Uusperheelliset kuumeilijat

*************18.4.2012**************

Mukana:
Mami74...............kp5/24-26...................yv1+.........38v..... 5.
Mama007.............kp7/32-35..................yk5...........30v .... 3.
Lumia80...............kp15/29-30..............yk6.............
kittyb...................kp17/26-37.................yk3...........26v...... 3.
Mahza.................kp23/28-34.................yk3..........
juliesisko..............kp27/26-28 ................yk6..........24v...... 2.
Kärsimätön...........kp27/28-34 ................yk2..........26v...... 2.
Piitu_83................kp?/?.........................yk1...........28v...... 2.

Taustailijat:
Eltzu84
mymosa
Leenuliinukka, 37v, toiveissa 3.
Scarleth
Rakkauspakkaus83

Plussanneet:

Huhtikuu:
Pink*, 28v, 2. raskaus (+ yk6)

Päivityspyynnöt lihavoidulla ja punaisella, että päivittäjältä ei mene mitään ohi :)

------

Mitä olette mieltä listan lisäyksistä? Koin, että "sun, mun ja meidän" lapset ei mahtuneet mitenkään päin listalle :D - taiteilkaa joku, jos saatte sen sinne nätisti :) Laitoin nyt tuonne sen, että monesko raskaus olisi toiveissa.

Piitu_83, tervetuloa mukaan! :heart: Haluatko listalle? Laita tietoja niin voin lisätä sut tähän päivitykseen! :) Tarvittavat tiedot on tämänhetkinen kiertopäivä ja kierron pituus, ikä ja se, monesko raskaus olisi toiveissa :).

Viimeksi muokattu:
Kärsimätön
PINK PINK PINK PINK :heart::heart::heart:

IHAN LOISTAVAA!!!!! PALJON ONNEA PALJON ONNEA!!!!!!!!Oon tosi ilonen sun puolesta..

täällä vasta dpo 9, joten tossa lauantaina ajattelin koittaa onneeni ja testata..kaks päivää enne oletettuja menkkoja siis..tiiän, idiootti..:D mut mun vaan tarttee tietää ain etukäteen...Voi kun munki huonovointisuus ja vilusuus johtuis siitä itsestään, mutta luulenpa, et menee tulevan flunssan piikkiin..:(

Juliesisko: Mikäs siel tilanne????

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä!!!!!!! :)

Mä täällä kotosalla edellee tän jalan kanssa ja vihaan tätä..vihaan sydämeni pohjasta..

Me hankitaan yks toinen vauva, joka tulee ilman plussatestiä..:D tää oli kans aika iso päätös..otetaan meinaan fretti...:D sehän ei ns oo mikää lapsiperheen lemmikki, mutta tiedän kyllä, että sen saa toimimaan halutessaan ja kun perheellä on selkeät säännöt..:) se tulee vaatimaan paljon aikaa ja seuraa, mutta uskon, että me osataan elää sen kanssa..:)

Mut juu....mä palaan taas..:D tänään on ollu nii laiska päivä!!!! oon vaan maannu..aamulla käytii uutee päiväkotiin tutustumas, mut muuta en ookaa saanu aikaseks...tavarat on jo suurinpiirtei pakattu ja muuttoon vielä aikaa yli viikko..:D

Huomenna lääkäri. aion vaatia lähetettä tyksiin..mä en kestä tällasta elämää, kun jalka ei toimi..:(

PINK, VIELÄ KERRAN ONNEA!!!!!!! :)

Ihanaa, pink sai plussan! Ai, ai, jännää tuleeko tämän vai ensi vuoden vauva:)

Mä olen siis 30v ja kolmas vaavi olisi toiveissa.

Onkos täällä muuten jotain toista kenellä olisi alle vuoden ikäinen kotona ja toiveissa saada toinen pienellä ikäerolla?

Piitu_83:wave:

Juliesisko:popcorn:

Listalle voi mut laittaa, kiitos!
Kiertopäivä ei tiedossa pilsujen lopettamisen jälkeen, ikää 28 vee ja toinen lapsi haaveissa =)

Osaankohan mä edes käyttää näitä värejä ym. :LOL: Mikä toi yk on?mä oon niin pihalla näistä kaikista llyhennyksistä mitä täällä käytetään, hetki menee, että pääsee asioista perille! Sori tietämättömyyteni =)

Ei vieläkään menkkoja, en usko että alkaa tänään :) Eikä oo kyllä edelleenkään mitään muutakaan vuotoa... Tajusin just tänään, että eilisestä asti mulla on hengästyttänyt ihan kamalasti kokoajan vaikka en olis tehnyt mitään erityisen raskasta ja sit nokka on ollut kans tukossa pari päivää. En oo aikaisemmin ajatellut tätä mitenkään erityisemmin mut nyt (kun toiveet korkealla) älysin että voisihan tämän raskausoireeksikin tulkita ;) Sit toinen juttu, erikoinen yhtälö eli mulla palellut tänään koko päivän mut silti kainalot on litimärät ja haisen oikeesti KAMALALLE! Siis todella voimakkaasti haisee hiki :ashamed: Hävettää kun ei oo mitään dödöäkään töissä mukana....

