kyllä tuo äkkijyrkkä on lapsellinen ihminen

"Farmi on kiva kevyt viihdeohjelma ja sinne sopii hyvin Miina. Miina on topakka selviytyjä ja hairahduksia tulee käytöksessä - Silti harmi että jäi pois. Ei Miinaan saa liian vakavasti suhtautua."


Anteeksi juoni paljastus, muista tämä katsoessasi ensiviikon jaksoa.
no varmaan viittat että miina tipahtaa. harmi jos näin käy. mutta sen näkee sitten ensi viikolla
 
vierailija
Ilmeisesti on kysymys jostakin tositv-formaatista? En ole ensimmäistäkään minuuttia nähnyt, mutta Miina on mummo minun mieleeni , hänestä voisi Alepa-Anna ottaa mallia.
Omppu-sedän naismaku vaihtelee laidasta laitaan riippuen säistä ja vuodenajoista. Vaikea ottaa kantaa telkkarittomana kotimaisiin ohjelmiin.
Katson netistä vain ulkomaisia ohjelmia. Miinan lehmäpatsaan ohi olen joskus
kulkenut. Outo nainen, jonka tempauksista joskus luin. Eikö hän saanut
lopulta häädön karjoineen Vuosaaren tilalta? Vaikea kuvitella elämää Miinan pöksyissä. Ehkä Omppu-sedän vaimo on juuri tuollainen hompsuinen eukko.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Omppu-sedän naismaku vaihtelee laidasta laitaan riippuen säistä ja vuodenajoista. Vaikea ottaa kantaa telkkarittomana kotimaisiin ohjelmiin.
Katson netistä vain ulkomaisia ohjelmia. Miinan lehmäpatsaan ohi olen joskus
kulkenut. Outo nainen, jonka tempauksista joskus luin. Eikö hän saanut
lopulta häädön karjoineen Vuosaaren tilalta? Vaikea kuvitella elämää Miinan pöksyissä. Ehkä Omppu-sedän vaimo on juuri tuollainen hompsuinen eukko.
annaa höppänämpää ja homssuisempaa eukkoa ei löydy mistään vaikka kuinka etsis
 
Omppu-sedän naismaku vaihtelee laidasta laitaan riippuen säistä ja vuodenajoista. Vaikea ottaa kantaa telkkarittomana kotimaisiin ohjelmiin.
Katson netistä vain ulkomaisia ohjelmia. Miinan lehmäpatsaan ohi olen joskus
kulkenut. Outo nainen, jonka tempauksista joskus luin. Eikö hän saanut
lopulta häädön karjoineen Vuosaaren tilalta? Vaikea kuvitella elämää Miinan pöksyissä. Ehkä Omppu-sedän vaimo on juuri tuollainen hompsuinen eukko.
Anna, kerroin Miinan olevan kiinnostava mummo, olisi mukava väitellä. Anopiksi kyllä kelpuuttaisin, mutta vaimoni on (sinun harmiksesi?) hieman enemmän tsainojen kaltainen...
Tuohon ohjelmaan en minäkään voinut kantaa ottaa, vaikka telkkari löytyykin.
 
Oon nuorna tyttönä ollut Miinan opissa. Miina on vinkee eukko!❤

Kutsuttiin Miina hätiin kun ei osattu siementää lehmää, Miina näytti miten se onnistuu.😁

#miinankanssakäsilehmänperseessä
#lapsellinenonhyväasia
 
vierailija
Anna, kerroin Miinan olevan kiinnostava mummo, olisi mukava väitellä. Anopiksi kyllä kelpuuttaisin, mutta vaimoni on (sinun harmiksesi?) hieman enemmän tsainojen kaltainen...
Tuohon ohjelmaan en minäkään voinut kantaa ottaa, vaikka telkkari löytyykin.
 

Yhteistyössä