Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Pakko nyt kysyä, että mitä VELJESI asiasta sanoo? Tietääkö edes?
Ja olivatko saunassa kaikki alasti ja peseytyikin vielä yhdessä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii ja saunassahan luonnollisesti ollaan alasti. Peseytymisestä en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:ihan vaan mietintään sulle;
- miks sun mies ylipäänsä oli tän naisen kanssa samaan aikaan saunassa?
ite olisin suuttunut jo siitä, mutt mä oonkin mä
-miks se nainen oli kahden "vieraan" miehen kanssa saunassa?
kertoo naisesta jo paljon...enkä luottais yhtään.
- miehes on kuitenkin ollut saunassa, alasti ja jotain epämäärästä on tapahtunut...
mulla MUN raja pettämisessä olis jo rikottu...outoa porukkaa nuo 3.
tsemppiä sulle!
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii ja saunassahan luonnollisesti ollaan alasti. Peseytymisestä en tiedä.
Annatko miehesi olla tuosta noin vaan muiden naisten kanssa alasti saunassa? Kaippa ne toisten selätkin vielä pesi?![]()
Onko sun miehelle tyypillistä käydä toisten naisten kanssa saunassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeastaan sulla ei ole kuin yksi vaihtoehto, ajatellaan näin,että mies on pettänyt sua, oletko vielä valmis jatkamaan suhteessa, jos olet unohdat tämän asian kokonaan ikinä sitä enää esille ottamalla. Jos taas et niin tiedät mitä tehdä.
Täysi totuus kun tuskin ikinä selviää, paitsi jos miehesi jää pettämisestään uudestaan kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii ja saunassahan luonnollisesti ollaan alasti. Peseytymisestä en tiedä.
Annatko miehesi olla tuosta noin vaan muiden naisten kanssa alasti saunassa? Kaippa ne toisten selätkin vielä pesi?![]()
En todellakaan anna. Vaan se nainen siis on sinne ihan omasta tahdostaan ängennyt!!! Mieheni ei sauno muiden naisten kanssa kuin minun. Tietääkseni.
Kysymys onkin olenko sinisilmäinen hölmö.
Mieheni sanoo ettei ole pettänyt ketään aikaisempaakaan naistansa.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Mä pyytäisin koko asiaan kuuluvan porukan samanaikaisesti johonkin koolle, ja ruotisin niin pirusti, jotta selväisi takuulla, että kuka siinä valehtelee.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii ja saunassahan luonnollisesti ollaan alasti. Peseytymisestä en tiedä.
En todellakaan anna. Vaan se nainen siis on sinne ihan omasta tahdostaan ängennyt!!! Mieheni ei sauno muiden naisten kanssa kuin minun. Tietääkseni.
Kysymys onkin olenko sinisilmäinen hölmö.
Mieheni sanoo ettei ole pettänyt ketään aikaisempaakaan naistansa.
No siis eikö nuo miehet olisi voinut heittää sen akan saunasta pihalle, jos sinne väkisin änkee..? Ei kai se nyt väkisten voi mennä saunaan mukaan..? Vai voiko..?
Mitä miehesi asialle nyt tekee? Onko vihainen sille kaverilleen yhtään, jos perättömiä puhuu? Mitä miehesi oikein reagoi tilanteeseen muuta kuin vakuuttelemalla sua?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Minä juttelisin nyt sinuna myös veljesi kanssa. Onhan se nyt outoa, jos veljesi vaimo saa joko pettää tai valehdella, niin kumpikin on aika pahasti tehty. Antaako veljesi vaimon tehdä mitä vaan välittämättä asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en tiedä saunomisen pituutta niin kun en sitäkään mitä siellä oikeesti on tapahtunut. Mieheni on yrittänyt kyllä vakuutella sillä että ne hauaa vaan meidän eroavan ja mitään ei hänen mielestään ole tapahtunut. Hän ei ole vihainen kaverilleen, ainakaan minun mielestä. Tätä naista hän ei halua edes nähdä, mutta ei muutenkaan ole koskaan ollut hänen kanssaan mikään ystävä/kaveri tai mikään!! Tää on vaan niin jumalattoman vaikeeta!!! Lapsia olis pakko yrittää ajatella mutta minkäs teet kun mieli myllertää ja kaikki tää paska on vaan niin paskaa!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:eli onko tämä nainen nyt MIEHESI VELJEN VAIMO
vai SINUN VELJESI VAIMO? kun moni sekoaa tässä ny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Nyt todistaja, sinä, miehesi ja tämän miehenveljen vaimo juttusille saman pöydän ääreen. asialle selityksiä. piste. ONNISTUUKO?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Minä juttelisin nyt sinuna myös veljesi kanssa. Onhan se nyt outoa, jos veljesi vaimo saa joko pettää tai valehdella, niin kumpikin on aika pahasti tehty. Antaako veljesi vaimon tehdä mitä vaan välittämättä asiasta?
Hän ei usko että tämä hänen vaimo on pettänyt häntä ja usein vaikka siitä on hänelle sanottu. Hän ei tästä tietääkseni vielä tiedä. kun en itsekkään tiedä mitä tehdä. En halua olla samanlainen sinisilmäinen ja läpi sormien katsoja kun tuo veli..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni on sitä juuri sitä naista hiplannut edes niin siinä on rikottu jo minunkin pettämisen raja. Ja onkin pohdittavana että mitä teen. Alalnko 4 lapsen yhksi, vai yritänkö antaa anteeksi lasten takia ja toivoa ettei mitkk'n enää koskaan tapahdu.