V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

Old cow
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Ne on nämä juhlapyhät, kun saavat toisissa pahimmat puolet esiin. Yleensä itsekkyyden, jos ei muuta. :hug: sinulle ja mukavaa juhannusta kaikesta huolimatta. Saat toki olla kiukkuinen, itsekin olisin. Muista ottaa takaisin omasi. Jätä vaikka mies ensi kerralla lapsen kanssa kaksin ja häivy itse :D
Minä en kyllä jättäisi lastani tuollaisen tökerön ukon kanssa kahden.
 
g
vähän veikkaan että mies oikeen hakemalla hakenu riidan aihetta että saa "lähtee lätkimään", toisinsanoen ei tarvii perheen kesken viettää juhannusta vaan saa olla kaveriporukalla... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
vähän veikkaan että mies oikeen hakemalla hakenu riidan aihetta että saa "lähtee lätkimään", toisinsanoen ei tarvii perheen kesken viettää juhannusta vaan saa olla kaveriporukalla... :/
Näin minäkin ajattelen. Siksi ei oo suoraan vastannut mihinkään. Sitä ihmettelen, ettei oo ollut pokkaa suoraan sanoa.
Onneksi tässä on hyvin nukuttu yö takana ja jo vähän parempi huumori päällä. Silti tästä asiasta ukko kuulee vielä. Tai tuntee.
Ei olla soiteltu tai viestitelty vieläkään mitään.
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
V***u mitkä raivarit saisin jos ukko kavereineen veis meidän sapuskat, jättäis mut ja lapsen viettään juhannusta tyhjän jääkaapin kanssa :eek:
Kyllä sinne ruokaa jäi, mutta kaikki sillit, uudetperunat ym. juhannussapuskat hävis.
mä oisin niinkin aikuinen ja hakisin ne sillit ja perunat sieltä mökiltä takas :D sanaakaan sanomatta pakkaisin kassiin ja lähtisin pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
V***u mitkä raivarit saisin jos ukko kavereineen veis meidän sapuskat, jättäis mut ja lapsen viettään juhannusta tyhjän jääkaapin kanssa :eek:
Kyllä sinne ruokaa jäi, mutta kaikki sillit, uudetperunat ym. juhannussapuskat hävis.
mä oisin niinkin aikuinen ja hakisin ne sillit ja perunat sieltä mökiltä takas :D sanaakaan sanomatta pakkaisin kassiin ja lähtisin pois.
Tuon vois tehdäkin, mutta milläs lähdet hakemaan, kun auto on sillä ja se istuin.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
V***u mitkä raivarit saisin jos ukko kavereineen veis meidän sapuskat, jättäis mut ja lapsen viettään juhannusta tyhjän jääkaapin kanssa :eek:
Kyllä sinne ruokaa jäi, mutta kaikki sillit, uudetperunat ym. juhannussapuskat hävis.
mä oisin niinkin aikuinen ja hakisin ne sillit ja perunat sieltä mökiltä takas :D sanaakaan sanomatta pakkaisin kassiin ja lähtisin pois.
Tuon vois tehdäkin, mutta milläs lähdet hakemaan, kun auto on sillä ja se istuin.
Voisko jostain lainata autoa? Onko mökki kaukana?
Jos itse olsiin suunnitellut meneväni juhannuksen viettoon omalle mökilleni, niin ruokien hakemisen sijasta menisin varmasti vimmoissani pöllyttämään ne vieraat ukot pois sieltä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
V***u mitkä raivarit saisin jos ukko kavereineen veis meidän sapuskat, jättäis mut ja lapsen viettään juhannusta tyhjän jääkaapin kanssa :eek:
Kyllä sinne ruokaa jäi, mutta kaikki sillit, uudetperunat ym. juhannussapuskat hävis.
mä oisin niinkin aikuinen ja hakisin ne sillit ja perunat sieltä mökiltä takas :D sanaakaan sanomatta pakkaisin kassiin ja lähtisin pois.
Tuon vois tehdäkin, mutta milläs lähdet hakemaan, kun auto on sillä ja se istuin.
Voisko jostain lainata autoa? Onko mökki kaukana?
Jos itse olsiin suunnitellut meneväni juhannuksen viettoon omalle mökilleni, niin ruokien hakemisen sijasta menisin varmasti vimmoissani pöllyttämään ne vieraat ukot pois sieltä...
Ei sinne aja kuin 20min.
 
