Pissikset bussissa

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Seuraava pysäkki: "Voi vittu, toi saatanan homo runkkari!". "Vittu niinpä!". Bussiin astuu ihan tavallisen näköinen poika. "

Mietin tässä kohtaa mitä itse ajattelit... Jos poika ei olisi ollut ihan tavallisen näkönen olisitko pitänyt häntä "runkkarina"?
Mä en oikein edes tiedä, miltä runkkarin pitäisi näyttää.
Niitä on varmaan vähän kaiken näköisiä.
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Jamina:
Ja meidän tytöstä ei tollasta kasva, ei.
Vaan eipä välttämättä noidenkaan mussukoiden mammat tiedä lastensa sanavarastoa.
Yleensä moinen käytös juontaa juurensa juuri sieltä "mamman" tmv. luota.
Huomaahan tässäkin ketjussa aikuisten asenteen: paskiaisia, vihattavia, naurettavia ja ties mitä.
Miksi heitä aikuiset voi vihata, halveksua ja nauraa; mutta heidän vittunsa ja kiusaamisensa on tuomittavaa.

Nuoret tarvitsee rakkautta ja rajoja, myös he keillä menee huonosti, eikä tuollainen kielenkäyttö, seksijutut, toisten mollaus...kerro mielestäni muusta kuin siitä, että jokin on pielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja säde kehä:
Olipa hauskasti väritetty kertomus.
Ei se ole uusi juttu että teinit kiroilee .
Ei oo väritetty.

Juu, teinit kiroilee. Mutta ikinä en ole tuollaiseen kielenkäyttöön ja ilkeyteen ihan livenä törmännyt.
Niinpä. Ei kaikki teinit todellakaan ole yhtä tyhjäpäisiä ja huonosti käyttäytyviä.
no ei todellakaan.

jenkkikouluissa kun yleisesti äänestetään mitä high school - jengistä odotetaan tulevan isona (tyyliin: doctor to be, lawyer to be, dancer to be... ) niin noista vois sanoa että white trash to be... jos ei yhtään järki voita missään vaiheessa.

 
Mun 10v poika inhoo pissiksiä :LOL: kuten minäkin :D Mut on aikoinaan kasvatettu niin, etten olisi mitenkään voinut kasvaa pissikseksi. Palautettiin hyvin äkkiä maanpinnalle, liikaakin. Mutta siltä väliltä aion omianikin kasvattaa, saa nähdä mitä noista kasvaa :D :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Jamina:
Ja meidän tytöstä ei tollasta kasva, ei.
Vaan eipä välttämättä noidenkaan mussukoiden mammat tiedä lastensa sanavarastoa.
Yleensä moinen käytös juontaa juurensa juuri sieltä "mamman" tmv. luota.
Huomaahan tässäkin ketjussa aikuisten asenteen: paskiaisia, vihattavia, naurettavia ja ties mitä.
Miksi heitä aikuiset voi vihata, halveksua ja nauraa; mutta heidän vittunsa ja kiusaamisensa on tuomittavaa.

Nuoret tarvitsee rakkautta ja rajoja, myös he keillä menee huonosti, eikä tuollainen kielenkäyttö, seksijutut, toisten mollaus...kerro mielestäni muusta kuin siitä, että jokin on pielessä.
peesi.

tuttavaperheen pojan äiti anto tälle aina kakskymppiä rahaa ettei poika olis jaloissa pyörimässä kun äitiä ei kiinnostanu. no tästä tuli sitten jonkunsortin narkkari eikä oo kovin vahvasti ollu elämänlangat käsissä. :/ ja ihan kaikki samanlaiset lähtökohdat elämään kun meillä muillakin, sillä erotuksella että meidän muiden vanhemmat välitti, tuki ja oli kiinnostuneita meistä.
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Nuoret tarvitsee rakkautta ja rajoja, myös he keillä menee huonosti, eikä tuollainen kielenkäyttö, seksijutut, toisten mollaus...kerro mielestäni muusta kuin siitä, että jokin on pielessä.
Mä halaan niitä huomisaamuna :saint:
Tuskinpa auttaa =) Tai mistäs sitä koskaan tietää.
Toivotaan, että siellä kotona tai koulussa puututaan (vaikka enpä usko että kotona puututaan).
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Nyynä, kun tuo ei ole järkiasia ollenkaan.
siis anteeksi, kun en oo osannu tänäpäivänä itteeni oikein kunnolla ilmasta, siis tarkotin sitä että jos niille järki päähän kasvaa niin hyvinkin voi tulla muutosta parissa vuojessakin. mutta jos ei kasva niin tommosiksi jäävät.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
:kieh: huhhuijaa... Ei meidän nuoruudessa tuommosia ollu! Mulle valkes muutenkin vasta pari vuotta sitten mitä edes tarkottaa pissis :D
Minulle ei ole valjennut vieläkään mitä ne on??Nuorisoa vai,siis yleisesti nuoriso?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja säde kehä:
Olipa hauskasti väritetty kertomus.
Ei se ole uusi juttu että teinit kiroilee .
Ei oo väritetty.

