Uusperheelliset kuumeilijat

Mahzalle iso halaus :hug:

Kärsimätön, tsemppiä kipuihin. Hermosärky on raastavaa. Mulla oli niskassa välilevyn pullistuma, oireili oikeaan käteen, sillä ei tehny mitään. Ees maitopurkki ei pysyny kädessä. Ja kipu oli sanoinkuvaamatonta. Kuin ois lyöny lujaa kiukkusuonen, mutta se kipu vaan jatku ja jatku ja jatku. Multa sitten leikattiin välilevy pois ja laitettiin luudutuskehikko tilalle. Nyt ei särje enää. Toivottavasti saat avun!

Plussatuulia kaikille! :heart:

Mä mietin sitä nuista ovistesteistä, että kauanko se LH -huippu sitte näkyy? Siis kun mäkin testaan siinä 16:30 maissa, niin onko se mahdollista, että se olis näkynyt joskus aikaisemmin päivällä ja sit illemmalla ei enää näkyis? Tai jos testaan töistä tullessa eikä näy ja sit se myöhemmin illalla taas näkyis mut kun oon testannu jo... Eli siis suomeksi sanottuna voiko se ovis mennä ohi testauksesta huolimatta? Ei ymmärrä! :D No tänään mulla on tuntunut voimakasta nipistelyä alavatsassa jotenka ovisplussaa odottelen edelleen ...

Kärsimätön kiitti greippimehu ohjeista! Vielä yksi "tyhmä" kysymys, eli kuinka tiuhaan sitä pitää juoda? :D Jos ens kierrossa varsin kokeilis....

Jebou! Kp15 ja tänään sain kun sainkin lopulta sen ovisplussan! Tai niin minä sen tulkitsin... Siis tein testin normaaliin tapaan ja siihen ilmestyi haalea viiva, mut jätin liuskan hyllylle vähäksi aikaa (kork.5min) ja kun menin vielä katsomaan niin viiva oli tosi vahva! Siis plussan verran vahva :) Mut heräsi kysymys, että oonkohan aikaisemmin laittanu liian hätäisesti testin roskiin? Siis oon odottanut vaan hetken ja kun ei oo viivaa alkanut näkyä, niin oon pistänyt testin pois... Ohjeessahan sanotaan että tulos pitää tarkastaa 10min kuluessa, mut siinä ei sanota mitään siitä kauanko pitää odottaa? Niinkun taas esim. raskaustesteissähän on selkee ohje että "tulos on luettavissa 5min kuluttua" jne.. Voiskohan ovistestissä kans pitää tuota 5min sellasena hyvänä aikana? No mut, joka tapauksessa tänään se plussa tuli ja hommatkin on hoidettu ;)

Mietin sitä, että kuinkahan paljon ovulaatiopäivä voi vaihdella kierrosta toiseen? Jos mulla oli ovis viime kierrossa kp12 (siis JOS) ja nyt se onkin käsillä kun on jo kp15. Miten te jotka testanneet enemmän tai jotka tunnistatte oviksen varmasti? Kuinka paljon se voi vaihdella?

Kärsimätön
Nopsaa taas päivitän...

Juliesisko: lasillinen päivässä ois kuulemma hyvä..ja kyl ovis voi vaihdella..

ON: ei vieläkää näy ovista..tänää kyl oireet alkaa olla sellaset et vois olla käsillä..HARRASTELTU on todella paljon! :D

Tää jalka syö mun hermot ja alan pelätä jo sitä, että mitä jos selkä halutaan leikata..sitten siirtyisi kaikki nämä jututkin..mun varpaat ei enää liiku, joten se huolestuttaa todella paljon..kävelen kuin vanhus ja jalka pitää vain joissain kohtia...:( saa nähdä..tiistaina on se uusi lääkäri..toiv. pääsen kuviin..
ei ole kivaa, sen voin sanoa.. heh, seksi sentää piristää! ja ihana mies tietty..pakkaillu oon paljo ja kävin mä maalaamassakin yhden seinän kaverin kämppään..hyvä, että tekee koko ajan jotain..pahinta on maata ja keskittyä puutuneeseen jalkaan..

