Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Meil mies ees käy viihteel, en kyl mäkää.. menny jotenki into siihenki :) Ja sillo harvoin ko mies käynä ni ei ky katoile tai veny se sen reissu et sinänsä tosi hyvä :)

ON: kai se ovis sit on tai on ollu jo.. ko joko se oli eilen tai on tänää.. tänää viel aamul tuntu jomotusta alavattas oikeel puolel.. ja peittoja on heiluteltu ;) tosin mul ainaski menkkajomotus on täysin eri asia ko oviksen jomotukset tai muutkaan.. menkat vaan jotenki tietää het ko se tietty kipu tulee..
 
En ole tosiaan vielä päässyt testaamaan, kun yritän itseäni vähän toppuutella. Mulla on nimittäin vain yksi testi ja vasta tiistaina pääsen seuraavan kerran ihmisten ilmoille ja apteekkiin.. Tänään aamulla piti testata, mutta unenpöppörössä unohdin koko asian ja meni hyvät aamupissat hukkaan :LOL:

Ajattelin tuossa neljän jälkeen testailla, kun ole saanut siihen asti pidäteltyä. Vai kannattaisiko odottaa aamuun?

Jouskari-82 Mulla on kierrot ollut sekavat, jonka takia en vielä hyperventiloi muutaman päivän normikierron ylityksen jälkeen. Mulla oli nimittäin pillereitten lopetuksen jälkeen kolem normaalia 28 päivän kiertoa ja sen jälkeen kierrot 4,5 ja 6 oli kp 19, kp17 ja kp20. Mutta koska nyt on vasta yk 2, niin ei vielä ressaa noista kierroista. Ehkä parin kuukauden päästä voisi käydä gynellä, jos kierrot jatkuu epäsäännöllisinä.

TESTAAKO KUKAAN MUU TÄNÄÄN TAI HUOMENNA?
 
Narcissus No ei kai siitä testaamisesta tänään mitään haittaakaan ole? Onko sulla vaan herkkä testi? Kaikkihan ei näytä plussaa heti vaikka oliskin...
Mä kyllä pidän täällä hirmusti peukkuja pystyssä!! Toivon teistä kovasti kavereita tonne syysmassukoiden puolelle!! b=) d plussatuulia ++++++++++++++++++++++

Sitte tuut heti kertomaan mitä testi sano! Mä jännään ihan hirrrrrveesti sun puolesta!
 
Narcissus: Minä testaan huomenna! :wave: Kokeilin juuri tuossa kohdunnapukkaa ja se on kyllä kova kuin kivi! Ihan naurettavan kova! Millä ajattelit testata? Mulla on neljä liuskatestiä (kotitestien) ja niillä ajattelin kokeilla.
 
Terve!

Onnea plussanneille! Vauvaliimaa mukaan rutkasti! Ihanaa että jollain onnistaa, se antaa toivoa meille muillekin!

Omaa napaa nopsaan, tänään täti kurvasi kylään, plääh. Mieli on ihan maassa. No, ei nyt auta kuin päästä taas tästä yli ja toivoa vain, että mies olisi kotosalla oviksen aikaan, hän kun reissaa kovasti työn puolesta. Tuntuu kyllä tällä hetkellä niin helkkarin epätoivoiselta projektilta tämä vauvan saaminen...Pari päivää taitaa nyt mennä murehtiessa ja märehtiessä, ennen kuin rupeaa ovista odottamaan ja sit taas toivoo...On tää kyllä aikamoista tunteiden vuoristorataa, pitää kyllä yrittää hoitaa itseään ja jotenkin kun sais oltua liikoja stressaamatta. Mutta miten, se onkin hyvä kysymys.

Parempaa lauantai-iltaa teille muille, meikä painuu nyt sohvalle pötköttelemään viltin alle, kirjan ja suklaalevyn kanssa! Vaikka uuden vuoden lupaus olikin olla syömättä herkkuja niin nyt kyllä on pakko, ei tästä muuten selviä!

 
Nauruprinsessa iso :hug: ja oikein paljon onnea!!! =)
Täällä pitää odotella vielä 2vkoa ennen kun voi testeja tehdä...
Ihan mielenkiinnosta...miltä testiä käytit???
Mulla on kaapissa clearblue digitaali testi missä luvataan et näyttää raskauden jo 3pvää ennen menkkojen alkamis ajankohtaa...

Mulla oli luultavasti ovis eilen ala vatsaan nipisteli ja poltteli ihan hirveesti ja sit loppu yhtäkkiä...supersiittiöitä on ladattu aktiivisesti sisään ettei se tärppi itsestä oo kiinni :LOL:
onko kellään muulla heti oviksen jälkeen nännit ihan kosketus arat???
 

