¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Eipä mulla muuta kuin että...
79.8kg mittarissa, se paha paha paha 80 karistettu !!!!!!!!!!!!
Paljon Onnea!!!! Odottelen innolla aikaa, jolloin mullakin paino siirtyis pienemmille kympeille. Toivottavasti siihen ei kauaa mene.

Katselin tuossa puntarilla,että nyt on kyllä maailmankirjat sekaisin. Painoa 73,7 vaikka just alkoi menkat. Yleensä mulla nousee paino pari kiloa menkkojen alussa ja tippuu taas lopussa. Kävin kyllä eilen uimassa, mutta ei kai se noin paljoa voi vaikuttaa.

 
Pikaiseen tulen ilmoittelemaan...

Olin viime viikonlopun aikaan kipeänä, joten kuntoilut jäivät kokonaan muutamaks päiväks! Tuli vähän syötyä karkkejakin, mut tän aamun lukema kuitenkin oli 71,5 kg =) Pari pv sitten näytti jopa suurempaa lukemaa, mulla näkyy paino vaihtelevat aika hurjasti! Mut tästä eteenpäin jatkellaan, eilen crossailin vaan 25min. Tuntui keuhkoissa ahdistavalta joten jätin kesken :/ Vähän tukossa nenä vielä, muuten selvinnyt nopsaan taudista!
 
no niin, eilen suoritettu punnitus; paino 97,5 kg eli kahdesssa viikossa -600 g..
Paremminkin olisi tietysti voinut mennä mutta... pakkohan tuohonkin on olla tyytyväinen.
Mutta kyllä tässä pitää tsempata ja panostaa rutkasti enemmän, jotta joskus pääsen edes kahdeksikolla alkaviin lukemiin.. Kauan kestää tuolla tahdilla.. *ahdistuu*
 
Hienoo Anu :flower: :flower:

Mun paino ei putoo. En kyl ole tehnyt sen eteen juuri mitään. Tai olen, herkutellut normaalia enemmän. Stressi. Ja yks iso juttu on vissiin noi menkat kohta kolme viikkoa myöhässä. |O

Sen mitä voin nyt sanoa, niin liikunta :kele. Se kun loppu painon putoaminen loppu. Tuskimpa sitä vainen voin syyttää, mutta noinniinkuinylipäätään luulen että se on suorassa yhteydessä mun energia tasoon ja kun ei oo mieli liikunnan vuoksi virkeä, niin ihan nuutunut olo. Ja nyt on joutunut paljon oleen koneellakin kun on pitänyt tehdä töitä.

Tänään otin sitten kansalaisopistolta balletone kurssin ja se sitten pitäs alottaa. Itekseni en tykkää käyä jumpissa, mutta josko tästä sitten alkaisi poikkeus, joka muuttuisi tavaksi. Valitettavasti viikonlopun aamujoogaa ei ollut tarjolla. hö.

Nyt pikku kuumeilua, taas voisin sanoa että ehkä enteilee vihdoin kierron vaihtumista, mutta se olisi kai liian optimistista. Päätä ja lihaksia särkee ja treenit jää tältä viikolta. Jos pikku kuumeilu jatkuu ens viikolla niin sitten vain yritän tehdä treeniä siitä huolimatta. Koska koko alku vuosi kesäkuuhun asti oli kuumeilua, joten ei voi olla vaarallista liikkua. Sitähän sanotaan, että pikkuisessa lämpöilyssä ja flunssassa kevyet kävelylenkit ovat jopa suotavia. Ja kun tähän lisätään vielä sekin, että mun normaalilämpö on 36,6-36,8 välillä niin tuskin tarvitsee sanoakaan enempää. Lihassärky kai pahin mitä tuosta lämmön noususta yli 37,5 tulee.

