Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Hanimami
Niin kyllähän tässä laihduttais mutta taas pitkä viikonloppu Vappuineen edessä...mä en tajuu miten mä selviän siitä. Miten voin syödä kevyesti kun mies haluaa ravintolaan ja grillata ja juomaakin menee...
Kääk! Mikä neuvoksi? Urheilen 4krt viikossa joten sitäkään en voi lisätä.
Nythän sain vasta 100g viikossa tippumaan, kuolisin ilosta jos tippuis joku 1-2kg jossain vaiheessa... :( Mulla oli tänään paino 86,2 joten vielä 200g edelliseen lisää alaspäin. Pituutta on kyllä 178cm eli...lievää lihavuutta...hö.
Tsemppiä kaikille yrittäjille, kyllä ne kilot siitä lähtee - kai mullakin.
 
Voi että mulla nyt sujuu hyvin tää laihdutus :) Vuorokaudessa olin taas laihtunut 400 g!! Pakkohan tämän tahdin on tästä hiipua, kun ei mulla nyt sentään ihan älyttömästi liikakiloja ole. Alotuspaino oli siis 80 kg ja tänään aamulla 76,8 kg. Ja uuden elämän alotin 2 viikkoa 3 päivää sitten.
Ei kai monella ole jo loppunut laihdutus ennenkuin on alkanutkaan, vai onko muuten vaan ollut kiire ettei ole tänne ehtinyt riviäkään kirjottaa...
Tänään pidettiin karkkipäivä ja jaettiin kolmeen pekkaan miehen ja esikoisen kans semmonen uutuus kuin yö-pantteri karkkipussi. Siinä oli 400 g namia. Laskin sen kalorit ja pistin syömispäiväkirjaani. Tänään aion käydä lenkillä kuluttamassa about 300 kaloria fiiliksen mukaan ja päivän syönnit ei saa ylittää 1700 kcal. Eli tänään ei ole laihdutuspäivä, muttei lihomiskaan. Ei viitti vetää itteä liika tiukille ja toisaalta pitää myös varoa ettei elimistö mene ns. säästöliekille jos liian vähällä ravillolla on. Nyt olen koko alkuviikon ollu 1300-1370 kalorilla päivässä.
Muistakaahan juoda PALJON VETTÄ! :) JA HAUSKAA VAPPUA! Vappuna vois vaikka yhtenä päivänä syödä hiukan enemmän, mutta ei monena päivänä...
 
Hanimami
Juu...Vappua odotellessa... :(
Enkä sitten tiedä uskallanko tiistaina mennä vaakaan. Onneksi lupauduin tänne tilittämään tilanteeni. Täytyy koittaa olla iisisti ja urheillakin välillä...
oltiin mökillä, tuli kyllä käveltyä mutta kevyttä liikuntaahan se oli. Eli jos huomenna vetäis salilla kunnon hiet päälle... =)
Mutta palaillaan. Ja Vappuja :flower: :flower: B)
 
Moi!

Mukana ollaan vaikka en oo ehtiny viikolla kirjotella. Hyvin on tämä viikko menny, vaikka oltiin viikonloppuna reissussa.

Huomenna sitten punnitus... toivottavasti on paino pudonnut.
En ole käynyt viikon aikana kertaakaan vaa'alla, joten en yhtään tiedä missä mennään painon suhteen. Onneksi ainakin tuntuu kevyemmälle.

No huomenna taas tavataan!
 
meikäläinenki on taustalla mut ei kerkeä aina kirjotella. mulla on sellanen paha tapa että käyn melkeen joka päivä vaa'alla ja sit en muista enää mitä se näytti viikko sitte.. :whistle: mut jospa muistaisin aina tiistaisin käydä merkkaamassa tänne niin huomais jospa sit tulosta tulee.mulla paino on jumittanu nyt jo kk verran tossa 70-73 kg välillä.jos sen sais alkamaan 6lla niin olisin siitä jo SO HAPPY ,vaik tollanen 65 olis ihanne paino =)

tuntuu et menis jo tää vappu ja veis kaikenmaailman simat ja munkit mennessään joitam un käsi ei vaan voi vastustaa ku niitä on kahvipöydässä.hih,ja kuntosaliki on kiinni huomenna,tänään on pakko mennäö jos se on vielä iltasella auki..

mut koittakaa pinnistellä herkkupöydän tuoksujen ohi nämä 2 päivää.sit alkaa taas kova tsemppi :kieh:
 
Huomenta vaan kaikille ja hauskaa vappua. :hug:
Taas ois se totuuden päivä eli vaaka on otettu esiin. Viikon tulos olis sitten -300gr eli paino 81.3kg. :'( Mä oon kyllä vähän pettynyt omaan tahtiini. Mitä ihmettä teen väärin? Syön n. 1200-1300 kaloria päivässä ja käyn vähintään tunnin vaunulenkin päivässä joskus jopa kaksi. Painonvartijoissa kun olin niin paino putosi yleensä liki kilon viikossa joskus ylikin. :headwall:
 
Huomenta!