Plussatuulia puhalletaan lisää :whistle: +++++++++ :heart:

Elppu.......................kp 70/30........................yk 6
Sarah85..................kp 47/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 40/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 34/34-71..................yk 7
MemmuLiina............kp 31/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 31/20-28...................yk 1
Pantalaimon............kp 29/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 29/28.......................alk. 04/05
memmy....................kp 25/32.......................yk 2
Jouskari-82.............kp 23/27.......................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 22/29-40..................yk 2
Cora85....................kp 21/25-......................yk 2
Veena.....................kp 20/24-28...................yk 7
Linna......................kp 19/35........................yk 3
Kaa.........................kp 19/35........................yk 1
Sanni30..................kp 17/29........................yk 3
Cristiina..................kp 17/25-30..................yk 7
Peppi1981..............kp 16/28-30....................yk 31
Siniapila..................kp 14/25..........................yk 2
Juli05......................kp 13/26-29....................yk 7
Emili........................kp 13/30-33....................yk 4
haavekuva..............kp 13/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 13/29.........................yk 5
Zande......................kp 11/30.........................yk 2
kiharapää................kp 10/32-35 (-43).........yk 6
Novelle78................kp 10/27-28..................alk 01/07
arabel......................kp 7/25..........................yk 8
JJ-t...........................kp 4/??...........................yk 1
miina-......................kp 4/33...........................yk 2
Diodium...................kp 2/30...........................yk 5
xAnnax.....................kp ??/??.........................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1

kesk. 3,1 kiertoa



[/quote]

 
Diodium iiiiso :hug: ja pahoittelut tädin kurvaamisesta. Pää vain pian pystyyn ja uuteen yritykseen :heart:
Cristiina mulla yleensä tulee rinnat aroiksi joko nänneist tai sivuilta tai kummatkin ja alkaa turpoon jossain vaiheessa ja sit on nippailuja alamahassa oviksen jälkeen, mutta nyt ei ole ollut ei siis mitään oireita, olen ihan ihmeissäni täällä ja tädin pitäs tulla viiden päivän päästä. Tää on ollut kyllä tosi ihanaa kun ei ole ollut mitään oireita, toivottavasti enteilisi jostain ihanasta :D :heart:
 
Kaa
Itse odottelen sitä ovulaatiota yhä... nyt siis kp 19 ja viimeisin kierto oli 32 päivää. Oviksesta minulla on mennyt normaalisti 16 päivää menkkoihin. Eli nyt mennään paljon pidemmällä. Jos vaikka jostain syystä ovis olisi huomenna (ei tosin mitään oireita), niin kierto tulisi olemaan sellaiset 36 päivää. Eli venyisi. En ymmärrä... kroppa on sekaisin.

Olen tarkkaillut myös noita aamulämpöjä tässä kierrossa ja lämpö on koko ajan 36.0-36.3 C, siinäkään ei ole mitään muutoksia ollut. Eli senkään suhteen ovulaatio ei ole ilmoitellut tulostaan. Raivostuttavaa, normaalisti kun tunnen neljä päivää etukäteen milloin ovulaatio on tulossa! Tämän lisäksi olotilaa sekoittaa ihmeelliset jomotukset vatsassa ja emättimen seinissä. Muista noita tuntemuksia minulla ennenkin olleen, en vaan varmaksi muista oliko se raskauden vai "ei-raskauden" aikana... tää emäntä on ihan sekaisin! :kieh:

Anteeksi purkautuminen, mutta alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tämä tilanne.
 
Täytyy tuottaa kanssajännäilijöille pettymys. Nega oli. :( Mites Narcissus? Toivottavasti sulla kävi parempi tuuri! :heart: Kroppa vedätti kyllä ihan 10-0, olin aamulla vielä aivan varma, että plussa tulee. Pieni pettymys kaihertaa, mutta sen yli päästään! Tädin pitäisi viimeistään tiistaina tulla ja sitten taas uutta yritystä! :)

Diodium: :hug: tädin yllättämisen johdosta! Suklaa kyllä auttaa pahimpaan, taidan käydä itsekin jumpan jälkeen jonkun patukan. :ashamed:
 
Testailinpa Clearbuen testillä ja negahan se oli. Mutta eipä ole tätikään vielä tullut kylään. Olin kyllä havaitsevinani myöhäisen ovulaation kp18-19 lämmön vaihteluineen kaikkineen, joten en heitä vielä pyyhettä kehään. Toinen asia, mikä tässä häiritsee on se, että mulla on lämmöt 36,8 ollut jonkun aikaa. Normaalisti ne on alle 36.. Ja ei mulla mitenkään kipeä olo ole, ettei siis varmaan flunssakuumetta ole. Testaan vielä uudelleen siis kohtapuoliin , jos ei ole vielä alkanut vuoto. Eikös se myöhäinen ovulaatio tarkoita, että myös menkat alkaisi myöhemmin ja siten testikin näyttäisi vasta kun menkat oikeesti pitäisi alkaa.. Aika spekulointia :headwall:

Mitenkäs muut? Pantalaimon Miten kävi?

