Uusi pino.Esikoista yrittäviä

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! :flower:

ON: Ovis tikutettu maanantaina ja lakanoissa on pyöritty oikein urakalla mutta ilolla. On se kyllä kumma jos nyt ei ala testi muuttua plussaksi täälläkin nin jotain on vialla, vaikkei mitään vikaa ookkaan löydetty...sitten kyllä lähen yksityiselle.

• HanLai.................kp 84/24-32.........yk 4
    Fairytale84...........kp 80/30..............yk 4
    futuremami...........kp 78/27-28........yk 3
    Santtuli...............kp 79/28...............yk 1
    Zande.................kp 78/24...............yk 2
    heiDu..................kp 72/23...............yk 4
    Nanuuk-85..........kp 46/29...............yk 4
    rina82.................kp 64/?..................yk 29
    Emeliina..............kp 63//31-33...........yk 7
    piksu..................kp 2729.................yk 5
    Sarah85..............kp 24/28-36...........yk 16
    minttulii86...........kp 6/34-40............alk.04/05
    Elppu..................kp 19/30................yk 6
    Emeliina..............kp 30/31-33...........yk 8
    rapu83................kp 26/?..................yk 3
    Jouskari-82..........kp 25/28-32..........yk 3
    Peppi1981............kp 21/28-30.........yk 29
    Veena.................kp 22/24-28...........yk 5
    Henni82..............kp 20/31-36...........yk
    Nibbler................kp 18/30................yk 3
    Juli05..................kp 14/26-32...........yk 6
    Sirpula................kp 12/34-71...........yk 7
    Syksyinen haave...kp 12/30.............yk3
    Diodium............... kp 11/30..............yk 3
    Linna..................kp 2/35..................yk 2
    Haavekuva.........Kkp ? /??................yk 1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
    Kaa.............................2008
plussanneet : :heart:

• Marimint81......yk 1
    mouku80.........yk 4
    Jonsku83.........yk 1
    Sunshine..........yk 6
    Siniapila...........yk 1
    Puliina..............yk 5
    Sydänkäpynen...yk 3
    ronja78............yk 3
    JJ-t.................yk 3
    EAK ..............yk 2
Kesk. yk 2,8

syvät pahoitteluni Kaalle.
:'( en uskalla ajatella miltä susta tuntuu.Pienellä jäi kait taivaasa joku juttu hoitamatta.oikein paljon voimia teille!

tehän ootte paljon keskustellu täällä eilen...

Ok on päivitykset ainakin mun kohdalta. Saattaa olla että kierron pituus mulla muuttuu koska ovis näyttää jo merkkejään kierron tässä vaiheessa eli kp 11. Saa nähdä. Toivottavasti tulis vasta parin päivän päästä!!!

Onnea kaikille jännäyksiin ja virtaa makkariin! Toivottavasti meidän pinosta monella olis jouluksi vähän iloisia uutisia =)

Ilmoittaudun nyt tänne kun olen pillerit jättänyt pois ja kovasti olisi haaveissa oma lapsi :) tosin vasta muutama pvä siis jätin pillerit ja kesken liuskan mutta mitäpä tuosta :D

Niin ja sitä olen täällä ihmetellyt että miksi keskustelut jumii niin pahasti että ei näy uudet keskustelut eikä omat uudet viestit mutta näkyvät siinä kyllä missä ilmoitetaan tuo että kuka viimeisimpänä on kirjoittanut mutta itse viestiä sitten ei näy.. ?

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Nibbler kaikki muuten ok kiitos ja kovasti tahtoisin että olisi jo perjantai, kun on firman pikkujoulut tiedossa silloin, mutta tänään kyllä on torstai :ashamed: Täällä pilkkua nu**sin :LOL:
ou nou!! aika paha moka :D varsinkin kun mä oon täysillä luullu että on maanantai koko päivän :D

ja haavekuva! lisään sut listaan, mitkä on kiertopäivät? :wave: teretuloo!

voi kun mie tietäsin :D oon meinaa aivan uus näis jutuis ja nii vähäsen täälki vast pyöriny.. ku vasta tosiaan pillerit jätin et otin viimoisen tiistainakohan se oli.. eli en oikeen viel hahmota ko ollu pillereilläki nii kauan :D ja tosiaan ku liuskan keskelt sit lopetti ni seki sekoittaa ni ei tiiä :eek:

En nyt tiedäkkään, mikä mun kiertopäivä on. Aamulla siis tuli ruskea viiva paperiin ja melko kova kipu (täällä on nyt myöhäinen iltapäivä). Sen jälkeen ei ole tapahtunut yhtään mitään.. Täytyy nyt tarkkailla, mitä tässä oikein tapahtuu.

kiitoksia paljon :) ihana kun huomaa et edes jotkut huomaa miutkin ku tuntuu et ei oikein kuulu mihinkää ku vasta jättänyt pillerit ja tuntuu et vauvakuumeilijoista suurin osa on joko yrittänyt kauan tai sit on jo lapsia ja yrittävät ni tullee vähä ulkopuoline olo :( mutta kiitoksia paljon!! =)

mulla on nyt ovis päällänsä. eilen lämmöt 36.06 ja tänään pomppas 36.86 asteeseen. eilen on pölistetty peittoja ja niin myös tänään aion miehen kaataa sänkyyn :kieh:
alamaha jotenki oudon tuntunen mut ei sillee kipee et tarvis särkkäriä tai mitää.
toivo korkeella tärppäämisen suhteen ja vauvapyyntö yläkertaan lähetetty. josko jo ois mun vuoro tulla äidiks. sormet ristissä toivon.
HAAVEKUVA mie oon sun kamu. nyt vasta kolmas kierto ilman pillereitä ja esikoista yritetään. mulla kierto viel ihan sekasin mut kait se siitä iteksee lähtee korjaantuu.. mulle tuli yllätyksenä et kovat menkkamaiset kivut ei ookkaa oireita täditä vaan oviksesta.. oon siis aikasemmin ollu liikkeellä ihan väärään aikaan. mut elämä opettaa.
nähdään illalla kun on saatu päivän askareet tehtyä :wave: :wave:

Juu mieki tästä kohta taaperran koulun penkkiä kuluttamaan (enää yks kurssi ja oppari jälel :D ) Ja kiitos rapu83 sullekin hirmusti!! Tuntuu nii hyvältä et on tukijoita ja simmosii joille sit purkaa sydäntä ja kuunnella vastaavasti toisten juttuja =) mul on kans alavatta ny kipee et voiha se olla sit oviskin meneillään, mut tuntuu et ei kai sitä raskaaks voi tulla ko peittoja pölistetty tiistaina ja sillo söin viimosen pillerinkin, ni tuskimpa sitä nii aikasii sit tullee. Mies ku assuu toisel paikkakunnal ni ei pysty ny ees yrittää :|

Mut minkäs teet, ehk ens kierron aikaa sit näkis useemmi ko ny nää kaks vkoo vähä tämmössii et ei oikein nähä kunnol niinko haluvais.. Mutta kiitos kaunis ja palailemme sit illalla, ISO rutistus :hug: !!! :heart:

Nibbler tai muut päivittelijät.Mulla pitäs olla nyt kp 13 eikä 12.Vähän laiskasti lähtenyt tämä peittojen heilutus käyntiin.Nyt pitäs vaan kellistää tuo ukko kulta...et josko se plussa jo tulis.

Kaa
Taidan ilmoittaa tännekkin; pikkuihminen ei kestänyt vielä elämää, ja minulla todettiin viikon alussa keskeytynyt keskenmeno. Joten tuolta plussanneiden listalta nimeni voisi poistaa. Plussasin toki, mutta... Katsellaan palaanko sitten tähän ketjuun. Joka tapauksessa yritys siirtyy toimenpiteiden vuoksi tuonne ensi vuoden puolelle.

Paljon paljon plussapuhureita ja sen myötä tarrasukkia tännekkin kaikille ja iloista talven odotusta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
Taidan ilmoittaa tännekkin; pikkuihminen ei kestänyt vielä elämää, ja minulla todettiin viikon alussa keskeytynyt keskenmeno. Joten tuolta plussanneiden listalta nimeni voisi poistaa. Plussasin toki, mutta... Katsellaan palaanko sitten tähän ketjuun. Joka tapauksessa yritys siirtyy toimenpiteiden vuoksi tuonne ensi vuoden puolelle.