Kaippa ne tärkeimmät tuossa taas oli. :headwall:
 
anuaanua
Ikä 35 ¤ Pituus 158 ¤ Aloitus heinä -o9
Paino: 84,3 ¤ Pudotus -4,4 ¤ Tavoite 7o,o
Tapa: Reductil
Nyt: ¤ 79.9 ¤ [-o,6] :flower:
Edellinen: ¤ 80,5 ¤ [+-0]



Heips :D

On ollut vähän kiirusta.. Paino oli onneks seiskalla alkava vaikka ihan hilkulla.. Toissa päivänä jopa 79,2 mutta eilinen lasagne teki tehtävänsä :whistle:

Liikkunut olen ihan satunnaisesti, ei jotenkin ole hotsittanut kun on sateista tai hiostavaa..selitys sekin |O

Mukavaa viikonloppua ja keveitä herkkuja :hug:


Anu
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Paino oli onneks seiskalla alkava vaikka ihan hilkulla.. Toissa päivänä jopa 79,2 mutta eilinen lasagne teki tehtävänsä :whistle:

Liikkunut olen ihan satunnaisesti, ei jotenkin ole hotsittanut kun on sateista tai hiostavaa..selitys sekin |O

Mukavaa viikonloppua ja keveitä herkkuja :hug:
Anu
Mukavaa viinkoloppua sinnekin. :wave:

Mulla ihan sama tuon painon kanssa, se käväs siellä 59,3 ja nyt oli tänä aamuna 60,6. Plussaan vaihteeks tällä viikolla - tai noo kattoo nyt sit sunnuntaina sen viikon saldon, mutta tällä viikolla tsekannut painon vain kerran ja en tiedä näinkö edes mitään, silmät niin kuivat ja kipeet että piti siristellä. ;)

Mut hyvä Anu, että se paino siellä ala lukemissa jo käväissyt, koska kyl se tietyllä tapaa on tsempparina sekin. Muistaa, että on jotain tapahtunut. Itse en ainakaan osaa kuvitella, että kaksi vuotta sitten painoin 68. Nyt kun näkee vitosella alkavan luvun (heh, silloin kun näkee) - niin tajuaa, että hyviä muutoksia on tapahtunut ruokailu/liikunta/ tottumuksissa ja varmaan muillakin elämän osa-alueilla.

Ja kevyet herkuttelut. Oon miettinyt omia herkuttelujani ja niitä on ollut. Eikä niinkään kevyimmästä päästä taas. Olen päässäni yrittänyt ratkoa omaa ruokakriisiäni. Edelleen. Miten mä saan sen lämpimän ruuan nyt päiviin mukaan. Ehkä kun jättää taas leivät ostamatta, niin paino putoaa. Mutta mun ei tee mieli syödä mitään lämmintä. Tulee jotenkin :snotty: olo kun edes miettii mitä vois syyä. Joku ihana savustettu kala olis hyvää. Siispä isompaan kauppaan tänään matkani vie. =)
 
Heippa!

Paino nyt: 81,6kg
viikkopudotus -400g
Pudotus yhteensä 2,4kg

Että tällästä... Suorastaan hiipimällä menee paino alaspäin, mutta ei auta valittaa, kun omista valinnoista se tokikin johtuu. Vaikka en suorastaan herkkuja ole syönyt, niin varmasti muuten liikaa, kun ei kerran paino laske.

Tänään sitten aloitin Alli-kuurin... Ajattelin että kokeilen kuukauden verran että onko siitä mitään apua.

Liikunta on edelleen vähäistä, siis töissä liikun, mutta vapaalla en juurikaan, tosin tänään olen menossa kaverin kanssa kuntosalille. Lenkkeily on edelleen suunnitteluasteella, on ollut niin sateista ja kaikkee...

Nöpö
 
Heipparallaa!
mulla menny niin päin puuta koko painonpudotus tällä viikolla että mitään ei ole lähtenyt,
oikein harmittaa vaikka salilla ja lenkillä käyny olenkin.
pakko tsempata taas huomenna...teillä muilla pudottaneilla mahtavia tuloksia :p

tsemppausta kaikille!!!
 
