Itse en edes osaa kuvitella miltä keksenmeno mahtaa tuntua, mutta teillä kummallakin Kaa ja Syksyinen haave on todella loistava asenne! :heart: Voimia sinulle Kaa! :hug:
Mä olen täällä kyllä ihan täpinöissäni kun huomenna on firman pikkujoulut :xmas: Tietysti tarjolla on ilmaista syötävää ja ennen kaikkea juotavaa
Saa vähän piristystä tähän tasasen paksuun harmaaseen arkeen
Mielialakin on ollut tänään jo parempi, kun se on ollut vähän ailahteleva ja apea viime aikoina. Toivottavasti huomenna jatkuisi hyvä fiilis ja kaikki sujuis nappiin :saint:
Onko muilla pikkujouluja tiedossa? Tää vauva yritys ei oikein stemmaa yksiin ton juhlinnan kanssa, mutta onneksi nämä sattui osumaan tuohon ennen menkkojen alkua, niin en ole siitä niin huolissani. Jos olisi osunut menkkojen jälkeiseen aikaan ja mensut olis myöhässä niin en mä kyllä uskaltaisi enää kuppia ottaa.. mites teillä muilla on tuon alkomaholin oton laita, mitetittekö milloin uskaltaa ja milloin ei? Vaik siitähän puhutaan et ihan alussa ennen plussaamista ruskuaispussi suojaisi alkiota... silti se välillä ainakin mua vaivaa.