Mutta mutta... Nyt muutaman kerran tässä iltapäivän aikana on tuntunut pientä vihlontaa vatsassa. Oon edelleen hyvin varma että menkat sieltä tulee huomenissa. Ei vaan oo tippaakaan raskautunut olo vaikka nyt nuita pienoisia "oireita" tuossa luettelinkin.

Pink* millä tavalla sun ukko reagoi raskaus uutiseen? :) Mulla vähän jännittää että mitenköhän oma mies sitten reagoi kun joskus lopultakin pääsen kertomaan sille ilouutisia! Se on niin mahdottoman rauhallinen ja hillitty ja sillä on lehmän hermot... En yhtään osaa edes arvailla mitä se sanoo/tekee kun kuulisi tuollaisen uutisen, sillä on vähintäänkin yhtä kova kuume kuin mulla mut ei se oo silti niin hermoheikko kuin mä :D

mama007 mulla poika jo pian 6v mutta haluaisin saada vielä kaksi lasta. Miehen kans tästä on puhuttu ja hän on samaa mieltä että kaksi olis vielä tervetulleita! Ollaan sovittu alustavasti, että jos/kun se eka nyt saadaan alulle niin ei hommata ehkäisyä takas välillä, vaan annetaan sen toisen tulla heti perästä jos on tullakseen :)

Viimeksi muokattu:
Pink* Onnittelut plussasta! :heart:
Toivotaan, että juliesiskollakin olisi nuo raskausoireita!

Mulla tällä kertaa (ihme kyllä) ei hirveästi harmita tuo tädin saapuminen, johtuisiko siitä ettei ollut mitään oireitakaan.... No uutta matoa koukkuun vaan ;)

Meillä tuota ikää alkaa olla jo niin paljon, että raskautuminen alkaa senkin puolesta olla jo hankalampaa.
Eli mulla siis ikää jo 38 ja viides lapsi olisi toiveissa, miehelläni ei siis yhtään omaa lasta, toivotaan kuitenkin että meilläkin vielä tärppäis.... :kiss:

Pink* ONNITTELUT VIELÄ KERRAN!

Mama007, mulla on kotona 9kk ikäinen poikavauva, ja yritän tässä pitää vauvakuumeeni aisoissa kesäkuuhun asti, jolloin ois tarkoitus aloittaa yrittään toista yhteistä, mun kolmatta. Ja tosiaan sais vaikka heti sitten saada alkunsa, eli suht pientä ikäeroa toivotaan täälläkin. :)

mymosa
Onnea pink plussasta :)

Meillä mies aikoinaan kattoi vaan sitä plussatestiä (luuli sitä ensin ovistestiksi ja luuli, että olen tulossa raiskaamaan sen siihen petiin ;) ), kun totuus valkeni niin makasi pitkään hiljaa ja katteli seiniä. Mulle oikeesti meinasi iskee jo epätoivo, että tässä käy nyt samalain kun exän kanssa.
Mutta onnellinen oli ja kun päästiin ns. pahimman yli ja vauva vain pysyi sekä kasvoi mahassa niin sitä enemmän mies uskalsi jo iloita :)

Nyt sitten jännittää ekan lapsensa syntymää, johon ei enää kovin montaa päivää ole.. iskee se todellisuus, että ensi viikolla tähän aikaan hän on jo isi :heart:

• Tykkää
Reactions: kittyb
Huomenta siskot!
Täällä oli joku aikaisemmin miettinyt "isäpuolen" suhtautumista tulevaan biologiseen lapseen ja "lapsipuoleen". Että muuttuuko suhtautuminen sitten, kun biologinen lapsi saapuu taloon. Tiedän, että on aika idioottimaista ajatella näitä asioita, varsinkin kun miehen suhtautuminen mun lapseen on niin loistavaa. ostain kumman syystä asiaa pähkäilee silti.
Koska sitten kun se yhteinen lapsi tulee jos on tullakseen, niin minä ainakin oletan, että myös minun lapseni on aivan samalla asteikolla miehen biologisen lapsen kanssa. Ja olettaisin miehenkin ajattelevan näin. Ollaan asiasta jonkin verran keskusteltukin, mutta pitänee ottaa puheenaiheeksi jos vaikka jossain vaiheessa plussataan.
Kyllä se kuitenkin mieltä askarruttaa, varsinkin kun riitatilanteissa edille nostetaan aina minun tapani kasvattaa lasta ja myös se, että "sehän olisi isän tehtävä opettaa nämä asiat lapselleen". Vaikka mieheni sanookin asiat vain loukatakseen minua, niin kyllä se jää takaraivoon mietityttämään silti.
Pitää täällä vähän turhautumistani jakaa, vaikka tiedän, että asiasta pitää puhua, puhua ja puhua sen ihan oman miehen kanssa :D

