Vaimo käyttäytyy oudosti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voivoivoivoivoi:
jos mulle tuodaan kukkapusikko niin en tasa-varmana näe tai koe että mun velvollisuus olisi pyllistää siitä ilosta. Me ollaan oltu 10v naimisissa ja jos ollaan 1x kuuhun yhdynnässä niin menee jo aika kivasti.. Ehkä ap sun kannattaisi keskittyä muuhunkin kuin seksiin, vaimosi jo keskittyy..

No joo ei ap sitä tarkoitakaan, että heti pitää pyllistää kun mies tuo kukkia =).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
..taannoisen tissiketjun innoittamana taas joku urosparka harhautunut tänne ja kuvittelee saavansa aikaan seksikeskustelun -ei muuta tunnu korvien väliin mahtuvan kun lähes jokaiseen virkkeeseen on saatu läntättyä sana seksi..

Tässä istun nyt, kun vaimo lähti kampaajalle ja häneltä jäi sivu auki...
Mä en välitä muiden, kuin vaimoni tisseistä.

Tulipa vain mieleen,että onko teillä pieniä lapsia? Teettekö koskaan kaksin siis kahdestaan mitään?

Tarhaikäisiä, ja aika harvoin ollaan kahdestaan. Ei ole paikkaa, mihin veis lapsia hoitoon. Mutta kahden keskistä aikaa olisi iltaisin., kun lapset nukkuu. Mutta vaimo istuu koneella ja minä lueskelen sitten, kun en yksinkään osaa nukkumaan mennä. Sitten vaimo on liian väsynyt muuhun kuin nukkumiseen. Ja tarkoitan siis, että jos haluaisin jutella, niin hän on netissä "oota vähän, mä kirjoitan eka tän..." ja sitten nukkumaan "jutellaan huomenna, mun on väsy.."
Mutta, nyt lähden lasten kanssa ulos, kiitos vastauksista.

Yhteistyössä