Vaimo käyttäytyy oudosti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras
Miksi ihmeessä mun pitäis olla aina hyväilemässä vaimoa ja lirkuttelemassa sille ja tuoda kukkia ja suklaata, niitä se aina halajaa...
Kun seksiä ei saa kuin kerran tai kaks kuussa korkeintaan.
Munia pakottaa, mutta vaino vetoaa väsymykseen. No, mulle kyllä kelpais, vaikka melkein nukkuisikin, kunhan vaan saisin, omaa vaimoa.
Jos nyt pettäisin, niin voi mitä huutia saisin ja ero tulis justiinsa, mutta kotona ei vaan saa, jollei kokoajan ole lepertelemässä.
Kyllä mä lepertelisinkin, jos joskus sais edes pikapanot.
En mä odota, että väsynyt vaimo aina alkais mun kanssa tunteja kestävään sessioon ja keksimään vaikka mitä erikoista. Mulle riittäis sellaiset jutut vaikka joskus ja jouluna ja pitäisin vaimoa hyvänä vaikka joka päivä, mutta nyt ei kykene, kun pussit pullottaa ja kalu seisoo heti, jos vaimoon kosken. Ja jos vaimo sen huomaa, suuttuu, kun mulla on muka vaan aina taka-ajatuksia ja seksi mielessä. Osoita siinä sitten hellyyttä...

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
say hello to noidankehä again.. :headwall: :D

Onko sen oman rakkaan helliminen ja hemmottelu, vaikka vain yhdessä vierekkäin makoilu, niin vastenmielistä touhua ettei sitä voi tehdä jos ei tiedä saavansa siitä palkinnoksi seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
naisissa ei ole on/off nappia..
näätkö vaivaa sen vonkaamisen lisäksi??
autatko kotitöissä vai tekeekö vaimos kaiken...???

No totta ihmeessä autan. Syytön mä siihen olen, että vaimo istuu illat ja aikaiset aamut kaksplussalla ja on sitten väsynyt.
Hän saa iltaisinkin omaa aikaa, kun minä laitan lapset nukkumaan. Viikonloppuisin siivotaan yhdessä ja töistä tullen käyn kaupassa ja haen lapset. Teen varmasti yhtä paljon kotitöitä, kuin vaimokin.
Tässä istun nyt, kun vaimo lähti kampaajalle ja häneltä jäi sivu auki...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No totta ihmeessä autan. Syytön mä siihen olen, että vaimo istuu illat ja aikaiset aamut kaksplussalla ja on sitten väsynyt.
Hän saa iltaisinkin omaa aikaa, kun minä laitan lapset nukkumaan. Viikonloppuisin siivotaan yhdessä ja töistä tullen käyn kaupassa ja haen lapset. Teen varmasti yhtä paljon kotitöitä, kuin vaimokin.

ahaa..
no sit en voi auttaa...

mun mies ku välillä unohtaa nuo mitä luettelin tuossa
:D

Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
etkä VAINOKSI! Mut joo käsi on keksitty, olette kuitenkin kaiketin ihmisiä ettekä jäniksiä.

Itselläsikin on kirjoitus virhe, ei luulisi olevan vaikea homma päätellä, että vaino on kirjoitushirheellinen vaimo. Kutsun vaiMoani kullaksi, rakkaaksi yms. ja myös etunimellä.
Miten käsi liittyy siihen, että haluan nimen omaan omaa vaimoani?
Miksi vaimo sitten odottaa hellyyden osoituksia minulta? Miksei osta kukkia ja suklaata itse? Miksei hivele takamustaan itse tai pidä käsiään ympärillään? Omat kädet on hänelläkin?!

