V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Saralia:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Voi taivas, mikä idiootti. Ja naiset kattelee tuommosia ja puolustelee, ja tottakai ottaa avosylin takasi :D
voi että, aina ne asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Jos tämäkin on ihan ensimmäinen kerta ei se vielä kyllä ole viisaasta heti pistää omaisuutta jakoon ja pakata ukkoa pihalle, vaikka paskatempun tekeekin.
Näin. 10½v yhteistä elämää takana. Aivan kuin silloin alkuvuodesta 2000 oisin tästä tiennyt.. :D
Käsi sydämellä: oikeestiko tää tuli sulle ku salama kirkkaalta taivaalta? Mitään viitteitä ukon käytöksessä ei oo ollu siihen, että kaikki ei oo teillä kunnossa ??
Ei muutakuin se, että on ollut tosi tympääntynyt. Toki hänellä todettiin alkuviikosta osteoporoosi ja otti sen aika raskaasti.
Siinä on varmasti yksi iso syy käytökseen. Ei ole helppoa, kun elämä muuttuu loppuiäksi yhdellä iskulla.
Mun mieheni menetti työkykynsä työtapaturmassa,elämä muuttui lopullisesti.Hän ei kuitenkaan IKINÄ ole käyttäytynyt tuolla tavoin saati muutenkaan huonosti minua tai lapsia kohtaan.Ei edes vaikeimpina aikoina.Ei ole hävinnyt ryyppyreissuille,Huutanut,käyttätyny uhkaavasti tai vastaava. Huonoja tekosyitä tuollaiselle käytökselle,koska näistäkin selvitään ilman että muuttuu taas lapseksi.
Olemme kaikki erilaisia reagoimaan asioihin.
Mutta oli syy mikä tahansa,se ei oikeuta käyttäytymään kuin pahainen kakara.
Ei, mutta onneksi silmässäsi ei ole malkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Että ruokapussin tuominen korvasi pilalle menneen juhannuksen ja 2 päivän katoamisen, ilman mitään puhelua tms?

.
Missä niin sanottiin? Kertoi vain miehen palanneen ja oli ruokaakin hankkinut tullessaan. Ei kai sitä eteisessä asiaa aleta selvittämään ennenkuin ovikaan on kiinni?
Jos ois mun mies ois nimenomaan selvitetty eteisessä. "Ota kamas ja häivy helvettiin vastuuton moukka" menetelmää käyttäen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Että ruokapussin tuominen korvasi pilalle menneen juhannuksen ja 2 päivän katoamisen, ilman mitään puhelua tms?

.
Missä niin sanottiin? Kertoi vain miehen palanneen ja oli ruokaakin hankkinut tullessaan. Ei kai sitä eteisessä asiaa aleta selvittämään ennenkuin ovikaan on kiinni?
Jos ois mun mies ois nimenomaan selvitetty eteisessä. "Ota kamas ja häivy helvettiin vastuuton moukka" menetelmää käyttäen.
Arvaan sen. Niinhän sitä pääsee aina alkuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Että ruokapussin tuominen korvasi pilalle menneen juhannuksen ja 2 päivän katoamisen, ilman mitään puhelua tms?

.
Missä niin sanottiin? Kertoi vain miehen palanneen ja oli ruokaakin hankkinut tullessaan. Ei kai sitä eteisessä asiaa aleta selvittämään ennenkuin ovikaan on kiinni?
Jos ois mun mies ois nimenomaan selvitetty eteisessä. "Ota kamas ja häivy helvettiin vastuuton moukka" menetelmää käyttäen.
Se on sinun tapasi, joku toinen taas voi hoitaa asiat toisin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Että ruokapussin tuominen korvasi pilalle menneen juhannuksen ja 2 päivän katoamisen, ilman mitään puhelua tms?

.
Missä niin sanottiin? Kertoi vain miehen palanneen ja oli ruokaakin hankkinut tullessaan. Ei kai sitä eteisessä asiaa aleta selvittämään ennenkuin ovikaan on kiinni?
Jos ois mun mies ois nimenomaan selvitetty eteisessä. "Ota kamas ja häivy helvettiin vastuuton moukka" menetelmää käyttäen.
Arvaan sen. Niinhän sitä pääsee aina alkuun.
Näinpä.:whistle:
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Että ruokapussin tuominen korvasi pilalle menneen juhannuksen ja 2 päivän katoamisen, ilman mitään puhelua tms?

.
Missä niin sanottiin? Kertoi vain miehen palanneen ja oli ruokaakin hankkinut tullessaan. Ei kai sitä eteisessä asiaa aleta selvittämään ennenkuin ovikaan on kiinni?
Jos ois mun mies ois nimenomaan selvitetty eteisessä. "Ota kamas ja häivy helvettiin vastuuton moukka" menetelmää käyttäen.

Joo ja sekö on sinun mielestäsi sitten fiksua toimintaa? Se, että parisuhteen toinen osapuoli on toiminut ajattelemattomasti ja loukannut toista, ei edellytä että toisenkin osapuolen pitää antaa samalla mitalla takaisin. Mielestä ap vaikuttta järkevältä ja harkitsevalta fiksulta aikuiselta, joka ei silittele päätä, ei anna anteeksipyynnön hyvittää kertalakaisulla kaikkea, eikä totta tosiaan anna kuitata kaikkea ruokapussin sisällöllä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Että ruokapussin tuominen korvasi pilalle menneen juhannuksen ja 2 päivän katoamisen, ilman mitään puhelua tms?

.
Missä niin sanottiin? Kertoi vain miehen palanneen ja oli ruokaakin hankkinut tullessaan. Ei kai sitä eteisessä asiaa aleta selvittämään ennenkuin ovikaan on kiinni?
Jos ois mun mies ois nimenomaan selvitetty eteisessä. "Ota kamas ja häivy helvettiin vastuuton moukka" menetelmää käyttäen.

Joo ja sekö on sinun mielestäsi sitten fiksua toimintaa? Se, että parisuhteen toinen osapuoli on toiminut ajattelemattomasti ja loukannut toista, ei edellytä että toisenkin osapuolen pitää antaa samalla mitalla takaisin. Mielestä ap vaikuttta järkevältä ja harkitsevalta fiksulta aikuiselta, joka ei silittele päätä, ei anna anteeksipyynnön hyvittää kertalakaisulla kaikkea, eikä totta tosiaan anna kuitata kaikkea ruokapussin sisällöllä.
Iso peesi! Tuollaisessa tilanteessa haluaisin ennen kaikkea selvittää MIKSI mies käyttäytyy noin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö olisi helvetin vihainen ja loukkaantunut ja taatusti mies sen tulisi huomaamaan.:kieh: Mutta asiat ei kostamalla ja jeesustelemalla selviä.
 
Bea

Itse en suoraan sanottuna tietäisi mitä tekisin ap:n tilanteessa, mutta ero olisi kyllä lähellä. Hyvä, että ap pysyy rauhallisempana kuin itse pysyisin! Olisin järjettömän pettynyt ja raivoissani. Usein vaan koira ei pääse karvoistaan eli vastaavat tapahtumat toistuvat ennen pitkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Että ruokapussin tuominen korvasi pilalle menneen juhannuksen ja 2 päivän katoamisen, ilman mitään puhelua tms?

.
Missä niin sanottiin? Kertoi vain miehen palanneen ja oli ruokaakin hankkinut tullessaan. Ei kai sitä eteisessä asiaa aleta selvittämään ennenkuin ovikaan on kiinni?
Jos ois mun mies ois nimenomaan selvitetty eteisessä. "Ota kamas ja häivy helvettiin vastuuton moukka" menetelmää käyttäen.

Joo ja sekö on sinun mielestäsi sitten fiksua toimintaa? Se, että parisuhteen toinen osapuoli on toiminut ajattelemattomasti ja loukannut toista, ei edellytä että toisenkin osapuolen pitää antaa samalla mitalla takaisin. Mielestä ap vaikuttta järkevältä ja harkitsevalta fiksulta aikuiselta, joka ei silittele päätä, ei anna anteeksipyynnön hyvittää kertalakaisulla kaikkea, eikä totta tosiaan anna kuitata kaikkea ruokapussin sisällöllä.
Iso peesi! Tuollaisessa tilanteessa haluaisin ennen kaikkea selvittää MIKSI mies käyttäytyy noin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö olisi helvetin vihainen ja loukkaantunut ja taatusti mies sen tulisi huomaamaan.:kieh: Mutta asiat ei kostamalla ja jeesustelemalla selviä.
Eikä ainakaan parane. Kyllä siinä helposti heittäisi kymmenen vuotta roskiin parisuhdetta, jos ekasta, isosta tosin, kämmistä heti heilauttaa erokrtin pöytään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bea:
Itse en suoraan sanottuna tietäisi mitä tekisin ap:n tilanteessa, mutta ero olisi kyllä lähellä. Hyvä, että ap pysyy rauhallisempana kuin itse pysyisin! Olisin järjettömän pettynyt ja raivoissani. Usein vaan koira ei pääse karvoistaan eli vastaavat tapahtumat toistuvat ennen pitkää.
Teidän elämässänne ihminen ei siis saa tehdä virheitä ilman, että poistatte heidät elämästänne? Edes parisuhteessa?
 