Kärsimätön
JAAHAS, ny sitte testattu uudestaa klo 17 ja O-plussa sieltä tuli!!!!!!!!!:O eli tarkkaa touhuu on!!! aamupäivällä ei näyttäny...

eli HOMMIIN! eile hommailtii viimeks, mut ny sit illal uusiks!! jes, kierto ees vähä lyhenemään päin! tosin, mun puolesta nää kierrot vois jäädä tähän ja seuraavaks laskisin vaa kuukausia ja mahamittoja! :D katotaa mitä kevät saa aikaan..:D

Moikkamoi pitkästä aikaa!
Oliko täällä jo joku mua huhuillut... En ole ehtinyt lukea enkä kirjotella pitkiin aikoihin. Uusi kiertokin jo alkoi... nyt siis kp 5 / 29 ja yk 6 !!!!!! Että jos joku päivittää listaa, niin laittaisi mulle uudet tiedot. Ois kyllä niin kiva kun tärppäisi jo ja pääsisi odottelemaan vauvelia. Mieskin kuumeilee kovasti! Nyt sitten haaveillaan niistä vuoden 2013 vauvoista, tälle vuodelle ei enää ehdi.

Onnittelut o-plussista kärsimätön ja juliesisko!

Tervehdys kaikille!
Vieläkö saa ilmoittautua mukaan? Vihdoinkin löytyi mun elämäntilanteeseen sopiva ketju :)
Meillä siis perheessä kolme minun lasta, (neljäs asuu jo omillaan) miehelläni ei omia lapsia. Nyt haaveissa jo reilun vuoden ollut se yhteinen pieni nyytti. Yritys aloitettu jo 2/11 vaihtelevalla menestyksellä. Viimeisin toivon pilkahdus oli helmikuussa, kun sain varhaisen keskenmenon eli jotain kuitenkin tapahtuu!
Tässä nyt sitten mietin kun, kp 28/24-26, ei menkka- tai raskausoireita, ei myöskään selvää viivaa raskaustestiin.... mitään ei voi päätellä oireettomuudesta tai menkkojen myöhästelyistä... Mutta en mahda mitään sille, että päässä pyörii "ehkäpä sittenkin... ".
Ei kait tässä auta muuta kuin odotella, viime kuukausina kuitenkin ahdistus on alkanut kierron loppuvaiheessa kun pelonsekaisin tuntein odottaa taas niitä menkkoja ja uutta pettymystä.....
Onneksi sentään sukulaiset ovat sen verran hienotunteisia etteivät lapsista kysele, mutta nuorimmainen odottaa kyllä kovasti uutta siskoa tai veljeä vaikka toteaakin usein, että taitaa tuo äiti olla jo liian vanha vauvoja hoitamaan :whistle:

Olen lukenut tän ketjun alusta loppuun ja huomannut että täällähän on tyyppejä samankaltaisin ajatuksin =)
Tsemppiä ja jaksamista kaikille niin yritykseen kuin siihen arjen pyörittämiseenkin!

Kärsimätön hyvä hyvä! :D mulla kävi muutes sama homma, että tein varsin ovistestin just tuolla kp15 ekan kerran klo. 13 jotain ja seuraavan tein tavanomaiseen aikaan 16:30 ja plussa tuli. Ekasta testistä siis ei tullut vielä plussaa sillon... Mulla ei oo suoraan sanottuna kyllä juuri mitään luottoa noihin testeihin :D Mut ihan mielenkiintoista hommaa!

Mulla on kyllä nyt stressi jäänyt taakse, oli ihanaa päästä pääsiäisen viettoon ja kevät on nostanu mun mielialaa ihan hurjasti, aurinko paistaa ja mamma hymyilee :) Normaalisti oon ainakin tuon talven pimeimmän ajan niin hermoheikko ettei mitään järkee, nyt sitten oon ollu tosi aurinkoinen ja ei oikeesti v*tuta mikään! Eli nyt jos koskaan sen täytyy tärpätä! ;) En oo edes stressanut tätä vauvaprojektia nyt, tavallisesti lasken kokoajan päiviä ja mietin mitähän tässä vaiheessa kiertoa vois tapahtua ja mikähän toikin vatsan murahdus nyt oli... Nyt en edes tätä kirjotellessa ollut kartalla mikä kp mulla on! piti tarkistaa ihan :)

Mami74 ilmanmuuta sekaan vaan ja tervetuloa! :) Ymmärsinkö oikein että oot kumminkin saanut viivan raskaustestistä? Sehän ei kaikilla näy heti vahvana, välttämättä ei näy koko viivaa ennenkö joskus viikonkin päästä :) kannattaa se testailla vielä.