:LOL: Voi jestas sentää ensinnäkin näitä kommentteja...JÄTÄ SE SIKA! :p ;)

Ja joo..Eipä siinä isännällä taas oikein järki juossu, tai juos varmaan sen mielestä..Mä vähän veikkaan et siellä jo podetaan huonoo omatuntoo mut miehinen ego ei anna myöten myöntää mitään... ;) Anna sen ukon olla ja koita kehittää itelles jotain ohjelmaa, kattoo sit missä kohtaa alkaa selittely.. :)

Itehän oon niin tunteella toimiva et olisin eilen varmaan hankkinu itteni sinne mökille, hakenu eväät, haukkunu ukon ja lähteny ovet paukkuen mahdollisimman kauas siitä.. :LOL:
 
:hug: :hug: :hug:
Kyllä sun äljäkkees aika helve*in tollo oli! Enkä tarkoittanu tällä että jätä se sika vaan outo tempasu ja sun pöksyissäs mä jäisin kauppareisulle pariks päivää kuhan tulee kotia sieltä :kieh:
Miks et muuten mennyt jääkaapille kun huomasit että "ryöstää" sen? Mä olisin ollu haukkana paikalla ja sit olis pölissy :snotty: Tietty asia erikseen jos et huomannut ennen ku lähti..
Multa ja lapsilta ei viedä mitään jos on niin taukki että lähtee/karkaa kavereiden kanssa ni se on aika stanan tarkkaa että siin vaihees MUN jääkaapille ei tulla! :kieh: :kieh:

Tsemppiä sinne, seurataan tilannetta ;)
 
Moni on kysynyt, että miksi annoin viedä sapuskat kaapista. Olin siis kylvettämässä poikaa just silloin. Nyt poika alkaa heräillä. Tuun jossain vaiheessa taas lukemaan ja kertomaan, jos on tullut jotain kerrottavaa. :)
 
Rouva
Mua vieläkin vaivaa tämä tapaus.

Miten joku aikuinen ihminen ja aviomies ja perheenisä voi tehdä tuommoista, jos rakastaa perhettään?

Miettikää nyt hei naiset; ottaa ruuat, auton, turvaistuimen, mökin ja häipyy, ilman mitään yhteydenottoa. Jättää vaimon ja lapsen yksin jumiin kotiin, ilman autoa, kaukaloa, herkkuja....

Kuinka monelta naiselta sulatetaan samanlaista käytöstä?
 
Rouva
Ja tosiaan, minä varmaan olisin mennyt vaikka taksilla (niillä on kaukaloita, kun etukäteen tilaa) mökille, kun matkakaan ei ollut tuon pidempi ja ajanut sekä paskapään kavereineen pois sieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mua vieläkin vaivaa tämä tapaus.

Miten joku aikuinen ihminen ja aviomies ja perheenisä voi tehdä tuommoista, jos rakastaa perhettään?

Miettikää nyt hei naiset; ottaa ruuat, auton, turvaistuimen, mökin ja häipyy, ilman mitään yhteydenottoa. Jättää vaimon ja lapsen yksin jumiin kotiin, ilman autoa, kaukaloa, herkkuja....

Kuinka monelta naiselta sulatetaan samanlaista käytöstä?
Kieltämättä oon tän päivän aikana alkanut miettimään tuota. Eikö vain yksinkertaisesti enää rakasta? :/ Ei ole mitään kuulunut isännästä, enkä minä kyllä edelleenkään aio ottaa yhteyttä.

