, onko treenattu.

Minä epäilen, etä et itse ole kovin hyvin treenattu etkä kaunis. Koska tiedän paljon kauniita ihmisiä, jotka käyttävät paljon meikkiä. Näet heitä joka päivä telkkarissakin, huomhuom. Miten itse pukeudut? Saadaanko ne kuvat, kiitos. Voimme arvostella, kun itsekin tykkäät arvostella =)

Itse olen normipainoinen ja treenattu, en pukeudu kovin lyhyisiin mekkoihin silti. Eli munko nyt pitäis iskee minari päälle, kun kerta se kuuluu tuohon sun logiikkaan? Itse tykkään pukeutua melko klassisesti ja jopa urheilullisesti kotosalla ollessa. Ja olen vieläpä kaunis ja käytän baarissa meikkiä paljon enemmän, koska mielestäni sillä saa kivoja tehosteita tai uusia juttuja tehtyä. Mieskin on komea, ei oo hirveän pitkä, ja on lihaksikas.

Oletko tietoinen, että mies voi olla komea ja lihaksikas, vaikkei ole pitkä? Miten selität, että tiedän monen näyttelijän näköisiä miehiä (erittäin komeita), jotka ovat lyhyitä ja erittäin lihaksikkaita? Rasvaa ylimääräistä ei ole mitään, näkyy 8-pack. Miten selität tämän, koska tämähän rikkoo nyt taas tämän logiikkasi?

Sulla on se vika, että tää sun looginen päättely ei ole kunnossa. Sun pitäs itelles selkeyttää nuo ohjeet jne, koska niissä nyt on mätää..ne sulkee pois monia viahtoehtoja, eli on liian pelkistettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja säälisua:
AP on itsestään epävarma ja matalapalkka-alalla ja siksi sillä on paha olla. Tänne se sitten purkaa pahaa oloaan, reppana. Sääliksi käy :(.

Tämä johtopäätös muuten voimme ap:sta tehdä. Ovatko täten yleistettynä kaikki matalapalkka-alalla työskentelevät pahoinvoivia ja katkeria sekä kateellisia? Tällä tavalla saadaan ihan samoin tehtyä söpöjä yleistyksiä =)

No, sitten mä vissiin oon tosi kaunis, kun en käytä yhtään meikkiä. Ja nää 5-10 vuotta vanhat kulahtaneet vaatteet on kanssa kaikki tosi kauniita ja tyylikkäitä. Oon kyllä tässä harkinnut, että pitäis laittaa koko vaatekaappi uusiks, mutta enpä taida viitsiäkään. Kiitos, pelastit mun päivän.

Olen huomannut, että nykyään kun on tääl Suomes niin paljon ylipainoisia ihmisiä, niin normaalipainoisia pidetäänkin jo alipainoisina! O__o
Ja toinen asia: Miksi ylipainoisia ei missään nimessä saa haukkua, mutta jos joku on hieman normaalia laihempi, hän saa kuulla tällaisia huomautuksia: hyi että oot laiha/kauhee kukkakeppi/sä nyt oot tollanen tikku. En tietenkään tarkoita, että lihavia saisi haukkua. Halusin vaan kertoa tän niille järjen jättiläisille, jotka luulee, ettei laihaksi haukkuminen satuta.:(
-Lihava tai laiha, yhtä arvokas.- :o)

Uusimmat

Yhteistyössä