ilmoitus vaan
Minä laitoin sinulle postia...Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä;24445875:Laitoin sulle postia
Minä laitoin sinulle postia...Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä;24445875:Laitoin sulle postia
Juujuu mutta ensimmäiseksi esitelty hiveli esteettistä silmääni. Tuosta "omasta rummustani" sen verran, että hyvältä vaikuttaisi.juuri mun tyyliltä kuulostaa.Kaikki nuo ovat tekemiäni...
:wave:Minä laitoin sinulle postia...
Kaikista on tullut kommentteja ja kertomuksia vaikutelmasta. Mukava kuulla niistä! =) Osan kommenteista olen saanut blogiini, osan muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24445910:Asiasta kukkaruukkuun....oletko kuullut rummuistasi sen jälkeen, kun ne ovat lähteneet maailmalle? Kunhan kerkeän, kirjoittelen sulle taas jotain.
Ennustuksia en tarjoile, joskus kyllä katson ihmisille, mitä näen. Mutta en tänään. Tai en ainakaan juuri nyt. Liikaa hälyä.saako jonseredilta pyytää ennustuksia....? nyt kaipailis..öö... jotain.... ja lueskellu noita jonseredin juttuja mielenkiinnolla
Illemmalla, ehkä... pitää katsoa, mikä on jaksu ja fiilis.joo sori, en osannut nyt keksiä parempaa sanaa ehkä vielä joskus
Voimakaskuvioista puuta kehään... saarni tuntuisi sopivalta, kuultovärillä magentan häivähdys ja pergamentin värinen nahka. Musta ympyrä, siis reunaa kiertävä raita-Mäkin haluan virtuaalirummun! Pliiiiiiiiiiiis
Kuulostaa kauniilta, kiitos . Tosin ihan en ymmärtänyt, mistä tuollainen rumpu sitten kertoo.Voimakaskuvioista puuta kehään... saarni tuntuisi sopivalta, kuultovärillä magentan häivähdys ja pergamentin värinen nahka. Musta ympyrä, siis reunaa kiertävä raita-
Ei muusta, kuin siitä, että se olisi sinulle sopiva. Siinä olisi jotain, jota tarvitset. =)Kuulostaa kauniilta, kiitos . Tosin ihan en ymmärtänyt, mistä tuollainen rumpu sitten kertoo.
Lotuksen kukka. Sitä sinä tarvitset; se nousee mutaisenkin veden yläpuolelle tahrattoman puhtaana. =)Mitähän minä tarvitsisin.. Nyt eletään jälleen kerran aika "jänniä" aikoja. Asiat taasen puoli tiessä. Ärsyttävä ja ahdistava epävarmuus. Miä haluan onnea elämään, ihan perusasioissa .
Nää, sama efekti.Vesililjat olivat siis väärä valinta käsivarren koristeeksi Ehkäpä sinne sekaan vielä lootuksiakin mahtuu
Melkein valkoinen, sekä kehä, että nahka. Mustanruskealla kaksi paksuhkoa aaltoviiva poikittain koko kalvon yli.
Sellainen olisi rumpu, jonka antaisin sinulle. Sidonnassa olisi jotain kikkailua.