Täälläkin on nyt hypätty vaakaan.

Paino alussa: 87,3 kg
Paino nyt: 85,0 kg (-400g tällä viikolla)
Pudotus yhteensä: 2,3 kg

Hidastahan tämä on mutta meidän kaikkien vaan täytyy jaksaa jatkaa.
Ei ne kilot ole viikossa tullut, joten ne ei myöskään voi viikossa lähteä.....
Tsemppiä ja voimia kaikille uuteen viikkoon :hug:
 
Tänään takana tasan 3 viikkoa laihdutusta ja kaloreiden laskentaa.
Aamupunnitus 76,7 kg eli viikon saalis -900 g =) Hurjaa. Kahtena edellisenä aamupa puntari on näyttänyt jo 76,3 mutta ilmeisesti eilinen kevytpopcorni keräs vähän nestettä (kalorimäärä oli eilenkin vain 1256). Musta tuntuu (ja mieskin huomasi) että jenkkakahvat on jo pienentyneet :) Lähtöpaino oli siis 80 kg.
Miten ois, jos keksittäis jokin yhtenevä tyyli ilmottaa tulos??
Esim.
Alkupaino, nyk.paino ja muutospaino viikossa ja alusta eli mulla

80 kg -> 76,7 kg (-900 g/vko) (alusta -3,3 kg)

Jotenkin ois vaan helpompi seurata laihtumista jos ilmotettais jotenkin samalla tavoin ja oman edellisen viikon painonkin löytäis näppärästi täältä, jos ei muuten pidä kirjaa...
Kiva kun muillakin oli paino tippunut! Pitää koittaa malttaa ja ei odottaa liian kovaa laihtumistahtia :/ Mulla on kyllä melkeenpä liika hyvin alkanut, joten odotan kyllä että välillä tuntuu paino jumittavan vaikka mitä tekis.

Muokkaan tekstiäni... Huomasinkin että Kolibri oli merkannut selkeästi painonsa. Peesattaisko jatkossa häntä merkkaustyylissä?<br><br>
 
Hienosti kaikilla paino laskenut vapusta huolimatta.

Paino alussa 80,4kg
Paino nyt 78,8kg (viikossa -600g)
Alusta -1,6kg

Hitaasti tälläkin laskee. No jos se sitten olisi pysyvää ja onneksi laskee!<br><br>
 
mulla ollu tosi surkee viikko, mahaa särkeny monta päivää ku menkat tehny tuloaan kolmen kuukauden tauon jälkeen :kieh:
ja sen myötä sit vähän sorruin sipsejä syömään :headwall: no mutta siitä oon ylpee, että suklaaseen ja muihin karkkeihin en oo koskenu 2,5 viikkoon, vaikka ennen söin päivittäin :D

ja vois toi ilma ruveta lämpeneen, ei tonne myrskyyn viitti hullukaan mennä palelluttaan itteensä.

eli
Paino alussa: 84,5 kg
Paino nyt: 83,5 kg (+500g tällä viikolla)
Pudotus yhteensä: 1 kg

jospa tää tuleva viikko ois parempi. B)
 
heippa. en ehtinyt eilen ilmoittelemaan tiistainpainoani, mutta se oli eilen 70,3kg. eli oli -300g/vko.

pituus 167cm
paino alussa: 78kg
viime viikolla 70,6kg -> nyt 70,3kg

nyt on kyllä motivaatio ihan täysin hukassa. tekisi mieli vaan syödä ja syödä ja syödä. ja vieläpä mahdollisimman epäterveellisesti. tämä on kauheeta...alko menkat äsken (ehkä selittää osan tästä järjettömästä mättäämisestä) mistä löytäisin sitä tsemppistä???????????? :( :( :(
 
