V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

:/
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Siis sinähän olit kotona kun se haki ruuat ja häipyi? Eikä silti tullut sulle edes huikkaamaan oven välistä et on menossa? Uskomatonta, että vielä hyväksyt ton hermostumatta täysin, ja ehkä ennenkaikkea hemmetin surullista.

On niin empaattinen? No sittenhän se ei olekkaan kusipäiden kuningas vaan ihan aito prinssi. :xmas:
Minusta ap:n kertoman perusteella en pitäisi empaattisena, kyllä empaattinen ihminen varmistaisi että vähintään sillä omalla lapsella on kaikki ok, ruokaa jne :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Päättivät lähteä meidän mökille, eikä kaupat olleet enää auki, joten jääkaapille samalla, kun haki muut kamppeensa. Sanoi ajatelleensa lohduttaa ystävää surussa ja loihtia kunnon juhannusaterian.

Siis hetkinen. Mies tiesi, että kaupat ei ole auki, joten kävi tyhjäämässä teidän jääkaapinne, vaikka sinä ja lapsi olitte kotona? :eek:
Jo aivan ketjun alussa sanoin, että vei perinteiset juhannusruuat. Muuten jääkaappiin jäi paljonkin. Ei tällä nälkää nähty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Siis sinähän olit kotona kun se haki ruuat ja häipyi? Eikä silti tullut sulle edes huikkaamaan oven välistä et on menossa? Uskomatonta, että vielä hyväksyt ton hermostumatta täysin, ja ehkä ennenkaikkea hemmetin surullista.

On niin empaattinen? No sittenhän se ei olekkaan kusipäiden kuningas vaan ihan aito prinssi. :xmas:
Minusta ap:n kertoman perusteella en pitäisi empaattisena, kyllä empaattinen ihminen varmistaisi että vähintään sillä omalla lapsella on kaikki ok, ruokaa jne :/
Tätä minä sanoin sille. Että ei voi kavereiden mikään suru mennä oman perheen edelle.
 
keittiöpsyko
Samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin: vaikutit tosi jalat maassa -fiksulta tyypiltä koko ketjun alun, mutta nyt annat selityksen upota ilman mitään kilareita. Musta tuntuu, että sua pelottaa suuttua ja vaatia parempaa kohtelua, koska et voi olla varma, että saat sitä. "Parempi" siis niellä selitys.
 
?
Hmm. Kuin ne kaupat nyt oli jo tohon aikaan kiinni torstaina? :D Tuskin ap sillä sekunnilla tuli tänne kommentoimaan, kun mies lähti. Aloitus tehty torstaina klo 21.02, suurin osa kaupoista oli ihan ysiin auki ja olishan ne olleet perjantainakin jotkut auki :saint:

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Siis sinähän olit kotona kun se haki ruuat ja häipyi? Eikä silti tullut sulle edes huikkaamaan oven välistä et on menossa? Uskomatonta, että vielä hyväksyt ton hermostumatta täysin, ja ehkä ennenkaikkea hemmetin surullista.

On niin empaattinen? No sittenhän se ei olekkaan kusipäiden kuningas vaan ihan aito prinssi. :xmas:

Ei onnistus meillä. Eikä menis läpi ollenkaan.
Sanoi kylppärin ovelta, että lähtee mökille. Empaattinenkin voi näköjään olla välillä kusipää. En ole sanonut uskovani koko selitystä.
Okei, olen missannut tuon, että ilmoitti lähdöstä. Luulin, että häippäsi mitään ilmoittamatta. Tuo ilmoituksen lyhyys kyllä mennee järkytyksen piikkiin, joten siltä osin selitys lienee uskottava. Mutta se, ettei soittanut sulle kahteen päivään, koska pelkäsi sun olevan vihainen, on puhdasta pelkurimaista kusipäisyyttä... :O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
kuulostaa niin keksityltä et ei tottakaan. 2 päivää odotti sun soittoa vaikka itse lähti? Sun miehes tietää ette ikinä lähtis mihinkään niin käyttää sua ovimattonaan :ashamed:
No tuskin keksitty on. Mies on välillä liiankin empaattinen monissa asioissa, eli voin hyvin kuvitella tuon. Ainoa mitä en sulata, on se ilmoittaminen itsestään. Kaiken muun uskon kyllä.
Ja niinkuin aiemmin sanoin, mulla on sama vapaus ollut mennä ja tulla niinkuin haluan. Satun vaan viihtymään vauvan kanssa paljon kotona. Oon saanut mennä niin paljon ennen sitä. En todellakaan ole minään ovimattona.
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta kyllä tuo selitys mustakin kuulostaa niin tekemällä tehdyksi ja tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. Kyllä ne molempien menot pitäis jossain määrin vähetä sen YHTEISEN lapsen syntymään. En mäkään mikään ovimatto ollut ENNEN lapsen syntymää, mutta sen jälkeen olin niin helppo kohde ovimatoksi, kun oli se lapsi, jota nyt vaan ei voinut jättää heitteille ja lähteä millon huvittaa. Toinen ei todellakaan katoa päiviksi ja odota, että sinä soittelet PERÄÄN! Ei, ei ja ei. Älä niele kaikkea tuosta vaan! En tarkoita, että heti pitää epäillä ja pelätä pahinta, mutta luota intuitioos ja järkees hyvä nainen. Jos susta toi on nyt luonnollista, ihan hyväksyttävää, miehes meno vaan yltyy ja pahenee... :(
 