Sun vaimo ei sitten jostain syystä koe sua seksuaalisesti haluttavaksi. Ei voi mtn. Sopeudu tai jatka matkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko sen oman rakkaan helliminen ja hemmottelu, vaikka vain yhdessä vierekkäin makoilu, niin vastenmielistä touhua ettei sitä voi tehdä jos ei tiedä saavansa siitä palkinnoksi seksiä?
Mähän sanoin, että tekisin sitä, mutta vaimo suuttuu, kun mulla alkaa seistä. En voi sille mitään, että vaimon läheisyys kiihottaa mua, vaikka en seksiä haluakaan.Tai siis tiettu haluan, mutta voisin pitää vaimoa hyvänä ilman, että se johtaa seksiin, mutta vaimo luulee, että halailen vain siksi, että saisin seksiä. Vaikka ajattelen vain pitää vaimoa hyvänä ilman että se johtaisi seksiin, niin vaimo luulee mun vain lämmittelevän häntä seksiin, kun mulla seisoo.

Tuo on kurjaa. Mutta veikkaan että kaikissa parisuhteissa on aika-ajoin tuota laskusuhdannetta huomattavissa, elikkäs varmaan aika normaali tilanne, jos se lainkaan lohduttaa. Kyllä sun vaimon tulisi pystyä puhumaan asiasta vetämättä herneitä nenään. Olis ihan hyvä, jos hän sieltä kampaajalta kotiuduttuaan huomaisi tämän keskustelun ja tunnistaisi sen teidän parisuhteeksi. Omala tavallaan tuo on nyt aikamoinen noidankehä: Vaimo haluaa hellyyttä, sinä seksiä, epäilemättä hellyys lisääntyisi jos seksielämä normalisoituisi -> kaikki olisivat tyytyväisiä. Musta toi, miten sanoit, että et voi mitään sille että sulla alkaa seistä jos halailet vaimoasi, on asia, jonka voisit sanoa vaimollesi. Suuttumatta, ehkäpä vähän imarrellen, koska onhan se imartelevaa! Ei siitä nyt ainakaan suuttua pitäisi.

[
Sun vaimo ei sitten jostain syystä koe sua seksuaalisesti haluttavaksi. Ei voi mtn. Sopeudu tai jatka matkaa.
Miten mä sitten kelpaan halaajaksi tai muuten hyvästäpitäjäksi?
Jos hän kuvittelee mut joksikin toiseksi, niin vois kai hän silmät kiinni kuvitella mun kullini jonkun muun kulliksi seksissäkin?

Mähän sanoin, että tekisin sitä, mutta vaimo suuttuu, kun mulla alkaa seistä. En voi sille mitään, että vaimon läheisyys kiihottaa mua, vaikka en seksiä haluakaan.Tai siis tiettu haluan, mutta voisin pitää vaimoa hyvänä ilman, että se johtaa seksiin, mutta vaimo luulee, että halailen vain siksi, että saisin seksiä. Vaikka ajattelen vain pitää vaimoa hyvänä ilman että se johtaisi seksiin, niin vaimo luulee mun vain lämmittelevän häntä seksiin, kun mulla seisoo.

No sitten et ole vaimollesi haluttava seksikumppani. Näin käy joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
etkä VAINOKSI! Mut joo käsi on keksitty, olette kuitenkin kaiketin ihmisiä ettekä jäniksiä.

Itselläsikin on kirjoitus virhe, ei luulisi olevan vaikea homma päätellä, että vaino on kirjoitushirheellinen vaimo. Kutsun vaiMoani kullaksi, rakkaaksi yms. ja myös etunimellä.
Miten käsi liittyy siihen, että haluan nimen omaan omaa vaimoani?
Miksi vaimo sitten odottaa hellyyden osoituksia minulta? Miksei osta kukkia ja suklaata itse? Miksei hivele takamustaan itse tai pidä käsiään ympärillään? Omat kädet on hänelläkin?!

Ihana =). Naiset vaan odottaa hellyyttä ja mä kyllä "annan" miehelleni vaikka ei itsellä niin huvittaisikaan. Ymmärrän kyllä,että sulla ärsyttää vaimon asenne, mutta ehkä se on vaan oikeasti väsynyt...tai sitten ei jostain syystä nyt vaan halua sun kans touhuta mitään. Ja se on kyllä totta, että jos ei haleja ja pusuja tule muualla kuin sängyssä niin en "anna" minäkään.

