Vaimo/nainen pettää ja tulee raskaaksi syrjähypystä,mitenkäs sitten?Oletteko kuulleet tällaisista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jep
miehenä sanon että jos sieltä synnytys salissa tumma kikkarapää tulisi ulos, jäisi akka siihen ja kotiin ei olisi enää tulemista. saisi mun puolesta nukkua vaikka hangessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tiedän kyllä ja lapsi oli myös musta. Mies sai tietää asiasta vasta synnärillä, ero tuli.
mieki kuulin tollasen mun ukko kertoi että sen kaverin eukko oli väittäny kivenkovaan et lapsi on sen ja Yllätys kun syntyi lapsi olikin tummaihoinen ja mies lähti sairaalasta , oli vaan laittanu tekstarin että etsipä uusi majapaikka itelles ja lapselle:/
missä päin asut?
:LOL: Tiedetäänkö sama pariskunta?
hmm...ukko ei sitä paikkakuntaa kertonu
tuo on urbaanilegenda koko juttu.
Mun juttu ei ole
Tummaihoiset vauvat on valkoisia kun ne syntyy, siis elävässä elämässä eikä urbaanilegendoissa.
reps!!!!!! :D kuinkas monta tummaihoista vauvaa olet synnyttänyt kun noin hyvin asian tiedät??

totta on joo että ihonväri tummuu hiukan myöhemmin mutta en nyt menis sanomaan että valkoisia syntyessään ovat. :) :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tiedän kyllä ja lapsi oli myös musta. Mies sai tietää asiasta vasta synnärillä, ero tuli.
mieki kuulin tollasen mun ukko kertoi että sen kaverin eukko oli väittäny kivenkovaan et lapsi on sen ja Yllätys kun syntyi lapsi olikin tummaihoinen ja mies lähti sairaalasta , oli vaan laittanu tekstarin että etsipä uusi majapaikka itelles ja lapselle:/
missä päin asut?
:LOL: Tiedetäänkö sama pariskunta?
hmm...ukko ei sitä paikkakuntaa kertonu
tuo on urbaanilegenda koko juttu.
Mun juttu ei ole
Tummaihoiset vauvat on valkoisia kun ne syntyy, siis elävässä elämässä eikä urbaanilegendoissa.
reps!!!!!! :D kuinkas monta tummaihoista vauvaa olet synnyttänyt kun noin hyvin asian tiedät??

totta on joo että ihonväri tummuu hiukan myöhemmin mutta en nyt menis sanomaan että valkoisia syntyessään ovat. :) :)
 
v
Tiedän tapauksen, jossa vaimolla oli suhde ja peräti kaksi lasta tämä suhteensa kanssa. Mies alkoi epäillä kun nuorempi lapsista oli puolitoistavuotias ja tajusi, että hän ei ole ollut paikalla kun lapsen olisi pitänyt saada alkunsa. Eikun testeihin ja paljastui että lapsi ei olekaan miehen. Miestä alkoi epäilyttää loputkin lapset ja kaikki kolme testattiin. Paljastui että ainoastaan esikoinen oli hänen ja kaksi nuorempaa siis jonkun muun. Vaimo sitten tunnusti lasten oikean isän olevan naapurin mies.
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
10% suomalaislapsista on eri isä kuin mitä äidit ilmoittavat.
aika korkea lukema, mistä tälläistä faktaa?
Telkkarissa joku suomalainen tutkija tätä selitti. Mitään linkkiä ei ole tähän laittaa. Kuulostaa kyllä aika hurjalta.
mäkin olen kuullut tästä !
 
Ihanku
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tiedän tapauksen, jossa nainen petti miestään, kun näillä meni huonosti liitossaan. Nainen tuli raskaaksi. Avioparin välit lämpenivät ja mies otti lapsen omiin nimiinsä, kun itsellä ei todennäköisesti mahdollista saada lapsia. Jatkosta en tiedä, vauva on vasta alle vuoden ikäinen. Aika näyttää kestääkö liitto.
se palstailija, Katja87 vai 89....
 
sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanku :
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tiedän tapauksen, jossa nainen petti miestään, kun näillä meni huonosti liitossaan. Nainen tuli raskaaksi. Avioparin välit lämpenivät ja mies otti lapsen omiin nimiinsä, kun itsellä ei todennäköisesti mahdollista saada lapsia. Jatkosta en tiedä, vauva on vasta alle vuoden ikäinen. Aika näyttää kestääkö liitto.
se palstailija, Katja87 vai 89....
Mutta ei tainut mistään pettämäisestä olla kyse, olivat jo jonkin aikaa olleet erossa ja asunneet erillään kun tuli raskaaksi ja palasivat sitten myöhemmin yhteen.Näin on kertonut täällä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tiedän tapauksen, jossa pariskunta yritti 5 vuotta tulla raskaaksi ilman tuloksia. Muija heitti yhden syrjähypyn ja pamahti heti raskaaksi. Tuli avioero, joskin äijä yritti väittää lasta omakseen. Testi osoitti toisin. Lapsi täytti just 17 vuotta...
Muija ja se toinen äijä on siitä päivästä lähtien olleet yhdessä ja toinenkin lapsi on tullut vähän tuon ekan jälkeen. Ekalla äijällä ei vieläkään ole lapsia, joten taisi sitten olla äijässä jotain vikaa...
Minä tiedän myös tämänkaltaisen tapauksen. Paitsi että lapsi on tällä hetkellä 5-vuotias ja se syrjähyppy oli tummaihoisen miehen kanssa. Ei ollut vaikeaa laskea 1+1 kun lapsi syntyi vaikka nainen oli koko raskauden ajan väittänyt että lapsi on miehensä. :/
Näin kävin mein kylällä yhdelle naiselle. Erosivat sit miehensä kanssa ja muuttivat muualle.
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tiedän kyllä ja lapsi oli myös musta. Mies sai tietää asiasta vasta synnärillä, ero tuli.
mieki kuulin tollasen mun ukko kertoi että sen kaverin eukko oli väittäny kivenkovaan et lapsi on sen ja Yllätys kun syntyi lapsi olikin tummaihoinen ja mies lähti sairaalasta , oli vaan laittanu tekstarin että etsipä uusi majapaikka itelles ja lapselle:/
missä päin asut?
:LOL: Tiedetäänkö sama pariskunta?
hmm...ukko ei sitä paikkakuntaa kertonu
tuo on urbaanilegenda koko juttu.
Mun juttu ei ole

Tiedän samanlaisen tapauksen, ja tosi kun sattu ukon työkaverille :(
 
Tummaihoisen äiti
Ei pidä paikkaansa, että kaikki tummaihoiset lapset olisi vaaleita syntyessä. Omani oli tummempi ja nyt 5-vuotiaana huomattavasti vaaleampi kuin syntyessään.
 
ei hoitsu
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Ei näistä puhuta - monissa suvuissa varmasti on näitä salaisuuksia, joista ei oikein kukaan tiedä ja luullaan, että ovat aviomiehen lapsia. Tietysti, jos esim. eri rotuisen kanssa pettää, niin silloin ehkä kannattaa harkita kertomista ja katsoa, miten parisuhteen käy...
Kyllä mielestäni on syytä kertoa sillä jossain vaiheessa voi tulla ilmi niin kuin kävi keskisuomen keskussairaalassa.
Tuli kolari ja olis tarvittu hieman NS. vara osia ja lapsi lupautui antamaan mutta todettiin testeissä ettei ole edes miehen lapsi (ei voinut olla)
Siinä oli vaimo paralla selittelimistä niin tyttärelle kuin miehelleenkin .
Kiva varmaan saada tietää yli 20 v jälkeen moinen asia....
 
Samaan aikaa ...
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tiedän kyllä ja lapsi oli myös musta. Mies sai tietää asiasta vasta synnärillä, ero tuli.
mieki kuulin tollasen mun ukko kertoi että sen kaverin eukko oli väittäny kivenkovaan et lapsi on sen ja Yllätys kun syntyi lapsi olikin tummaihoinen ja mies lähti sairaalasta , oli vaan laittanu tekstarin että etsipä uusi majapaikka itelles ja lapselle:/
missä päin asut?
:LOL: Tiedetäänkö sama pariskunta?
hmm...ukko ei sitä paikkakuntaa kertonu
tuo on urbaanilegenda koko juttu.
Mun juttu ei ole

Tiedän samanlaisen tapauksen, ja tosi kun sattu ukon työkaverille :(
 
mä tiedän yhden tapauksen, jossa avovaimo kertoi vasta raskauden loppumetreillä, ettei lapsi välttämättä olekaan miehen. Liitto kesti ja sittemmin ovat saaneet toisenkin lapsen. Monet sanovat siitä esikosta, että on selvästi isänsä näkönen, joten voi ollakin niin, että on oikeesti lapsen isä.
Toinen tapaus on taas sellainen, että vaimo luvan kanssa suhas toisen miehen kanssa, koska aviomies ei kyennyt saamaan sairautensa vuoksi lapsia. Ja tää toinen mies tiesi, että lapsenhankinta on kyseessä. Kun raskaustesti näytti plussaa, aviopari eli onnellisena ja lapsi on papereissa aviomiehen. Tällä toisella ukolla ei ole osaa eikä arpaa lapseen.
 
Suvussa sattunut tälläinen
Tiedän tapauksen, jossa vaimo halusi vielä "iltatähden". Mies ei halunnut (heillä jo 3 lasta) vaan oli käynyt nipsaisemassa piuhat poikki ilman, että vaimo tiesi asiasta. Pitkän yrityksen jälkeen vaimo tuli kuitenkin raskaaksi. Mies oli käynyt tämän jälkeen lääkärissä toteamassa, että piuhat oli vieläkin poikki. Erohan siinä sitten tuli...
 
lop
Tiedän varmasti tapauksen, jossa vaimo toi matkamuiston etelän matkalta. Kyseessä oli perheen kolmas lapsi. Lapsi oli selkeästi etelän maalaisen näköinen, mutta isä kasvatti pojan omanaan. En tiedä missä vaiheessa asia kävi ilmi. Ero tuli joskus paljon myöhemmin.
 

Yhteistyössä