Tsempityksiä kaikille ja puska onnistumisista :flower:

Mulla on ollut vähän vähemmällä teholla mun liikunnanharrastaminen. Alkuviikon jylläsi kamala flunssa ja tänään on ensimmäinen päivä, kun pääsin jumppaamaan. Pinnasin venytyksissä ja nyt on paikat kipeät. :ashamed:

Onnistumisen iloa kaikille tälle loppuviikolle ja ensi viikollekin :)
 
Anuaanu. Juuri semmoinen kamala nokkosrokko, kutisee ja ihoon nousee näppyjä tai menee kauttaaltaan laikukkaaksi. Sitten iskee ihan epäinhimillinen väsymys. Liittyy kai jotenkin verenpaineeseen? Kyllä mun yksi kaveri sen syynkin selitti, mutta arvaa muistanko :ashamed:
 
Lähtötilanne ¤ 63,5 ¤ bmi 25.6
Nyt ¤ 6o,6 [-2,9] ¤ bmi 24.3 [-1,3]

Viikottaiset keskiarvot:
31 = 59,9 [+-o] ¤ 32 = 59,8 [-o,1] ¤ 33 = 6o,3 [+o,5]
34 = 6o,2 [-0,1] ¤ 35 = 60,6 [+0,4]

diibadaaba, kaippa numerot kertoo.. Tuo tosin on vain yhden päivän paino, en muuten merkkaillut punnitustuloksia viime viikolta.
 
Hellouta!

Mahtuuko mukaan? Olen 7-kuisen pikkuherran äiti ja raskauden alkupuolella syödyt kilot ovat samperin tiukassa ja tarvitsisin hieman vertaistukea. Asiaa ei auta ollenkaan se, että olen löytänyt sisäisen pullantuoksuisen äitini tässä viime aikoina ja omia leipomuksia kun vetelee niin yllättäen ei se vaakakaan värähdä alaspäin. :LOL:
Elämässä ennen vauvaa harrastin tosi monipuolisesti liikuntaa ja sillä varmaan pysyin hoikkana, koska aina olen ollut kova syömään. Nyt tietenkin liikunta rajoittuu lähinnä kärrylenkkeihin ja kerran viikossa pilatekseen, joten pitäisi oppia vihdoinkin hillitsemään myös syömistä. Se varmaan kantaisi loppuelämää keveämpänä.
Myös töihin lähtö lähestyy hitaasti, mutta varmasti ja haluaisin mahtua ihkuihin farkkuihini tuolloin.

Joten
Päivikin kylmät faktat ja jäätävät lukemat:

ikä: 28
pituus: 171
aloituspaino: 67,7 (mitäh???!!!?)
tavoitepaino: 62,0 (ainakin, katsotaan miten nälkä kasvaa syödessä)
tapa: hyvä ruoka, parempi mieli ja niin paljon liikettä kuin mahdollista


Muksaa päivänjatkoa kaikille, meillä sataa vettä mutta sydämessä paistaa aurinko :D
 
Heips :D

Paino on kiikun kaakun joko 79.9 tai 80.1 eikä ole moneen päivään laskenut minnekään. Olo on kuin ilmapallolla ja jännityksellä odotan mitä loppu viikko tuo tullessaan. Ahistaa ja ällöttää..

Mukaviakin asioita on tapahtunut.. Olen koukuttanut itseni täysin facebookkiin ja löytänyt uudelleen monta tosi hyvää ystävää lapsuudesta ja nuoruusvuosilta :heart: Nyt vaan pitää pitää tiukasti kiinni ettei elämä taas vie omille teilleen ja kadota matkalla :heart:

Ja toinen elämän kohokohta menneeltä viikolta :kieh: Sain virallisen luvan sisustaa kodin uuteen uskoon jos lupaan jäädä tänne kopperoon asumaan enkä haikaile tilavampaa.. Ja mullekos se sopii.. Ukolle ostetaan iiiiiisoooot kaapit jonne tunkekoon kaikki roippeensa ja sitten hankin oikein lökösohvan ja ihanan telkkaritason olkkariin, joka nyt näyttää lähinnä radioamatöörien kerhohuoneelta ja makkarilta :ashamed: Mitenhän sais euroja venytetty isommaks, vanhempainraha ja kotihoidontuki ei ole mitään järin suuria.

Mukavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä herkkutaistoon :hug:

Anu
 
minä ilmottaudun iloiseen joukkoonne B) tukijoukkoja kun koskaan ei ole liikaa!

Mun mentaliteetti on kirjaimellisesti uusi elämäntapa.

Gynekologi löysi pco(s):n ja kun ylipainoa on rutkasti, niin painonpudotus on tärkeää (suvussa paljon diabetesta ym).