Poika on nyt ekoilla päikkäreillä ja kun herää lähdetään vaunuilla ainakin katselemaan rannoille, kun on näin hieno ilma. Jospa asettaudutaan viltille nauttimaan päivästä. :) Toivottavasti edes jotkin kioskit on auki, että vois hakea jotain hyvää mukaan.
 
jem
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mua vieläkin vaivaa tämä tapaus.

Miten joku aikuinen ihminen ja aviomies ja perheenisä voi tehdä tuommoista, jos rakastaa perhettään?

Miettikää nyt hei naiset; ottaa ruuat, auton, turvaistuimen, mökin ja häipyy, ilman mitään yhteydenottoa. Jättää vaimon ja lapsen yksin jumiin kotiin, ilman autoa, kaukaloa, herkkuja....

Kuinka monelta naiselta sulatetaan samanlaista käytöstä?
Kieltämättä oon tän päivän aikana alkanut miettimään tuota. Eikö vain yksinkertaisesti enää rakasta? :/ Ei ole mitään kuulunut isännästä, enkä minä kyllä edelleenkään aio ottaa yhteyttä.

Poika on nyt ekoilla päikkäreillä ja kun herää lähdetään vaunuilla ainakin katselemaan rannoille, kun on näin hieno ilma. Jospa asettaudutaan viltille nauttimaan päivästä. :) Toivottavasti edes jotkin kioskit on auki, että vois hakea jotain hyvää mukaan.
Tuntuupa kyllä pahalta tää teidän asia nyt. Toisaalta omakaan juhannus ei ole nyt mennyt ihan nappiin, joten sitä ottaa sitten varmaan muidenkin vastoinkäymiset herkemmin.

Toivottavasti ei nyt ole kyse kuitenkaan rakastamattomuudesta tai mistään.. Tuntuu muuten, ettei tässä maailmassa ole enää mitään mihin luottaa, kerta siekin olet antanu miehes olla ja mennä miten halajaa, ja siltikin kävis muka niin, ettie rakastais.

Viettäkää ainakin lapsen kanssa hyvä juhannus, olette sen ansainneet tuhannesti enemmän kuin mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jem:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mua vieläkin vaivaa tämä tapaus.

Miten joku aikuinen ihminen ja aviomies ja perheenisä voi tehdä tuommoista, jos rakastaa perhettään?

Miettikää nyt hei naiset; ottaa ruuat, auton, turvaistuimen, mökin ja häipyy, ilman mitään yhteydenottoa. Jättää vaimon ja lapsen yksin jumiin kotiin, ilman autoa, kaukaloa, herkkuja....

Kuinka monelta naiselta sulatetaan samanlaista käytöstä?
Kieltämättä oon tän päivän aikana alkanut miettimään tuota. Eikö vain yksinkertaisesti enää rakasta? :/ Ei ole mitään kuulunut isännästä, enkä minä kyllä edelleenkään aio ottaa yhteyttä.

Poika on nyt ekoilla päikkäreillä ja kun herää lähdetään vaunuilla ainakin katselemaan rannoille, kun on näin hieno ilma. Jospa asettaudutaan viltille nauttimaan päivästä. :) Toivottavasti edes jotkin kioskit on auki, että vois hakea jotain hyvää mukaan.
Tuntuupa kyllä pahalta tää teidän asia nyt. Toisaalta omakaan juhannus ei ole nyt mennyt ihan nappiin, joten sitä ottaa sitten varmaan muidenkin vastoinkäymiset herkemmin.

Toivottavasti ei nyt ole kyse kuitenkaan rakastamattomuudesta tai mistään.. Tuntuu muuten, ettei tässä maailmassa ole enää mitään mihin luottaa, kerta siekin olet antanu miehes olla ja mennä miten halajaa, ja siltikin kävis muka niin, ettie rakastais.

Viettäkää ainakin lapsen kanssa hyvä juhannus, olette sen ansainneet tuhannesti enemmän kuin mies.
Kiitos! :flower: Sinä myös. Voimia sullekin, jos vastoinkäymisiä on ollut.
 

Yhteistyössä