Oletko mahdollisesti puhunut tästä asiasta hänen kanssaan?

[
Miten mä sitten kelpaan halaajaksi tai muuten hyvästäpitäjäksi?
Jos hän kuvittelee mut joksikin toiseksi, niin vois kai hän silmät kiinni kuvitella mun kullini jonkun muun kulliksi seksissäkin?

Vaimollasi raja menee ilmeisesti siinä. Ei sillä mielikuvituksellakaan nyt ihan kaikkea voi pelastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Musta toi, miten sanoit, että et voi mitään sille että sulla alkaa seistä jos halailet vaimoasi, on asia, jonka voisit sanoa vaimollesi. Suuttumatta, ehkäpä vähän imarrellen, koska onhan se imartelevaa! Ei siitä nyt ainakaan suuttua pitäisi.
Olen sanonut, mutta vaimo ei usko.
Kunpa joku muu kertois sen hänelle, että veitikka elää omaa elämäänsä...

..taannoisen tissiketjun innoittamana taas joku urosparka harhautunut tänne ja kuvittelee saavansa aikaan seksikeskustelun -ei muuta tunnu korvien väliin mahtuvan kun lähes jokaiseen virkkeeseen on saatu läntättyä sana seksi..

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
..taannoisen tissiketjun innoittamana taas joku urosparka harhautunut tänne ja kuvittelee saavansa aikaan seksikeskustelun -ei muuta tunnu korvien väliin mahtuvan kun lähes jokaiseen virkkeeseen on saatu läntättyä sana seksi..

Mä en välitä muiden, kuin vaimoni tisseistä.

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Se, ettei vaimo halua seksiä miehensä kanssa, ei tarkoita, että hän haluaisi sitä jonkun muun kanssa. Välillä seksi jää jostain syystä vähemmälle, ja mitä pidempään kuluu ilman seksiä, sitä vähemmän sitä kaipaa. Tottuu elämään ilman seksiä. Kyllä mullakin kesti esim. synnytyksen jälkeen iät ja ajat ennenkuin aloin itse haluamaan seksiä, se ei vaan kertakaikkiaan pyörinyt omassa mielessä. Mies oli kuitenkin aktiivinen aloitteentekijä, ja loppupeleissä mustakin oli aina mukavaa heilutella peittoja. Enkä tod. missään vaiheessa haaveillut kenestäkään muusta, en vaan ollut seksistä kiinnostunut ylipäätään.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:

Mä en välitä muiden, kuin vaimoni tisseistä.

Tulipa vain mieleen,että onko teillä pieniä lapsia? Teettekö koskaan kaksin siis kahdestaan mitään?

jos mulle tuodaan kukkapusikko niin en tasa-varmana näe tai koe että mun velvollisuus olisi pyllistää siitä ilosta. Me ollaan oltu 10v naimisissa ja jos ollaan 1x kuuhun yhdynnässä niin menee jo aika kivasti.. Ehkä ap sun kannattaisi keskittyä muuhunkin kuin seksiin, vaimosi jo keskittyy..

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Se, ettei vaimo halua seksiä miehensä kanssa, ei tarkoita, että hän haluaisi sitä jonkun muun kanssa. Välillä seksi jää jostain syystä vähemmälle, ja mitä pidempään kuluu ilman seksiä, sitä vähemmän sitä kaipaa. Tottuu elämään ilman seksiä. Kyllä mullakin kesti esim. synnytyksen jälkeen iät ja ajat ennenkuin aloin itse haluamaan seksiä, se ei vaan kertakaikkiaan pyörinyt omassa mielessä. Mies oli kuitenkin aktiivinen aloitteentekijä, ja loppupeleissä mustakin oli aina mukavaa heilutella peittoja. Enkä tod. missään vaiheessa haaveillut kenestäkään muusta, en vaan ollut seksistä kiinnostunut ylipäätään.

Tai sitten ap:n vaimo haluaa jotain muuta miestä ja siksi ei heru aapeelle, elämä on.

Yhteistyössä