Pissikset bussissa

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Mä kerran järkytyin kun olin bussis, siellä oli äiti joka rauhoitteli itkevää vauvaansa, ja kaks teinityttöä kattoi vauvaa inhoten ja toinen totes: - Tollaset sais tappaa!!
:eek: Järkkyä. Mulle tulee ihan paha olo tuollaisista puheista ja ajatuksista.
Kuulostaa järkyltä, mutta on vaan tyhjää lesopuhetta...

Luin meidän 13-15v ystäväkirjaa jossa oli vauvakuvia ja olin kirjottanut siihen omaan vauvakuvaani "murjotan ilmeisesti, v***u kun en saanu munaa!" :eek: Että näin...


 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Mä kerran järkytyin kun olin bussis, siellä oli äiti joka rauhoitteli itkevää vauvaansa, ja kaks teinityttöä kattoi vauvaa inhoten ja toinen totes: - Tollaset sais tappaa!!
:eek: Järkkyä. Mulle tulee ihan paha olo tuollaisista puheista ja ajatuksista.
Kuulostaa järkyltä, mutta on vaan tyhjää lesopuhetta...

Luin meidän 13-15v ystäväkirjaa jossa oli vauvakuvia ja olin kirjottanut siihen omaan vauvakuvaani "murjotan ilmeisesti, v***u kun en saanu munaa!" :eek: Että näin...
Minkä ikäsenä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Mä kerran järkytyin kun olin bussis, siellä oli äiti joka rauhoitteli itkevää vauvaansa, ja kaks teinityttöä kattoi vauvaa inhoten ja toinen totes: - Tollaset sais tappaa!!
:eek: Järkkyä. Mulle tulee ihan paha olo tuollaisista puheista ja ajatuksista.
Kuulostaa järkyltä, mutta on vaan tyhjää lesopuhetta...

Luin meidän 13-15v ystäväkirjaa jossa oli vauvakuvia ja olin kirjottanut siihen omaan vauvakuvaani "murjotan ilmeisesti, v***u kun en saanu munaa!" :eek: Että näin...
Minkä ikäsenä?
Siis 13-15v kirjotettu...
 
Eilen olin ylittämässä tuplarattaiden kanssa suojatietä. Katsoin sivusilmällä kun auto lähestyy ja lähestyy... ja yhtäkkiä se on melkein rattaiden kyljessä ja tööttää, meinasi ajaa suoraan kylkeen!

Primäärireaktio minulta oli "-VITUN IDIOOTTI!!!" niin että linnut lensivät kirkkopuiston puista ja mummojen päät pyörivät ympyrää. Ai luoja että hävetti, säikähdin ihan kamalasti.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Eilen olin ylittämässä tuplarattaiden kanssa suojatietä. Katsoin sivusilmällä kun auto lähestyy ja lähestyy... ja yhtäkkiä se on melkein rattaiden kyljessä ja tööttää, meinasi ajaa suoraan kylkeen!

Primäärireaktio minulta oli "-VITUN IDIOOTTI!!!" niin että linnut lensivät kirkkopuiston puista ja mummojen päät pyörivät ympyrää. Ai luoja että hävetti, säikähdin ihan kamalasti.
;D Mä olisin vielä tuon lisäksi ottanut jonkun terävän kiven ja menny vetämään sen auton kylkeen kunnon naarmun...tuollaiset autoilijat pitäis ampua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Eilen olin ylittämässä tuplarattaiden kanssa suojatietä. Katsoin sivusilmällä kun auto lähestyy ja lähestyy... ja yhtäkkiä se on melkein rattaiden kyljessä ja tööttää, meinasi ajaa suoraan kylkeen!