Md'
Alkuperäinen kirjoittaja keittiöpsyko:
Samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin: vaikutit tosi jalat maassa -fiksulta tyypiltä koko ketjun alun, mutta nyt annat selityksen upota ilman mitään kilareita. Musta tuntuu, että sua pelottaa suuttua ja vaatia parempaa kohtelua, koska et voi olla varma, että saat sitä. "Parempi" siis niellä selitys.
Mä taas ajattelen, että tärkeämpää pitää kulissit kunnossa, ja keksiä joku diipadaapa-selitys, joka muka on uskottava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Siis sinähän olit kotona kun se haki ruuat ja häipyi? Eikä silti tullut sulle edes huikkaamaan oven välistä et on menossa? Uskomatonta, että vielä hyväksyt ton hermostumatta täysin, ja ehkä ennenkaikkea hemmetin surullista.

On niin empaattinen? No sittenhän se ei olekkaan kusipäiden kuningas vaan ihan aito prinssi. :xmas:

Ei onnistus meillä. Eikä menis läpi ollenkaan.
Sanoi kylppärin ovelta, että lähtee mökille. Empaattinenkin voi näköjään olla välillä kusipää. En ole sanonut uskovani koko selitystä.
Okei, olen missannut tuon, että ilmoitti lähdöstä. Luulin, että häippäsi mitään ilmoittamatta. Tuo ilmoituksen lyhyys kyllä mennee järkytyksen piikkiin, joten siltä osin selitys lienee uskottava. Mutta se, ettei soittanut sulle kahteen päivään, koska pelkäsi sun olevan vihainen, on puhdasta pelkurimaista kusipäisyyttä... :O
Juuri näin.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ? :
Hmm. Kuin ne kaupat nyt oli jo tohon aikaan kiinni torstaina? :D Tuskin ap sillä sekunnilla tuli tänne kommentoimaan, kun mies lähti. Aloitus tehty torstaina klo 21.02, suurin osa kaupoista oli ihan ysiin auki ja olishan ne olleet perjantainakin jotkut auki :saint:
:attn: ? ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ? :
Hmm. Kuin ne kaupat nyt oli jo tohon aikaan kiinni torstaina? :D Tuskin ap sillä sekunnilla tuli tänne kommentoimaan, kun mies lähti. Aloitus tehty torstaina klo 21.02, suurin osa kaupoista oli ihan ysiin auki ja olishan ne olleet perjantainakin jotkut auki :saint:
:attn: ? ?
Oli mun olettamus. Anteeksi vain moka. :D Varmasti saatan löytää vielä moniakin epäkohtia tästä koko jutusta, mutta nyt on pää liian täynnä sekavia ajatuksia ja oon edelleen tosi vihainen ja pettynyt.
Ehkä eniten pettynyt.
 
Nyt sänkyyn selvittämään näitä sekavia ajatuksia ja ehkä saada untakin. Arvatkaapas missä mies nukkuu? ;)

Oli miehen selitys totta tai ei, silti joku tässä koko suhteessa mättää, jos pystyy noin perheensä "unohtamaan".

