V
"vieras"
Vieras
Kai vaimonkin pitää saada irti jotakin muuten tyhjästä liitostanne. Hoitaa kuitenkin varmaan kotia ja lapsia enemmän kuin sinä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja mikä tuossa ei ole loisimista?Tässä nytnei ollut kysy ns. Loisimisesta, vaan siitä että hyvätuloinen nainen haaskaa ensin oman palkkansa ja jättää omat luottokorttilaskunsa sitten miehen maksettavaksi joka kiltisti ne maksaa.
Älä nyt viitsi. Ap:n esimerkki on sieltä aika lailla kärjistetystä päästä mutta loisimista on monenlaista.
Ja mikä tuossa ei ole loisimista?
No voi jumaliste. Viittasinko minä jossain omalla kommentilla tähän ketjuun tai mainitsinko että pidän yleisenä totuutena sitä mitä tältä palstalta luen ja muodostan kaikki käsitykset sen mukaan? Kyllä mä puhuin ihan elämänkokemuksen pohjalta mutta laske sinä viestejäsi siellä ja lue palstaa kuin raamattua.
Olen se joka sivulla 2 jo ehdotti että avioehto ja lopetat sen maksamisen. Kaikesta tästä jahnaamisesta voi päätellä että joko olet provo