Huh mikä ketju, lähinä luin vain ap:n kommentit. Niistä jäi se vaikutelma että ap tahtoo tosissaan selvittää tilanteen, mutta pelkää tekevänsä jonkun "virheen" ja suututtaa miehensä ->tilanne lukkiutuu.

Mielestäni ap:n nyt ei kannata liikaa yrittää ymmärtää miehensä motiiveja: tällaiseen käytökseen ei ole hyväksyttäviä syitä ja mies tuokoon itse syynsä esille jos niin tahtoo. Joku täällä ehdotti ap:lle omaa lomaa ja minä komppaan. Vauva kainaloon ja ihanalle hotellilomalle täyshoitoon pariksi päiväksi jo tänään (lienet äippälomalla joten se onnistuu).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Huh mikä ketju, lähinä luin vain ap:n kommentit. Niistä jäi se vaikutelma että ap tahtoo tosissaan selvittää tilanteen, mutta pelkää tekevänsä jonkun "virheen" ja suututtaa miehensä ->tilanne lukkiutuu.

Mielestäni ap:n nyt ei kannata liikaa yrittää ymmärtää miehensä motiiveja: tällaiseen käytökseen ei ole hyväksyttäviä syitä ja mies tuokoon itse syynsä esille jos niin tahtoo. Joku täällä ehdotti ap:lle omaa lomaa ja minä komppaan. Vauva kainaloon ja ihanalle hotellilomalle täyshoitoon pariksi päiväksi jo tänään (lienet äippälomalla joten se onnistuu).
Samaa mieltä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Huh mikä ketju, lähinä luin vain ap:n kommentit. Niistä jäi se vaikutelma että ap tahtoo tosissaan selvittää tilanteen, mutta pelkää tekevänsä jonkun "virheen" ja suututtaa miehensä ->tilanne lukkiutuu.

Mielestäni ap:n nyt ei kannata liikaa yrittää ymmärtää miehensä motiiveja: tällaiseen käytökseen ei ole hyväksyttäviä syitä ja mies tuokoon itse syynsä esille jos niin tahtoo. Joku täällä ehdotti ap:lle omaa lomaa ja minä komppaan. Vauva kainaloon ja ihanalle hotellilomalle täyshoitoon pariksi päiväksi jo tänään (lienet äippälomalla joten se onnistuu).
Samaa mieltä!
Kiitos näistä sanoista. :)
Ei olla vielä puhuttu mitään. Olen ottanut omaa aikaa ja mies hoitanut poikaa. Sen verran olen kiertoteitse saanut selville, että ovat olleet mökillä suremassa. Miehen kaveri oli hiljattain eronnut tyttöystävästään ja tämä entinen tyttöystävä oli torstaina kuollut. Tuo toki ei selitys tälle ole ja aion puida tämän asian juurta jaksain.
 
Mikä siinä on, että sinne mökille pitää viedä ne vaimon ostamat ruuat eikä voi ajaa kaupan kautta, ja että vaimo ja lapsi jumitetaan kotiin sillä, että viedään turvaistuinkin mukana. Onko se jotain valtapeliä vai voiko ihminen olla noin ...meinasin sanoa ajattelematon, mutta se on liian lievä sana. Jos se olisi vain ajattelemattomuutta, niin heti virheen huomattua soitettais kotiin ja kysyttäis tarvitaanko siellä sitä istuinta, ja jos tarvitaan, se palautetaan vaikka taksikyydillä jollei muuten.
 
