Vaimo/nainen pettää ja tulee raskaaksi syrjähypystä,mitenkäs sitten?Oletteko kuulleet tällaisista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ikävä kyllä
Valitettavasti olen ja vielä niin, että kaikki (petetty mies mukaanlukien) luulee petettyä isäksi.. Muutama tyyppi tietää totuuden. Ja lapsi on ainakin jo 10-vuotias.
 
Tiedän tapauksen, jossa pariskunta yritti 5 vuotta tulla raskaaksi ilman tuloksia. Muija heitti yhden syrjähypyn ja pamahti heti raskaaksi. Tuli avioero, joskin äijä yritti väittää lasta omakseen. Testi osoitti toisin. Lapsi täytti just 17 vuotta...
Muija ja se toinen äijä on siitä päivästä lähtien olleet yhdessä ja toinenkin lapsi on tullut vähän tuon ekan jälkeen. Ekalla äijällä ei vieläkään ole lapsia, joten taisi sitten olla äijässä jotain vikaa...
 
Mulla on lähipiirissä tapaus, jossa avovaimo petti avomiestään työkaverinsa kanssa ja pari erosi. Eron jälkeen tämä sittemmin ex-avomies kävi kuitenkin uuden miehen silmän välttäessä muutaman kerran vielä ex-vaimoaan hoitelemassa. Seuraavana vuonna syntyi pieni pellavapää, joka on uuden miehen "nimissä" mutta ulkonäöltään ihan kuin tuo ex-mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tiedän tapauksen, jossa pariskunta yritti 5 vuotta tulla raskaaksi ilman tuloksia. Muija heitti yhden syrjähypyn ja pamahti heti raskaaksi. Tuli avioero, joskin äijä yritti väittää lasta omakseen. Testi osoitti toisin. Lapsi täytti just 17 vuotta...
Muija ja se toinen äijä on siitä päivästä lähtien olleet yhdessä ja toinenkin lapsi on tullut vähän tuon ekan jälkeen. Ekalla äijällä ei vieläkään ole lapsia, joten taisi sitten olla äijässä jotain vikaa...
Minä tiedän myös tämänkaltaisen tapauksen. Paitsi että lapsi on tällä hetkellä 5-vuotias ja se syrjähyppy oli tummaihoisen miehen kanssa. Ei ollut vaikeaa laskea 1+1 kun lapsi syntyi vaikka nainen oli koko raskauden ajan väittänyt että lapsi on miehensä. :/

 
nii
Ei näistä puhuta - monissa suvuissa varmasti on näitä salaisuuksia, joista ei oikein kukaan tiedä ja luullaan, että ovat aviomiehen lapsia. Tietysti, jos esim. eri rotuisen kanssa pettää, niin silloin ehkä kannattaa harkita kertomista ja katsoa, miten parisuhteen käy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:
Minä tiedän myös tämänkaltaisen tapauksen. Paitsi että lapsi on tällä hetkellä 5-vuotias ja se syrjähyppy oli tummaihoisen miehen kanssa. Ei ollut vaikeaa laskea 1+1 kun lapsi syntyi vaikka nainen oli koko raskauden ajan väittänyt että lapsi on miehensä. :/
Juu, tossa onkin vähän vaikea enää sitten siinä vaiheessa väittää lasta miehen omaksi.... :/

 
tinna
Kyllä olen kuullut. Mies luuli lasta omakseen 8kk kunnes löysi siivotessaan isyystutkimuksen paperit vahingossa, joista luki ettei ollut lapsen isä. Tuli kamala sota, mies kuvitteli voivansa antaa anteeksi, mutta ei suhteesta enää tullut mitään. Useamman vuoden yrittivät saada suhdetta kasaan, mutta eroon päätyivät. Nainen olisi halunnut jatkaa, mutta miehellä oli mennyt luotto naiseen. (enkä yhtään ihmettele). Mies kertoi että olisi ollut kaikille reilumpaa kertoa heti että lapsen isä saattaa olla joku muukin. Se olis sattunut vähemmän ja ollut vähemmän traumatisoivaa, kuin se että on mukana odotuksessa ja synnyksessä ja luulee useamman kuukauden olevansa jonkun isä. Kunnes totuus selviää paperista.
 
kj
Riippuen, tuleeko tilanne miehen tietoon. Jos tulee, niin sitten abortti tai yksinhuoltajuus ja ero. Kukaan järkevä mies tuskin tuskin tahtoo huolehtia toisen lapsesta jos itse on kykenenväinen saamaan oman.

Useimmitenhan nuo tuollaiset suhteet loppuvat sitten.
 
hei
Tiedän tämmösen. Sai lapsen. Yrittivät hetken miehensä kanssa yhdessä, mutta erosivat sitten. Tilanteessa oli sekin, että oma mies ei voinut lapsia saada ja oli pettänyt ensin.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja tinna:
Kyllä olen kuullut. Mies luuli lasta omakseen 8kk kunnes löysi siivotessaan isyystutkimuksen paperit vahingossa, joista luki ettei ollut lapsen isä. Tuli kamala sota, mies kuvitteli voivansa antaa anteeksi, mutta ei suhteesta enää tullut mitään. Useamman vuoden yrittivät saada suhdetta kasaan, mutta eroon päätyivät. Nainen olisi halunnut jatkaa, mutta miehellä oli mennyt luotto naiseen. (enkä yhtään ihmettele). Mies kertoi että olisi ollut kaikille reilumpaa kertoa heti että lapsen isä saattaa olla joku muukin. Se olis sattunut vähemmän ja ollut vähemmän traumatisoivaa, kuin se että on mukana odotuksessa ja synnyksessä ja luulee useamman kuukauden olevansa jonkun isä. Kunnes totuus selviää paperista.
Miten se isyystutukimus oli tehty, jos mies ei siitä tiennyt?
 
totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tiedän kyllä ja lapsi oli myös musta. Mies sai tietää asiasta vasta synnärillä, ero tuli.
mieki kuulin tollasen mun ukko kertoi että sen kaverin eukko oli väittäny kivenkovaan et lapsi on sen ja Yllätys kun syntyi lapsi olikin tummaihoinen ja mies lähti sairaalasta , oli vaan laittanu tekstarin että etsipä uusi majapaikka itelles ja lapselle:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tiedän kyllä ja lapsi oli myös musta. Mies sai tietää asiasta vasta synnärillä, ero tuli.
mieki kuulin tollasen mun ukko kertoi että sen kaverin eukko oli väittäny kivenkovaan et lapsi on sen ja Yllätys kun syntyi lapsi olikin tummaihoinen ja mies lähti sairaalasta , oli vaan laittanu tekstarin että etsipä uusi majapaikka itelles ja lapselle:/
missä päin asut?
:LOL: Tiedetäänkö sama pariskunta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
10% suomalaislapsista on eri isä kuin mitä äidit ilmoittavat.
aika korkea lukema, mistä tälläistä faktaa?
Telkkarissa joku suomalainen tutkija tätä selitti. Mitään linkkiä ei ole tähän laittaa. Kuulostaa kyllä aika hurjalta.
 

Yhteistyössä