V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

Aivan järkkyä!

Meillä saa molemmat mennä ja tulla miten haluaa. MUTTA asioista etukäteen keskustellaan, kumpikaan ei vaan ota ja lähde, kyllä ne suunnitellaan että on lapsilla hoitaja kotona...

Minä olisin kylmempi kuin jäävuori kun ukko palais, itseasiasssa pakkaisin laukut ja lähtisin vähän kyläilyreissulle ja kännykkä pois päältä. Mitäpä sitä itestään ilmottelemaan jos toinen on tollanen tolvana.,..

Toivottavasti saatte vauvan kanssa kivan jussin, varmasti kaksin kivempi kuin että yksi mulkku pyöris mukana :hug:
 
Kosto on suloinen
Jos ukko käyttäytyisi noin lapsellisesti niin kostaisin samalla mitalla.. Viettäisin nyt juhannuksen vauvan kanssa kotosalla, saunoisin ja hakisin jonkun vuokraleffan. Huomenna lähtisin muutaman päivän hotellilomalle junalla tai bussilla johonkin kaupunkiin jossa en ole aiemmin käynyt, ja siellä sitten vauvan kanssa kiertelisin ja nauttisin ravintoloiden valmiista aterioista. Kännykkä äänettömällä. Kotiin eteiseen saattaisin "unohtaa" kodin ensiapulaukun auki ja tarvikkeita vähän levälleen, siinäpä ois sitten miehelle lisämiettimistä että mihin ollaan kadottu sillä aikaa kun hän on juhlinut ilman meitä.
 
osto on todellakin suloinen ketsupin kera
Alkuperäinen kirjoittaja Kosto on suloinen:
Jos ukko käyttäytyisi noin lapsellisesti niin kostaisin samalla mitalla.. Viettäisin nyt juhannuksen vauvan kanssa kotosalla, saunoisin ja hakisin jonkun vuokraleffan. Huomenna lähtisin muutaman päivän hotellilomalle junalla tai bussilla johonkin kaupunkiin jossa en ole aiemmin käynyt, ja siellä sitten vauvan kanssa kiertelisin ja nauttisin ravintoloiden valmiista aterioista. Kännykkä äänettömällä. Kotiin eteiseen saattaisin "unohtaa" kodin ensiapulaukun auki ja tarvikkeita vähän levälleen, siinäpä ois sitten miehelle lisämiettimistä että mihin ollaan kadottu sillä aikaa kun hän on juhlinut ilman meitä.
Hiukan ketsuppia myös lattialle pisaroina
 
vieras
mä tekisin kyllä niin, että jättäisin vauvan isälleen kunhan juhannusriennoista palautuu, ja lähtisin yksin pariksi päiväksi rilluttelemaan tms. kännykkä tietysti kiinni. ja veisin autonkin. siinäpä miettis perkele.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja osto on todellakin suloinen ketsupin kera:
Alkuperäinen kirjoittaja Kosto on suloinen:
Jos ukko käyttäytyisi noin lapsellisesti niin kostaisin samalla mitalla.. Viettäisin nyt juhannuksen vauvan kanssa kotosalla, saunoisin ja hakisin jonkun vuokraleffan. Huomenna lähtisin muutaman päivän hotellilomalle junalla tai bussilla johonkin kaupunkiin jossa en ole aiemmin käynyt, ja siellä sitten vauvan kanssa kiertelisin ja nauttisin ravintoloiden valmiista aterioista. Kännykkä äänettömällä. Kotiin eteiseen saattaisin "unohtaa" kodin ensiapulaukun auki ja tarvikkeita vähän levälleen, siinäpä ois sitten miehelle lisämiettimistä että mihin ollaan kadottu sillä aikaa kun hän on juhlinut ilman meitä.
Hiukan ketsuppia myös lattialle pisaroina
Ollaanpas sitä nyt kovin lapsellisia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja osto on todellakin suloinen ketsupin kera:
Alkuperäinen kirjoittaja Kosto on suloinen:
Jos ukko käyttäytyisi noin lapsellisesti niin kostaisin samalla mitalla.. Viettäisin nyt juhannuksen vauvan kanssa kotosalla, saunoisin ja hakisin jonkun vuokraleffan. Huomenna lähtisin muutaman päivän hotellilomalle junalla tai bussilla johonkin kaupunkiin jossa en ole aiemmin käynyt, ja siellä sitten vauvan kanssa kiertelisin ja nauttisin ravintoloiden valmiista aterioista. Kännykkä äänettömällä. Kotiin eteiseen saattaisin "unohtaa" kodin ensiapulaukun auki ja tarvikkeita vähän levälleen, siinäpä ois sitten miehelle lisämiettimistä että mihin ollaan kadottu sillä aikaa kun hän on juhlinut ilman meitä.
Hiukan ketsuppia myös lattialle pisaroina
Ollaanpas sitä nyt kovin lapsellisia.
Ollaanpas sitä nyt kovin huumorintajuttomia =)
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tekisin kyllä niin, että jättäisin vauvan isälleen kunhan juhannusriennoista palautuu, ja lähtisin yksin pariksi päiväksi rilluttelemaan tms. kännykkä tietysti kiinni. ja veisin autonkin. siinäpä miettis perkele.
mä en ikinä jättäis vauvaa tollasen tyypun vastuulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tekisin kyllä niin, että jättäisin vauvan isälleen kunhan juhannusriennoista palautuu, ja lähtisin yksin pariksi päiväksi rilluttelemaan tms. kännykkä tietysti kiinni. ja veisin autonkin. siinäpä miettis perkele.
mä en ikinä jättäis vauvaa tollasen tyypun vastuulle.
mä meinasin sanoo ihan samaa... tämmöisiä lukiessa sitä arvostaa taas omaa ukkokultaa vähän enemmän. :)