Mites teillä muilla oireet?Mä odottelen niitä menkkoja, mutta ainakaan vielä ei näy, ei kuulu. Vatsassa edelleen juilii, etova olo päällä ja rinnat kipeät. Ja olen pari päivää huomannut, että käsivarret on aivan rutikuivat rasvaamisesta huolimatta.Näin ei ennen ole ollut. Lieneekö kuvittelua.... :confused:

Pisstäkeehän kuulumisia, mukavaa lukea muiden kirjoituksia!

Piitu

Huomenta! Kaikille :)

Piitu_83 minä se tuolla jossain aikaisemmin sillon kyselin just noita mietteitä että kuinkahan mies suhtautuu sitten naisen lapseen, kun se ensimmäinen oma biologinen lapsi syntyy... En tiedä miksi toi asia välillä niin kovasti mua mietityttää, vaikka meilläkin mies on aivan paras mitä ikinä voisin omalle pojalleni miehenmalliksi ja isäpuoleksi toivoa! Ja täysin pitää kuin omaansa ja huolehtii ja rakastaa aidosti, sen huomaa kyllä <3 Meillä myöskin tästä asiasta puhuttu ja mieheni oli sitä mieltä, ettei voisi alkaa millään tavalla hyljeksiä minun poikaani vaikka oman saisi, mieheni on muutenkin todella lapsirakas ja huolehtii kaikista sukulaislapsista ja ystäviemme lapsistakin tosi isällisesti, kun meillä usein on näitä hoitolapsia kyläilemässä :)

Mulla ei vielä menkkoja oo näkynyt, mutta mahdollisesti ne päivän mittaan alkaa. Olo on kyllä todella hyvä, ei turvota, ei ahdista eikä v*tuta :D Ja edelleen oon ihan kuiva, ei mitään vuotoja! En tiiä minne se valkovuoto katosi sitten... Nyt siis kp28/ 26-28

Terppis!

Juu, meillä ihan sama homma, että huomaa kyllä, että rakastaa ja välittää ihan kuin omastaan, mutta...Silti se pieni ilkeä ajatus tuolla jossain silti piileskelee. Pakko luottaa siihen fiilikseen minkä näkee, kun "miehet" yhdessä ja antaa ajatuspeikoille kyytiä.

Huomasin aamulla housuja päälle laittaessani, että eihän ne mene edes kiinni.Järjetön turvotus päällä.Tässä taitaa olla 2 vaihtoehtoa, raskaus tai just kohta alkavat menkat :D

Kärsimätön
Moikka!

Tulin vaan ilmottaa, et tää testihirmu otti varaslähdön ja negahan sieltä tuli..:( ei voi mitään..ei muuta ku oottelee menkkoja...joo, tiiän neljä päivää ennen on aikasta testata, mut mä en voi sil mitään, mul on vaa nii vahvasti sellanen olo, et jos on plussatakseen, ni se plussa näkyis jo tossa kohtaa, siis haamuna...ku tietää kuitenki oviksen...

Uutta kiertoa odotellessa..

Kärsimätön :hug: älä nyt kumminkaan vielä heitä toivoa kokonaan, eihän kaikilla näy positiivinen tulos edes vielä sinäkään päivänä kun menkkojen pitäis alkaa! Kaikki on mahdollista vielä tässä vaiheessa? :)

Mulla nyt kiusaa kun ne menkat ei ala... Mitä myöhempään ne siirtyy sitä enemmän tietysti toiveet herää että "josko sittenkin..." Mietin tuossa sitä, että kun oletettavasti mulla on ovis ollut yleensä siellä kp12 paikkeilla, ja nyt sain ovisplussan vasta kp15 niin onkohan mulla mahdollisesti pidempi kierto nyt? En oo oikein perillä miten nää menee... Vaikka tuo kp12 ovishan on ihan oletusta vain kun en oo ennen testannut! Argh, välillä tunnen että "alkais nyt pian ne menkat ja pääsis uuteen kiertoon" ja hetken päästä jo huomaan ajattelevani että "eipä ne alkais". Tunteet menee ihan vuoristorataa : / Pitäs nyt vaan saada siirrettyä ajatuksia jonnekin ihan muualle, vaan helpommin sanottu kuin tehty!