vieraana
Tota tota... En lukenut koko ketjua, mutta oletko ns. tyrannipuoliso? Miten olisi käynyt, jos mies olisi asiallisesti ruvennut puhumaan, että ei halua viettää juhannustaan sinun ja lapsen kanssa vaan lähteä miesporukalla mökille? Olisiko mies mahdollisesti saanut kuulla kavereiltaan kuittailua, että "et kuitenkaan pääse" ja "olet tossun alla" jne, joten miehen ois tarvinnut näyttää kavereilleen, että hän tekee edelleen mitä haluaa (miehet nyt vaan on idiootteja...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Tota tota... En lukenut koko ketjua, mutta oletko ns. tyrannipuoliso? Miten olisi käynyt, jos mies olisi asiallisesti ruvennut puhumaan, että ei halua viettää juhannustaan sinun ja lapsen kanssa vaan lähteä miesporukalla mökille? Olisiko mies mahdollisesti saanut kuulla kavereiltaan kuittailua, että "et kuitenkaan pääse" ja "olet tossun alla" jne, joten miehen ois tarvinnut näyttää kavereilleen, että hän tekee edelleen mitä haluaa (miehet nyt vaan on idiootteja...)
Joo joo vaimon vika siis.huh huh Alussahan ap kertoi että saa mennä ja tulla miten haluaa.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
no mutta mieshän oli ollut suremassa kummin kaiman veljen entistä vaimoa! Eihän sillon voi ajatella muuta kun et nyt pojat porukalla mökille suremaan.Jätetään omat akat ja lapset kuin nallit kalliolle, mutta ruokia ei passaa pojat unohtaa! :D
Seli seli. Olet säkin aika saatanan idiootti jos heittäisit 10 vuotta yhden vittumaisen käytöksen vuoksi. Oletko sä suhteessa? Ja mies vielä katselee sua?!!
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Tota tota... En lukenut koko ketjua, mutta oletko ns. tyrannipuoliso? Miten olisi käynyt, jos mies olisi asiallisesti ruvennut puhumaan, että ei halua viettää juhannustaan sinun ja lapsen kanssa vaan lähteä miesporukalla mökille? Olisiko mies mahdollisesti saanut kuulla kavereiltaan kuittailua, että "et kuitenkaan pääse" ja "olet tossun alla" jne, joten miehen ois tarvinnut näyttää kavereilleen, että hän tekee edelleen mitä haluaa (miehet nyt vaan on idiootteja...)
Joo joo vaimon vika siis.huh huh Alussahan ap kertoi että saa mennä ja tulla miten haluaa.
En minä sanonut, että vaimon vika. Vai sanosinko? Kysyin nimenomaan, että miten hän olisi asiaan reagoinut. Ja vaikka olisi miten, ei se miestä oikeuta noin toimimaan. Minä olen tyrannipuoliso ja ei minun mieheni siltikään tekisi tuollaista temppua ikinä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
no mutta mieshän oli ollut suremassa kummin kaiman veljen entistä vaimoa! Eihän sillon voi ajatella muuta kun et nyt pojat porukalla mökille suremaan.Jätetään omat akat ja lapset kuin nallit kalliolle, mutta ruokia ei passaa pojat unohtaa! :D
Seli seli. Olet säkin aika saatanan idiootti jos heittäisit 10 vuotta yhden vittumaisen käytöksen vuoksi. Oletko sä suhteessa? Ja mies vielä katselee sua?!!
olen suhteessa. ollut jo 12 vuotta.Eikä mun miehelleni tulis moinen sikamaisuus edes pieneen mieleen! :saint:
 
vieras
Jos mieheni moisen tempun tekisi, harkitsisin todellakin pitkään suhteemme jatkoa. Pointtina ei ole se, etteikö suhde "mokia" kestäisi, vaan se, etten yksinkertaisesti voisi ikinä uskoa mieheni tuolla tavalla minulle tekevän. Jos tekisi, joutuisin väkisinkin miettimään, tunnenko kyseistä ihmistä sitten oikeasti ollenkaan.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
no mutta mieshän oli ollut suremassa kummin kaiman veljen entistä vaimoa! Eihän sillon voi ajatella muuta kun et nyt pojat porukalla mökille suremaan.Jätetään omat akat ja lapset kuin nallit kalliolle, mutta ruokia ei passaa pojat unohtaa! :D
Seli seli. Olet säkin aika saatanan idiootti jos heittäisit 10 vuotta yhden vittumaisen käytöksen vuoksi. Oletko sä suhteessa? Ja mies vielä katselee sua?!!
olen suhteessa. ollut jo 12 vuotta.Eikä mun miehelleni tulis moinen sikamaisuus edes pieneen mieleen! :saint:
Voi sun mies-rassukkaa. Toivottavasti häntä ei ikinä vituta maailman meno tai sairastu esim. pitkäaikaiseen sairauteen (ap:n miehellä osteoporoosi) sillä vaimokkeeltaan hän ei näköjään minkäälainsta ymmärrystä saa. Ja toivon myös, että miehesi kohtelee sinua kuten sinä kohtelet muita.
 

Yhteistyössä