mut anyway jotain uutta ap? onko isännästä kuulunu?


voimia ja juhannuskukkia :flower:
 
Ei ole vieläkään mitään. Eilen teki mieli soittaa, mutta sain pidettyä pääni ja olla soittamatta.
Oma olo vaihtelee. Eilinen ilta meni tosi mukavasti pojan kanssa. Keksittiin uus leikki, jossa molemmat naurettiin katketaksemme. Oli tosi kiva päivä ja ilta. Tänään on ollut taas synkemmät fiilikset ja välillä niin paska fiilis, että oksettaa. Nyt on tosi kurja keli, eli saa nähdä kotiutuuko mies sitten tänään.

Kamalimmalta tässä tuntuu se, että tämä ei ole yhtään sen tapaista. Vaikka on aina saanut mennä, on aina ilmottanut itsestään. Vaikka mikä tilanne olis ollut.
 
niina
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Ei ole vieläkään mitään. Eilen teki mieli soittaa, mutta sain pidettyä pääni ja olla soittamatta.
Oma olo vaihtelee. Eilinen ilta meni tosi mukavasti pojan kanssa. Keksittiin uus leikki, jossa molemmat naurettiin katketaksemme. Oli tosi kiva päivä ja ilta. Tänään on ollut taas synkemmät fiilikset ja välillä niin paska fiilis, että oksettaa. Nyt on tosi kurja keli, eli saa nähdä kotiutuuko mies sitten tänään.

Kamalimmalta tässä tuntuu se, että tämä ei ole yhtään sen tapaista. Vaikka on aina saanut mennä, on aina ilmottanut itsestään. Vaikka mikä tilanne olis ollut.
voi että mikä tilanne... höh, jospa kaikki kuitenkin kääntyisi parhain päin. koita jaksaa vaan. ja mukavaa että teillä oli hauskaa kuitenkin pojan kanssa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Ei ole vieläkään mitään. Eilen teki mieli soittaa, mutta sain pidettyä pääni ja olla soittamatta.
Oma olo vaihtelee. Eilinen ilta meni tosi mukavasti pojan kanssa. Keksittiin uus leikki, jossa molemmat naurettiin katketaksemme. Oli tosi kiva päivä ja ilta. Tänään on ollut taas synkemmät fiilikset ja välillä niin paska fiilis, että oksettaa. Nyt on tosi kurja keli, eli saa nähdä kotiutuuko mies sitten tänään.