Kärsimätön
Juliesisko: Oviksen jälkeen menee aina melkeen poikkeuksetta se 14pv enne ku menkat alkaa...ja siis sitäkää ei voi laskee ovisplussasta suoraan, koska se plussahan on 12-48h ennen ovista...:( eli siis hankalaa hommaa suoraa sanoen!

Sinuna kyllä menisin pikkuhiljaa testikauppaaan....;) mut hianoo, et oot noi hyvi malttanu!

Mä en tiä miks mul tosiaa on nii vahva usko, et kyl testi näyttäis jo jotain...mul ei oo mitää oirei, joten en yhtää sinääsä yllättyny negasta, mutta ainaha se harmittaa...kyl mä varmaa viel sorrun testaa ennen ma-ti, mut kyllä vahvasti uskon,että samaa tyhjää näyttää toisen viivan paikka..:(

KOHTA lääkäriin ja jos tuun sieltä ulos ilman lähetettä tarkempiin tutkimuksiin, ni voin sanoo, et mun hermot palaa riekaleiks. se on aivan varma!

Hmm.. jos menkat alkaa 14pv oviksen jälkeen niin sit mulla pitäs alkaa nyt vasta lauantaina tai sunnuntaina! Jännä miten se tuo kierto heittää kun mulla on ollu aina säännöllinen 27pv kierto. Nyt sit siitä lähtien kun alettiin yrittää vauvaa niin kierto mennyt ihan miten sattuu. Kävin pelaamassa sählyä ja kesken pelin tuntu masussa vihlontaa ja pöksyissä oli aika märkä olo... Olin ihan varma että nyt muuten alko vuoto! Mut ei edelleenkään mitään, olin vaan hikoillut ihan järkyttävän paljon, en mä yleensä oo tämmönen hikoilija vaikka liikunkin. Tosiaan yhtään minkäänlaista vuotoa ei oo ollut, kaks päivää nyt jo varuiksi ollut side paikallaan. Pirskatti kun menis nyt nää pari päivää nopsaan, jos ei sunnuntainakaan vielä ala menkat niin sit testaan! Ja testejä mulla on kotona laatikossa vaikka kuinka monta :)

Leenuliinukka: Mulla on kotona 8kk ja ollaan periaatteessa yritetty koko ajan saada uutta aikaiseksi. Laitoin, että yk 5, koska 2kk kaveri alkoi nukkua 10h yöunet ja yöimetys loppui, jolloin imetyskään ei voinut enää toimia potentiaalisena "ehkäisynä". Toivoin kovasti, että tulisin heti uudestaan raskaaksi niin voisin jäädä kotiin vähän pitemmäksi aikaa jne. Lisäksi munkin eka lapsi jo 1.luokalla, joten haluun saada loput lapset mahdollisimman pian:) No, ei onistunut heti, joten palailen kohta töihin, mutta yritys jatkuu.

Itse viettelen tylsää alkukuukautta.

Heippa!
Pitäisiköhän mun ilmoittautua tähänkin pinoon, kun tuolla kierukkapinossa on niiiiin kovin hiljaista :)
Eli täällä kirjoittelee (kohta)25-vuotias yhden uhmaikäisen tytön äiti, ja esiteinipojan äitipuoli :) Eli molemmilla, sekä miehellä omat lapset edellisistä elämistä, ja molemmat lapset asuvat meillä :) Nyt on vauva tervetullut, kierukanpoistosta on kohta kaksi viikkoa, ja ensimmäiset menkatkin olivat ja menivät :) Nyt siis kp 7/26-38 (jos mennään kierron mukaan mikä mulla oli ennen tytön odotusta), ja sen voisi lisäillä listaan :)

Itse olen varautunut jo etukäteen pitkään yritykseen, tyttö antoi itseään odotella reilun vuoden.. :)

Mutta sellaista tälläkertaa, plussaonnea kaikille <3

*************19.4.2012**************

Mukana:
Mami74...............kp6/24-26...................yv1+.........38v..... 5.
toiveitav.2013......kp7/26-38....................yk1..........25v.......2.
Mama007.............kp8/32-35..................yk5...........30v ..... 3.
Lumia80...............kp16/29-30................yk6.............
kittyb..................kp18/26-37................yk3...........26v...... 3.
Mahza.................kp24/28-34.................yk3..........
juliesisko..............kp28/26-28 ................yk6..........24v...... 2.
Kärsimätön...........kp28/28-34 ................yk2..........26v...... 2.
Piitu_83...............kp?/?.........................yk1..........28v..... 2.