Nyt viikon verran eläny uudella elämäntavalla; pois on jätetty limpparit (zeroa juon jos juon), batteryt (muutaman stripped-batteryn itselleni sallin sillointällöin) sekä ehkä pahin vastus; SUKLAA.
Roskaruoat on pannassa myös.

Hyvältä on tuntunut; ekana varsinaisena päivänä oli pää kyllä helevetin kipiä. Mikään ei tuntunut siihen auttavan. Nyt päivät menee jo leppoisasi. Ihanaa kun saa hyvällä omalla tunnolla syödä ja napostella, kunhan syö porkkanoita tmv

Vesi maistuu nykyään paljon paremmalta kuin ennen. Ennen oon juonut liian vähän vettä (hädintuskin lasillista päivässä!) mutta nykyään pari litraa menee keposesti.

Eilen nälkääni ostin huoltsikalta ruisleivän..kolme tuntia syömisen jälkeen tuntu vielä suussa ja huulissa siltä että olis vetänu pari ruokalusikallista voita napaan :LOL: margariinistakin olen luopunut lähes 90%sti.

Maistoin töissä myös kaakaota. Ajattelin palkita itseni sillä. Kappas kummaa.. Se maistui pahalta. Oli pakko testata suklaapatukkaa, ja sekään ei maistunut niin hyvältä kuin ennen :D
Jäi kaakaot juomatta ja suklaat syömättä eikä edes kirpaissut!

Seuraavaks on sitten liikunnan lisäys tähän touhuun ja mikäli tää elämäntapa toimii ja jatkuu mulla vielä joulun aikoihin niin sitten siirrytään tupakka-asiaan ja sen lopettamiseen.

Nyt on fiilis superhyvä!

Ainiin, viikossa lähtenyt painoa 2kg !



Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta vai miten se meneekään ;)
 
Tervehdys Ambrosine! Kuulostaa siltä, että olet todellakin kääntänyt uuden lehden elämässä, Onnittelut siitä :flower:

Itsellä meni eilinen ihan plörinäksi muuten paitsi tietenkin aloituspäätöksen syntyminen. Vauva oli hoidossa ja äipällä piiitkästä aikaa vapaapäivä, joten kahvittelu-kakuttelu-wokittelu-karkittelu-linjallehan se retkahti. :ashamed:
Mutta tänään on uusi päivä; lähden kauppaan ostamaan terveellistä ruokaa koko perheelle ja sitten hakemaan pikkuiseni kotiin. Tästä se taas lähtee B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
minä ilmottaudun iloiseen joukkoonne B)
Limpparit: Ja muut keinotekoisesti makeutetut juomat pitävät joidenkin tutkimusten mukaan painoa yllä. En itse ole tähän toistaiseksi halunnut uskoa, mutta voihan tuossa olla perääkin. Joten hyvä, että sinulle vesi maistuu. Itse pyristelen nyt taas tuosta limsa koukusta irti [light limsoja 1-3litraa päviässä].

Energiajuomat: Vaikka energia juoma olis stripped tai no suger niin niitä kannattaa välttää. Kofeiinin ja etenkin taeuriinin vuoksi. Ylipainoiset ihmiset turvautuvat useammin energiajuomiin, kuin normaalipainoiset. Tämä ilmeisesti johtuu siitä, että normaalipainoiset ja terveelliset elämäntavan omaavat ihmiset, eivät tarvitse ylimääräistä energiaruisketta. [Tässä sivussa huomautan, että tarkastelen tätä energiajuoma asiaa omalta kannaltani ja puhun sen vastaisesti koska olen itse ollut taeuriinikoulussa 4kertaa. [3tlk/vrk] Battery Strippediä. Siitä vieroittautuminen on ollut hankalaa ja aina tullut kolmen viikon päänsärky, joka ei ole menyt ohi muulla kuin batterylla]. Sama hommahan toisille on kofeiinin kanssa, mutta mulla ei kofeiini riippuvuutta ole koskaan ollut. Joka tapauksessa: tietenkin voi purkin silloin tällöin energiajuomaakin ottaa, mutta samalla mietin voisiko sillekin löytyä vaihtoehto? Esim. Jokin smoothie juoma?

