Vaimolle vierasta

• Viestiketjun aloittaja mies vm.-78
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä päästiin myös toteutukseen. Tästä on viime aikoina puhuttu rakastelun yhteydessä ja vaimokin on innostunut. On haaveillut eri tutuista miehistä ja maininnut myös, että sillä ja sillä olisi iso ja paksu. Itselläni on se 15 cm erektiossa. Järkytyksekseni ja yllätyksekseni vaimo laittoi aamupäivällä viestiä, että oli tavannut naapurin miehen aamulenkillä ja pyytänyt tätä meille auttamaan jossain asiassa. Vaimo ilmoitti siis etukäteen, että nyt se olisi mahdollista ja haluanko? Minulla iski samalla pieni katumus, mutta myös kova erektio. Mietin hetken ja laitoin vastauksena, että antaa mennä. Mies oli tullut ja vaimo oli antanut rintojen vähän vilahdella. Kun kiinnostus oli herännyt, niin vaimo oli kertonut miehelle tilanteen ja sanonut, että minäkin tiedän. Siellä oli sitten annettu ja saatu suuseksiä ja myös sitä paksua ja isoa munaa. Sain tiedon tästä töihin ja voin sanoa, että minulla seisoi kolme tuntia yhtä menoa. Menin kotiin ja ruuan jälkeen vein tyttären harrastuksiin. Tulin sieltä ja kiskoin vaimon makuuhuoneeseen. Riisuin molemmilta housut ja työnsin seisovan kaluni suoraan märkään ja nussittuun pilluun.
Panin tasaiseen tahtiin ja vaimo kertoi samalla mitä oli tapahtunut. Kehui vieraan vartaloa ja isoa kalua. Tämä kaikki sai minut laukeamaan n. minuutissa. Oli aivan ihanaa.

• Tykkää
Reactions: Martinell
vierailija
Kerron oman tarinan.
Se ei ole sellainen pettämisestä kertova.
Olin kerran ravintolassa viettämässä kesä iltaa. Minua haki tanssimaan hieman vanhempi nainen tanssimaan .
Itse olin silloin 24v.
Hän haki uudestaan ja uudestaan vaikka en ole mikään tanssi parketilla mikään taituri.
Nainen tuoksui hyvälle ja olin varma että hänessä tuoksui pillu.
Enpä osannut tehdä aloitetta että olisin kertonut että haluaisin vaikka minulla seisoi ja se takuulla tuntui kun tanssiessa nainen painautui jalkaani vasten kun haluten.
Nainen ilmeisesti ajatteleli etten tajua naisen päälle mitään.
Kysyi haluaisiko pillua.
Alkoi puhumaan siitä.
Menimme pöytääni ja kysyin haluaisiko hän juotavaa.. halusi punaviiniä itselleni lonkeron..pyysi että olisin selvänä mikäli haluaisin.
Kertoi sitten syyn miksi.
Minun tehtävä olisi auttaa ..koska hänen mies ei pysty saamaan aikaan raskautta..minun ei tarvitse muuta vastuuta kantaa.
Mietin hetken ja kun vastausta odotettiin .. suostuin.
Osana syynä oli etten ollut saanut pillua pariin kuukauteen ja nainen oli hyvän näköinen.
Se yö oli aika villiä seksiä..
Heti kun pääsimme naisen kotiin..hänen miehensä kyydotsemänä nainen kysyi saisiko mies nähdä?
En tiennyt mitä vastata mutta sanoin kuitenkin että katsokoon.
Niin olimme sylikkäin suutelemassa ja kävimme kuumana..nyt olin varma että pillu tuoksui..riisuin naisen ja mikä pakkaus sieltä löytyi.
Itsekkin menetin vaatteet ja kävin pillun kimppuun..
Sen jälkeen alkoi yhdynnät..laskin sisään paksua siementä..joka otettiin vastaan kiimaisena.
Aamulla sain vielä kahdet sisään.
Vaihdoimme Puh no kun päivällä lähdin kotiin.
Kuukauden kuluttua uusimme mutta se ei ollut tarpeen..taisi mennä nautinnon piikkiin koska taisi kullin koko olla mieleen.
Olin kolmeen lapseen osallisena..
Olen yhden lapsen kummisetä.
Näen vieläkin tätä vaimoa säännöllisesti..
Justjoo...

Jos IHMISET ovat keskenään sopineet tällaisista "järjestelyistä", joista kerroit, nii sittenkö pettäminen ei [enää] olekaan pettämistä?

Ei näköjään... :(

Minua kiinnostaisi enemmän Erään muun mielipide asiaan...

Ja olet siis yhden oman biologisen lapsesi kummisetä??? On kyllä kreisi kuvio... mahdatko edes tietää, että mitä kummina oleminen tarkoittaa.

-HPop (Hyvän Paimenen oma pässi)

Olemme joskus leikillään keskustelleet vaimoni kanssa että otettaisiin mukaan sänkyleikkeihin vieras mies.Nyt vaimoni on todella innostunut tästä kokeilusta ja ehdotti että saisi hommata itselleen kaksi vierasta kaveria naimaan häntä,minä saisin olla mukana kolmantena.Onko muilla kokemusta vastaavasta?Itseäni todella kiihottaa ajatus mutta samalla epäröin.
Päättäkää se yhdessä ja anna vaimosi tehdä se loppuvalinta ,jos rakkauselämänne on kunnossa niin ei kun menoksi, Olen kokenut tuon jo mutta vaimoni on kuollut jo vuosia sitten ja se piristi ja lujitti liittoamme, noiden kokemusten jälkeen rakas oli vielä rakkaampi !

vierailija
anna vaimosi tehdä se loppuvalinta ,jos rakkauselämänne on kunnossa niin ei kun menoksi, Olen kokenut tuon jo mutta vaimoni on kuollut jo vuosia sitten ja se piristi ja lujitti liittoamme, noiden kokemusten jälkeen rakas oli vielä rakkaampi !
Hei, kertoisitko, että miten tuollainen (vieraan miehen ottaminen mukaan) voi piristää ja lujittaa omaa liittoa. Ja ennen kaikkea: miten ne sellaiset... kokemukset vaikuttivat niin, että niiden... kokemusten jälkeen rakkaastasi tuli sinulle vieläkin rakkaampi?

-ihmettelijäTee

Olemme vamhenpi pari ja kun olen jaloistani osaksi vammainen nainen, miehemi katselee nuorempia. Saa tuoda nuoria tyttöjä kun tiedän ja saan katsella. On kyllä kiva katsoa kun vanhakin mies jaksaa paria nuorta naida, ei sillä muuten seisoiskaan.
Se on kumma kyllä mies ja varmaan nainenkin nai myös silmillään. Siis se hänen näkemänsä kiihottaa seisokkiin !!

Meillä otin asian vaimoni kanssa 2 vuotta sitten puheeksi eräänä aamuna nähtyäni eroottisen unen, jossa vieras mies rakasteli vaimoni kanssa. Kerroin kiihottuneeni siitä ja että se tuntui aika todelliselta. Vaimoni ei pitänyt kuulemastaan ja kieltäytyi puhumasta aiheesta alkuun. Muutaman kerran siitä juteltiin myöhemminkin, kunnes se tuntui vaimostanikin jännittävältä.

Vuosi sitten päätettiin laittaa nettihakuilmoitus ja suurin osa vastauksista oli ihan pervoja. Muutama mies vastasi asiallisesti ja pyysimme yhtä kylään. Muutaman viinilasillisen jälkeen mies sai hyväillä vaimoani ja minua se kiihotti. Toisella kertaa tunnelma oli vapautuneempi ja katselin vierestä, kun kaveri rakasteli vaimoni kanssa. Oma seksimme sai ihan uutta sävyä näiden tapaamisten jälkeen ja viime kesänä meillä kävi kaksi nuorempaa kaveria yhtäaikaa. Täytyy vaan sanoa, että vaimoni on vapautuneempi kuin ennen seksin suhteen.

Homma siis on kannattanut meidän suhteessa, mutta tosin olemme myös sopineet, että vieras seksi on sallittua molemmille. -Vaatii siis pohdintaa niille, jotka kannattavat yksinomaan avioseksiä.
Minulla on samanlaiset kokemukset ,meillä oli siis vain kolmas pyörä ja olimme sängyssä kolmistaan ja hoitelimme vaimoani ja täytyy sanoa että eivät ne miehet aina tätä halua. kaksi ensitapaamista panin videolle ja toisen tapaamisen tallenteet näyttivät selvästi että kyllä se nainenkin sitä haluaa, vaimoni sai toisella tapaamisella kaikkian 16 kertaa tältä pystyvältä mieheltä vaikka hän oli vähän pienikaluinenkin . kai sen käyttötapa ratkaisi asian. Vaimoni oli sen jälkeen kyllä vielä entistäkin rennompi seksissä ja vanhempana sitten kerran keskustellessamme seksistä naurahti ja sanoi.......kaikkeen sitä minäkin olen piru vie ryhtynyt

Minulla on samanlaiset kokemukset ,meillä oli siis vain kolmas pyörä ja olimme sängyssä kolmistaan ja hoitelimme vaimoani ja täytyy sanoa että eivät ne miehet aina tätä halua. kaksi ensitapaamista panin videolle ja toisen tapaamisen tallenteet näyttivät selvästi että kyllä se nainenkin sitä haluaa, vaimoni sai toisella tapaamisella kaikkian 16 kertaa tältä pystyvältä mieheltä vaikka hän oli vähän pienikaluinenkin . kai sen käyttötapa ratkaisi asian. Vaimoni oli sen jälkeen kyllä vielä entistäkin rennompi seksissä ja vanhempana sitten kerran keskustellessamme seksistä naurahti ja sanoi.......kaikkeen sitä minäkin olen piru vie ryhtynyt
Jatka tuohon tarinaani (16 kertaa)vielä että muistan siellä ensitreffeillä kun olimme ja välillä väsähdimme ja vaimoni mukkui kainalossani . Yhtä äkkiä aloin heräilemään pilkkopimeässä kun vaimoni alkoi kainalossani hiljaa nytkähtelemään ja tuli hengitys katkoja . Sitten tajusin että kaverilla tekee taas mieli ja pikkuhilkaa oli takaapäin taas täysi työ menossa. Aamulla olimme päivän valjettua kolmistaan sängyssä vielä alasti ja oli mielessä jo kotiin lähtö,vaimoni oli taas kainalossani ja paljas pylly kaveriin päin. Kaverilla taas alkoi tehdä mieli ja tuli takaapäin vaimooni ja alkoi taas mielitöihinsä. Tunsin kun vaimoni piteli minusta kiinni käsivarret kovana ja päästi lopuksi pitkä voihkaisun ja sanoi sitten , minulle tuli taas . Minustä nämä ovat olleet hienoja kokemuksia,,toivoisin muillekkin ja olen vaimolleni ikuisesti kiitollinen että hän lähti mukaan tähän !!

Vähän aiheeseen liittyy, niin oli pakko kysyä, että onkohan kellään muulla samanlaisia outoja fantasioita kuin minulla.

Olemme olleet tyttöystäväni kanssa jo yli kaksi vuotta parisuhteessa ja suhde on toiminut hyvin.

Siinä missä muut miehet ehkä fantasioivat toisen naisen kanssa panemisesta (pettämisestä siis) niin minä kiihotun kun ajattelen juurikin naiseni jonkun toisen miehen kanssa. En siis nyt puhu mistään kolmen kimpasta. Ajatus että olisin sängyssä toisen miehen kanssa, vaikka tyttöysväni olisikin välissä, jotenkin vain ällötää.

Fantasioissani asiat tapahtuvatkin lähinnä tyyliin, menen johonkin mökkibileisiin tyttöystäväni tietämättä, että minäkin olen tullut sinne. Seikkailen vähän aikaa etsien tyttöystävääni ja kuulenkin ettei häntä ole vähään aikaan näkynyt. Jatkan etsimistä ja jossain vaiheessa löydän tyttöystäväni syrjäisestä paikasta, kaukaisemmasta huoneesta, ja hän on siellä jonkun miehen kanssa.. En rynni sisään, vaan jään tarkkailemaan tapahtuman kulkua. Mies nousee seisomaan ja tyttöysväni istuu sängyn laidalla ja vetää miehen housut pois jalasta ja näen kuinka miehellä roikkuu hänen pitkä munansa täysin velttona. Tyttöystäväni ottaa miehen munan suuhunsa ja imee sitä kunnes se on täysin kova. Tyttöystävälläni on kesämekko ja hän nousee seinää vasten seisomaan. Mies vetää tyttöystävältäni mekon ylös ja pikkuhousut alas ja pienen kostutuksen jälkeen tunkee ison munansa tyttöystäväni sisään ja alkaa hommiin. Hetken jälkeen hän tulee ja fantasiani loppuu siihen.

Siinä teille oli vähän tarinan poikaa.. Mutta ku tuollasia tarinoita päässä ihan oikeesti liikkuu enemminkin. Alkaa olemaan jo epänormaalia vissiin tuollanen fantasioiminen pettämisestä? Kun en kuitenkaan haluaisi että niin tapahtuisi. Jotkut fantasiat on vaan hyvä olla tapahtumatta.

Kiihoittaako ketään muuta moinen? Olisiko jo aika aloittaa kirjottamaan Jalluun noita tarinoita jos muutkin vaikka saisivat kiihoketta?
Tiedän vastauksen tuohon fantasiaan. Olet nimittäin Bi seksuaali ja niin olen minäkin.. tuo on vaimoille joskus arka aihe. Otin kerran vaimolleni puheen aiheeksi kolmannen pyörän meidän liittoomme kun minä aloin tuntea vaikeuksia seksissä kun siemensyöksyt alkoivat tulla liian aikaisin. Onneksi hän kiinnostui ja voin sanoa että löydettiin erittäin kyvykäs samanikäinen aviossa oleva mies,vähän kauempaa,kuulemma vaimo ei ollut enää kiinnostunut seksistä,tätä jatkettiin ainakin 10 vuotta. Tätä mies seksi innostustani en uskaltaltanut paljastaa vaan tein sen salaa kun löysin sopivan kaverin ja ei kyllä kaduta yhtään . Elämää tämä vain on ja sitten vanhempana ei tarvitse miettiä miltä se olis tuntunut

vierailija
Tiedän vastauksen tuohon fantasiaan. Olet nimittäin Bi seksuaali ja niin olen minäkin..
"kiihotun kun ajattelen juurikin naiseni jonkun toisen miehen kanssa", joo sanoi noin, mutta hän sanoi myös näin: "Ajatus että olisin sängyssä toisen miehen kanssa, vaikka tyttöysväni olisikin välissä, jotenkin vain ällötää." - miten siis kyseinen kaveri muka voi olla bi. Jos se ällöttää, niin silloin se ällöttää. Todennäköisesti kaveri on ihan hetero, jolla on [vain] fantasia.

Mistä lähtien fantasiat ovat määritelleet ihmisen seksuaalisen suuntautumisen? Vaikka sinulla on oma kokemus, joka on mitä on, et siltikään voi sen perusteella määritellä toisen ihmisen suuntautumista.

Joo, varmaan sit myös minäkin oon bi, kun minullakin välillä samantapaisia käy mielessä... ja pah! Pidän jopa alastomien naisten välisen seksin katselemisesta, ja TIEDÄN kyllä olevani ihan täys-hetero.

Seta-aivopestyssä yhteiskunnassa kaikki heterot, joilla on edes vähänkin tällaisia... erikoislaatuisia fantasioita, ovat näköjään automaattisesti vähintään bi, elleivät sit jopa [piilo-]homoseksuaaleja! Seta ja kumppanit yksittäisen heille täysin vieraan ihmisen paremmin varmaan tunteekin kuin ihminen itse itsensä tuntee!

Ei anneta kyseisen porukan määritellä sitä mitä olemme, vaan ajatelkaamme ihan itse; omilla aivoillamme.

-ihmettelijäTee

vierailija
Olemme joskus leikillään keskustelleet vaimoni kanssa että otettaisiin mukaan sänkyleikkeihin vieras mies.Nyt vaimoni on todella innostunut tästä kokeilusta ja ehdotti että saisi hommata itselleen kaksi vierasta kaveria naimaan häntä,minä saisin olla mukana kolmantena.Onko muilla kokemusta vastaavasta?Itseäni todella kiihottaa ajatus mutta samalla epäröin.
Vaimo täällä, 50v ja kohtuullisen hyvännäköinen kuulemma. Mieheni 'tarjosi' tilaisuutta eikä jättänyt asiaa rauhaan, myönnän että hieman kutkutti kokeilla. Varasi hotellin, pyysi ajamaan posliiniksi ja vei hotellin viereiseen baariin odottelemaan. Oli löytänyt joltain sivustolta halukkaita miehiä (oli suostumuksella ottanut pari säädyllistä kuvaa minusta) joista sitten tämä eräs tuli puolen tunnin päästä esittäytymään. Toki mietin että apua, mitä jos ei synkkaa ollenkaan mutta olikin oikein kiva ja komea. Noh, oli pakannut minulle skumppapullon ja kiiltokorkkarini reppuun joten jutusteltiin hotellihuoneessa, juotiin lasilliset ja menin kylppäriin meikkaamaan ja pukeutumaan. Harrastettiin seksiä illalla sekä aamulla, sen jälkeen ei tavattu mutta on toki numero tallessa. Seksi oli mahtavaa, tulin varmaan 15 kertaa. Ehkäpä uudelleen..?

vierailija
Meillä kanssa usein aamuisia panoja vielä ilta ja yöpanojen lisäksi. vaimoa on yhdessä kolamnne kanssa nussittu parin kertaa illalla ja sitten aamulla aviomeis herää sängyn pehmeään huojuntaan ja narinaa sekä vaimon hiljaiseen voihkintaan. Vaimo on kyljellään peppu kaveriin päin. Äänet ja liike kovenee koko aika ja vaimon huokailut syvenee . Oma mies on nukkuvinaan, kulli kovana. Vaimo kyllä tietää ettei oma mies nuku, kun koittaa kädelläään kovaa kullia ja alkaa hiljaa runkkaamaan sitä. Vaimo jo voihkii kunnolla ääneeen ja ilmoittaa et nyt tulee. Kaveri vielä jatkaa toivn aikaa ja laskee lopulta spermansa vaimon litisevään pilluun. Vaimo avaa silmänsä ja toivottaa kaikille yvää huomenta, oliko mukava herytys. Aviomies kääntää vaimon pepun itseään vasten ja painaa kovan kullinsa suoraan vaimoon, kiihottuneena laukee jo mutamalla työnnöllä vaimoon.

Näin meillä on toteutettu usean kaverin kanssa joka ollyt yötä sängyssämme. Joskus myö niin että vieras nai koko yön sängyssä ja oma mies olohuoneessa kuuntelee ja tulee aamulla salaa katselemaan ja naimaan vaimon kun he ovat jo saaneet. Meillä mukavia kokemuksia ja toimii hyvin.

Pari 56

vierailija
Kyllä tämä vaimolle vierasta ajatus on joskus käynyt mielessä. Meillä on hyvä seksielämä enkä ole käynyt vieraissa. Kun olen miettinyt mahdollista omaa tai vaimon hairahtumista vieraisiin ja kuunnellut jopa kavereiden pettämisistä, olen alkanut miettiä että olisiko se niin paha asia kuitenkaan. Toki jos tähän tulisi tunteet jommalle kummalle, tämä menisi väärään suuntaan.

Joten miksi ei parinvaihto tai kolmas, yhteisesti sovittuna.

vierailija
Minulla on kokemusta tuosta,minulle tuli suoritusvaikeuksia seksissä 55 vuotiaana ja olin löytänyt rakkaan vaimoni 5 vuotta aiemmin ja kun hä oli niin mieleinen kaveri muös seksissä niin ehdotin kolmatta pyörää hänelle joka yhdessä valittaisiin ja ennen pitkää se järjestyi. Hän oli eräs avosuhteessa oleva mies joka ei saanut seksiä vaimoltaanja me tehtiin ensitapaaminen hotellissa ja pienten alku ujostelujen jälkeen kaikki vapautui niin että tajusin että nyt ei vaimon enää tarvitse jäädä ilman seksiä. Seuraavat treffit tehtiin hänen kotonaan ja siellä todella vaimoni sai nauttia ,sain luvan kuvata videolle jota yhdessa katsellaan jälkeenpäin. Kokeilimme kyllä aivan kaikkea mahdollista ja tämä kaveri sai minun vaimolle näissä tapaamisissa koko yön aikana filmille 16 orgasmia . Se oli kiihottavaa katseltavaa kuinka vaimoni nauttii seksistä ja itse sain myös kokeilla aina välillä . Niitä tapaamisia tuli sitten vain lisää ja lisääö ja minun oma seksisuoritukseni parani vaimoni kanssa ja koko meidän elämä' lämpeni vielä entisestään. Sen kuitenkin sovimme jo alusta että hän ei tapaa tätä vierasta salaa,,,vain minun läsnä ollessa. Niitä kokemuksia kaipaa vieläkin, vaimoni on jo kuollut liikenne onnettomuudessa ja tämä kaveri meni tuonelaan jo 5v aiemmin. Minun ja vaimoni kohdalla oli tämä kokemus tuli tarpeeseen jota olin jo haaveillut aiemmin ,saatiin myös teteuttaa kaikki mistä oltiin vain uneksittu. Jos liitto on hyvä niin näinkin voi käydä !!

vierailija
Tuolla tuikin jo useammassa viestissä esiin se että kimppaan jää koukkuun.
Minulla on pari kokemusta ja aivan mahtavia.
Siinä vaan on mahdollisuudet niin moninaiset että jo se tuntuu aivan loistavalta.
Ongelmana voisin pitää sitä että kumppaneita pidempään kimppasuhteeseen on jokseenkin vaikea löytää.
Kyllä kimppaan jää koukkuun jos osapuolet viihtyvät keskenään. Jos kolmenkimppa tostuu esim kerran kuukaudessa se voi jatkua vaikka 10v. Kokemusta on !!

vierailija
Meillä otin asian vaimoni kanssa 2 vuotta sitten puheeksi eräänä aamuna nähtyäni eroottisen unen, jossa vieras mies rakasteli vaimoni kanssa. Kerroin kiihottuneeni siitä ja että se tuntui aika todelliselta. Vaimoni ei pitänyt kuulemastaan ja kieltäytyi puhumasta aiheesta alkuun. Muutaman kerran siitä juteltiin myöhemminkin, kunnes se tuntui vaimostanikin jännittävältä.

Vuosi sitten päätettiin laittaa nettihakuilmoitus ja suurin osa vastauksista oli ihan pervoja. Muutama mies vastasi asiallisesti ja pyysimme yhtä kylään. Muutaman viinilasillisen jälkeen mies sai hyväillä vaimoani ja minua se kiihotti. Toisella kertaa tunnelma oli vapautuneempi ja katselin vierestä, kun kaveri rakasteli vaimoni kanssa. Oma seksimme sai ihan uutta sävyä näiden tapaamisten jälkeen ja viime kesänä meillä kävi kaksi nuorempaa kaveria yhtäaikaa. Täytyy vaan sanoa, että vaimoni on vapautuneempi kuin ennen seksin suhteen.

Homma siis on kannattanut meidän suhteessa, mutta tosin olemme myös sopineet, että vieras seksi on sallittua molemmille. -Vaatii siis pohdintaa niille, jotka kannattavat yksinomaan avioseksiä.
Olen samaa mieltä.se vai yhdistää ..Se vaimon kieltäytyminen voi joskus tai useinkin johtua siitä että hänet ehkä jätetään sen jälkeen ja mies voisi käyttää tätä tapausta motiivina hakea itselleen salaista seksiseuraa. jos liitto on todella hyvä niin vaimokin on vapautuneempi kun hä luottaa sinuun. Kyllähän vaimoillakin on halut !!

vierailija
Minun mieheni tykkää myös siitä että vieras mies panee minua ja sen jälkeen tulee itse liukkaille. Me harrastamme sitä vain kimpassa eli otamme vieraan miehen mukaan meidän leikkeihin, en käy vieraissa ilman miestäni : )
Sen verran "saan" leikkiä yksin vieraan kanssa että baarissa esim. voin käydä vessassa tai jossakin muualla ottamassa vaikka suihin tai annan miehen hieman antaa minulle suuseksiä. Tämä siksi jotta näemme onko mies sopiva mukaan otettavaksi, eli onko kalu sopiva ja osaako edes vähän suuseksin salat . Tietenkään siinä tilassa ei voi tehdä suuria johtopäätöksiä mutta joitain kuitenkin. Emme kuitenkaan aina näin toimi, kaksi kertaa olen hieman hoidellut vierasta ennen kuin lähdettiin meille, mieheni oli toisella kertaa kotona ja toisella mukana baarissa. Yleensä vieras mies hoidellaan mukaan pelkästään juttelemalla. Meidän seksielämä on enemmän kuin kunnossa, meidän suhdetta ja seksiä tämmöinen "seikkailu" piristää, arvostan miestäni suuresti muutenkin ja nyt vielä enemmän kun suo minulle tämmöistä iloa ja tyydytystä. Helppo minun sanoa kun saan vierasta ja en ainakaan vielä ole pystynyt samaa miehelleni antamaan, yritän kuitenkin että joskus ottaisimme vieraan naisen mukaan niin saisin katsoa tilannetta toisin päin . Suosittelen seikkailemaan ja pitämään hauskaa, seksinhän pitää olla hauskaa ja leikkimistä ei pelkkää pimeässä nyhjäämistä ja aina samoin kuvioin : )
Juuri noin,,kokemusta on. Pää asia on kuitenkin että myös tämä kolmas ei ole liian janoinen että kimppaleikit eivät muutu sorruksissa nukkumiseksi. Meillä vaimoni kanssa toimi nuo kimppaleikit siten että minä olin annostelijana illan aikana . Jos ravintolassa tapaa ensikerraan niin siellä on hyvä testata seuralaisen alkoholin käyttäö !

vierailija
Vinkkinä kaikille kokeilunhaluisille että kannattaa aloittaa sillain että oma miehesi sanoo vieraalle että rennosti ja vapaasti vain vaimon kimppuun eli vieras mies aloittaa session. Näin hän pääsee jännityksestä pois, itse yleensä aloitan ottamalla vähän aikaa suihin vieraalta , mieheni katselee sivulta ja hieroo yleensä itseään. Siitä sitten eteenpäin miltä tuntuu. Seuraavaksi vaikka vieras mies antaa sinulle suuseksiä jonka jälkeen alkaa työntymään sisään, jonkun ajan päästä oma miehesi voisi liittyä mukaan. Näin vieras mies pääsisi hyvin mukaan eikä tuntisi itseä ulkopuoliseksi.
Lempiasentoja näissä tilanteissa on sillain että olen 69:ssä oman mieheni kanssa ja vieras mies panee takaapäin samalla kun mieheni antaa minulle suuseksiä : )
Sitten voi olla ihan perinteisesti, eli toinen panee takaapäin ja samalla otat suihin toiselta, siinä voi sitten vaihdella paikkoja. Kaksi kertaa olen nyt uskaltanut antaa molempiin yhtäaikaa, aivan järisyttävä kokemus jos vain miehet osaa hommansa : )
Te olette kokeneet juuri tuon kuin minä vaimoni kanssa. Me aloitimme usein vieraan kämpillä usein saunalla ja siellä alkoi alkuhipelöinnit ja sitten vaimoni meni suihkuun kaverin kanssa kanssa ja vähän ajan päästä jo pesun jälkeen siellä kaverin kieli teki alkulämmittelyä vaimoni klitoriksessa . Suihkun jälkeen aina siirryttiin olohuoneeseen ja siellä vähän karkaisuainetta ja vaimonikin oli silloin jo vauhdissa ja istuimme kumpikin vieressä toinen ja toinen eri puolilla ja vaimolla oli silloin jo sauva kummassakin kädessä !!

vierailija
Kuulostaa tosi kiihottavalta. Olen itse pitkään fantasioinut että pääsisin oman emännän tai jonkun muun kanssa tuplapanoon mukaan. Onko sulla vieras mies ollut ykkösen vai kakkosen kimpussa vai molemmissa?
Minä olen kokeillut vaimoni kanssa samaa, ja meillä oli vieras aina etusijalla ja kun tiesimme että taas tulee viikonloppu tapaaminen niin annoin vaimoni pihtailla joskus peräti 2 viikkoa että vieras saa laukaista hänet oiken kunnolla aluksi

Yhteistyössä