Taustailijat:
Eltzu84
mymosa
Leenuliinukka, 37v, toiveissa 3.
Scarleth
Rakkauspakkaus83

Plussanneet:

Huhtikuu:
Pink*, 28v, 2. raskaus (+ yk6)

Päivityspyynnöt lihavoidulla ja punaisella, että päivittäjältä ei mene mitään ohi :)

---------------------

toiveitavuodelle2013, tervetuloa mukaan jännäilemään :heart: Jouduin vähän lyhentämään nimimerkkiäsi listaa varten, toivottavasti ei haittaa :)

juliesisko: no joko sä päästät hullut jännityksestä ja menet testaamaan! :D

Viimeksi muokattu:
huomenta! Joo nyt pääsee "hullut jännityksestä" nimittäin testasin varulta tänä aamuna, kun tuli illaksi kutsu juhlimaan ja nega se oli! *mitäs mä sanoin* :p no siis ilman muuta pikkaisen harmitti, mut olin osannut hyvin tähän jo asennoitua. Enemmän harmittaa tää pitkä kierto nyt! Voisin olla menossa "jo" kp3 mut sen sijaan venyy ja venyy... Nyt sit kp29 : / mut tänään alkaa, masussa on nimittäin se tuttu olo (jota en osaa selittää) eikä mitään ihme kipuja niinku esim. viime kierrolla. Ja sit taas mulla vähän voimistui tunne siitä että kahdella viime kierrolla on jotain tapahtunut! Noh, tapahtui tai ei niin ainakin itselle antaa voimaa kun ajattelen että jotain on mahdollista tapahtua ;)

Voi juliesisko, pahoittelut negasta :| :hug: Mulla on vahva tunne, että perässä tullaan reilun viikon päästä...

Oviksesta on nyt muutama päivä (kai??) ja kuvittelen itselleni kaikenlaisia "oireita": kahtena päivänä viluttanut ihan järjettömästi, tuntunut kuin se kylmä tulisi jostain luista ja ytimistä ja mikään ei auta. Aivastaessa pari kertaa tuntunut repäisykipua alavatsalla. Tunteet pinnassa.. eilen aloin itkemään yhtä sarjaa katsoessa, kun siellä oli niin kaunis ja hoikka nainen ja "yhhyhhyy, mä en oo tommonen" :D Joka yö olen nähnyt unta joko testeistä, vauvoista tai taaperoista. Voi voi voi.

Kärsimätön, mitens lääkärissä kävi? Mitäs muuta, ootteletko tätiä vai vieläkö oot toiveikas? :)

Mukavaa perjantaipäivää kaikille :heart:

Joo tosiaan tervetuloa minunkin puolesta toiveitavuodelle2013 :)

kittyb kyllähän nuo sun oireet vois hyvinkin viitata raskauteen ;) Jännäillään! Hih, kivalle kuulostaa noi tunnemyrskyt, itse oon nimittäin ihan mahdottoman tunteikas ja itkuherkkä! Eli mulla ei ainakaan siitä voisi raskautta päätellä ollenkaan, saatan tirauttaa itkut vaikka minkä takia. Katsottiin ukkoni kans Titanicia (joska oon nähnyt sata kertaa) maanantaina ja ekat itkut päästin jo alkutekstien aikana :D Sit yleensäkin paineen alla itken tosi helposti ja tunne vie tätä mammaa aina enemmän kuin järki.

Huoh, ei menkoista vieläkään mitään tietoa! Olin ihan varma että alkaa kun aikaisin aamulla tuntu masussa siltä, mut nyt taa sit ei tunnu miltään. Ja mun menkat alkaa poikkeuksetta aamulla joka kerta :O Eli ei ne vissiin sit alakaan vielä tänään... Ellei sit taas kroppa yllätä ja ne alkaakin vasta iltapäivällä! Ihmeellisesti tuntunut koko aamun olo jotenkin kostealta ja oon rampannu veskissä tarkistusreissuilla, mut siteeseen ei oo tullut yhtään mitään ja pyyhkiessäkään ei niin ihan mitään, ei etes valkkaria. Ihme hommaa taas... Toisaalta nyt olis kiva jos ne ei alkais tänään kun olis saunailta tiedossa. Mut silti taas kauhee hoppu olis päästä aloittamaan uus kierto :) Kyllä sitä pitää jappasta näitten asioiden kans! :D

Yhteistyössä