Primäärireaktio minulta oli "-VITUN IDIOOTTI!!!" niin että linnut lensivät kirkkopuiston puista ja mummojen päät pyörivät ympyrää. Ai luoja että hävetti, säikähdin ihan kamalasti.
;D Mä olisin vielä tuon lisäksi ottanut jonkun terävän kiven ja menny vetämään sen auton kylkeen kunnon naarmun...tuollaiset autoilijat pitäis ampua.
Lähdin siitä vielä silleen sentteri pystyssä niinku joku gangsterin muija :LOL:

Eli kyllä se teini minussa vieläkin elää... but that's just me :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Nuoret tarvitsee rakkautta ja rajoja, myös he keillä menee huonosti, eikä tuollainen kielenkäyttö, seksijutut, toisten mollaus...kerro mielestäni muusta kuin siitä, että jokin on pielessä.
Mä halaan niitä huomisaamuna :saint:
"vitun lehmä mitä sä tuut lääppiin saatanan ämmä mä teen susta ilmotuksen vitun pedofiiliiii" :D

surullista :(
Vakava on aihe ja törkeää on kielenkäyttö nuorisolla, mutta tän viestin kohdalla mua vaan nauratti :LOL:

 
tytöt pahimpia

näköjään ihan sama juttu teineillä ympäri suomen. Teinitytöt on aivan kamalia, pahempia kuin pojat. Suustaan ja käytökselttään. Onko se sitten vielä joku suurempi pätemisentarve vai mikä.
Ja monet vanhemmat ei niiden prinsessojen käytöstä tiedä, eräskin neiti on täällä kaveriporukassa ylimeikattu seksikkäästi pukeutuneena pitämässä älämölöä, vanhempien seurassa oli kaupassa niin ilman meikkiä, siististi pukeutuneena, hyvin hiljaisena käveli vanhempien perässä. Ja vanhemmat luulee kiltiksi....
 
juu
ap sunki kultsipallerot puhuu tollee muutaman vuoden päästä ja aivan saletisti :D uskotpa sitä tai et. Ja ei ne yleensä vanhempiensa kuullen puhu noin, mut kaveru porukassa kyllä. (no noi panojutut on kyllä :x mut aika monella teinillä nek ion väritettyjä ) :
 
tämä
Kerran kun ajelin autolla risteykseen (josta tosin jatkoin suoraan) niin yht´äkkiä sieltä jalkakäytävän puolelta ajoi pieni joukko teinejä suoraan siihen eteen. Onneksi ehdin tekemään väistöliikkeen enkä ajanut heidän päälleen.
Perään huutelivat että "vitun homo"! Ja nämä olivat poikia!
 
nala
mitäköhän tytöt olisivat sinustakin sanoneet kun oisit noussu bussiin ?!
jotenkin tulee pahamieli tuosta -tyttöjen vuoksi, tulee sellainen olo, että täytyy asiat olla todella huonosti ja pahasti pielessä kun kaikkia mollataan ja haukutaan -jos ihminen on tasapainoinen ja sillä on kaikki hyvin niin ei sillä ole tarvetta tuolaiseen käytökseen...
lisänä tuossa käyttäytymisessä tytöillä on ; ylpeys, paremmuudentunne, tarve näyttää olevansa jotain : KOVA ja sellaista... ei pitkälle pötki tuollaisella asenteella...
 
jauhot suuhun
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Aikanaan nuorten puolella opettaessani puutuin päivittäin moiseen kielenkäyttöön...

Meillä jos tuo nti minun kuullen bussissa, kotona tai missä vaan noin puhuisi, tulisi sanktiota ihka varmasti.

Olen kerran itsekin bussissa törmännyt vastaavaan vitutteluun. Vanha pappa sitten totesi nuorille neideille, että "elekee niin hirveesti sitä tavaraanne mainostako - vittu oli ennen vuan viijen lapsen äiteillä" Meni tytöt hiljaisiksi :LOL:
XD Rispektii hei vittu papalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
mitä white trash tarkottaa?? nim.JUNTTI :D
ihan vaan kun kirjottaa googleen että white trash niin tulee määritelmä http://en.wikipedia.org/wiki/White_trash

en käytä siis kyseistä termiä kovinkaan hepposin perustein. mutta tietty assosiaatio kävi mielessä välittömästi ku luin kowalskin alotuksen. valitettavasti.

 

Yhteistyössä