Suklaa: Sanoitkin, ettei suklaa maistu sinulle enää. Johtuiko sun pääkipu suklaa riippuvuudesta? Vai yleensä ruokavalion muutoksesta? Se, ettei suklaa tai kaakao enää maistu on hyvä pitää mielessä, jos syö tai juo jotain sellaista mitä ennen pitänyt herkkuna ja se ei maistu, niin kylmästi kaataa sen viemäristä alas tai heittää suklaapatukan roskiin.

Roskaruoat: Mulla se menee aina mielikuvana pikaruokaloista. Eli hampurilaiset jne. Jos perheen kanssa sinne joskus menee, niin voin sanoa, että tarjolla on hyviä salaattiannoksia ja aina voi ottaa pienimmät ranskalaiset, jos "pelkkä" salaatti ei täytä. Se mitä kannattaa sitten varoa niin hampurilaispaikoissa, kuin pitserioissa, ettei tule napsineeksi sieltä täältä toisten annoksista sitä "yhtä" ylimääräistä ranskista tai syöneeksi esim. lapsilta tähteeksi jääneitä ranskalaisia tai pitsan palaa. Se menee vanhasta tottumuksesta toisinaan. Toki roskaruualla tarkoitetaan muutakin, kuten kotioloissa tehtyä roskaruokaa.

Lainaus: "Eilen nälkääni ostin huoltsikalta ruisleivän..kolme tuntia syömisen jälkeen tuntu vielä suussa ja huulissa siltä että olis vetänu pari ruokalusikallista voita napaan" --- Tarkoitit vissiin sellaista valmista "reissumies" evästä. - Mä niin rakastan tuoretta ruisleipää - pelkintään tietenkin. Nyt kun noudatan gluteiinitonta ruokavaliota niin välillä vaan toivoisin saavani palasen jälkiuunileipää. Sitä syödessä menis varmaan tunti, kun maistelis ja maistelis. Varmasti kun jokin leipä [itselle nyt gluteiiniton tattarileipä] on sellaisenaan niin hyvää, ettei siihen halua mitään sotkemaan makua. Ei ainakaan voita. Kasviksia, tomaattia ja kurkkua voi koota leipä"tikkujen" vierelle lautaselle ja syödä siten terveellisemmän välipalan. Mutta tosiaan minunkaan mielestäni leipä ei kaipaa kaikenmoisia levitteitä [ja usein siihen päälle vielä juustoa tai kinkkua tai molempia]. Noo se on minun makuun toisen makuun ne on taas välttämättömiä. Eikä kumpikaan tapa väärä ole.

Lainaus: "Nyt on fiilis superhyvä!": --- Tosi ihanaa, kun olet löytänyt tuon tunteen, itsellä se on ollut hieman hakusassa.

Lainaus: "Ainiin, viikossa lähtenyt painoa 2kg!": --- Onnea. Jos haluat laittaa painoja ja pituuksia niin kirjaan ne etusivulle muiden pinoilijoiden joukkoon. Jos et halua, niin kerrotko haluatko sinne osion, jossa näkyy sinun viikottain pudottamasi määrä, ilman tavoitepainoja, pituuksia, ikää jne. Joka tapauksessa olet tervetullut palttailemaan vaikket mitään tarkkoja tietoja itsestäsi haluaisikaan ilmoittaa.
 
Mulla taas mokailuja.

Eilen oli jokin ihan matalafiilis. Ilman mitään syytä. Toissapäivänä ostin kameran joka maksoi reilun tonnin ja kaikki tuntu ihan ok:lta.. Mut sit eilen jotain tapahtui. Mulla fiilikset niin maassa. Paino oli tänään 60,1. Eilen kyl sitten herkuttelin [taas] Toissapäivänä muru-eskimo-lakun ja eilen 85g pandan smootie suklaata ja NELJÄ juustosämpylää ja ne meni kerralla. Vain koska ne oli niin hyviä ja olin himoinnut niitä kolme päivää. Ja kun pääosin noudatan tuota gluteiinitonta ruokavaliota niin nyt onkin vatsa ollut ihan turvoksissa koko päivänä.

Tänään piti tehdä treeni, kai mä sen vielä teenkin, mutta iskiaskipu vaivaa. Pahin se on silloin kun istuu tai makaa, joten sillä varjolla en treenistä voi luistaa, mutta onko stepperi nyt sit hyvä juttu? En tiedä paheneeko se siitä. Saas nähdä.