Viimeinen vapaapäivä menossa ennenku huomenna taas töihin. Ulkona on aivan ihana kevätpäivä taas! Pitää lähtee perheen kans ulkoilemaan. Kyllä me nyt kuulkaas mammat aletaan plussia saada kun kevättä on rinnassa! ;) :heart:

Viimeksi muokattu:
Minä täällä vain ja omaa napaa päivittelen. Aloitin ovistestailut David-tikuilla ja oon nyt vähän hämmentynyt. Omasta kierrosta saati ovulaation oletetusta ajasta ei ole mitään tietoa, aloitin nyt tikuttelun kp7. Varmaan kyllä liian aikaisin. Testejä on jäljellä enää 4, kai mun pitää tilata lisää :D

Hei siskot, kertokaa mulle mitä tää tarkoittaa? Oon kahtena päivänä nyt saanut O-testiin haalean viivan. Tarkoittaako se nyt, että se siitä lähtee vahvistumaan lähipäivinä vai tuleeko noihin testeihin aina haalea viiva?

Klikkailkaa isommaksi:

Kp 7-8

Kuvanlaatu ei oo paras mahdollinen, yrittäkää saada selvää :ashamed:

Viimeksi muokattu:
**************10.4.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
Lumia80................kp7/ 29(-30)...................yk6
kittyb...................kp8/26-37...................yk3
Mahza...................kp15/28-34......................yk3
juliesisko...............kp19/26-28 ...................yk6
Kärsimätön............kp19/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp24/28-36...................yk6
Mami74................kp 28/24-26.................. yv1+
Scarleth................kp43/28........................yk5 ????
Rakkauspakkaus83...kp75/36-38.................yk5 ?????

Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka

Plussanneet:

-

Päivityspyynnöt lihavoidulla ja punaisella, että päivittäjältä ei mene mitään ohi :)

Päivitän ekaa kertaa kun Pink* myönsi siihen luvan, sanokaa jos meni väärin!

Viimeksi muokattu:
Kärsimätön
HEIPPA KAIKKI!

Klenkkaaja täällä huutelee taas..:D

Olin nyt sit taas lääkärissä..:( ahistaa, välilevyntyrä/pullistuma siel nyt sit on..pitkä sairasloma edessä luultavasti..:( vielä ei mitää kuviakaa otettu, kun on nii selkee tapaus, mutta oon seurannassa.ens viikon torstaina uusi lääkäri..ihan kamalaa tää on, jos suoraa sanon..jalka on ns. poissa pelistä..:( ei auta itku, nyt täytyy vaa yrittää asennoituu, että tää on tätä nyt jonkin aikaa ja yrittää aatella positiivisesti..

Ovistesteistä
: vankan kokemuksen perusteella..viivan vahvistuminen tms ei oo kertonu omalla kohalla MITÄÄN. mutta kun nyt edellispäivänä ja eilen sain plussat, niin se oli todella selkeä, viiva on oikeasti vahvempi kuin se toinen..melkeen tummanliila oikeestaan. ja nähtävästi mulla näkyy se aina kaksi päivää..nyt on kyllä sellanen olo, että ihan selkeesti tunnistan oviksen myös oireiden perusteella ja onneks ne näyttää alkavan jo suht ajoissa..en siis ens kuussa enää tikuta..:)

Me ajotettii nyt sit sillä tavalla, että kun o-plussa oli sillon ed. päivänä klo 17, ni "pupuiltii" seuraavana aamuna ja sit HUPSIS iltapäivällä uusiks..;) tosin en tiä ehtiiks siinä välissä simpatkaa kehittyy, mutta ku mieli teki..:D

nyt vieläki vähä jomottaa vatsaa, mut luulen kyl et se ovis sentää jo meni..:D
eli siis seksii on ainaki ollu nyt tarpeeks..päivä ennen o-plussaa, seuraavana aamuna ja päivällä..:) JES!!!!! voipi olla, että alkaa jännittää sitte täälläpäi, ku kerran vielä kotosalla roikun kaiken lisäks..:D