Paljon paljon plussapuhureita ja sen myötä tarrasukkia tännekkin kaikille ja iloista talven odotusta!
:hug: :hug: :hug: Voi itkut. :'(

Tervetuloa Haavekuva! Kyllä tänne sovit oikein vallan hyvin. Kaikki esikoisesta kun haaveilee niin aikas odotuksen odotusta tää onkin, ainakin täällä. Mullakin on vasta varsinaisesti toinen tai oikeastaan kolmas yrityskierto meneillään monen vuoden pillereiden jälkeen. Kyllä se saattaa ensimmäisestäkin osua kohdalle, niin meilläkin kävi mutta pikkuinen ei pysynytkään matkassa. Mutta monia täällä palstalla löytyy joilla kaikki menny täysin nappiin, joten tsemppiä vaan.

Kaa, pahoittelut, en oikein osaa sanoa mitään. Kirjoittelin varmaan vähän samaan aikaan kesävauvasta haaveilijoissa ja muistan kun plussasit. Luin KM:stasi toiselta palstalta kun itsekin olen jo tuolla km jälkeen kuumeilijoissa kk päivät kirjoitellut. Meillä meni kesken reilun 6viikon kohdalla mutta sattui sekin. Voi miten ehdin jo sitä pientä rakkaudesta syntynyttä ihmettä rakastaa ja toivoa parasta. Sovitaan että meillä on molemmilla ensi äitienpäivänä esikoinen tuloillaan!! Voimia sullekin!!

Nyt odottelen isäntää töistä kotiin kun vatsaa juilii senverran että vois laittaa siimahäntiä liikkeelle! Jos tästä kierrosta ei tärppää niin seuraava puuhaviikko onkin sopivasti jouluna, sekin olis kyllä ihanaa aikaa antaa pikkuiselle alku! Mukavaa päivää kaikille ja kiva kun täälläkin riittää juttua vähän enemmän!

Juu toki se mahdollista voi olla et heti tärppää mut itse ku kesken liuskan jätin pillerit eikä noita yrityskertojakaan oikeen ole ollut kun ei ole voinut nähä niin usein niin siks en usko.. mut ens kerral sit yritystä :kieh:

Voimia ja jaksamisia kovasti Kaalle!! Todella kurja kuulla, ehkei pikkuinen ollut vielä sitten valmis maailmaan :'( Mutta onnea myös seuraavaan yritykseen kun sen aika koittaa :hug:

Olisihan se upeaa jos heti tärppäisi mutta nuo siittiöt kun eivät yleisesti ottaen kovin kauaa elä, niin olen ainakin saanut kuvan että 1-3 pvään ja enimmillään viisi niin en oikein jaksa toivoa että heti jo olisi tärpännyt. Mutta tärppää sitten kun on pikkuisen oikea aika tulla minun ja mieheni kohdalle sattua =)

Itse en edes osaa kuvitella miltä keksenmeno mahtaa tuntua, mutta teillä kummallakin Kaa ja Syksyinen haave on todella loistava asenne! :heart: Voimia sinulle Kaa! :hug:

Mä olen täällä kyllä ihan täpinöissäni kun huomenna on firman pikkujoulut :xmas: Tietysti tarjolla on ilmaista syötävää ja ennen kaikkea juotavaa :LOL: Saa vähän piristystä tähän tasasen paksuun harmaaseen arkeen ;)
Mielialakin on ollut tänään jo parempi, kun se on ollut vähän ailahteleva ja apea viime aikoina. Toivottavasti huomenna jatkuisi hyvä fiilis ja kaikki sujuis nappiin :saint:
Onko muilla pikkujouluja tiedossa? Tää vauva yritys ei oikein stemmaa yksiin ton juhlinnan kanssa, mutta onneksi nämä sattui osumaan tuohon ennen menkkojen alkua, niin en ole siitä niin huolissani. Jos olisi osunut menkkojen jälkeiseen aikaan ja mensut olis myöhässä niin en mä kyllä uskaltaisi enää kuppia ottaa.. mites teillä muilla on tuon alkomaholin oton laita, mitetittekö milloin uskaltaa ja milloin ei? Vaik siitähän puhutaan et ihan alussa ennen plussaamista ruskuaispussi suojaisi alkiota... silti se välillä ainakin mua vaivaa.

Yhteistyössä