Juu, teinit kiroilee. Mutta ikinä en ole tuollaiseen kielenkäyttöön ja ilkeyteen ihan livenä törmännyt.
:eek:

Oman keski-ikästymisen huomaan kun minua ärsyttää suunnattomasti nuorten kiroilu ja syljeskely. Tosin senkin vuoksi varmaan ärsyttää, että itsellä on ollut kyllä käytöstavat teini-ikäisenäkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Nyynä, kun tuo ei ole järkiasia ollenkaan.
siis anteeksi, kun en oo osannu tänäpäivänä itteeni oikein kunnolla ilmasta, siis tarkotin sitä että jos niille järki päähän kasvaa niin hyvinkin voi tulla muutosta parissa vuojessakin. mutta jos ei kasva niin tommosiksi jäävät.
Se on kaikkein pahinta, kun jotkut todella jää tuollaisiksi. :|
 
sipsi
Aikanaan nuorten puolella opettaessani puutuin päivittäin moiseen kielenkäyttöön...

Meillä jos tuo nti minun kuullen bussissa, kotona tai missä vaan noin puhuisi, tulisi sanktiota ihka varmasti.

Olen kerran itsekin bussissa törmännyt vastaavaan vitutteluun. Vanha pappa sitten totesi nuorille neideille, että "elekee niin hirveesti sitä tavaraanne mainostako - vittu oli ennen vuan viijen lapsen äiteillä" Meni tytöt hiljaisiksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
"Vitun rotta"- kommentit oli minusta kaikkein pahinta. En ole yliherkkä, mutta tuli hetkeksi oikein paha olo kun mietin, miltä tuntuisi jos itseä/omaa lasta kohdeltaisiin noin :|
Melkein kaikki meidän luokan tytöt sai yläasteella päivittäin kuulla negatiivisia asioita ulkonäöstään, kaikki luokkamme pojilta. :| En ole ikinä kuullut yhdeltäkään tytöltä haukkuja ulkonäöstäni/kuullut kenenkään luokkatoveritytön haukkuvan ketään päin naamaa, edes yläasteella. Aika yllättävää.

 
Se on kammottavaa kuunneltavaa. Täällä kuulee bussissa tämän tästä tuonkaltaisia keskusteluja.
Joka toinen sana on se v- alkuinen ja kaikkiin ihmisiin liitetään tämän v.n lisäksi juuri homo, vammanen tai muita vastaavia" liitesanoja". Tytöt huorittelevat puhuessaan, jostain ystävästään, joka ei ole paikalla. :| Se saa.ta.nan. v..tun löysäper.se horo. :|
Vaikken ihan helposti kavahdakaan, ja tiedän, että ne kirosanat ym. pitäisi sivuuttaa ja nähdä nuoret niitten takana. Silti tälläinen täti-ihminen kyllä istuu korvat punaisina ja yrittää kääntää lastensa huomion toisaalle.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Nuoret tarvitsee rakkautta ja rajoja, myös he keillä menee huonosti, eikä tuollainen kielenkäyttö, seksijutut, toisten mollaus...kerro mielestäni muusta kuin siitä, että jokin on pielessä.
Mä halaan niitä huomisaamuna :saint:
"vitun lehmä mitä sä tuut lääppiin saatanan ämmä mä teen susta ilmotuksen vitun pedofiiliiii" :D

surullista :(
 

Yhteistyössä