Väheksytkö yksinhuoltajia?

  • Viestiketjun aloittaja mimosa
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
En väheksy yksinhuoltajia yleisesti, mutta on asioita, joita en ymmärrä. Esimerkiksi sitä, että kun erotaan siitä lapsen isästä (tai kumpi sitten onkin sen eron halunnut), niin sitten aletaan vääntämään kättä lapsista. Suuri osa varmasti pystyy soipmaan asioista ihan fiksusti, mutta sitten on joukko naisia, jotka yrittävät saada lapsen ja isän tapaamiset mahdollisimman vähiin ja nyhtävät niin paljon elatusmaksuja kuin mahdollista. Mä en voi ymmärtää, että jos lapsen isä on hyvä isä ja kunnollinen mies, niin mikä oikeus naisella on rajata tapaamiset kahteen hikiseen viikonloppuun kuukaudessa?? Ja miksi ihmeessä sillä äidillä on niin paljon "oikeuksia" verrattuna isään?

Mutta siis yleisesti ottaen mulle on aivan se ja sama, onko joku yh vai ei.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä väheksyn... ensin laittavat itsensä paksuksi, hommaavat sitten eron että saavat kaikki mahdolliset tuet... rupusakkia mun silmissä.
Ai niin ne mahtavat tuet :D kaikki yh eivät edes saa mitään tukia...korotuksen saan lapsilisään muttei välttämättä mitään muuta ....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä väheksyn... ensin laittavat itsensä paksuksi, hommaavat sitten eron että saavat kaikki mahdolliset tuet... rupusakkia mun silmissä.
höh, taloudellisesti kannattavampaa on kyllä ruveta sossupummiksi jolla ei ole lapsia. Kun jostain syystä niitä lapsia täytyy aina joskus ruokkiakin eikä niitä voi pitää alastominakaan kuin kesällä, talvella on liian kylmä, ja kaikki ruuat ja vaatteet maksavat yllättävän paljon.

tyhmiä provoja täällä tänään, taidan jatkaa palstataukoa :snotty:
 

Yhteistyössä