Uusi rumpu...

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Voi elämä, että on ihana rumpu! Tilaisin sinulta rummun kyllä! Oletko muuten tehnyt unensieppaajia?

Millaisen tekisit minulle virtuaalirumpuna?
Tammikehä, mahdollisesti saarni, peurannahka, sellainen kullanruskea, näskäämällä vanhanaikaisesti tehty, kolmoispunonta takana... Odotahan, laitan kuvan siitä

mutta niin, että ruskeiden keskellä olisi vihertävä.

en ole unisieppareita tehnyt, lähinnä rumpuja ja helistimiä ja joitain amuletteja/talismaneja.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Tammikehä, mahdollisesti saarni, peurannahka, sellainen kullanruskea, näskäämällä vanhanaikaisesti tehty, kolmoispunonta takana... Odotahan, laitan kuvan siitä

mutta niin, että ruskeiden keskellä olisi vihertävä.

en ole unisieppareita tehnyt, lähinnä rumpuja ja helistimiä ja joitain amuletteja/talismaneja.
Ihana :heart: Kiitos tästä! Sattuipas omat värini :D

Onko sinulla kuvia talismaaneista/amuleteista mitä olet tehnyt?

JONSERED Karhunkantaja
Ihana :heart: Kiitos tästä! Sattuipas omat värini :D

Onko sinulla kuvia talismaaneista/amuleteista mitä olet tehnyt?
Ei ole, ne ovat niin henkilökohtaisia, etten ole halunnut edes kuvata niitä.

Lomamatkojen haukkumis-ketjussa näkyy kyllä Mossadin minulle tekemä, katajainen pieni noettu sulka, joka on kiinnitetty hiuksista kehrättyyn nyöriin roikkumassa taustapeilissä.
Hyvin samantyyppinen, kuin jotkin tekemäni.

Eiku hups...

Ei näkynyt kuvissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
LS
Hei Jonsered,
ihan näin pikaisesti ennen kauppareissua, mutta tuo on kyllä kaunein rumpu minkä olen koskaan nähnyt :heart:
Palaan asiaan toista kautta hieman myöhemmin :)

Terkuin Lyydia S. :)

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="ohikulkija";24445264]Jonsered, kuvailepa minkälainen olisi minun rumpuni? :) olisi kiva tietää. oli muuten kaunis tuo ensimmäinen omatekemäsi.....[/QUOTE]

Ruskeaksi petsattu, suht syvä kehä, vaalea nahka, sivussa pieni tumma kuvio, liittyisi jotenkin eläinkuntaan.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24445419:
Onpa hieno rumpu! Minkähänlainen minun virtuaalirumpu olis? :whistle:
Tummahkon ruskea nahka, musta kuvio, sellainen vahvoilla viivoilla piirretty hieman aurinkoa mukaeleva päällekkäisistä kolmioista muodostuva juttu, kuin useampi Daavidin risti päällekkäin. Erittäin yksinkertainen sidonta, amerikkalaistyylinen, eli muodostaa taakse kahvan, menee ristiin.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="ohikulkija";24445264]Jonsered, kuvailepa minkälainen olisi minun rumpuni? :) olisi kiva tietää. oli muuten kaunis tuo ensimmäinen omatekemäsi.....[/QUOTE]

Kaikki nuo ovat tekemiäni... ;)

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24445711:
Hei, mulle rummun aihe, mikä se olisi??
Ei todellakaan sitten se orja-anoppi ;)
:LOL:

JÄi anoppi fiksaatio päälle...

Mutta siis... maya- tai inkatyylinen ihmishahmo keskellä vaalean ruskeanpunertavaa kalvoa.

Tuon tyyppinen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24445761:
Voi vitsit että sä olet taitava noissa päätelmissäsi :)

No kyllä tää anoppihomma on jäänyt vähän kaivelemaan, kun hommia olis sille vaikka ja kuinka ;)
:D

Kiitos!

Ja täällä menisi pari, kolme vähänkäytettyä anoppia ihan hetkessä kierrätyskuntoon...

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="hiili";24445819]Kertoisitko vielä millaisen tekisit mulle? Pliis... =)[/QUOTE]

Jotenkin siihen pitäisi saada vesi mukaan, vesimaljan tai jonkin kaatimen muodossa. Virtaava vesi.

Yhteistyössä