Kuten viime viikolla kirjoitin, meillä on ollut varsinainen mässäilyviikko... :/ Hieman kyllä iski morkkis välillä ja tiedän, että paino on noussut niin paljon kuin vain viikossa voi. Mutta päätin, etten aio nyt masentaa itseäni vaa'alla, vaan huomenna jatkuu laihdutus ja viikonlopun jälkeen katsotaan sitten mikä on tilanne. B)
 
hanimami
Hei, mä en uskaltanut mennä vappupäivänä (tiistai) puntariin...mutta näytti 86,6 torstaina. Itse asiassa ihan sama mistä taisin aloittaa pari viikkoa sitten...
Ja viikonloppu tulossa. Oon ainakin buukannut itselleni kuntosalia, pihatöitä ym. kotitöitä joten kai niissä kaloreita kuluu. Eikä olis niin paljon aikaa juosta jääkaapilla. Mulle ainakin käy niin että kun on luppoaikaa tulee syötyä turhaan.
Tsemppiä kaikille viikonloppuun, ÄLKÄÄ MÄSSÄILKÖ!Mutta vähän saa herkutella eikö vaan :kieh:
 
Moi kaikille!

Ajattelin kirjottaa ja kertoa, että olen lähdössä viikoksi reissuun huomenna. Joten multa jää nyt sitten tuo ensi punnitus väliin.

Lähdemme pojan kanssa mummolaan.En viitsi ottaa omaa vaakaa mukaan kun sitä tavaraa on tarpeeksi pakattava muutenkin. Olisihan sielläkin vaaka, mutta haluan käydä vain omassa vaa'assa koska niissä kuitenkin on aina hieman eroja.

Olen siis vielä mukana laihdutusporukassa vaikkei minua ensi viikolla näy.

Tsemppiä kovasti ja yritetään löytää sitä selkärankaa tähän projektiin....

Palaan asiaan taas parin viikon kuluttua....

Hyvää viikonloppua kaikille =)
 
Kara
Heippa!!


Mahtuuko vielä mukaan? Olen 35-v. 3 lapsen äiti (10 kk, 12 v. ja kohta 14 v.). Painoa on 73,5 kg ja pitäisi saada se tonne 60 kieppeille eli urakkaa riittää. Olen laihduttanut 10 kg v. 1996 ja v. 2005. eli TIEDÄN kuinka se tapahtuu, mutta mä olen varmaankin riippuvainen karkeista ja suklaasta. Ajattelen niitä jatkuvasti! Samoin leipä ja juustot ovat minun paheitani. Tämän uuden laihdutuksen aloitin 2.5. eli kolmas päivä menossa ja mielessä ei mitään muuta kun karkit!

T:Kara
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:04 Kara kirjoitti:
Heippa!!


Mahtuuko vielä mukaan? Olen 35-v. 3 lapsen äiti (10 kk, 12 v. ja kohta 14 v.). Painoa on 73,5 kg ja pitäisi saada se tonne 60 kieppeille eli urakkaa riittää. Olen laihduttanut 10 kg v. 1996 ja v. 2005. eli TIEDÄN kuinka se tapahtuu, mutta mä olen varmaankin riippuvainen karkeista ja suklaasta. Ajattelen niitä jatkuvasti! Samoin leipä ja juustot ovat minun paheitani. Tämän uuden laihdutuksen aloitin 2.5. eli kolmas päivä menossa ja mielessä ei mitään muuta kun karkit!

T:Kara

Tervetuloa mukaan =)
 
Kara
Hei,

v. 1996; söin 1200 kcal/pvä, liikuin ihan hulluna 5 krt/vko
v. 2005; olin painonvartijoissa ja laskin pisteitä, liikuin 3 krt/vko.
En tiedä mistä sain sen tahdonvoiman tuolloin. Nytkin aloin laskea pisteitä, mutta on niin vaikeeta..
 
Mahtuuko vielä yksi messiin???
Olen 34, kohta 35-v. nainen. Perheeseen kuuluu kaksi lasta -98 ja -02 syntyneet. Laihdutus- ja lihomishistoriani on mittava. Kymmeniä kiloja on vilissyt suuntaan jos toiseenkin viimeisen kymmenen vuoden aikana. Pääasiassa painonvartijoissa olen laihduttanut(kerran 19kg ja kerran 10kg) ja useita kertoja pisteitä laskemalla kotona 5-10kg. Avaimet onneen siis takaraivossa, sieltä vaan pitäisi saada ulos pysyvästi.
Paino tällä hetkellä 91kg ja 75kg.n tietämille olisi mukava saada. Pituutta mulla 172cm. Usein olen siihen 80kg päässyt, viimeksi viime kesänä, mutta sen alle ei ole paino mennyt=motivaatio loppunut ja paluu vanhaan alkanut... :/ :kieh:
 

Yhteistyössä