Mutta tosiaan, en päättelis haamuista mitään..mulla oli alkukierrossa paljon vahvempiaki haamuja, ku mitä lähellä ovista ennen plussaa..:D

Elikkäs voisin nyt epäillä, että on DPO 1-2..:) JEEEEEEEEEE! :D

Lumia: pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta..:( ikävän pitkään ootte joutunu oottelee..:( tiiän tunteen viime yrittämisestä..:(

Hoh, onneks toi esikoinen on noi reipas..tuolla se pyöräilee pihalla yksikseen..:D ei jaksanu kattoo mua varmaa..:D tänää mennää synttäreille illalla ja sit tuleeki velipuoli hänel loppuviikoks seuraks tänne...:) mun ei tarvi murehtii viihdyttämisestä sitte nii paljoa..:)

NII JA TERE TULEMAST UUDET!!!!!!!! :)

Kittyb ovistesteistä; mäkin aikoinani aloitin tikuttelun kp7 ja haaleeta viivaa näytti kunnes vahvistui kyllä voimakkaammaksi kuin kontrolliviiva (mulla ovis ollut n. kp10-12), joten eiköhän toi tuosta vahvistu kun päivä lähenee. Itse lopetin tikuttamasta vuodenvaihteessa kun aloin oireet tunnistamaan (ja kun miestä stressasi nuo tikuttelut enemmän kuin mua :LOL:)

Kärsimätön; toi on pirullinen vaiva, mutta tsemppiä sinne! Onneksi kuitenkin ilmeisesti talletuspäivät löytyivät ja toivottavasti tuottavat tulosta.

juliesisko ; luulen että viivanpaikkoja ovat olleet testeissä, huononäköinen mies ei nähnyt niitäkään kunnolla.

Kysymys/tietääkö kukaan: Onko muuten noissa clearblue plus -testeissä tapana hävitä se plusviivan pystyviiva nopeasti ja jää ainoastaan sellainen kapea viiva toiseen reunaan? olin näkeviväni testausajan sisällä leveämmän hentoisen viivan, joka jotenkin vielä haaleni myöhemmin (testausajan ulkopuolella, ehkä noin 30min) ja toiselle sivulle jäi vaan sellainen ohut viiva... (Tai sitten kuvittelen vaan kaikenlaisia viivoja tahdonvoimalla)

Joka tapauksessa menkkoja ei ole vieläkään kuulunut, mikä tietenkin hyvä :attn: ei kyllä oo raskausoireitakaan, mutta välillä juilii alavatsaa menkkamaisesti. Sen verran tuota ukkokultaakin hermostuttaa, että oli käynyt tänään ostamassa digitestin, ettei hänen tarvi tihrustaa niitä viivoja.... Jospa huomenna testais uudelleen

Osa lapsistakin on isänsä luona, joten saa aamulla rauhassa ähertää vessassa testailun parissa :kieh:

Tervetuloa Mami!:flower:

juliesisko: Taisitkin jo greippimehu kysymykseen saada vastauksen, mut minä siis juon just sitä Valion greippimehua. Ensin join jotain toista, sellanen harmaa purkki, en muista nimeä. Vaihdoin koska se oli tehty greippimehu tiivisteestä ja hedelmäliha oli appelsiinista eikä greipistä. Tää Valion mehu kaiketikin parasta tähän tarkoitukseen. Juon sitä 2dl päivässä, tässä kierrossa alotin kp3 ja jatkan menkkoihin asti. Se pitää muistaa huomioida, et juo mehun eri aikaan kuin ottaa mitään lääkkeitä tai vitamiineja tms.! Greippi voi aiheuttaa yhteisvaikutuksia.