Mutta juu, tiedän tasan ettei mun pidä valittaa painostani. Koska se ettei painoni laske on ihan omaa syytäni. Tuntuu vain päivä päivältä enemmän siltä, että mitä enemmän mä mietin ruokaa sitä hankalampaa mun on olla. Ja todettakoon, että liikunta tyssäsi täysin ja painon putoaminen loppui samaan aikaan. Nyt en tiedä mistä otan sen liikunta tsempparin??!!!

Huomenna tai viikon päästä alkaa balletone, ensin meinasin olla ottamatta sitä, en tykkää lähteä yksin jumpille, mutta josko tämä syksy toisipoikkeuksen siihenkin asiaan. Tuossa viime viikolla tein päätöksen, että keskityn saamaan elämäntapani hallintaani. [liikunta, ravinto ja muu asiaan kuuluva] ja sellainen asia tuli mulle jotenkin kristallinkirkkaana, että aion keskittyä vain luomaan uraa. Toisaalta se oli helpottava ajatus, koska tiedän itsestäni, että olen äärimmäisen kunnianhimoinen ja [perfektionisti], olen aikaisemmin kamppaillut tietämättä mikä on elämässäni tärkeintä.

Perheenperustaminen oli aikaisemmin se juttu - mutta koska huomasin ettei se minun kohdallani onnistu ja nyt kun reilut puolivuotta oleillut yksin, niin ehkä mun pitää antaa nyt mahdollisuus toiselle tärkeälle asialle elämässäni, eli omaan henkilökohtaiseen menestymiseen ja eteenpäin menemiseen. Sillä sitä miettii olenko nyt sitten ihan väärässä ketjussa, ehkä jostain nettiavaruudesta löytyisi toisenlainen yhteisö minulle jatkaa tätä omaa elämänhallinta tietäni.
 
Malina Kaikella rakkaudella, älähän sekoile!!! :saint: Voit etsiä vaikka minkä nettiyhteisön, mutta täältä et kyllä ala minnekään katoamaan!!! Tuliko asia selväksi :hug: Jutun mielekkyys piilee just siinä että ei olla kaikki samanlaisessa elämäntilanteessa. Kaveriporukkaankin mahtuu jos jonkinlaista tallaajaa. Itse en henkilökohtaisesti jaksa kovin kauaa lörpöttää pelkästään yhdestä asiasta, kuten on varmaan jo huomattu. Asiat heittelevät lasten kautta laihdutukseen ja sieltä mutkilla jonnekin ihan muualle.
Jos näin lukuja vaille lääkärinä saan sanoa niin musta kuulostaa että sulle iskee 30-kriisi. Olkoot jotkut erimieltä, mutta mulla on ainakin ollut.. Silloin sitä päivittää menneen ja määrittää tulevaisuutensa suunnan. Ja lähes kaikki taitaa ajatella että "tässäkö tämä" 30 vuotta takana ja mitään en ole saanut aikaiseksi... Kun sitä yks aamu tajuaa että ei olekaan se teini joksi itsensä edelleen vahingossa kuvittelee joutuu rakentamaan minuutensa uudestaan ja se on aika vaativa/kuluttava homma. Elämä vaan on kumma juttu, sillä on tapana yllättää kunnolla. Just kun saa sanottua että ikinä,koskaan enkä milloinkaan en tee näin- niin johan osui ja tapahtuu jotain ja elämä menee just tuolla raiteella jonne ei koskaan aikonut poiketa :LOL:
Ihan esimerkkinä voin sanoa itsestäni että olin oikein vannoutunut vanhapiika, miestä en nurkkiini ottais pyörimään. Lapsia halusin, mutta saanti oli todella epävarmaa, eikä vaan isä-ehdokkaan puutteen takia ;) Ainakaan en ottais ukkoa jolla on jo lapsia ennestään..Tapasin kaverin sohvalla :LOL: ( mitenköhän meidät olikin kutsuttu kylään yhtäaikaa..) nykyisen mieheni, viikon päästä jo vonkasin yökylään ja jättämään likapyykkinsä meille. Meni kolme viikkoa ja olin sanonut kämppäni irti ja muuttanut hänen pieneen kaksioon joka oli täynnä jotain äijä-tavaraa jota en olis voinut aikaisemmin edes katsoa ahdistumatta.. Sain kaupan päälle 2 osa-aika lasta ja entisen vaimon, joka sattui olemaan mun entinen työkaveri..ei ihan helppo kuvio :saint:
Uskon vakaasti että se parempi puolisko ei löydy vaikka kuinka hakis, se vaan tulee kohdalle sitten kun on sen aika tai valmis vastaanottamaan sen. Pitää vaan keksiä ne oman elämän jutut, joihin voi vaikuttaa ja jotka tekevät onnelliseksi. Ei kannata haaskata päivääkään hukkaan ja vain odotella että tapahtuisi "jotain" joka sais elämän tuntumaan elämisenarvoiselta.. Nautitaan tästä hetkestä ja otetaan irti kaikki mukava mikä vain saadaan :D
Olipa saarna ja ihan asian vierestä |O Kuulostaa melkein kuin suunnittelisit päiviesi päättämistä..Onneks et nyt kuitenkaan :hug:

