Tammikehä, mahdollisesti saarni, peurannahka, sellainen kullanruskea, näskäämällä vanhanaikaisesti tehty, kolmoispunonta takana... Odotahan, laitan kuvan siitäVoi elämä, että on ihana rumpu! Tilaisin sinulta rummun kyllä! Oletko muuten tehnyt unensieppaajia?
Millaisen tekisit minulle virtuaalirumpuna?
Raitaa ja poroa, kukkamainen, pehmeä kuvio keskellä, sellainen utuinen, syvänsinistä ja punaista häivähdys, puuterisen oloinen.Mulle kans virtuaalirumpu, saisinko :saint: ?
Ihana :heart: Kiitos tästä! Sattuipas omat väriniTammikehä, mahdollisesti saarni, peurannahka, sellainen kullanruskea, näskäämällä vanhanaikaisesti tehty, kolmoispunonta takana... Odotahan, laitan kuvan siitä
mutta niin, että ruskeiden keskellä olisi vihertävä.
en ole unisieppareita tehnyt, lähinnä rumpuja ja helistimiä ja joitain amuletteja/talismaneja.
Jännä.. Kanteleen soidessa vois sit pimenevinä syysiltoina rummutella ja vaipua mietteisiinsäRaitaa ja poroa, kukkamainen, pehmeä kuvio keskellä, sellainen utuinen, syvänsinistä ja punaista häivähdys, puuterisen oloinen.
Vähän tämän tyylinen
Sinulle ei tulisi rumpua, vaan helistin.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24445028:hei mulle kans =)
Ei ole, ne ovat niin henkilökohtaisia, etten ole halunnut edes kuvata niitä.Ihana :heart: Kiitos tästä! Sattuipas omat värini
Onko sinulla kuvia talismaaneista/amuleteista mitä olet tehnyt?
Tummahkon ruskea nahka, musta kuvio, sellainen vahvoilla viivoilla piirretty hieman aurinkoa mukaeleva päällekkäisistä kolmioista muodostuva juttu, kuin useampi Daavidin risti päällekkäin. Erittäin yksinkertainen sidonta, amerikkalaistyylinen, eli muodostaa taakse kahvan, menee ristiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24445419:Onpa hieno rumpu! Minkähänlainen minun virtuaalirumpu olis?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24445711:Hei, mulle rummun aihe, mikä se olisi??
Ei todellakaan sitten se orja-anoppi
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24445761:Voi vitsit että sä olet taitava noissa päätelmissäsi
No kyllä tää anoppihomma on jäänyt vähän kaivelemaan, kun hommia olis sille vaikka ja kuinka
Ahaa... Ihan kuulostaa erilaiselta kuin kuvittelin. Mitähän tuo vesi sitten tarkoittaa, jos ehdit vielä kertoa? Neljästä elementistä sen koen vähiten omakseni.Jotenkin siihen pitäisi saada vesi mukaan, vesimaljan tai jonkin kaatimen muodossa. Virtaava vesi.