Kiitän teitä monia, jotka olette jaksaneet tässä tsempata mua jussin läpi ja myös niistä mun kohdalta ei niin miellyttävistä kommenteista. Sain paljon ajattelemisen aihetta. :flower:
 
miumau
Täydet sympätiat täälät ap:lle! Mä ymmärrän ihan täysin sun veetuuntumisen. Mutta en mä kyllä kymmenen vuoden liittoa TUON takia alkais pelukoppaan heittämään :) Ei ei ei, herrasiunaa! Johan tuota pitää pitkässä suhteessa osata sen verran puheenlahjojaan käyttää, että asia saadaan selvitettyä juurta jaksain! Ja selvitettäis meillä, todellakin. Päätä ei siliteltäis, eikä oltais sinisilmäisiä, ehei! Mutta ei tuo nyt eron paikka olis! Virheistään pittää osata oppia. Ja jos se ukkokulta nyt jatkais nuita tuollaisia tempauksiaan, SITTEN voitaisiin ajatella sitä ulkoistamista!

Meillä tuo miekkonen teki niin törkiän tempun, että silloin 13 vuotta sitten, ko mie ootin viimesilläni juhannuksena esikoistammen, ni tämä lähti kaverin kanssa naapurikaupunkiin juhannusjuhlille ekstemporee. Ja jätti miut kotio suuren mahani kanssa, vajaa kk laskettuun aikaan.
Ja kehtas vielä soittaa yöllä miulle, että "tuutko kulta hakeen mut kotio..?"
Voi elämä, tälle olen nauranu paskasesti monen monet kerrat jälkikäteen, sillä mie MENIN! Ja hain sen kaatokännisen siippani kotio! Mutta jumandeera, enpä hakis nykysellään! Jos kehtais tuolleen tehä ja kyytiä soittelis, olis vastaus jotain tyyliin "kuule kiinnostaa ihan kympillä, jotta jospa vaikka konttaisit kotio! Mutta kotio on paree ilmaantua, tahi saapi jatkaa konttaamista ohi osoitteen!"
Nuorena sitä oltiin vielä höveleitä ;)
Vaan oli ensimmäinen ja viimenen temppu kyseistä laatua. Seuraavana aamuna oli milla kamat pakattuna (en mie oikeesti ollu minnee lähössä, kuhan tein pointtini selväks ;)
Ja voitte uskoa, että meillä teki miekkonen katumusharjoituksia KAUAN! :D
Vaan oli senverran fiksu sälli, että oppi kerrasta.

Eli jaksamishalit sinne ap:lle, kyllä se siittä, kunhan PUHUTTE asian selväksi. Ja joskus ne nuo miehenpuolikkaat tarvii vähän ravistelemista ja kovempiaki keinoja jotta oppi mennee perille ;)
 
hoh hoh
Käsittämätöntä millasissa suhteissa jotkut elävät. Mies unohtaa vaimonsa ja pienen lapsensa kotiin juhannuksena kun tukee niin kovasti kaveria ja valmistaa tälle hienon ruuan lohdukkeeksi. Ihan uskomattoman naurettava juttu, oiskohan ihan täysin tottakaan?
 
Kuka tämän uskoo
Kuulostaa mustakin niin selittelyltä koko tarina. Mutta mä luulen että ap itse keksi koko jutun, kun ei halua täällä totuutta kertoa (kun aiemmin oli omalla naamallaan profiilissa). Kuten joku jo sanoi, kulissit on pidettävä.

Että ihan kunnon juhannusaterian halusi valmistaa kaverilleen joka juuri oli saanut kuulla tyttökaverinsa kuolleen.. varmaan maistuikin, ja suupieliään pyyhkiessään kiitteli että kyllä sä, jeppe, oot niin hyvä kaveri. Tämän parempaa tukea ja lohdutusta en oo saanut koskaan. Eipä sureta enää!

Jep jep.

Ja miksei voinut ap:lle sanoa ruokia kassiin lappaessaan että kaverin tyttökaveri on just kuollut? Ois vienyt aikaa ehkä just sen kaks sekuntia. Mut niin, tais olla niin järkyttynyt tosiaan itsekin ettei tajunnut apn olevan kotona.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuka tämän uskoo:
Kuulostaa mustakin niin selittelyltä koko tarina. Mutta mä luulen että ap itse keksi koko jutun, kun ei halua täällä totuutta kertoa (kun aiemmin oli omalla naamallaan profiilissa). Kuten joku jo sanoi, kulissit on pidettävä.

Että ihan kunnon juhannusaterian halusi valmistaa kaverilleen joka juuri oli saanut kuulla tyttökaverinsa kuolleen.. varmaan maistuikin, ja suupieliään pyyhkiessään kiitteli että kyllä sä, jeppe, oot niin hyvä kaveri. Tämän parempaa tukea ja lohdutusta en oo saanut koskaan. Eipä sureta enää!

Jep jep.

