Uusi rumpu...

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="hiili";24445855]Ahaa... Ihan kuulostaa erilaiselta kuin kuvittelin. Mitähän tuo vesi sitten tarkoittaa, jos ehdit vielä kertoa? Neljästä elementistä sen koen vähiten omakseni. :)[/QUOTE]

Ehkä juuri siksi... Saatat tarvita sitäkin. Kuvassa olisi ylhäältä alas virtaavaa vettä, tyylitelty vesiputous,

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24445910:
Asiasta kukkaruukkuun....oletko kuullut rummuistasi sen jälkeen, kun ne ovat lähteneet maailmalle? Kunhan kerkeän, kirjoittelen sulle taas jotain.
Kaikista on tullut kommentteja ja kertomuksia vaikutelmasta. Mukava kuulla niistä! =) Osan kommenteista olen saanut blogiini, osan muuten.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"Muurarin Vaimo"
[QUOTE="Muurarin Vaimo";24446567]Hei mullekin virtuaalirumpu, jooko? Kiitti! :)[/QUOTE]

Ja on muuten kaunis rumpu tuo minkä ekana näytit, vaikka et sä kyllä ole tainnut rumia koskaan tehdäkään. ;)

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="sarppa";24447202]Miekin haluun virtuaali rummun :)
Todella kauniita nuo tekemäsi.[/QUOTE]

Melkein valkoinen, sekä kehä, että nahka. Mustanruskealla kaksi paksuhkoa aaltoviiva poikittain koko kalvon yli.

Sellainen olisi rumpu, jonka antaisin sinulle. Sidonnassa olisi jotain kikkailua.

Ns. henkinen elpyminen on alkanut kurjan kauden jälkeen. Toivottavasti paremmalla tiellä pysytään. Millaisen rummun näkisit minulle? Kotona minulla ei ole kuin abortoidun vasikan nahkaa karvoineen, Intiaani harrastukseen tein tarvikelaukun siitä ja aivoparkitusta nahasta ommellut mokkasiinit. Hirvennahkaa voisin isän yhteyksillä tiedustella.. Oma rumpu olisi kiva :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä