V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Voi taivas, mikä idiootti. Ja naiset kattelee tuommosia ja puolustelee, ja tottakai ottaa avosylin takasi :D
voi että, aina ne asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Jos tämäkin on ihan ensimmäinen kerta ei se vielä kyllä ole viisaasta heti pistää omaisuutta jakoon ja pakata ukkoa pihalle, vaikka paskatempun tekeekin.
Näin. 10½v yhteistä elämää takana. Aivan kuin silloin alkuvuodesta 2000 oisin tästä tiennyt.. :D
Käsi sydämellä: oikeestiko tää tuli sulle ku salama kirkkaalta taivaalta? Mitään viitteitä ukon käytöksessä ei oo ollu siihen, että kaikki ei oo teillä kunnossa ??
Ei muutakuin se, että on ollut tosi tympääntynyt. Toki hänellä todettiin alkuviikosta osteoporoosi ja otti sen aika raskaasti.
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja Ria af Näfverhorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Meillä ei ois mies päässy lähtee, se ois saanu multa mustelmia kroppaansa jos noin yrittäis tehä. Se on mun tossun alla tietyissä tilanteissa. Pysykää naiset kovina.
Yllytät väkivaltaan?
En yllytä. En vaan ole mikään hento heiveroinen naiseksi. Miehet ei mun yli tuu noin vaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ria af Näfverhorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Meillä ei ois mies päässy lähtee, se ois saanu multa mustelmia kroppaansa jos noin yrittäis tehä. Se on mun tossun alla tietyissä tilanteissa. Pysykää naiset kovina.
Yllytät väkivaltaan?
En yllytä. En vaan ole mikään hento heiveroinen naiseksi. Miehet ei mun yli tuu noin vaan.
Tuo onkin ehdottomasti rakentavin tapa ylläpitää suhdetta. Jatka samaan malliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Voi taivas, mikä idiootti. Ja naiset kattelee tuommosia ja puolustelee, ja tottakai ottaa avosylin takasi :D
voi että, aina ne asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Jos tämäkin on ihan ensimmäinen kerta ei se vielä kyllä ole viisaasta heti pistää omaisuutta jakoon ja pakata ukkoa pihalle, vaikka paskatempun tekeekin.
Näin. 10½v yhteistä elämää takana. Aivan kuin silloin alkuvuodesta 2000 oisin tästä tiennyt.. :D
mut pitäishän se vissiin kysyä :)
"kuule rakas , netissä neuvotaan selvittämään jo ennakkoon että aiotko loppuelämäsi aikana esimerkiksi kokea jonkinasteista ahdistusta tai pelkoa, että jos meille vaikka tulis lapsi, niin lupaathan että silti vietät kaikki juhannukset kotona, et koskaan ole niin hukassa elämäsi kanssa että menet yksin miettimään ja jätät mut yksin ilman grillimakkaraa juhannukseksi. "
ja sama tentti vappu- joulu- uusivuosikuviosta.

Glorinha, sinä kuulostat aika tasapainoiselta aikuiselta, vaikka harmittaakin, kostamalla ja pahinta jeesustelemalla ei tosiaan tuosta selviä.
Miehes miettii elämäänsä, ja ne mietinnät tuo sitten ratkaisun tullessaan.

Oikeasti, tiedän missä olet, itsekin kävimme tuollaista vaihetta läpi n 8v yhteiselon kohdalla. Rankka vuosi , mutta selvittiin ja yhdessä ollaan edelleen. Ja nyt voin siihen mieheen luottaa, kaikessa, aina.
Hienoa, että saitte selvitettyä asianne. :) Ja kaunis kiitos sanoistasi! :flower: :heart:
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ria af Näfverhorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Meillä ei ois mies päässy lähtee, se ois saanu multa mustelmia kroppaansa jos noin yrittäis tehä. Se on mun tossun alla tietyissä tilanteissa. Pysykää naiset kovina.
Yllytät väkivaltaan?
En yllytä. En vaan ole mikään hento heiveroinen naiseksi. Miehet ei mun yli tuu noin vaan.
Tuo onkin ehdottomasti rakentavin tapa ylläpitää suhdetta. Jatka samaan malliin.
Sanoinko että meillä tollasta tapahtuu? En, meillä mies tietää, ei oo niin lapsellinen että tekisi noin typerää esim kun tämän tarinan mies.
 
Sen verran olen miettinyt, että kostolla saatan aiheuttaa vain pahemman tilanteen ja oravanpyörän. Eli sen vaihtoehdon jätän unholaan.
Uskon keskustelun olevan se järkevin tapa. Jollain tavalla täytyy lähteä purkamaan tämä tilanne ja selvittää perimmäinen syy tähän kaikkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
on sillä kuitenkin niin kivaa sillä mökillä ettei tuu oma vaimo mieleen...kyllä mä en kotona odottelisi, enkä päätä silittäis takas tullessa.

