V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
:hug: ap :(

Olen pahoillani puolestasi. En osaa kuvitella, kuinka raivoissani olisin aikoinani ollut, jos mies olisi tehnyt minulle tuollaisen v.ittumaisen tempun :( Kyllä parisuhteessa puolisona ja isänä on pystyttävä sanomaan, jos haluaa olla juhannuksena kavereiden kanssa :( mieluummin kuin perheen, eikä tehdä tuollaista naurettavaa temppua :(

Itse olisin ehkä ajan saatossa voinut jotenkin antaa anteeksi, mutta unohtaa en ikinä moista temppua voisi...

Toivon, että pääset pienen kanssa juhannuksen viettoon jonnekin (appivanhemmat? Pahoittele, etteiole nyt ruokatuliaisia, kun mies vei kaiken kavereilleen mökillenne :LOL: )

Ja toivon, että teillä olisi kiva juhannus :hug:
Kiitos! :)
Kyllä tämä asia vielä käsitellään. Mulla on koko juhannus aikaa miettiä, kuinka. ;)
 
aakenus
Jospa hän ajatteli viettää kaverijussin tänään kera sapuskojen ja huomenna kotiutuu kaupan kautta kera samojen sapuskojen ja vietätte sitten perhejussin sinun sunnitelmien mukaan ihan oikeana päivänäkin jopa. :)
 
Lissu
Hmm... jos mies olisi reissullaan koko juhannuksen niin olisin niin raivoissani että vaihtaisin varmaan lukot. Jos taas huomenna kotiutuu niin olisin varmaan alkuun aika jäätävän kylmä mutta antaisin mahdollisuuden korjata virheensä, hankkia uudet sapuskat ja kivan jussin koko perheelle. :)
 
aakenus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja en todellakaan:
Mä en kattelis tollasta ukkoa enää hetkeäkään. Turha lässyttää et mies muka rakastaa..pa*kan marjat rakastaa!
Ja varsinkin kun viel LAPSENSA juhannusruuat ja roudaa ne jonnekin kaveriporukalleen
Meillä ei vielä puolivuotias ole syönyt silliä ja uusia perunoita....tosin, en ole ihan tänä vuonna synnyttänyt, että josko EU-standardit suositukseen on kerennyt muuttua... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja en todellakaan:
Mä en kattelis tollasta ukkoa enää hetkeäkään. Turha lässyttää et mies muka rakastaa..pa*kan marjat rakastaa!
Ja varsinkin kun viel LAPSENSA juhannusruuat ja roudaa ne jonnekin kaveriporukalleen
Meillä ei vielä puolivuotias ole syönyt silliä ja uusia perunoita....tosin, en ole ihan tänä vuonna synnyttänyt, että josko EU-standardit suositukseen on kerennyt muuttua... ;)
:D
 
huhhuh
Ihan käsittämätöntä ja täysin keskenkasvuisen käytöstä. :O Paljon miehelläsi on ikää? En ikinä voisi itse kuvitellakaan, että oma mieheni ja lasteni isä tekisi tuollaisen tempun, ei tunnu sun miehellä paljon perhe vaakakupissa painavan. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Ihan käsittämätöntä ja täysin keskenkasvuisen käytöstä. :O Paljon miehelläsi on ikää? En ikinä voisi itse kuvitellakaan, että oma mieheni ja lasteni isä tekisi tuollaisen tempun, ei tunnu sun miehellä paljon perhe vaakakupissa painavan. :/
Täyttää tänä vuonna 30.
 
Huhhuh!! Siis miten kukaan ukko voi olla noin mulkero :eek: Ootko varma ettei ajatellut että te tulisitte sinne myös esim huomenna? Jos ei vaan halunnut keskustella asiasta vielä kun teillä riitaa tms? Jos ei asia oo edes näin niin ei kyl käsitä! Mä oon sen verran hullu et oisin napannu kaverilta kaukalon lainaks ja karauttanu vaikka sit taksilla mökin pihaan ja hakenut ostamani ruoat (mitä jäljellä) takaisin! =)
 
Ne on nämä juhlapyhät, kun saavat toisissa pahimmat puolet esiin. Yleensä itsekkyyden, jos ei muuta. :hug: sinulle ja mukavaa juhannusta kaikesta huolimatta. Saat toki olla kiukkuinen, itsekin olisin. Muista ottaa takaisin omasi. Jätä vaikka mies ensi kerralla lapsen kanssa kaksin ja häivy itse :D
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Ihan käsittämätöntä ja täysin keskenkasvuisen käytöstä. :O Paljon miehelläsi on ikää? En ikinä voisi itse kuvitellakaan, että oma mieheni ja lasteni isä tekisi tuollaisen tempun, ei tunnu sun miehellä paljon perhe vaakakupissa painavan. :/
Täyttää tänä vuonna 30.
No sitten täytyy ihmetellä vielä enemmän, kun ei kyse ole parikymppisestä corollakarvanoppakaverista. Miehen mittoihin ei kyllä ole käytöksensä perusteella kasvanut, vaikka ikä antaisi muuta olettaa.
 
Kiitos paljon monista kivoista ja miettimisen aihettakin antaneista vastauksista! :flower:

Lähden nyt kuuntelemaan tuon vipeltäjän tuhinaa, että jaksaa sen kanssa aamulla taas leikkiä. :) Hyvää yötä! Palaan aamulla lukemaan ja päivitän tilannetta jossain vaiheessa, jos tulee raportoitavaa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Kiitos paljon monista kivoista ja miettimisen aihettakin antaneista vastauksista! :flower:

Lähden nyt kuuntelemaan tuon vipeltäjän tuhinaa, että jaksaa sen kanssa aamulla taas leikkiä. :) Hyvää yötä! Palaan aamulla lukemaan ja päivitän tilannetta jossain vaiheessa, jos tulee raportoitavaa. ;)
Ei kyl voi käsittää.. toivottavasti se on edes pahoillaan..!! No mut hyvää Juhannusta kuitenkin sulle ja pojallesi =)
 
juu
Itse en jaksaisi enkä haluaisi enkä voisi elää tuollaisen ihmisen kanssa, joka ei ota mitään vastuuta omasta lapsestaan. Jos on tehnyt lapsia ja perustanut perheen, asiosita keskustellaan perheen kanssa ja ollaan perheen kanssa. se on etusijall.a. oma lapsi. myös tällaisen turhana juhlana nimeltä juhannus. ja myös vaikka on mies.

miehellä ei ole mitään etuoikeutta jatkaa eläämää kuten sinkku jos on tehnyt lapsia.
 
vieras
Eipä voi muuta kuin olla taas kerran kiitollinen omasta miehestä. Ei ikinä olisi tuollainen SIKA kuin ap:n mies. Tai ei kyllä kuulosta edes mieheltä ap:n ukko, pelkältä keskenkasvuiselta ja itsekkäältä kakaralta lähinnä. Oma mieheni asettaa aina lapset ja koko perheen hyvinvoinnin etusijalle kaikessa, juhlapyhät vietetään yhdessä jne. Jos tuollaisen tempun tekisi, ei olisi takaisin kotiin tulemista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Jätä vaikka mies ensi kerralla lapsen kanssa kaksin ja häivy itse :D
Minä en kyllä apn äijän kaltaiselle munattomalle paskaläjälöle lastani uskaltaisi jättää.
Voisi senkin heivata jonnekin, kun tulisi kutsu kaverin bileisiin! :eek:
 

Yhteistyössä