Uusi kirosana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piika-äiti

Vieras
Kun meillä kajahtaa "mu-mu-muista laulaaaaa" tai "mummuuuu muistaa laulaa"
niin tietää, että teinejä ketuttaa.

Eivät he yhtä soinnukkaasti sitä lurittele kuin Soili Perkiö ja Satu Sopanen, pikemminkin saavat sen kummemmin tavoittelematta ilmaisuunsa riitasointuja, mutta kokemus on yhtä kaikki vaikuttava ja julistuksellinen.
 
Pikku kakkosessa on ohjelma jonka tunnusmusiikki on teineistämme angtisinta ja värisyttävintä mitä ovat konsaan kuulleet, ja siitä on tullut isommille väylä elämää suurempia vaikeiden tunteiden ilmaisuun.
 
Ihania ilmaisuja :)

Meillä jos ilmoille kajahtaa isohalii, niin tietää että jokin on neidillä päin honkia ja varmasti muutamat ainakin osaavat yhdistää tuon teletappeihin, joista tuo neiti on nyt saanut jonkinasteisen hepulin, kun meillä käyvät pienet niin ohjelmasta tykkäävät.

Muistan kyllä ajan jollon tuota ohjelmaa seuras innokkaana myös tää neiti ihan ite :)
 

Yhteistyössä