Vinkkinä kaikille kokeilunhaluisille että kannattaa aloittaa sillain että oma miehesi sanoo vieraalle että rennosti ja vapaasti vain vaimon kimppuun eli vieras mies aloittaa session. Näin hän pääsee jännityksestä pois, itse yleensä aloitan ottamalla vähän aikaa suihin vieraalta , mieheni katselee sivulta ja hieroo yleensä itseään. Siitä sitten eteenpäin miltä tuntuu. Seuraavaksi vaikka vieras mies antaa sinulle suuseksiä jonka jälkeen alkaa työntymään sisään, jonkun ajan päästä oma miehesi voisi liittyä mukaan. Näin vieras mies pääsisi hyvin mukaan eikä tuntisi itseä ulkopuoliseksi.
Lempiasentoja näissä tilanteissa on sillain että olen 69:ssä oman mieheni kanssa ja vieras mies panee takaapäin samalla kun mieheni antaa minulle suuseksiä : )
Sitten voi olla ihan perinteisesti, eli toinen panee takaapäin ja samalla otat suihin toiselta, siinä voi sitten vaihdella paikkoja. Kaksi kertaa olen nyt uskaltanut antaa molempiin yhtäaikaa, aivan järisyttävä kokemus jos vain miehet osaa hommansa : )