Kyselisin vielä seuraavaa postitse toimitettavista ovis- ja raskaustesteistä.. Eli voiko testi vioittua, jos ne on pitkään kovalla pakkasella postilaatikossa? Kun testeissähän lukee, että ne pitää säilyttää vähintään plus 4 länpötilassa (tai jotain sen suuntaista). Mietityttää vain tuo asia, kun tilasin aika läjän ovistestejä ja ne oli postilaatikossa kolme vuorokautta, kun olin reissussa. Ainakin niihin tulee ihan normaalisti kontrolliviiva ja testiviivaankin olen haamuja saanut niin kuin yleensäkin. Mutta voiko ne vioittua niin, että näyttävät väärin? Onko kokemuksia tai tietoa asiasta?
 
Oviksesta ei oo varmuutta.Peittoja ollaan kuitenkin nyt heiluteltu.Pelkään pahoin et mun "hermoilu" ja stressi vaikuttaa liikaakin tähän puuhailuun.Pitäs oppia rentoutumaan ja yrittää olla ajattelematta liikaa tätä asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Narcissus:
Testailinpa Clearbuen testillä ja negahan se oli. Mutta eipä ole tätikään vielä tullut kylään. Olin kyllä havaitsevinani myöhäisen ovulaation kp18-19 lämmön vaihteluineen kaikkineen, joten en heitä vielä pyyhettä kehään. Toinen asia, mikä tässä häiritsee on se, että mulla on lämmöt 36,8 ollut jonkun aikaa. Normaalisti ne on alle 36.. Ja ei mulla mitenkään kipeä olo ole, ettei siis varmaan flunssakuumetta ole. Testaan vielä uudelleen siis kohtapuoliin , jos ei ole vielä alkanut vuoto. Eikös se myöhäinen ovulaatio tarkoita, että myös menkat alkaisi myöhemmin ja siten testikin näyttäisi vasta kun menkat oikeesti pitäisi alkaa.. Aika spekulointia :headwall:

Mitenkäs muut? Pantalaimon Miten kävi?

Kyselisin vielä seuraavaa postitse toimitettavista ovis- ja raskaustesteistä.. Eli voiko testi vioittua, jos ne on pitkään kovalla pakkasella postilaatikossa? Kun testeissähän lukee, että ne pitää säilyttää vähintään plus 4 länpötilassa (tai jotain sen suuntaista). Mietityttää vain tuo asia, kun tilasin aika läjän ovistestejä ja ne oli postilaatikossa kolme vuorokautta, kun olin reissussa. Ainakin niihin tulee ihan normaalisti kontrolliviiva ja testiviivaankin olen haamuja saanut niin kuin yleensäkin. Mutta voiko ne vioittua niin, että näyttävät väärin? Onko kokemuksia tai tietoa asiasta?


Voihan tuo olla toki mahdollista.Mulla nuo digitestit ei oo suostunu näyttämään mitään tulosta.Ruutuun on tullu pelkkä tikun kuva tai sitten virheilmoitus. :|
 
löysin tälläsen raskausoireen: "vasemman käden keskisormen pään iho on kovempaa/karheampaa kun muiden sormien. tämä tulee esille aivan alkuraskaudessa, jo ennen plussaamista. plussauksen jälkeen oire on yleensä jo poissa. jossain tapauksissa karheus voi tuntua myös oikeassa keskisormessa.

yleensä tätä oiretta ei huomaa, mutta ne jotka ovat älynneet kokeilla ennen plussaa ja ovat huomanneet eron niin ovat olleet raskaana."

IHAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!! kuulemma toimii..tiedä sitten.. :saint: mutta kokeilkaas nyt niin nähdään tuleeko niitä plussia ja kellä oli tää "oire"!!! :D
 
Pahoittelut negoista Pantalimon ja Narcissus!! :hug: Elkää vielä luovuttako, kun ei ole tätikään vielä tullut ja luultavasti ei tulekaan! ;) Ja tosiaan Nercissus menkka ajankohta viivästyy, jos ovis viivästyy, joten se voi olla ettei testissä senkään takia plussaa näy :D b
JJ-t mäkin luin ton keskari jutun ja olin unohtanutkin jo ton, mut ei kyl mun sormissa ainakaan ole mitään muutosta...
 
Tervehdys kaikki wannabe-mamat! Täällä kans yks sellainen esikoista niiiiin paljon toivova ilmoittautuu! Eka yritys menossa, nyt kp 29/32... Ja hirveästi on olevinaan oireita, taitaa vaan olla oman pään sisällä suurin osa :whistle: Katsotaan nyt! =) Plussaonnea!
 
haavekuva sori kesti vähän vastaaminen... :ashamed: Joo mä lopetin pillerit sillon marraskuussa ja yksiäkään luomuja ei ehtiny tulemaan. Sillä tässä nyt vähän pelottaa et mitä tuleman pitää. Toivon että kaikki menee hyvin :) Jos ei niin murehditaan sitä sitten...
 

Yhteistyössä