Vaimolle vierasta

  • Viestiketjun aloittaja mies vm.-78
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä ootte löytänyt miehen mukaan panemaan pariskunnan vaimoa? Meillä olisi haku päällä. Ei mitään ällöttävää runkkaria, vaan ihan normi äijää. Ikähaarukka 45-55v ja Kainuusta mielellään. Netistä tai baarista? Kokemuksia Kiitos
 
vierailija
Olemme joskus leikillään keskustelleet vaimoni kanssa että otettaisiin mukaan sänkyleikkeihin vieras mies.Nyt vaimoni on todella innostunut tästä kokeilusta ja ehdotti että saisi hommata itselleen kaksi vierasta kaveria naimaan häntä,minä saisin olla mukana kolmantena.Onko muilla kokemusta vastaavasta?Itseäni todella kiihottaa ajatus mutta samalla epäröin.
 
vierailija
Vinkkinä kaikille kokeilunhaluisille että kannattaa aloittaa sillain että oma miehesi sanoo vieraalle että rennosti ja vapaasti vain vaimon kimppuun eli vieras mies aloittaa session. Näin hän pääsee jännityksestä pois, itse yleensä aloitan ottamalla vähän aikaa suihin vieraalta , mieheni katselee sivulta ja hieroo yleensä itseään. Siitä sitten eteenpäin miltä tuntuu. Seuraavaksi vaikka vieras mies antaa sinulle suuseksiä jonka jälkeen alkaa työntymään sisään, jonkun ajan päästä oma miehesi voisi liittyä mukaan. Näin vieras mies pääsisi hyvin mukaan eikä tuntisi itseä ulkopuoliseksi.
Lempiasentoja näissä tilanteissa on sillain että olen 69:ssä oman mieheni kanssa ja vieras mies panee takaapäin samalla kun mieheni antaa minulle suuseksiä : )
Sitten voi olla ihan perinteisesti, eli toinen panee takaapäin ja samalla otat suihin toiselta, siinä voi sitten vaihdella paikkoja. Kaksi kertaa olen nyt uskaltanut antaa molempiin yhtäaikaa, aivan järisyttävä kokemus jos vain miehet osaa hommansa : )
Ajatus kuusysistä niin, että vieras panee takaapäin, on kiihottava.
 
vierailija
Miehelläni on melkein pakkomielle noista vieraista. Minun pitäisi käydä vieraissa ja tulla -naituna- kotiin, jotta hän pääsee -liukkaille-. Ei tajua, että voisin olla kiinnostunutkin asiasta, jos hän olisi itse mukana.
Kyllä se parasta on jos tilaa sen kolmannen pyörän kotiin ja touhuilee yhteisymmärryksessä kolmistaan parisängyssä. Koettu on ja on tosiaan ihanaa katsottavaa kuinka oma rakas rakastelee täysin siemauksin vieraan kanssa !!
 
vierailija
Meillä vaimo jo useaan otteeseen maininnut tästä fantasiastaan. Häiritsee lähinnä se, että hän haluaa kunnon jyystöä ja itse laukean poikkeuksetta 5 - 10 minuutissa. Tietenkin sitä voi normaalisti dildolla tulla avuksi sen jälkeen, mutta häiritsee se jos toinen jaksaa vielä pitkäänkin. Tästä kun olen jutellut, niin on ehdotellut sitten kahta vierasta, jolloin voisin itse jäädä katselemaan, mutta tulisi siinä hiukan ulkopuolinen olo ja jos homma on kovin addiktoivaa niin pitemmän päälle ero, kun ei toinen kestäisi puutteessa tai toinen tuntisi aina alemmuutta. Ei vaan uskalla antaa paholaiselle pikkusormea.
Tuokin asia on kokeiltu vaimoni kanssa kun mulle tuli n. 45 vuoden iässä erektio häiriöitä ja sain ehdotettua vaimolleni että minä olisin valmis suostumaan jos löydettäis kolmas koka tulis meille kotia ja antais vaimolle kunnon kyytiä minun ollessa mukana. Muistan sen kun parisängyssä ehdotin vieraalle että hän alkaisi hyväilemään vaimoani sängyssä varpaista hiljaa ylöspäin ja ku minä hyväilen vaimoni yläpäätä ja suukottelen niin hän sitten alkaa antamaan vaimolleni suusexiä kun on tullut siihen puoliväliin. Tunne oli taivaallinen siinä suukotellessa kun verasmies oli päässyt klitorikseen ja tunsin vaimoni hyvänolon reagoinnit huulillaan . Jonkin ajan päästä annoin tietä kaverille ja kaveri liukui pitkin vaimoni vartaloa ylöspäin ja alkoi suutelemaan. Minä vuorostani ohjasin kaverin kovan kalun vaimoni jalkojen väliin ja ihmetyksekseni huomasin että minun sormeni ei yltänyt alkuunkan hänen kalunsa ympäri mutta sinne se vain upposi aika sukkelasti vaimoni liukkaaseen kuiluun . Tuolla lailla pääsimme heti alkujännityksestä !!!
 
vierailija
Arvostan kyllä omaa miestäni yli kaiken muutenkin ja nyt vielä enemmän ku kykenee antamaan minulle niin mahtavia kokemuksia kun 2 miestä yhtäaikaa. Miestäni kiihotti valtavasti katsoa ku vieras mies pani minua : ) Mukavinta kuitenkin oli ku molemmat oli minun kimpussa ! Suosittelen jos jotkut parit tällaisia miettii niin siitä vaan ja kokemuksia lisää : )
Kokemusta on. Kun tapasimme kolmannen pyörän kanssa toista kertaa ja kuvasin videolle tuota ihanaa seksiä niin totesin filmiltä jälkeenpäin että sen yön aikana vaimoni sai 16 kertaa . en ollut kyllä itse tuohon koskaan yltänyt ,mutta en ollut kyllä tälle kykenevälle vieraalle tuosta tuottamasta ilosta kateellinenkaan. ilo oli minun puolella kun onnistuimme kaverin valinnassa noinkin hyvin !!
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä on kokemusta seksistä vaimoni kanssa niin että mukana on useita miehiä.Parhaillaan mukana oli minun lisäksi neljä outoa kaveria.Vieraiden miesten saaminen mukaan ei ole mikään helppo juttu.
Ei ole , ei , vaimoni on hoikka ja hyvännäköinen ja iso tissinen ja eipähän ole onnistunut saamaan mukaansa kuin 10/3 kertaa ja niistä yhden kerran ollut 3 miestä .
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Vaimo haluaa yleensä iskeä uuden miehen ravintolasta kolmanneksi pyöräksi. Vaimon mukaan se lisää mukavasti jännitystä eikä tule mitään tunteita peliin, kun on vieras mies. Menemme aina vieraaseen kaupunkiin, hotellihuone ja viiskymppinen lyhyt tukkainen blondi, iso rintainen, pitkäsäärinen, saappaat ja ihon myötäinen minimekko, aina löytyy helposti baarista panomiehiä. ja vain herrasmies playboyt kelpaa vaimolle. Parhaiden kanssa on sorruttu uusintoihin, vaimon puhelimesta löytyy yhteystiedot,. Aluksi oltiin muutama kerta vuodessa harrastusreisuila,, nykyisin joka kuukausi ja kesällä useammin. Vaimo on sen verran himokas et ei sitä muuten pystyisi pitämään tyytyväisenä.
 

Yhteistyössä