Kamalimmalta tässä tuntuu se, että tämä ei ole yhtään sen tapaista. Vaikka on aina saanut mennä, on aina ilmottanut itsestään. Vaikka mikä tilanne olis ollut.
voi ei... :/ jotenkin mä toivoin, että hää olis kotiutunu jo eilen ja olisitte saanut sittenkin sen mukavan jussin perheen kesken.. mutta mä nyt olenkin sellainen romantikko :)

Ihanaa kuitenkin kuulla, että ootte pojan kanssa nauttinu olostanne, ja toisistanne miehes kurjasta tempusta huolimatta.

mä olen ite sellanen, että tossa tilanteessa oisin varmaan jo huolissaan toisesta, kun ei mitään ole kuulunut, varsinkin jos yleensä on tapana ilmotella... mutta ei ole sun tehtävä katsoa ison miehen perään. malta mieles ja odota että ukko ottaa yhteyttä, tai kuulet hänestä muuta kautta, todella kurjaa tuo on jokatapauksessa.. :/

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Ei ole vieläkään mitään. Eilen teki mieli soittaa, mutta sain pidettyä pääni ja olla soittamatta.
Oma olo vaihtelee. Eilinen ilta meni tosi mukavasti pojan kanssa. Keksittiin uus leikki, jossa molemmat naurettiin katketaksemme. Oli tosi kiva päivä ja ilta. Tänään on ollut taas synkemmät fiilikset ja välillä niin paska fiilis, että oksettaa. Nyt on tosi kurja keli, eli saa nähdä kotiutuuko mies sitten tänään.

Kamalimmalta tässä tuntuu se, että tämä ei ole yhtään sen tapaista. Vaikka on aina saanut mennä, on aina ilmottanut itsestään. Vaikka mikä tilanne olis ollut.
voi ei... :/ jotenkin mä toivoin, että hää olis kotiutunu jo eilen ja olisitte saanut sittenkin sen mukavan jussin perheen kesken.. mutta mä nyt olenkin sellainen romantikko :)

Ihanaa kuitenkin kuulla, että ootte pojan kanssa nauttinu olostanne, ja toisistanne miehes kurjasta tempusta huolimatta.

mä olen ite sellanen, että tossa tilanteessa oisin varmaan jo huolissaan toisesta, kun ei mitään ole kuulunut, varsinkin jos yleensä on tapana ilmotella... mutta ei ole sun tehtävä katsoa ison miehen perään. malta mieles ja odota että ukko ottaa yhteyttä, tai kuulet hänestä muuta kautta, todella kurjaa tuo on jokatapauksessa.. :/

:hug:
Kyllä mullakin on välillä huoli hiipinyt mieleen, mutta siellä on 2 kaveria seurana, että oisivat kyllä varmasti jotain ilmoittaneet, jos jotain olis sattunut. Tuon huolen takia kyllä oon ollut viittä vaille, että soitanko.
Jos kaverit onkin lähteny jo eilen, ja on jääny yksin. Molemmat noista kavereista on olleet kirjautuneena fb:ssa. Tosin voihan olla kannettavat mukana. Ärsyttää, kun en tiedä mitä tekis... :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieras pillu pitää miehen poissa kotoa.:( Mikä kumman hinku naisilla on varattujen miesten perään?
Siihen ei oo tarvetta. Sen tiedän, enkä ala kantaani sen enempää perustelemaan, koska se ei ole tässä se olennainen.
Miehet eivät pane vierasta tarpeen vaan vaihtelun takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieras pillu pitää miehen poissa kotoa.:( Mikä kumman hinku naisilla on varattujen miesten perään?
Siihen ei oo tarvetta. Sen tiedän, enkä ala kantaani sen enempää perustelemaan, koska se ei ole tässä se olennainen.
Miehet eivät pane vierasta tarpeen vaan vaihtelun takia.
Sinäkös mun mieheni tunnet? En ala tästä asiasta enempää sun kanssasi jankkaamaan. Tiedän mikä on tilanne tuon suhteen meillä. Piste.
 
jos mun äijä tekis tollaset temput nakkaisin tavarat pihalle odottamaan noutajaansa. Ja ymmärrän että ap tahtoo ajatella suhteestaan hyvää, mutta nyt silmät auki nainen, toi kielii kaikesta muusta kuin terveestä suhteesta.

Ja jos tollanen ei oo miehen tapaista, ja teil vielä pieni lapsi, kyllä mulla tulis toinen nainen mieleen.

Ja jos omatunto ei äijällä päivässä parissa ala kolkuttamaan sitä vertaa että soittaisi sinulle, taitaa olla sairas jätkä tai ei vaan välitä teistä, ei minkään vertaa. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
jos mun äijä tekis tollaset temput nakkaisin tavarat pihalle odottamaan noutajaansa. Ja ymmärrän että ap tahtoo ajatella suhteestaan hyvää, mutta nyt silmät auki nainen, toi kielii kaikesta muusta kuin terveestä suhteesta.

Ja jos tollanen ei oo miehen tapaista, ja teil vielä pieni lapsi, kyllä mulla tulis toinen nainen mieleen.