Ovistesteistä: Minusta kans se tuloksen tulkinta aika on epäselvä. Oon kattonu parin minuutin päästä ja sitten vielä tässä kierrossa säilöin kaikki tikut ja vertasin niitä vielä keskenäänkin. Minusta se väri ei siitä juurikaan muuttunut, vaikka kahdeksana päivänä testasin ja siis viikon aikana niitä toisiinsa vertailin.
Viidentenä päivänä tuli plussa ja sen jälkeen vielä 3 päivänä varmuuden vuoksi tein testin ja ne oli haaleampia, mutta selvä viiva kuitenkin. Luulin, et se viiva häviäis oviksen jälkeen.. Eikö häviikään?!

Sit mietin sellasta, et kun mulla alko ovislimaa olla kp13, alotin sillon testailun ja plussa tuli kp17. Mut se limasuus jatku vielä kp20-21 asti.. Vaikka oviksen ois kaiketikin pitänyt olla kp18 tai 19 viimestään. Luulin, et se limasuus loppuu melko pian oviksen jälkeen.. Nyt sit mietin, et oisko kuitenkin pitänyt olla aktiivisempi vällyjen välissä.. Kun kp 17 ja 18 peitot heilu, mut sit tuli hiljasta..

Sit aattelin, et ens kierrossa vois tehä ensin testit liuskoilla ja sit kun siihen tulee plussa, niin varmistaa digi testillä. Eipähän tarviis arpoa, et onko plussa vai ei.. Ja digitestejä ei kyllä raaski yhtä enempää tehdä kuussa..

Mulla se ovisplussa viiva on ollu aina toisesta reunasta hyvin tumma, mut toisesta haaleampi. Mut kai se silti on plussa...

ON: 16.päivä odotan menkkoja alkavaksi, jos alkaa.. Mut voi mennä ens viikon loppupuolellekin..Odottelua vaan nyt..

Kirjoitan nyt nopasti kahvitauolla...

Pink* mä huomasin saman jutun, elikkä mulla se ovisplussa tuli kp15 ja nyt menossa kp20, tänään oon havainnut taas ihmeellistä limaa... Sit kans masussa vääntelee/vihloo mut en osaa taas tunnistaa onko tää nyt niitä vaivoja kun maha ei oo toiminut varmaan kohta viikkoon, vai mitähän tää on.. Mut siis kyllä se ovis mullakin on jo täytynyt olla, en osaa etes sanoo onko tuossa kp15-20 ollut sitten erityisemmin limoja missäkin vaiheessa kun siinä sitä sessyäkin harrastettiin monena päivänä...

Mut nyt ei olla oltu "sillain" kun viimeks maanantaina eli kp18. Tai no eihän siitä nyt kauaa oo aikaa, itseasiassa olin vähä pyörällä päästä tuossa kun aloin laskeskella että tässä tosiaan ollaan pian kaks viikkoo harrasteltu vähintään jokatoinen päivä :D Kyllä se on toi kevät uskokaa pois ;) Itse kun en yleensä oo ihan näin aktiivinen vaikka ukko kyllä olisi....

Kittyb mä kanski kuvittelin että kun se ovisviiva alkaa haaleana näkyä niin se siitä sitten vahvistuu pikkuhiljaa! Mutta, ekana testauspäivänä (kp9) en saanut mitään viivaa, tokana päivänä sain haalean viivan ja sit meni 4 päivää ettei taaskaan mitään viivaa, ennenkuin sit kp15 tuli yhtäkkiä vahva viiva, siis plussa :)

Mulla on aivan ihanan rauhallinen olo! En oo miettinyt raskautumista yhtään! En tiiä mihin oon sen hermoiluni kadottanut mutta hyvä mieli on :) Nyt mulla ei oo sellaista vahvaa tuntua että olis tärpännyt, kun kahdella aikaisemmalla kierrolla varsinkin oon ollut ihan satavarma että NYT! Ja sit kokenut pettymyksen : / Ite ootan menkkoja alkavaksi ensviikolla ke. tai to. Saa nähdä :)

**************12.4.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
Lumia80................kp9/ 29(-30)...................yk6
kittyb...................kp10/26-37...................yk3
Mahza...................kp17/28-34......................yk3
juliesisko...............kp21/26-28 ...................yk6
Kärsimätön............kp21/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp26/28-36...................yk6
Mami74................kp 30/24-26.................. yv1+
Scarleth................kp45/28........................yk5 ????
Rakkauspakkaus83...kp77/36-38.................yk5 ?????

Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka

Plussanneet:

-

Päivityspyynnöt lihavoidulla ja punaisella, että päivittäjältä ei mene mitään ohi :)

Kärsimätön
MORO MURUT!

Mä en henk.koht. noitte limojen perusteella kyl pysty päättelee mitää..tänääki tuli vielä aamulla aikamoinen klöntti, mut en usko sen enää tarkottavan mitään..eli siis mä luottaisin ite kipuihi enempi..:)
lämpöjutskii en oo koskaa kattellukkaan..

Täällä ollaa kotosalla tosiaan edelleenki..lapset on tässä molemmat myös ja yritän koko ajan pitää jotain touhua yllä, ettei käy tylsäks..:D oon reenannu paljon lihaskuntoa, kun muuta ei oikeen voi tehdä..uimaan tekis mieli, mutta jos mä nuo kauhukakrut ottaisin mukaan, ni.....enhä mä uida sillo saa..:D

Täällä on siis kp 21/ 32..meinasin ensi viikon lopulla testailla..tiiän etten jaksa ootella menkkapäivään saakka..:D
Tässä kohtaa varmaan hyvin turha analysoida mitää oireita..pientä juilimista mahalla on, muttei muuta..:D noh, paljon limaa..:D hah..

mut aika rauhallisin mielin täällä mennää loppupeleis..toki kuume on hirvee, mut jotenki nyt pystyn asennoituu siihenki, että kesällä tosiaa on nii paljo kaikkee muutaki kivaa, mitä raskaana ei voi tehdä..:D tosin.......täl hetkel en pysty tekee niitäkää, ku toi jalka ei kanna, mutta oon päättäny et saan sen kuntoon..:D

tsemppii kaikil!!!!!!!!!!!!!!!!!ootte ihania! :) :) :)

• Tykkää
Reactions: Leenuliinukka
Heips kaikille!

Täällä uusi jäsen kuumeileviin uusperheellisiin. Meidän perhe koostuu n.30v vanhemmista ja kahdesta lapsesta, joista toinen on yhteinen.

En ole palstaillut vielä koskaan, mutta nyt ajattelin tulla jakamaan murheita ja potentiaalisia iloja, kun tämä kolmosen tekeminen on osoittautunut odotettua vaikeammaksi. Tai ehkä olen vaan tottunut liian hyvään, kun molemmat aikaisemmat tuli ekasta yrityskerrasta. Tänään tuli täti kylään joten menossa olis Mama007.........kp 1/32-35.............yk 5.

Mulla on jokseenkin akuutti vauvakuume;) Tuntuu hirveän pahalta, kun menkat aina alkaakin kaikesta ovistikutuksesta jne huolimatta. Lisäksi nyt olin tuntevinani selviä raskausoireita, lähinnä aamu- ja iltapahoinvointia ja huimausta. Hmm... toisaalta, tätä asiaa ei oikein voi "suorittaa", pitäis antaa vaan virran viedä ja tuulten kuljettaa, mutta se ei jotenkin sovi mun luonteeseen.

Toivotaan hedelmällistä kevättä meille kaikille!

Tervetuloa Mama!:flower:

Tulin vaan nopeesti vinkkamaan mielenkiintosista artikkeleista ennen kun lähden töistä kotiin..
Eli vau.fi sivuilta "Yritämme" kohdasta löytyy monenlaista juttua..

Pitää käydä miehelle muutamat pillerit hakemassa =) C-, D- ja E-vitamiinia ja foolihappoa.. Jotain noista se kyllä syö jo valmiiksi, mut täydennystä vielä..
Ja punaviinin saa jättää nyt väliin myös.

Itelle en enää oikein mitään uutta vinkkiä löytänyt, kun kaikki keinot tuntuu olevan jo käytössä :ashamed:

Ja seksiä oiskin hyvä harrastaa hedelmälliseen aikaan päivittäin! :p Kolmenkin päivän "pidättäytyminen" voi jo ilmeisesti heikentää sperman laatua merkittävästi.. Noo, ehkä tässä asiassa se joka toinen päivä saa riittää.. Sekin vaatii ponnistelua tarpeeksi..

