Voi hel..tin hel...tti!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja me on puhuttu toisesta lapsesta, mutta mä en kertakaikkiaan tiedä uskaltaako siihen peliin ruveta... Saan yhden lisähoidettavan entisten lisäksi. Ja ehkä sekoan lopullisesti. Mä en saa ulkopuolista apua, kun asutaan niin kaukana ystävistä ja sukulaisista. On vaan jaksettava yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
:( Jaa...en tiedä mitä sanoisin, mutten voi olla mitään sanomattakaan. Ootko puhunu miehes kanssa tästä vitutuksesta ja väsymyksestä? Tai olisko teillä jotain mummia, kummia, tätiä lähellä joka vois ottaa lapset hoitoon muutamaks tunniks edes joskus että saisit levätä?

Mulla kaks alle 3-vuotiasta ja osaavat olla niin riiviöitä kun olla vaan ja voi. Joka ilta siivoon lasten leluja ympäri kämppää ja kannan tyttöjen huoneisiin ja aamupäivällä koko huusholli on täynnä leluja ja kirjoja ja piirrustuksia ym...siivoan lasten kanssa ne päivällä taas omille paikoilleen ja isompi lupaa ettei leluja tuoda enää olohuoneeseen ja keittiöön ja vessaan...mutta iltapäivällä kämppä on taas kun pommin jäljiltä ja illalla siivoan taas ne lelut ja tavarat omille paikoilleen.

Vaikka ne koittaakin hermoja jokapäivä ja joka ikinen päivä tekis mieli huutaa niille niin silti ne osaa olla oikeen hetken tullen niin kultasia, ettei enää tee mieli huutaa...
Tai jos niille huutaa, tulee paha mieli itelleen ja huono omatunto ja suututtaa, että huutaa moisista typeristä pikkuasioista kun lelujen levittelystä.

Mutta...elämäähän tää vaan on ja jokaisella meistä hermot kireellä joskus..toisilla useammin kun toisilla.

Jaksamisia :)

Niin, mä tiedän. ja kiitos.
Mut kun mä vaan kykenisinkin edes tuohon lelujen raijaamiseen... Taju lähtee jos yritän enemmän kun kolme asiaa kerätä peräkkäin lattialta. sehän tässä eniten kai vituttaakin kun ei itse jaksa mitään tehdä ja muut vaan tekee kaiken vielä vaikeammaksi.

Mulla aivan samat fiilikset nyt ja voi vittu että vituttaa täällä kans! Menee niin hermot kun koko ajan lapsella 2,5vee mankuu ja mankuu, mikään ei oo hyvin!

Yrtät siivota niin toinen kulkee perässä ja sotkee, eikä siivota kuulemma saa, eikä pukea kun itse pitää tehdä ja housujenkin pukemiseen menee se 15minuttia kun ei saa auttaa ja jos yrität auttaa se on hirveetä huutoa!

Äsken käytiin anopilla, tarkotus oli syödä siellä, niin eihän lapselle kelvannut vaan vikinää koko saatanan kyläilyn ajan, sanoin sitten miehelle että nyt lähetään ja puetko, mies että joo puen..Ei ku istuu vaan saatana raajoja liikauttamatta penkillä, munhan se piti sitten pukea hirveän huudon ja potkimist samalla ja itse viimeisillään raskaana.

Noh mentiin sitten autoon, enkä ollut edes takkia saanu nakattua päälle, ei kelpaa että äiti laittaa istuimen turvavyöt kiinni vaan isi isi joka istuu saatana kuskin penkillä ja oottaa että lähdetään.Siinä 10minsaa tapeltuani lapsen kanssa turvavöitä nakkasin auton oven kiinni ja kävelin kotiin, vittu että sieppas!

Ootas kun pääsin kotiin, jossa mies ja lapsi olivat, niin hyvä että kerkesin ulko oven aukaista ja kävellä sisään niin rupes mankuminen "äiti tee ruokaa, mulla nälkä", ei sitten voinut 10minuuttia aikaisemmin syödä ruokaa vaan kotona kyllä ollaan heti vailla :kieh:

Anteeksi kun purin sun ketjuun, ajattelin vain että et todellakaan ole ainut jolla vitutus päivä.

Mä keräsin kaikki lelut mustiin jätesäkkeihin ja jätin vain pari jäljelle.Kun en jaksanu niitä aina kerätä ja vitutti kun ne oli aina ympäri huushollia leväällään.
Siivoan yleensä vain silloin kun lapset lähtee isänsä luo viikonlopuksi että se järjestys pysyy edes viikonlopun ja saan itse vain nukkua ja levätä.
Eilen huusin ettei teistä yksikään poistu tästä asunnosta elävänä ennenkun se huone on siivottu ja vaatteet kannettu pyykkiin.Huusin niin että pelkäsin että verisuoni katkee päästä.
Mulla on vanhemmat sentään jo murrosikäisiä.
Kyllä tuli kakaroihin liikettä.
Avioero teki sen että nyt on sentään joka toinen viikonloppu hengähdystaukoa mitä ei ollut ikinä aikaisemmin.

Ei haittaa, ihan "kivaa" et muillakin.
Ja mulla oli just tollanen kusipäämies, eipä oo enää.

Mä tässä yritän selittää itkevälle neljävuotiaalle että kun mä en jaksa sietää ja tehdä kaikkea. Mutta eipä mee tietnkään perille, ei mee koskaa, sanoo vaan joojoo.

Itellä kauhea morkkis huudosta ja siitä et aiheutin pahan mielen lapsille. Mut mitä mun jatkuva paha mieli? ketä s ekiinnosta? Ei ketään vittu!

Mulle voi laittaa niin kuin haluaa, ja mun pitäis vaan sietää kaikki päivästä toiseen.

Mä en jaksa.

Ole hyvä vaan! =)
ja kiitos kaikille kannustuksesta ja siitä ettei tullut peetä niskaan!

Voihan sitä odottaa että lapset kasvaa jne, huolestuttaa vaan et millaset traumat niille tästä ajasta jää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ole hyvä vaan! =)

Voihan sitä odottaa että lapset kasvaa jne, huolestuttaa vaan et millaset traumat niille tästä ajasta jää...

Ihan varmasti ei ole kivaa lapsille, kun huudetaan. Mutta luulisin, että asiaa pystyy vähän lieventämään, jos pyytää anteeksi ja yrittää vaikka selittää miksi äiti hermostui. Ja välillä sit pitää hauskaakin lasten kanssa. Tsemppiä sulle ja muillekin samojen ongelmien kanssa painiville!

Alkuperäinen kirjoittaja Tilkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ole hyvä vaan! =)

Ihan varmasti ei ole kivaa lapsille, kun huudetaan. Mutta luulisin, että asiaa pystyy vähän lieventämään, jos pyytää anteeksi ja yrittää vaikka selittää miksi äiti hermostui. Ja välillä sit pitää hauskaakin lasten kanssa. Tsemppiä sulle ja muillekin samojen ongelmien kanssa painiville!

=) Kiitos!

Yhteistyössä