Ja jos omatunto ei äijällä päivässä parissa ala kolkuttamaan sitä vertaa että soittaisi sinulle, taitaa olla sairas jätkä tai ei vaan välitä teistä, ei minkään vertaa. :hug:
Suhteessa ei välttämättä tämän perusteella ole kaikki kunnossa ja asia tullaan puimaan, kunhan kotiutuu. Tuosta suhteesta tai toisesta naisesta olen kuitenkin täysin varma. Sellaisesta ei ole kysymys. Mä tiedän ketä mökillä on ollut tai on tällä hetkellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
jos mun äijä tekis tollaset temput nakkaisin tavarat pihalle odottamaan noutajaansa. Ja ymmärrän että ap tahtoo ajatella suhteestaan hyvää, mutta nyt silmät auki nainen, toi kielii kaikesta muusta kuin terveestä suhteesta.

Ja jos tollanen ei oo miehen tapaista, ja teil vielä pieni lapsi, kyllä mulla tulis toinen nainen mieleen.

Ja jos omatunto ei äijällä päivässä parissa ala kolkuttamaan sitä vertaa että soittaisi sinulle, taitaa olla sairas jätkä tai ei vaan välitä teistä, ei minkään vertaa. :hug:
Suhteessa ei välttämättä tämän perusteella ole kaikki kunnossa ja asia tullaan puimaan, kunhan kotiutuu. Tuosta suhteesta tai toisesta naisesta olen kuitenkin täysin varma. Sellaisesta ei ole kysymys. Mä tiedän ketä mökillä on ollut tai on tällä hetkellä.
Mäkin olin omalla kohdallani aikoinaan 100 prosenttisen varma miehen uskollisuudesta. Oli reissussa mun veljeni ja sen vaimon kanssa. Ja kuinka ollakkaan miehellä olikin suhde veljeni vaimon kaverin kanssa ja kaikki muut tiesi paitsi mä.

Joten sanon että mikään ei oo varma kuin epävarma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
jos mun äijä tekis tollaset temput nakkaisin tavarat pihalle odottamaan noutajaansa. Ja ymmärrän että ap tahtoo ajatella suhteestaan hyvää, mutta nyt silmät auki nainen, toi kielii kaikesta muusta kuin terveestä suhteesta.

Ja jos tollanen ei oo miehen tapaista, ja teil vielä pieni lapsi, kyllä mulla tulis toinen nainen mieleen.

Ja jos omatunto ei äijällä päivässä parissa ala kolkuttamaan sitä vertaa että soittaisi sinulle, taitaa olla sairas jätkä tai ei vaan välitä teistä, ei minkään vertaa. :hug:
Suhteessa ei välttämättä tämän perusteella ole kaikki kunnossa ja asia tullaan puimaan, kunhan kotiutuu. Tuosta suhteesta tai toisesta naisesta olen kuitenkin täysin varma. Sellaisesta ei ole kysymys. Mä tiedän ketä mökillä on ollut tai on tällä hetkellä.
Mäkin olin omalla kohdallani aikoinaan 100 prosenttisen varma miehen uskollisuudesta. Oli reissussa mun veljeni ja sen vaimon kanssa. Ja kuinka ollakkaan miehellä olikin suhde veljeni vaimon kaverin kanssa ja kaikki muut tiesi paitsi mä.

Joten sanon että mikään ei oo varma kuin epävarma.
Olen pahoillani, että noin on käynyt. :hug: :heart:
Olet oikeassa etten voi noin yleensä ottaen olla satavarma uskollisuudesta, mutta tästä juhannuksesta tiedän täysin ketä mökillä on liikkunut. Soitin ystävälleni äsken. Heillä on mökki meidän naapurissa. Ovat viettäneet koko juhannuksen porukalla. Meidän mökillä on ollut mun mies, 2 kaveria ja toisen kaverin poika. Ellei sitten jompana kumpana yönä aamuyöstä ole joku sinne hiipinyt.
Mun oli pakko soittaa tälle ystävälle, kun en halunnut miehelle soittaa. Luulin, että ovat ystäviensä mökillä, mutta onneksi olivatkin omalla.
 
www
toi käytös on kyllä niin iso pettymys että toivon sulle tsemppiä jaksaa tehdä valinta oman etusi mukaan.. ei puolisoa saa jättää juhlapäivänä yksin eikä varsinkaan ettei ilmoita itsestään mitään.
tsemppiä <3
 

Yhteistyössä