Oon ihan hurahtanu kaiken maailman poppaskonsteihin, varmaan noistakin jutuista suurin osa huuhaata, mut vaativat vaivaa sen verran vähän, että ei se ota, jos ei annakaan.. Ja pitää nyt miehellekin jotain kikkoja ottaa käyttöön, kun ikääkin sillä on jo hyvän matkaa päälle 40 ja se tuntui niiden artikkeleiden perusteella olevan aika huono juttu...: /

Mut nyt kotia kohti.. Palaillaan:wave:

Kiitti Pink* artikkeli vinkistä... Vilautin niitä ukolle ja se totes näiden jälkeen, että :"onneksi en tykkää tummasta oluesta....". Höh, punaviini ruoan kanssa ja kaikki pähkinät on hänen suuria nautintojaan, niin ja kaiken huipuksi on vielä himopyöräilijäkin.. eikä tuo ikäkään anna armoa, on reilusti päälle 40 hänkin :ashamed: noh, eipäs masennutta tästä....

niinhän se digitesti näytti eilen aamulla armottomasti "ei raskaana" :( mutta edelleen menkkoja odotellaan... ei kyllä minkäänlaisia raskaus- tai menkkaoireita ole olemassakaan tällä hetkellä.

Aika hyvin olen eilisen ja tämän päivän työkiireiden keskellä pystynyt olemaan murehtimatta asiaa enemmälti. Viikonloppuna miehen ja lasten kanssa reissuun, jolloin luultavasti saan muuta ajateltavaa ja touhuiltavaa. ja mikä parasta ei ruoan laittoa tms. kolmeen päivään vaan saan nauttia ihanista ravintola-aamiaisista ja seisovista pöydistä :whistle:

Mutta varmaan malttamattomana testaan vielä lauantai-aamuna ennen lähtöä, jos eivät menkat ole alkaneet.

Moikka mammat! :) Täällä kp22 eikä minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita havaittavissa! :D Rauhallisin mielin siis eteenpäin ja aika näyttää... Nyt mulla ei oo aikaa enenpää kirjotella, halusinpa vain vähän huudella väliin ;) Lukaisin uudet viestit kumminkin...

Kiitos Pink* artikkelista, silmäsin nopsaan sitä äsken mutta lueskelen sit viikonlopun aikana sitä enemmän.

Mama007 tervetuloa porukkaan minunkin puolestani! :)

**************13.4.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ........................yk?
Mama007...............kp2/32-35.....................yk5
Lumia80.................kp10/ 29(-30)................yk6
kittyb....................kp11/26-37....................yk3
Mahza...................kp18/28-34....................yk3
juliesisko................kp22/26-28 ...................yk6
Kärsimätön.............kp22/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp27/28-36.....................yk6
Mami74.................kp 31/24-26....................yv1+
Scarleth................kp46/28.........................yk5 ????
Rakkauspakkaus83...kp78/36-38....................yk5 ?????

Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka

Plussanneet:

-

ON: kp27, keskiviikkona vaaleanpunertavaa limaa tuli hyvin hyvin vähän.. Tänä aamuna rinnat arat ja painavat, eli eiköhän ne menkat tästä viikonlopun aikana ala.. Nyt ei kyllä vielä ainakaan varsinaista tiputtelua ole ollut, muuta kun tuo pieni lima. Oikein hyvä=) viimeksi, kun tiputteli kuus päivää ennen menkkoja! Ja aiemminkin päivänä - parina ollut selkeesti verisempää tuhrua. Ja sekin positiivista, et kierto näyttäis olevan alle 30 päivää, toivottavasti! Jospa siitä akupunktiosta ois sitten jotain iloa ollut.. Jos ei enempää tiputtele, niin haluan ainakin uskoa niin =)

Miehelle kaivoin kaapista eilen jotain lapselle ostettuja monivitamiineja, joita lapsi ei suostunut syömään. Ihan mukisematta mies niitä alkoi pistellä poskeen :heart:

Ajatukset siis jo seuraavassa kierrossa..

