Ä
ärsyyntynyt
Vieras
Meillä aloitti uusi työntekijä, sillä on määräaikainen vuoden pituinen työsopimus, pomo oli sen heinäkuussa valinnut.
Tänään sitten aloitti ja iltapäivällä kyseli, että mitenkähän hän saisi pomoon yhteyden, kun hänen pitäisi ilmoittaa, että hän jää lokakuun alussa äitiyslomalle! Voi kirosanan kirosana. Se ehtii olla 1,5 kk töissä ja saadaan samantien ryhtyä etsimään tälle tyypille sijaista.
Asiakkaat nyt jo valittaneet, että kun työntekijät vaihtuu, että miksei oteta vakituista. Niinpä niin, kaikki vaan jää äitiyslomalle, kun nenänsä meidän ovesta sisään laittavat.
Mun mielestä tämä kyseinen ihminen teki moraalisesti väärin, vaikka laillisesti varmaan onkin ihan ok.
Tänään sitten aloitti ja iltapäivällä kyseli, että mitenkähän hän saisi pomoon yhteyden, kun hänen pitäisi ilmoittaa, että hän jää lokakuun alussa äitiyslomalle! Voi kirosanan kirosana. Se ehtii olla 1,5 kk töissä ja saadaan samantien ryhtyä etsimään tälle tyypille sijaista.
Asiakkaat nyt jo valittaneet, että kun työntekijät vaihtuu, että miksei oteta vakituista. Niinpä niin, kaikki vaan jää äitiyslomalle, kun nenänsä meidän ovesta sisään laittavat.
Mun mielestä tämä kyseinen ihminen teki moraalisesti väärin, vaikka laillisesti varmaan onkin ihan ok.