Naapurilla alkoi bileet. Nyt iski pieni hätä :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, mie laitoin aikanaan nimettömänä kerrostalon alakerran seinään lapun tyyliin: "Jos eräässä asunnossa tapahtuva jokaviikonloppuinen kitaransoitto, tappelu ja laulaminen ei lopu, tullaan asia ottamaan uudelleen esiin taloyhtiön hallituksen kokouksessa." Iltapäivään saakka ehti lappu olla kaikkien luettavana ennenkuin pariskunta rapuloistaan selvisi. Oli hiljaista kuin huopatossutehtaalla pari kk, ja sitten jo muutettiinkin toiseen asuntoon.

Allekirjoituksesi voisi olla vaikka "Kyrpänaamaan kyrpiintynyt"
 
Tässä hetken kuuntelin nyt lapsen itkua, kuulosti kunnon uhmalta. Noh sit kuulin saman itkun rapusta ja askelia. Yhtäkkiä lapsi alkoi huutaa itkien että - Älä vedä mua, älä vedä mua! Hirvee tömistely ja itku, naisen ääni kuulosti vanhalta mummolta joka sanoi - Nyt mennään! Lapsi jatkoi - Älä vedä mua. Itkien, kuulosti tytöltä. Avasin oman oven ku pieni hätä iski minulle, ku pääsin rappuun niin askeleet nopeentui ja ovi pamahti tosi nopiaa kiinni
:o . Nyt meni yöunet totaallisesti :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Tässä hetken kuuntelin nyt lapsen itkua, kuulosti kunnon uhmalta. Noh sit kuulin saman itkun rapusta ja askelia. Yhtäkkiä lapsi alkoi huutaa itkien että - Älä vedä mua, älä vedä mua! Hirvee tömistely ja itku, naisen ääni kuulosti vanhalta mummolta joka sanoi - Nyt mennään! Lapsi jatkoi - Älä vedä mua. Itkien, kuulosti tytöltä. