Tiedän vastauksen tuohon fantasiaan. Olet nimittäin Bi seksuaali ja niin olen minäkin..
"kiihotun kun ajattelen juurikin naiseni jonkun toisen miehen kanssa", joo sanoi noin, mutta hän sanoi myös näin: "Ajatus että olisin sängyssä toisen miehen kanssa, vaikka tyttöysväni olisikin välissä, jotenkin vain ällötää." - miten siis kyseinen kaveri muka voi olla bi. Jos se ällöttää, niin silloin se ällöttää. Todennäköisesti kaveri on ihan hetero, jolla on [vain] fantasia.
Mistä lähtien fantasiat ovat määritelleet ihmisen seksuaalisen suuntautumisen? Vaikka sinulla on oma kokemus, joka on mitä on, et siltikään voi sen perusteella määritellä toisen ihmisen suuntautumista.
Joo, varmaan sit myös minäkin oon bi, kun minullakin välillä samantapaisia käy mielessä... ja pah! Pidän jopa alastomien naisten välisen seksin katselemisesta, ja TIEDÄN kyllä olevani ihan täys-hetero.
Seta-aivopestyssä yhteiskunnassa kaikki heterot, joilla on edes vähänkin tällaisia... erikoislaatuisia fantasioita, ovat näköjään automaattisesti vähintään bi, elleivät sit jopa [piilo-]homoseksuaaleja! Seta ja kumppanit yksittäisen heille täysin vieraan ihmisen paremmin varmaan tunteekin kuin ihminen itse itsensä tuntee!
Ei anneta kyseisen porukan määritellä sitä mitä olemme, vaan ajatelkaamme ihan itse; omilla aivoillamme.
-ihmettelijäTee