HEIPPA KAIKKI!
Klenkkaaja täällä huutelee taas..
Olin nyt sit taas lääkärissä..
ahistaa, välilevyntyrä/pullistuma siel nyt sit on..pitkä sairasloma edessä luultavasti..
vielä ei mitää kuviakaa otettu, kun on nii selkee tapaus, mutta oon seurannassa.ens viikon torstaina uusi lääkäri..ihan kamalaa tää on, jos suoraa sanon..jalka on ns. poissa pelistä..
ei auta itku, nyt täytyy vaa yrittää asennoituu, että tää on tätä nyt jonkin aikaa ja yrittää aatella positiivisesti..
Ovistesteistä: vankan kokemuksen perusteella..viivan vahvistuminen tms ei oo kertonu omalla kohalla MITÄÄN. mutta kun nyt edellispäivänä ja eilen sain plussat, niin se oli todella selkeä, viiva on oikeasti vahvempi kuin se toinen..melkeen tummanliila oikeestaan. ja nähtävästi mulla näkyy se aina kaksi päivää..nyt on kyllä sellanen olo, että ihan selkeesti tunnistan oviksen myös oireiden perusteella ja onneks ne näyttää alkavan jo suht ajoissa..en siis ens kuussa enää tikuta..
Me ajotettii nyt sit sillä tavalla, että kun o-plussa oli sillon ed. päivänä klo 17, ni "pupuiltii" seuraavana aamuna ja sit HUPSIS iltapäivällä uusiks..
tosin en tiä ehtiiks siinä välissä simpatkaa kehittyy, mutta ku mieli teki..
nyt vieläki vähä jomottaa vatsaa, mut luulen kyl et se ovis sentää jo meni..
eli siis seksii on ainaki ollu nyt tarpeeks..päivä ennen o-plussaa, seuraavana aamuna ja päivällä..
JES!!!!! voipi olla, että alkaa jännittää sitte täälläpäi, ku kerran vielä kotosalla roikun kaiken lisäks..
Mutta tosiaan, en päättelis haamuista mitään..mulla oli alkukierrossa paljon vahvempiaki haamuja, ku mitä lähellä ovista ennen plussaa..
Elikkäs voisin nyt epäillä, että on DPO 1-2..
JEEEEEEEEEE!
Lumia: pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta..
ikävän pitkään ootte joutunu oottelee..
tiiän tunteen viime yrittämisestä..
Hoh, onneks toi esikoinen on noi reipas..tuolla se pyöräilee pihalla yksikseen..
ei jaksanu kattoo mua varmaa..
tänää mennää synttäreille illalla ja sit tuleeki velipuoli hänel loppuviikoks seuraks tänne...
mun ei tarvi murehtii viihdyttämisestä sitte nii paljoa..
NII JA TERE TULEMAST UUDET!!!!!!!!