Anu
 
Punnitus taasen takana, paino 97,0 kg eli -0,5 kg viikossa. Ihan kiva tulos. Hitaasti mutta varmasti..

Mä olen edelleen päässyt hyvin lenkkeilemään ja nyt pari kertaa kuntosalillekin. Mitenkä muuten on, onko parempi tehdä salilla pitkiä sarjoja pienillä painoilla vai lyhyitä sarjoja painavammilla painoilla kun ensisijaisena tavoitteena on laihtuminen ja kiinteytyminen, mutta toki myös yleiskunnon kohotus ?? Osaisko joku neuvoa ?

Malinalle piti sanoa, että älä katoa minnekkään, sun kirjoituksiasi on niin mukava lukea !

Nyt pitää äkkiä mennä saunaan, että ehtii katsoon diiliä..

Tsemppiä kaikille !! Ja hyviä öitä!
 
Heipä hei taas,

Mulla edelleen ihmeen hyvä fiilis vaikka lenssu iski ja pukkasi päälle.

Mulla tuo battery,suklaa,sokerilimu juttu ollut tosiaan myös pahana. Ennen saatoin juoda vähintään yhden edin/batteryn/tehon sokerillisena päivässä (turha sanoa että joskus meni enemmän kuin yksi tölkki) ja jos näitä en juonut niin join tilalle puolen litran limun. Pyrin ottamaan light/zero-version siitäkin huolimatta että sokerillinen maistuu vain paremmalta. Tämäkin onneksi makutottumus.
Nykyään menee ehkä se yksi tai kaksi strippediä viikossa joka on mielestäni tosi hyvä saavutus! Varsinkin kuin vertaa takana olleseen "kaksi tölkkiä päivässä" meininkiin.
Nyt myöskää noita zeroja/laitti limppareita ei pahemmin kulu. Lasista puoleen litraan päivässä, mutta kuten sanottu, niin vesi mulle maistuu parhaiten.

Todennäköisesti päänsärky johtui tosta vierotuksesta. niin suklaan kuin energiajuomienkin.

Ja juu, enpä sitä kaakaota juonut loppuun, pari maistiaista otettuani totesin että miks joisin kun ei edes maistu enää hyvältä ja vippasin viemäristä alas :whistle:

Varmasti mulla tulee kovia paikkoja vielä eteen tämän suhteen. Takana kuitenkin vasta viikko. Mulle kuitenkin tärkeää on se että pysyn ensi alkuun noista sokerilitkuista ja nameista erossa, ja muutenkin päivän kalorit täyttää fiksusti eikä huonosti.
Kuten mies sanoi "voisit yhtähyvin vetää kaks bic-mac ateriaa vuorokaudessa täyttääkses noi kalorit, mutta hienoa että syöt terveellisesti vaikka puputatkin kokoajan" =)

Malina, juurikin tuollainen valmis huoltsikatädin tekemän reissari oli kyseessä. Ei mikään elämää suurempi nautinto.. tähänkin on todettava että ei enää.

