Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
:wave:
Mulle on tulossa hankala viikonloppu laihdutuksen osalta. Tänään tulee kaveri tyttönsä kanssa meille viikonlopuksi, joten pakko hiukan herkutellakin heidän kanssaan. No eipä se 2 päivää laihdutusta kaada. Herkutellaan kuitenkin järkevästi, kun kaverinikin haluaa laihtua pari kiloa...
Poika väänsi kakat housuun, joten eipä sitten kirjotella enempää :whistle:
 
Hanimami
Hei, tiistai sopii mullekin hyvin. Kauheeta...mä en varmaan saa yhtään tippumaan. Tosin kertauksena vielä...oon kyllä saanut kiinteytystä aikaa kovalla liikunnalla. Silti se 10kg tavoite vielä:(
Joku kysyi lapsista, mä olen jo 38v ja mulla on 12v ja 14v tytöt. Vauvakuumetta siis poden uuden mieheni kanssa (hän ei halua) ja siksi roikun näillä saiteilla:=)
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato (ja Uskossa kuolla, heh).
Illat on tosi pahoja tosiaan kun rojahtaa sohvaan. Mä oon joskus ratkaissut ongelman paistamalla wokkivihanneksia ison pussin ja niistä tulee vähän kaloreita. Saa syödä ja purra ja maha tulee täyteen.
Nyt on kyllä viinilasi edessä...että...huh. Sitäkään ei sais laihiksella :ashamed:
 
mulle iskee taas tää heti mulle kaikki-fiilis. eli en malta laihduttaa järkevästi vaan lopetan syömisen melkein kokonaan, eli haluan että paino tippuis suurin piirtein 10kiloo viikossa :headwall: :headwall:

juu tiiän, että tyhmä oon ja isken itteeni kirveellä polveen, jos en tästä normalisoidu \|O

jos nyt koittais jotain syödä, vaikka ei tee mieli mitään...

toivottavasti teillä muilla menee paremmin :D
 
No nyt on meiltä viikonloppuvieraat lähtenyt. Eilen käytiin kaupungilla ja Amarillossa syömässä. Fiksusti valitsin semmosen ruoan, jossa ei ollut ranskalaisia. Nehän on vihoviimeisiä kaloripommeja. Karkkiakin syötiin, mutta tyyliin yks iso karkkipussi 4 aikuiselle ja yhdelle lapselle, joten ei siitä mulle paljon tullu.
Oon kyllä tyytyväinen, miten osasin kohtuudella mässätä vaikka yleensä menee ihan hulluks herkutteluks, kun on vieraita... Saas nähä mitä vaaka näyttää tiistaina :whistle: No jos ei nyt oo tippunu paino, niin en siitä masennu. Loppuelämäkshän tässä koitetaan pienentyä... Illalla vielä pitäis lenkille mennä. Aion joko pyöräillä tai sauvakävellä niin kauan että sykemittarin kalorilaskuri näyttää n. 300 kaloria palaneen. :)
Toivottavasti kaikilla vaaka näyttää parin päivän päästä pieneneviä lukemia!!
 
mä kans voisin liittyä tähän sillä painoa olisi kiva saada vielä 11 kiloa pois ainaki... sitten olisin tyytyväine... ei ole helppoa mutta jos huomenna taasen jaksaisin alkaa kunnolla laskemaan pisteitä ja sitten vielä vaik jumpat... oon kyllä jumpannu tammikuusta asti ja 5 kiloa on tippunut mutta ei jaksais enää jumppailla... kertokaapa muita hyviä keinoja painon pudottamiseen kuin jumppa... kävelyä ehkä enemmän mitä nyt ja ne pisteiden laskut... auttaako jos joka toinen päivä teen vatsalihasliikkeitä noin parisataa enkä ollenkaa mitään selkälihaksia?? tietääkö kukaan?
 
voisin myös liittyä. olen jo jonkin aikaa seuraillut näitä laihisryhmiä ja nyt on aika itsekin liittyä mukaan. olen laihduttanut neljässä kuukaudessa pisteillä noin 7 kg, mutta vielä olis samanverran jäljellä. nyt menee ihan plörinäksi pisteily, kun en pysty kontrolloimaan syömistäni (varsinkaan iltaisin). maanantai olisi minullekin hyvä punnituspäivä. eli tsemppistä tännekin tarvitaan ja yhteishenkeä.
 
Nyt iski morkkis... taas jälleen kerran tästä samasta asiasta eli laihduttamisesta :ashamed:
Viikko on mennyt, enkä laskenut pisteitä yhtenäkään päivänä.
Mutta nyt vannon (kautta kiven ja kannon), että huomenna se alkaa oikein toden teolla.
Täytyykin ottaa ne points-laput esiin, että pisteet tulee varmasti merkittyä ylös. CD:lle on ihan turha laittaa, kun siinä huijaan itseäni koko ajan unohtamalla, mitä olen syönyt.
Mutta huomenna alkaa ;)
 
Mahtuuko vielä mukaan? Täällä olisi yksi 80,4kg painava ja 3 tytön äiti. Nuorin on vasta n.3kk ja imetän, joten en aivan täysillä laihduta, mutta yritän jättää hyväskät pois ainakin viikolla ja liikkua mahdollisuuksien mukaan.
Kaikille tsemppiä huomiseen punnitukseen!
 
moi!! minä haluaisin mukaan=)=)! elikkä lyhyt esittely(myöhemmin paremmalla ajalla lisää jutun juurta..) eli 21 v kaksostyttöjen kotiäiti ja n.7 kiloa aluks olis tavoite,sen verran olis vielä matkaa lähtöpainoon ennen raskautt....ei hätiköiden vaan pikkuhiljaa ja hartaasti JA pysyvästi tietty :p
 
Huomenia kaikille!

