Appiukko oli mukana koska seppä on hänen vanha ystävänsä. Kiitos siis hänelle siitä, että ajatteli meidän etua ja tulevaa hintaa - jotain plussaa edes, että saamme sormukset edullisesti pelkän materiaalin hinnalla.
Tuntuu turhauttavalta jankata (onko palstalla tyyppejä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa) mutta mies nimenomaan oli, että suunnittele sinä: sormus on vaimon suunnittelema. Get it?! Hän myös piti siitä - asia oli sovittu.
Toinen, jota olen täällä jo sanonut, pointti oli että otamme SAMANLAISET. Tämäkin asia oli sovittu.
Ja kiitos kaikille niille jotka ymmärtävät tämän turhamaisuuden tai pinnallisuuden yms. Aikaa ei enää ole, kuten totesin, häät tammikuun alussa jo. Ja kuten kaikki tiedätte, tässä on joulut ja uudetvuodet ennen sitä.
Kiitos kun sain avautua, ja edes jotkut ymmärtävät.
Asia ei ole jäänyt tahallisesti viimetippaan, kun löysin Sen sormuksen lokakuussa jo, mutta myyjä ei vain hoksannut SILLOIN sanoa, ettei sitä kokooni enää saa.
Niin ja joo, seppä itsekin, voihan sen uran lisätä toki myöhemmin, mutta jotain vanhanaikaista tässäkin päässä, ja se on sitten lopunelämää se mikä siellä kirkossa siihen pujotetaan - muutoksia ei jälkeen enää tule.
Mies on ainakin tyytyväinen, minä en niinkään. Nurinkurista asiassa on se, että hänelle asia on periaatetessa muutenkin aivansama, mutta minä olen aina elänyt ja tulen elämään koruista. Niin näin tässä sitten lopulta kävi. Thanks!