Roskaruoasta en oo koskaan tykännyt ranskalaisista, ja tää on helpottanut aika lailla. Syynä ehkä se että joskus nuoruudessa tuli oltua hesellä töissä ja joutu niiden rasvojen kanssa läträämään :D Jo pitkään on ollu se että haluan salaatin tai porkkanat ranejen tilalle. Tosin eipä näissäkään paikoissa ole tullut luuhattua :)

Ikä 24
lähtöpaino 104,6 (26.8)
pituus 172

paino tänään 101,8

vauhdillahan tuo tulee alas, mutta yritän olla ottamatta stressiä siitä.. varsinkin kuin nyt nuo sokeripommit oon pois jättänyt.
Vaan eipä taida ravinto-immeiset hirveästi tykätä tuosta ~300g vuorokaudessa pois tahdista..

Apuna mulla on kalorilaskuri.

Katsotaan miten mimmin käy ... :D :D
 
Ja oivoi, miksi en osaa kirjoittaa yhteen viestiä kaikkea asiaa?

Kuitenkin; en ikinä ole tykännyt harrastaa liikuntaa, käydä salilla tai tarkkailla syömistäni painoni takia. Onhan sitä paljon joo, mutta mua motivoi tasan ja ainoastaan se hyvä olo.

Salillakin kun käyn niin en mä sinne lähde laskemaan montako kaloria olen kuluttanut, vaan touhuan mitä tahdon, siksi että pidän siitä ja tulee hyvä olo. Kyllähän mulla toki saliohjelmat ym löytyy, mutta enpä niitä tykkää noudattaa. Ihmskroppa on kuitenkin erilainen, eikä kaikille sovi kaikki =)
Mulla loppuu kiinnostus heti jos siitä tulee ns pakkopullaa.
 
Ambrosine85 Ajatuskin siitä että tietäisin jo maanantaina mitä teen perjantaina klo.15 ahistaa.. Varsinkin näin kotona ollessa, menen ihan fiiliksellä ja teen just kun tuntuu siltä. En ole ikinä edes harrastanut mitään juttua joka olis ollut päivään tai aikaan sidottu. Ihme että olen pystynyt käymään töissä työvuorojen mukaisesti :LOL: Ja punttisali.. Katsomassa olen käynyt ja kokeilemassa, mutta mikään ei saa mua sinne oikeasti hikoilemaan niiden timmien missien ja ruskettuneiden lihaskimppujen keskelle. Pientä ennakkoluuloa :ashamed:

Paino oli tänään 79.4


anuaanua
Ikä 35 ¤ Pituus 158 ¤ Aloitus heinä -o9
Paino: 84,3 ¤ Pudotus -4,9 ¤ Tavoite 7o,o
Tapa: Reductil
Nyt: ¤ 79,4 ¤ [-o,5] :flower:
Edelliset: ¤ [-o,5] ¤ [+-o]

Puolikiloa viikossa, ihan hyvin. Kaikkea olen syönyt suklaasta lihikseen, määrät ja "laadut" ovat vaihtuneet. Ajatuksena mulla on se että voisin toki olla kokonaan ilman, mutta sitten kun paino olis saavutettu syöminen tod.näköisesti lähtis käsistä. Syön siis kaikkea, mutta ajatuksella :D Itse en huomaa kaventumista kuin housuissa, on ollut ilo siirtyä vanhempaan malliin, mutta ihmiset joita en ole tavannut muutamaan viikkoon ovat kyllä huomanneet..Jippii..

Mukavaa viikonloppua ja Malina: älä katoa..

Anu
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Ja punttisali.. Katsomassa olen käynyt ja kokeilemassa, mutta mikään ei saa mua sinne oikeasti hikoilemaan niiden timmien missien ja ruskettuneiden lihaskimppujen keskelle. Pientä ennakkoluuloa :ashamed:

u
Tää on tuttu tunne. Onneks löysin tuossa taannoin naisille suunnatun salin joka on 24/7 auki. Siellä ei ole koskaan ollut kuin ehkä 1 ihminen mun normaaliin treeniaikaan. Tosin tuollakaan ei ole tullut käytyä taas vähään aikaan. Tarkoitus nyt syssyllä olis jos vaan tervehtyis..

No toivottavasti ensi viikolla on jo uudet kujeet.

Ikä 24
lähtöpaino 104,6 (26.8)
pituus 172

paino tänään 101,1

 

Yhteistyössä