Nythän se oppii et jes, teen joka kerta näin ku haluttaa hauskanpitoon lähteä.
En todellakaan aio "silittää päätä"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Sen verran olen miettinyt, että kostolla saatan aiheuttaa vain pahemman tilanteen ja oravanpyörän. Eli sen vaihtoehdon jätän unholaan.
Uskon keskustelun olevan se järkevin tapa. Jollain tavalla täytyy lähteä purkamaan tämä tilanne ja selvittää perimmäinen syy tähän kaikkeen.
Okei,....olet siis jo siinä vaiheessa että funtsit et miten sinä omilla toimillasi pahennat tilannetta??

Kyllä se sun miehes tän tilanteen aiheutti, ja kuulostaa kyl pahasti siltä et joku muukin on pielessä jos sun pitää omien toimiesi vaikutusta miettiä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Sen verran olen miettinyt, että kostolla saatan aiheuttaa vain pahemman tilanteen ja oravanpyörän. Eli sen vaihtoehdon jätän unholaan.
Uskon keskustelun olevan se järkevin tapa. Jollain tavalla täytyy lähteä purkamaan tämä tilanne ja selvittää perimmäinen syy tähän kaikkeen.
Okei,....olet siis jo siinä vaiheessa että funtsit et miten sinä omilla toimillasi pahennat tilannetta??

Kyllä se sun miehes tän tilanteen aiheutti, ja kuulostaa kyl pahasti siltä et joku muukin on pielessä jos sun pitää omien toimiesi vaikutusta miettiä. :/
Mietin sitä, etten halua tämän tästä pahenevan, vaan selvittää ongelman syy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alalyytikko:
Tässä on jotain jäänyt kertomatta. Ei normaali perheenisä voi käyttäytyä niin, että ilman mitään keskustelua perheen kanssa nappaa ruoat ja auton ja lähtee kaverisakin kanssa juhlimaan. Jotain muutakin tässä on taustalla: miten seksi sujuu?, onko mies saanut käydä kavereilla haluamansa määrän?, onko riitaa jostain asiasta? jne...
Mie en tajua edelleenkään,et miksi miehen "pitää saada käöydä kavereillaan haluamansa määrä" tms. Miksi sitä miestä pitää kohdella kuin lasta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
on sillä kuitenkin niin kivaa sillä mökillä ettei tuu oma vaimo mieleen...kyllä mä en kotona odottelisi, enkä päätä silittäis takas tullessa.

Nythän se oppii et jes, teen joka kerta näin ku haluttaa hauskanpitoon lähteä.
apua ihan oikeesti, "nyt se oppii" ei se kuitenkaan mikään koira ole se mies.

Sen teko on törkeä , väärä, ja sinällään anteeksiantamaton, mutta tälläkin palstalla puolustellaan jatkuvasti masennusta sairautena, niin miksi sitä ei voi käsittää että tämä oli hänen tapansa huutaa apua (mahdollisesti )

, joten kyllä mun mielestä ap:lla on hyvä asenne tässä, se ei istu kotona itkemässä että mies pettää ja on paska, vaan huolensa keskeltäkin tajuaa että joku asia on vialla, ja jos miehelle antaa mahdollisuuden siitä kertoa voi asia vielä selvitä.

ja jos nyt vaan selviää sitten että mies on onnistunut 10 v salaamaan kusipäisyytensä, niin sitten sen saa mun puolesta jättää ja lynkata.
Ei se, että ottaa etäisyyttä aina tarkoita että on just haluamassa eroon perheestä.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Sen verran olen miettinyt, että kostolla saatan aiheuttaa vain pahemman tilanteen ja oravanpyörän. Eli sen vaihtoehdon jätän unholaan.
Uskon keskustelun olevan se järkevin tapa. Jollain tavalla täytyy lähteä purkamaan tämä tilanne ja selvittää perimmäinen syy tähän kaikkeen.
Okei,....olet siis jo siinä vaiheessa että funtsit et miten sinä omilla toimillasi pahennat tilannetta??

Kyllä se sun miehes tän tilanteen aiheutti, ja kuulostaa kyl pahasti siltä et joku muukin on pielessä jos sun pitää omien toimiesi vaikutusta miettiä. :/
Mietin sitä, etten halua tämän tästä pahenevan, vaan selvittää ongelman syy.
Ymmärrän sun pontin. Miehellä on selvästi jokin "bitti poikittain persuksissa". Se pitää selvittää ja ainoa tapa selvittää se on olla itse rauhallinen. Asian selvittyä voi sitten toimia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Kaiken kaikkiaan inhottava tilanne. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Tää on provo.
6kk on vielä kaukalossa. :D
:LOL: Osa on,osa ei. Meillä vaihdettiin 5,5kk ikäsenä istuimeen,kun kaukalo oli niin ahdas. Kaukalo on kyllä olemassa vielä,eli sais sen siihen tungettua jos ihan pakko olisi. Mukavaa se ei kyllä oo....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
on sillä kuitenkin niin kivaa sillä mökillä ettei tuu oma vaimo mieleen...kyllä mä en kotona odottelisi, enkä päätä silittäis takas tullessa.

Nythän se oppii et jes, teen joka kerta näin ku haluttaa hauskanpitoon lähteä.
apua ihan oikeesti, "nyt se oppii" ei se kuitenkaan mikään koira ole se mies.

Sen teko on törkeä , väärä, ja sinällään anteeksiantamaton, mutta tälläkin palstalla puolustellaan jatkuvasti masennusta sairautena, niin miksi sitä ei voi käsittää että tämä oli hänen tapansa huutaa apua (mahdollisesti )

, joten kyllä mun mielestä ap:lla on hyvä asenne tässä, se ei istu kotona itkemässä että mies pettää ja on paska, vaan huolensa keskeltäkin tajuaa että joku asia on vialla, ja jos miehelle antaa mahdollisuuden siitä kertoa voi asia vielä selvitä.

ja jos nyt vaan selviää sitten että mies on onnistunut 10 v salaamaan kusipäisyytensä, niin sitten sen saa mun puolesta jättää ja lynkata.
Ei se, että ottaa etäisyyttä aina tarkoita että on just haluamassa eroon perheestä.

normaali perheenisä ei tollasta tee. Ja nimenomaan tuohon käytökseen oppii. Ihminen on vain ihminen. Jos sä opit et tekemällä näin asia onnistuu niin käytät sitä jatkossakin.

Niin aikuiset ku lapsetkin.

eikä miehen todellakaan tarvi saada olla kavereidensa kanssa haluamaansa määrää, jos sama ei onnistu myös tältä perheen äidiltäkin.
 
jöötti
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Tää on provo.
6kk on vielä kaukalossa. :D
:LOL: Osa on,osa ei. Meillä vaihdettiin 5,5kk ikäsenä istuimeen,kun kaukalo oli niin ahdas. Kaukalo on kyllä olemassa vielä,eli sais sen siihen tungettua jos ihan pakko olisi. Mukavaa se ei kyllä oo....
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jöötti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Tää on provo.
6kk on vielä kaukalossa. :D
:LOL: Osa on,osa ei. Meillä vaihdettiin 5,5kk ikäsenä istuimeen,kun kaukalo oli niin ahdas. Kaukalo on kyllä olemassa vielä,eli sais sen siihen tungettua jos ihan pakko olisi. Mukavaa se ei kyllä oo....
:LOL: :LOL: :LOL:
;) jos on noin hauskaa,niin tervetuloa testaamaan,miten kivasti tollanen 75cm pitkä mahtuu kaukaloon :D Muilla taitaa vuoden ikäset olla samaa pituutta....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
on sillä kuitenkin niin kivaa sillä mökillä ettei tuu oma vaimo mieleen...kyllä mä en kotona odottelisi, enkä päätä silittäis takas tullessa.

Nythän se oppii et jes, teen joka kerta näin ku haluttaa hauskanpitoon lähteä.
apua ihan oikeesti, "nyt se oppii" ei se kuitenkaan mikään koira ole se mies.

Sen teko on törkeä , väärä, ja sinällään anteeksiantamaton, mutta tälläkin palstalla puolustellaan jatkuvasti masennusta sairautena, niin miksi sitä ei voi käsittää että tämä oli hänen tapansa huutaa apua (mahdollisesti )

, joten kyllä mun mielestä ap:lla on hyvä asenne tässä, se ei istu kotona itkemässä että mies pettää ja on paska, vaan huolensa keskeltäkin tajuaa että joku asia on vialla, ja jos miehelle antaa mahdollisuuden siitä kertoa voi asia vielä selvitä.

ja jos nyt vaan selviää sitten että mies on onnistunut 10 v salaamaan kusipäisyytensä, niin sitten sen saa mun puolesta jättää ja lynkata.
Ei se, että ottaa etäisyyttä aina tarkoita että on just haluamassa eroon perheestä.

normaali perheenisä ei tollasta tee. Ja nimenomaan tuohon käytökseen oppii. Ihminen on vain ihminen. Jos sä opit et tekemällä näin asia onnistuu niin käytät sitä jatkossakin.