Minä jo reippaana kävin puntarilla.
Viikko sitten aloitettuani paino oli 87,3 kg. Tänä aamuna vaaka näytti [/b]85,4 kg eli pudotusta -1,9 kiloa.

Mahtavasti sujui eka viikko. Tästä on hyvä jatkaa =)

Toivottavasti muillakin on eka viikko onnistunut ja vaaka palkitsee alemmilla numeroilla.

Tulen tänään katselemaan teidän muiden tuloksia kun ne tänne ilmestyy!

Ja tervetuloa uudet laihduttajat.
 
No niin. Tänään on sitten punnituspäivä. Kolibri olikin jo ilmoittanut lukemansa, mahtavasti olit onnistunut pienenemään! :flower:

Mulla menossa nyt 2. laihisviikko. Tämän viikon saalis vain -200g. Ekalla viikolla lähtikin "liikaa", kun peräti 2,2 kg tippui. Olen kuitenkin tyytyväinen, kunhan vain tulos on koko ajan alaspäin. Välillä varmasti tippuu painoa paremmin ja välillä huonommin. Ihminen ei ole kone. Tosi kivasti olen jaksanut 1200-1400 kalorimäärällä :)
Tämän aamunen lukema oli 77,6 kg ja tavoite tuossa 65 kilon pinnassa.
 
Onnea vaan teille -merkistä tulostenne edessä. =) Itselleni vaaka näytti +100 :'( . Eli paino olis nyt 81.6. Ihme kun ei tullut plussaa enempi noitte viikonloppu syömisten takia. Siihen nähden olen tyytyväinen. Tästä matka jatkuukin sitten alaspäin.
 
Hanimami
Hei kaikki läskien kanssa tsemppaajat =)
Otin nyt tosissaan tämän TIISTAIN PUNNITUSPÄIVÄ - ehdotuksen.
Tänään on tiistai ja kävin aamulla vaa`lla (kirjoitettaisko sen noin?)

Paino oli 86,4kg, ihan huikeat 100g vähemmän kuin edellisestä viestistäni.
Kävin salillakin eilen ja tänäänkin on urheilua ohjelmassa. En voi silti lohduttautua sillä että lihaksethan ne painaa :(

Palaan asiaan, ehkä väliaikapunnituksiakin? Miten teillä muilla, oletteko malttaneet pysyä poissa herkuista? Mies osti viikonlopuksi tavattoman ison leipäjuuston (eikä se ihan kevyttä oo) ja sitä tuli napostelua.

Niin ja pelkään tuota "vappulomaa", mulla on 4 päivän vapaa siinä. Että mitä juomia sitä uskaltaa juoda ja kuinka vähän sitä pystyis juomaan...
niistä kun saa ylettömästi kaloreita. Kai kuiva valkkari täytyy valita...ja se kuohuviini tietenkin Vappuaattona ;)
Minkä verran teidän muiden tulee juotua?

Niin ja lapsista oli kysely...mulla on 12v ja kohta 14v tytöt.

(Ei Tyyppi ja Tapaus vaan meillä Kieku ja Kaiku :LOL:

Tsemppiä laihikseen kaikille!!!!!!!!!!!!!!
 
jaahas. tänään oli sit se punnituspäivä. vaaka näytti 70,6kg. pituutta löytyy 167 cm eli pitäisi sitä painoa saada sen 7 kiloa pois. vaikeata on, jokaikinen kilo, joka lähtee meinaa tulla takaisin salamavauhtia. onko kellään tietoa siipien lihottavuudesta? ainakin painonvartijoiden mukaan ovat ihan sikalihottavia...ja minä kun tykkään niistä ylikaiken.
 
Mulla on sellainen vanhanaikainen viisarivaaka, eli pykälät on puolen kilon välein (ja se kyllä mun mielestä riittääkin ihan hyvin). Suunnilleen kilo on viikossa tippunut. Kuun alussa painoin 76kg, nyt 71kg :D Olen erittäin tyytyväinen tähän tehostarttiin jonka olen vlcd:llä ja vihanneksilla ottanut, samoin siihen, että olen alkaut liikkua säännöllisesti ja voin paljon paremmin!
Nyt on luvassa takapakkiviikko, mun isä tulee meille kylään to ja viipyy vapun yli, eikä sinä aikana kyllä oikein laihduteta... :whistle: Mutta yritän skarpata vaikka teen toisille herkkuja... ja yritän silti karata lenkille useamman kerran viikon aikana. Mutta noin realistisesti voin kyllä sanoa, että ensi viikolla vaaka näyttää todennäköisesti enemmän.
 
Monella oli hienosti paino laskenut ja muutamalla vaan 100g lisää, joten hyvällä mallilla. Itselläni laski paino 1kg eli nyt 79,4kg. Nyt kun saisi pidettyä painon ikuisesti alle 80kg. Lapsia kun ei näillä näkymin lisää tule!
 
Jiihaa :D Eilen sauvakävelin 350 kalorin edestä ja tänään olenkin sitten 300 g kevyempi kuin eilen. Eilisen kalorimäärä ruuasta oli 1320 (sama kuin ed. päivänä). Mua ihan meinaa hirvittää, että miten tämä on muka näin helppoa! Eikö laihduttamisen kuuluisi olla kidutusta :/
Mitkäs fiilikset muilla?
 
Kyllä tässä ihan hyvillä mielillä mennään eteenpäin. =)
Äsken kyllä söin yhden munkin samalla kun niitä paistelin. :ashamed: Mutta laitoin sen kyllä kalorilaskuriin ylös, että päivän kalorit ei kuitenkaan ylity.
 

Yhteistyössä