Vähän aiheeseen liittyy, niin oli pakko kysyä, että onkohan kellään muulla samanlaisia outoja fantasioita kuin minulla.
Olemme olleet tyttöystäväni kanssa jo yli kaksi vuotta parisuhteessa ja suhde on toiminut hyvin.
Siinä missä muut miehet ehkä fantasioivat toisen naisen kanssa panemisesta (pettämisestä siis) niin minä kiihotun kun ajattelen juurikin naiseni jonkun toisen miehen kanssa. En siis nyt puhu mistään kolmen kimpasta. Ajatus että olisin sängyssä toisen miehen kanssa, vaikka tyttöysväni olisikin välissä, jotenkin vain ällötää.
Fantasioissani asiat tapahtuvatkin lähinnä tyyliin, menen johonkin mökkibileisiin tyttöystäväni tietämättä, että minäkin olen tullut sinne. Seikkailen vähän aikaa etsien tyttöystävääni ja kuulenkin ettei häntä ole vähään aikaan näkynyt. Jatkan etsimistä ja jossain vaiheessa löydän tyttöystäväni syrjäisestä paikasta, kaukaisemmasta huoneesta, ja hän on siellä jonkun miehen kanssa.. En rynni sisään, vaan jään tarkkailemaan tapahtuman kulkua. Mies nousee seisomaan ja tyttöysväni istuu sängyn laidalla ja vetää miehen housut pois jalasta ja näen kuinka miehellä roikkuu hänen pitkä munansa täysin velttona. Tyttöystäväni ottaa miehen munan suuhunsa ja imee sitä kunnes se on täysin kova. Tyttöystävälläni on kesämekko ja hän nousee seinää vasten seisomaan. Mies vetää tyttöystävältäni mekon ylös ja pikkuhousut alas ja pienen kostutuksen jälkeen tunkee ison munansa tyttöystäväni sisään ja alkaa hommiin. Hetken jälkeen hän tulee ja fantasiani loppuu siihen.
Siinä teille oli vähän tarinan poikaa.. Mutta ku tuollasia tarinoita päässä ihan oikeesti liikkuu enemminkin. Alkaa olemaan jo epänormaalia vissiin tuollanen fantasioiminen pettämisestä? Kun en kuitenkaan haluaisi että niin tapahtuisi. Jotkut fantasiat on vaan hyvä olla tapahtumatta.
Kiihoittaako ketään muuta moinen? Olisiko jo aika aloittaa kirjottamaan Jalluun noita tarinoita jos muutkin vaikka saisivat kiihoketta?