Ja miksei voinut ap:lle sanoa ruokia kassiin lappaessaan että kaverin tyttökaveri on just kuollut? Ois vienyt aikaa ehkä just sen kaks sekuntia. Mut niin, tais olla niin järkyttynyt tosiaan itsekin ettei tajunnut apn olevan kotona.
Uskoo ken tahtoo. Profiilistani poistin kuvat juuri siksi, etten halua tuttujen lukevan täältä näin noloa juhannustapausta ja huomaavan, että mulle kävi näin. Noloa ehkä, mutten halua tuttujen tulevan latelemaan mielipiteitään.

Ollaan otettu yhteen ja keskusteltu. Tällä hetkellä mulla on takki auki, enkä jaksa selittää. Mies on myöntänyt, että riidan ja kaverinsa takia lähti sinne mökille. Myöntää myös sen, että jätti tietoisesti ottamatta yhteyttä. Auton ja istuimen pistää ajattelemattomuutensa piikkiin. Tulen myöhemmin lukemaan, mitä kivaa on kirjoiteltu.
 
En usko että kukaan sulle haluaa aiheesta vittuilla ap, vaan ravistella sut ulos ruusuisista kuvitelmista. Ja ehkä näyttää että tuollalailla toimivat miehet ei oo niitä unelmamiehiä.

joskus se pääsee pitkässä parisuhteessa unohtumaan että sullakin on oma-arvonsa, varsinkin jos tollasta samantyylistä sattuu usein pienemmässä mittakaavassa.

Oikein teit jos et miestä tosta vähällä päästänyt, ja toivottavasti teit selväksi ettei tollanen tule jatkossa kuuloonkaan, etenkään kun lapsenne kasvaa ja alkaa tajuamaan maailmanmenoa.

Jaksamisia! :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Nyt on muutma asia selvillä. Lähti silloin meidän riidan jälkeen käymään kaverillansa, joka oli aivan shokissa kotonaan. Päättivät lähteä meidän mökille, eikä kaupat olleet enää auki, joten jääkaapille samalla, kun haki muut kamppeensa. Sanoi ajatelleensa lohduttaa ystävää surussa ja loihtia kunnon juhannusaterian. Mies itse oli kaveri tämän kuolleen tytön kanssa ja sanoi olleensa myös niin järkyttynyt ja huolissaan ystävästään. Eikä siksi ollut osannut ajatella koko autoa, turvaistuinta tai ruokaa.

Kun tuli puhe yhteydenotosta tai ennemminkin sen puuttumisesta, oli mies kuvitellut mun olevan mökkireissusta niin vihainen, että halusin olla rauhassa.. (?!!) Oli odottanut mun soittoa, että tulla hakemaan myös sinne mökille.

Elämäni mieleenpainuvin juhannus. Ollaan nyt ainakin saatu puhuttua tuo asia läpi. En siltikään ole leppynyt ja kaikki hyvin. Sanoin miehelle, että kaverit tai niiden tarvitsema tuki ei koskaan saa mennä näin paljon oman perheen edelle. Olisi pitänyt soittaa edes ja kysyä kuinka täällä voidaan.
:D Ei taivas, ja sä uskot ton kaiken vai :eek: Ukkos on kyllä todella lapsellinen ja tyhmä.
 
Pikkuisen päivitystä: Eli saatiin keskusteltua asiasta ja pidemmän tivaamisen jälkeen vasta mies myönsi sen, että selitykset olivat keksittyjä. Halusi lomaa perheestä ja viettää aikaa tämän surevan ystävänsä kanssa, eikä edes osannut sanoa syytä miksi noin menetteli.

Mä puolestani tunnen itseni niin täydeksi idiootiksi, kun edes osan tuosta kaikesta uskoin. :ashamed: Ehkä mä olen liian kiltti tai siis olenkin. Haluan aina uskoa kaikista hyvää ja siitä saa kärsiä. Olen miestäni kohtaan ollut kylmä ja yrittänyt käytökselläni viestittää, kuinka pettynyt ja vihainen olen. Todennäköisesti on edes vähän toiminut, kun tänään tuli kotiin kaupungilta oli mukana lahjakortti kasvohoitoon ja kaulakoru. :)

Oon yrittänyt miettiä miten tästä eteenpäin, mutta en mitään fiksua ajatusta päästäni saa. Päällimmäisenä on vain tuo pettymys. Aika näyttää miten jatkossa mies käyttäytyy. Jääkö vain tähän.
 

Yhteistyössä