Moikka moi! :wave: Täällä ilkeistä menkkakivuista selvitty, vuoto vaan tuntuu olevan kiusallisen runsasta : / Uskoisin huomenna jo helpottavan!
Mulla ei oo oviksen testailu aiheuttanut kyllä mitään stressiä, päin vastoin musta se on ollut jännää
testasin ekaa kertaa vasta viime kierrolla... Mut siis musta se oli jännittävää "tutkia" omaa kiertoa, kun en mä oo koskaan oireiden perusteella ollut kovin varma oviksesta. Me kumminkin ollaan yleensä hyvinkin aktiivia petipuuhissa kierron puolen välin tietämillä että sikäli sen oviksen kans en niin oo hätäillyt muutenkaan. Mut otetaan nyt seimerkkinä toi viime kierto, mulla on ovis ollut aina siinä kp12 tietämillä, satunnaisista oireista ja limoista päätellen ja onhan se laskujenkin mukaan tuossa main ollut kun menkat alkaneet aina sen 14pv myöhemmin
Ja nyt siis kun testailin niin sain ovisplussan vasta kp15! Jos en olis testannut niin en olis välttämättä tiennyt mitään että ovis olikin nyt vähän tavallista myöhemmin, olisin ehkä kuvitellut sen olleen aikaisemmin niinkuin se on aina tuntunut olevan! Arvelin sitten tällä kertaa oviksen olleen kp16 ja menkathan alkoi kuin alkoikin 14pv myöhemmin eli kp30 muuttui kp1
Tääkin oli musta niin jänskä tajuta kun en oo oikeesti ennen tiennyt tuotakaan että menkkojen alkaminen riippuu ovulaation ajankohdasta
Nyt vasta vauvanyrityksen alettua oon älynnyt kuinka vähän mä oon oikeesti tiennyt näistä asioista ennen. oon oppinut tosi paljon uutta!
Sukunimi asiaa en oo koskaan tullut miettineeksi, ennenkuin mies taannoin kysyi yks kaks, että kun se lapsi tulee niin saako se minun vai hänen sukunimen? Mies haluaisi lapselle oman sukunimensä. Ei me oikeastaan asiasta sitten sen enempää puhuttu edes, mutta ei mulla ole mitään sitä vastaan että lapsi saa isän sukunimen. Mä luulen että tuo ajatus on miekkosellani muhinut siitä saakka kun hänen sisko sai vauvan... Tämä vauva sai äitinsä sukunimen kun ovat avoliitossa ukkonsa kanssa.
Mun esikoisella on minun sukunimi. Oon miettinyt joskus, että jos menisimme naimisiin niin haluaisin ottaa miehen sukunimen... mut siinä vaiheessa mä jotenkin haluaisin että myös mun esikoinen voisi olla samalla sukunimellä kuin muutkin perheenjäsenet. Joskin tätä ei varmaankaan kannata edes ajatella koska mies ei halua naimisiin :ashamed: Itseasiassa oon ollut itsekin aina avioliittoa "vastaan", mutta välillä on käynyt kieltämättä päässä ajatus että tän miehen kanssa mä voisin kävellä alttarille
Kihloihin me mentiin jo vuoden seurustelun jälkeen, mutta molemmat sillä ajatuksella että tämä on vain merkki sitoutumisesta eikä tarkoita seuraavaksi avioliittoa.
Kävin ostamassa tänään greippimehua, josko se auttaisi mua sen oviksen tunnistamisen kanssa, mielenkiinnolla kokeilen! Sit ostin vitamiineja sekä itselleni että miehelle
Mun poika on ollut isällään nyt viikon, ja oikeesti on tullut syötyä ihan kamalan epäterveellisesti ku ollaan miehen kans oltu kaksin kotona
Pizzaa, valmisruokia ja kaikkee moskaa, yök! Jotenka nyt ostin kaappiin roppakaupalla ihania salaattiaineksia ja kanaa ja proteiinijuoman tarvikkeet myös
Tuntuu että on tullut viimeaikoina elettyä/ syötyä miten sattuun kun on ollut pääsiäistä ja kahdet synttärikemut ja nyt viikonloppuna oli kavereiden kans saunailta yms. Täähän sit näkyi tänä aamuna puntarissa: +2kg :O oon aina ollut aika kriittinen painoni suhteen, vaikka en lihava olekaan, jotenka nyt päätin että pudotan ensinnäkin tuon 2kg ja sitten jos sais vielä muutaman kilon lisää pois!
katotaan kuinka neitin käy
Kävihän mulla mielessä että ruokaremontti edesauttaa raskautumistakin! Häätyy ottaa tälle kierrolle nyt oikein kunnolla ittee niskasta kiinni ja katotaan kierron lopussa olisko vaakassa miinusta ja testissä plussaa