Mä uskon että rankkaa on, mutta kai mulla on päässä jotain vikaa kun mun oikeesti käy ap:tä kateeks

. Mä voisin vaihtaa osia sun kanssa viikoks, ja lupaan että sä kuolisit tylsyyteen!
Mä olen nyt lomalla, ja tässä esimerkkinä meidän eilinen päivä (vähän poikkeaa normaalista koska molemmat pojat 9v, ja melkeen 5v kipeinä)
Mies lähtee töihin klo 8 maissa, mä jatkan unia. Herään 9.30, pojat makaa sohvalla peittojen alla ja kattoo telkkaria. Laitan aamupalan mitä kukaan ei syö. Juon kahvia, luen lehden, ruokin kissat, surffaan netissä, juon kahvia, juon kahvia jne....
Laitan tiskikoneen päälle ja juon lisää kahvia. Kannan pojille vettä ja mehua, yritän saada ne syömään edes hedelmiä.
Imuroin, petaan sängyn, juon kahvia ja surffaan netissä, juttelen työkaverin kanssa puhelimessa... kello on vasta 11. Boring! Puen päivävaatteet päälle.
Sama jatkuu seuraavat pari tuntia, siis netissä surffailua ja kahvia, sohvalle palvelua, välillä tyhjennän tiskikoneen ja pyörin rätin kanssa ympäriinsä pyyhkimässä pölyjä yms. Päivän kohokohta: posti! ääääh.... laskuja vaan.
Klo 14.30 alan tehdä ruokaa, siivoilen samalla keittiötä, käyn palvelemassa sairaita sohvalle... Juon kahvia ja surffaan. Syön itse ja ruokin sairaat.
Mies tulee kotiin klo 17.30 syö ja menee kattomaan makkariin telkkaria... mä lähden kaverille kahvittelee ja pesemään pyykkiä (meiltä hajos just pyykkikone).
Tulen kotiin, laitan pyykit kuivuriin, palvelen sohva-asukkeja ja istun koneella. Mies vie kuopuksen omaan huoneeseen nukkumaan, esikoinen nukkuu kipeenä ollessaan sohvalla.
Käyn suihkussa, surffaan, juon kahvia... Lähden sänkyyn kattomaan telkkaria ja odottamaan innolla seuraavaa yhtä aktiivista päivää.....
Ja tänään sama meno jatkuu, kuopus sentään vähän pirteempi, jaksaa jo syödä ja olla vähän jalkeilla... Mulla on vieläkin aamutakki päällä, istun tässä ja juon kahvia. Mä hajoon tänne!!!!!