Vaihdatteko HETI kakkavaipan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jips

Vieras
Meillä 9kk tyttö, ja itse saatan odottaa hetken aikaa ennen kuin vaihdolle mennään. Mies taas lähtee HETI kiikuttaan kun vähänkin tuoksuu ja motkottaa mulle jos annan olla. Ei se tyttö nyt koskaan puolta tuntia pidempään oo ollu kakka vaipas mun kaan kanssa. Ootan senkin takia, että mistä sen tietää koska kaikki on tullu...;) Ja jos tyttö kerrankin viihtyy lattialla itsekseen, niin en raaski sitä heti häiritä.

Jos kakka tulee syödessä, mies lähtee vaihtaan, minä syötän loppuun. Mut jos kakka on tullut ennen ruokaa, aina vaihdan tietty ennen.

Tästä oli taas keskustelua eilen, niin pakko kysyä kommenttia.

meillä voi kestää toi kakkaminen sen puol tuntii,yks pruuttaus sillon tällön.eli vaihan sitten ku kaikki pruuttaukset on tullu,ärsyttää jos just on vaihtanut vaipan ja sit tulee taas kakka puhtaaseen vaippaan j.n.e

Vaihdan heti kun huomaan jätkän kakanneen! En jää odottamaan, koska ei varmasti ole kivaa olla tavarat vaipoissa. Ei mee peppukaan punaseksi.

Näin oo tehnyt ihan syntymästä asti, mutta nyt ei meinaa jätkältä saada vaippaa vaihettua vaikka vaipassa olis kakkaa vaikka muille jakaa. On meinaan uhmanpoiikasta!

Mulla on 3 kk vanha vauva ja ennen vauva kakkas ihan koko ajan. Silloin en todellakaan vaihtanu heti.

Nykyään kakka tulee parin kolmen päivän välein ja vaihdan aina samantien, en odota hetkeäkään. Yleensä kakka on vielä tosi löysää joten en halua että vaatteet sotkeentuu yhtään enempää. Kakka tulee aina kerralla joten turha jäädä odottelemaan, tuleeko lisää.

Heti vaihdan. Esikoisen peppu paloi pahoin 6kk iässä. Oltiin just tulossa uimasta, kun poika vetäsi kakat vaippaan. Kotimatkaan autolla meni n.3 min ja sinä aikana kakka polti pojan pepun niin, että istuminen sattui muutaman päivän ja peppu oli herkkä ainakin viikon.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Heti vaihdan. Esikoisen peppu paloi pahoin 6kk iässä. Oltiin just tulossa uimasta, kun poika vetäsi kakat vaippaan. Kotimatkaan autolla meni n.3 min ja sinä aikana kakka polti pojan pepun niin, että istuminen sattui muutaman päivän ja peppu oli herkkä ainakin viikon.

Oho, olipa ikävä juttu ja varmasti kipeää lapsellekin. Jännä, että ovat niin erilaisia nämä lasten peputkin, meillä kun ei kummankaan pojan peppu ole koskaan edes punoittanut. Jos autossakin on kakka tullut ja kotona sitten vasta vaihdettu niin ei mitään punoitusta siltikään.

Tota meillä oli niin harvoin 9 kk ikäisenä kakkavaippoja, mutta kyllä ne silloin sitten heti vaihdoin ja laitoin potalle jatkamaan.

Vauvana vaihdoin kyllä kans heti.

Yhteistyössä