Niin aikuiset ku lapsetkin.

eikä miehen todellakaan tarvi saada olla kavereidensa kanssa haluamaansa määrää, jos sama ei onnistu myös tältä perheen äidiltäkin.
joo, normaali ei, mutta entä jos perheenisä on rikki, masentunut, huolissaan, ahdistunut?
 
hohhoijjaa
Musta on mielenkiintoista, että suomalainen parisuhde on aina tätä.
Mies elää kuin ei olisi vastuussa mistään, ei lapsistaan, ei pairsuhteestaan, ei mistään. Menee ja tulee mielensä mukaan.
Ja nainen. Nainen saattaa alkuun tuntea pettymystä ja vihaakin, mutta hyvin pian pitää jo alkaa ymmärtämään miesraukkaa ja pohtimaan, miten tästä saadaan suhde korjattua.

Ja niin mies saapuu kotiinsa kun on saanut ryyppäämisestä tarpeekseen, jossa odottaa vaimo ymmärtäen. Keskustelu menee jotakuinkin niin että mies murahtelee jotain jos sitäkään krapulaltaan jaksaa ja vaimo on onnellinen. Nyt on asia sovittu ja kaikki on taas hienosti.

Kunnes mies taas seuraavan kerran itsekkäästi lähtee. Mutta mitä siitä, vaimo kyllä ymmärtää ja tukee. On se niin hienoa kun on sentään mies!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:
Musta on mielenkiintoista, että suomalainen parisuhde on aina tätä.
Mies elää kuin ei olisi vastuussa mistään, ei lapsistaan, ei pairsuhteestaan, ei mistään. Menee ja tulee mielensä mukaan.
Ja nainen. Nainen saattaa alkuun tuntea pettymystä ja vihaakin, mutta hyvin pian pitää jo alkaa ymmärtämään miesraukkaa ja pohtimaan, miten tästä saadaan suhde korjattua.

Ja niin mies saapuu kotiinsa kun on saanut ryyppäämisestä tarpeekseen, jossa odottaa vaimo ymmärtäen. Keskustelu menee jotakuinkin niin että mies murahtelee jotain jos sitäkään krapulaltaan jaksaa ja vaimo on onnellinen. Nyt on asia sovittu ja kaikki on taas hienosti.

Kunnes mies taas seuraavan kerran itsekkäästi lähtee. Mutta mitä siitä, vaimo kyllä ymmärtää ja tukee. On se niin hienoa kun on sentään mies!
:flower: :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Niin meinaat että asia ratkeaa sillä että jättää vaimon juhannusruuitta vauvan kanssa kotiin ja häviää kavereiden kanssa mökille?

Sillon ansaitseekin olla rikki, masentunut ja huolissaan. Jota en kyllä usko kyllä ohikiitävää sekunttiakaan.
Ei ratkea, ei takuulla. Mutta mieluummin noin, kun vetää emäntää turpaan ja ajaa lapset kadulle.
vai mitä ?

Jotkut vaan ei osaa puhua.

En minä tuollaista hyväksy, mutta koitan peräänkuuluttaa kohtuullisuutta asiassa, josta et varmasti henkilökohtaisesti edes tiedä mitä siellä taustalla on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:
Musta on mielenkiintoista, että suomalainen parisuhde on aina tätä.
Mies elää kuin ei olisi vastuussa mistään, ei lapsistaan, ei pairsuhteestaan, ei mistään. Menee ja tulee mielensä mukaan.
Ja nainen. Nainen saattaa alkuun tuntea pettymystä ja vihaakin, mutta hyvin pian pitää jo alkaa ymmärtämään miesraukkaa ja pohtimaan, miten tästä saadaan suhde korjattua.

Ja niin mies saapuu kotiinsa kun on saanut ryyppäämisestä tarpeekseen, jossa odottaa vaimo ymmärtäen. Keskustelu menee jotakuinkin niin että mies murahtelee jotain jos sitäkään krapulaltaan jaksaa ja vaimo on onnellinen. Nyt on asia sovittu ja kaikki on taas hienosti.

Kunnes mies taas seuraavan kerran itsekkäästi lähtee. Mutta mitä siitä, vaimo kyllä ymmärtää ja tukee. On se niin hienoa kun on sentään mies!
ja väität ettei muualla maailmassa tapahdu näin ?
ja että vain mies on perheelleen paska, nainen ei ikinä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja jöötti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Tää on provo.
6kk on vielä kaukalossa. :D
:LOL: Osa on,osa ei. Meillä vaihdettiin 5,5kk ikäsenä istuimeen,kun kaukalo oli niin ahdas. Kaukalo on kyllä olemassa vielä,eli sais sen siihen tungettua jos ihan pakko olisi. Mukavaa se ei kyllä oo....
:LOL: :LOL: :LOL:
;) jos on noin hauskaa,niin tervetuloa testaamaan,miten kivasti tollanen 75cm pitkä mahtuu kaukaloon :D Muilla taitaa vuoden ikäset olla samaa pituutta....
Meillä kans lähes saman kokoinen poika. Painoa melkein 10kg. :)
 

Yhteistyössä