Omaa napaa kaivelen ennen reissuun lähtöä; eipä ole menkat alkaneet, testit näyttää armottomasti negaa.... kaikki oireet loistaa poissaoloillaan, mitään ei tapahdu, ei edes menkat tunnu alkavilta... paitsi, että sain hirveet raivarit kullalle aamusella (mikä kyllä puoltais menkkojen alkamista lähipäivinä) kun uskalsi mennä arvostelemaan mun elämän ilojen iltatoimien jättämiä jälkiä!
Noh, jospa pikkaisen sitä lepyttelen ja alan pakkailemaan lomalle lähtöä varten saan muuta ajateltavaa kuin tämän kierron kummallisuus.

On muuten ollut jotenkin kummallinen tää sivustokin viime aikoina, tuntuu ettei mitään saa auki tai se kestää jumalattoman pitkän ajan... ja nyt en saa hymiöitä tms. näkymään kun niitä ei vaan oo missään!
No joka tapauksessa tsemppiä kaikille ja plussapuhureita!

Moikka vaan kaikille! Taas nopeasti päivitän vaan, meille on tulossa vieraita tänään ja pitäis vielä siivota yms. Mulla menossa kp23 ja ei edelleenkään mitään "oireita" mistään. Mietin aamulla tuossa, että kahella viimeisellä kierrollahan mulla on ollut jo tässä vaiheessa kovia nippailuja vatsassa ja myöskin molemmilla viime kierroilla mulla tuli todennäköisen kiinnittymisen aikaan pienenpientä veristä tuhrua... Nyt ei oo ollut sitäkään, ainoastaan kellertävää paksua valkkaria ollut muutaman päivän! Eli pähkäilin, että jos nyt menkat on tällä kierrolla "normaalit" niin mulla kyllä vahvistuu käsitys siitä että edellisillä kahdella kierrolla olis jotain tuolla tapahtunut... Siis kun kahdet viime menkat olleet tosi oudot, kipeät ja alkaneet molemmat sillä kovalla kouraisulla mahanpohjasta... Kun normaalisti mulla ei oo mitään menkkakipuja ollut. Jänskään nyt että millähän tavalla ne menkat ensviikolla alkaa :) Saikohan tuosta nyt mitään selkoa.... :D

Oon huomannut saman, että kauheen hitaalla käy tää sivusto nykyään! Ja jatkuvasti jotain huoltokatkoja... Mikä lie tökkii? Onko "liikaa" käyttäjiä?

Toivotan kaikille oikein ihanaa ja mukavaa viikonloppua ja plussatuulia! Oikeesti mulla on hyvin, hyvin vahva tunne että tällä kierrolla niitä plussia alkaa tulla :)

Moikka vaan kaikille! Taas nopeasti päivitän vaan, meille on tulossa vieraita tänään ja pitäis vielä siivota yms. Mulla menossa kp23 ja ei edelleenkään mitään "oireita" mistään. Mietin aamulla tuossa, että kahella viimeisellä kierrollahan mulla on ollut jo tässä vaiheessa kovia nippailuja vatsassa ja myöskin molemmilla viime kierroilla mulla tuli todennäköisen kiinnittymisen aikaan pienenpientä veristä tuhrua... Nyt ei oo ollut sitäkään, ainoastaan kellertävää paksua valkkaria ollut muutaman päivän! Eli pähkäilin, että jos nyt menkat on tällä kierrolla "normaalit" niin mulla kyllä vahvistuu käsitys siitä että edellisillä kahdella kierrolla olis jotain tuolla tapahtunut... Siis kun kahdet viime menkat olleet tosi oudot, kipeät ja alkaneet molemmat sillä kovalla kouraisulla mahanpohjasta... Kun normaalisti mulla ei oo mitään menkkakipuja ollut. Jänskään nyt että millähän tavalla ne menkat ensviikolla alkaa :) Saikohan tuosta nyt mitään selkoa.... :D

Oon huomannut saman, että kauheen hitaalla käy tää sivusto nykyään! Ja jatkuvasti jotain huoltokatkoja... Mikä lie tökkii? Onko "liikaa" käyttäjiä?

Toivotan kaikille oikein ihanaa ja mukavaa viikonloppua ja plussatuulia! Oikeesti mulla on hyvin, hyvin vahva tunne että tällä kierrolla niitä plussia alkaa tulla :)

Yhteistyössä