Minusta "Epäilyttää" nimimerkillä oli hyvää se, että hän on miettinyt jo etukäteen sitä, mitä seurauksia kimppaseksistä voisi olla. Minusta joskus voisi olla paikallaan sekin, että kimppa olisikin joskus kahden naisen ja yhden miehen kesken. Tällöin myös nainen joutuisi miettimään sitä, että millaista olisi sängyssä, jos toinen nainen olisikin kauniimpi/nuorempi/isorintaisempi jne.
Kirjoitinkin tuonne toiseen kimppaseksikeskusteluun, että omakohtainen kokemukseni kimpasta kahden miehen kanssa on se, että se oli minulle raju pettymys. Vaikka kumpikaan ei ollut poikaystäväni, niin olin todella pettynyt siihen, että laukeaminen kummankin kohdalla tapahtui todella nopeasti.
Mikäli päädyt vaimosi kanssa kokeilemaan vierasta kumppania (olipa se sitten mies tai nainen), niin kannattaisi miettiä, miten hommassa etenette. Jos miehet laukeavat nopeasti, niin miten hommassa sitten edetään. Toisaalta jos naisesi haluaa sänkyynsä kaksi miestä, niin kai sitä voi välillä antaa hänelle kyytiä välillä dildollakin tai hommaa voi jatkaa sormilla lopussa/välillä jne.
Tässä on kyse naisen ja miehen kiihottuneisuuden erilaisuudesta. Nainen tarvitsee yhtäjaksoista kiihotusta, jotta hän pääsee orgasmiin asti. Jos mies esimerkiksi pysähtelee välillä siksi, että hän yrittää sillä tavalla estää itseään laukeamasta, niin nainen joutuu aloittamaan kiihottumisensa ikäänkuin alusta. Miehen kiihottuminen taas kestää ylös-alas -sahaamista (eli voi pitää yhdynnässä taukoja ja sitten jatkaa siitä, mihin jäi) ilman, että hänellä on vaikeuksia saada erektiota. Tiedän tämän hyvin siksi, että itse olen parisuhteissa ollut juuri nopeasti laukeavien miesten kanssa (ja olen kyllä lukenut myös alan kirjallisuudesta tämän saman faktan).
Jos sängyssänne olisi vieras mies, niin sinun pitäisi vain asennoitua siihen niin, että mies voi olla komeampi/isompikaluinen/paksumpikaluinen/kestävämpi/parempi sängyssä, mutta kyseessä on "vain" seksi eikä rakkaussuhde. Sinun täytyisi pystyä asennoitumaan asiaan niin, että vieras mies sängyssänne olisi lahja vaimollesi, joka olisi verrattavissa lähinnä isoon dildoon, jolloin se ei siis ole uhka parisuhteellenne, vaan vain maustetta parisuhteellenne.
Yksi vaihtoehto on myös se, että harrastatte parinvaihtoa (esim. Finswingers tai ihan vaikka muuten vain vaikka laivalta jonkun parin pokaaminen), jolloin kumpikin osapuoli pääsee nauttimaan vieraasta. Tämäkään ei ole ongelmatonta, sillä jos yksi osapuoli ei nauti, niin voi olla vaikea lopettaa juttua kesken, jos vaikkapa itsellä tekee kauheasti mieli, mutta puoliso on todella vihainen/surullinen/peloissaan.
Uskoisin, että parisuhteessa on ihan tavallista, että seksimieltymykset eivät mene ihan tasan yksi yhteen. Minä esimerkiksi tällä hetkellä saan omasta mielestäni liian vähän seksiä. Naisena en voi kuitenkaan pakottaa miestä seksiin, jos hänen ei tee mieli enempää. Niinpä joudun tasoittamaan tilannetta masturboimalla. Itse en ainakaan kerro masturboinnista miehelle (hän kyllä tietää, että teen sitä, mutta hänelle on vähän kova paikka myöntää, että hänen seksitahti ei riitä minulle). Omalla kohdallani hyvät seksikerrat lisäävät seksihaluja. Voisin siis kuvitella, että satunnaiset kimppasessiot myös parantavat omaa seksielämäänne.
Minusta on hyvä, että parisuhteen kumpikin osapuoli tajuaa sen, että pahimmillaan kolmannen osapuolen päästäminen makuukamariin voi aiheuttaa eron, jos jompikumpi ei osaa käsitellä asiaa oikein. Mielestäni vaimon kimppafantasian toteuttaminen ei ole oikein, jos hänellä ns. karkaa mopo käsistä ja hän rupeaa haluamaan sitä enemmän ja enemmän. Omasta mielestäni kimppajutut ovat korkeintaan vain mauste harvakseltaan (ei ehkä edes joka kuukausi).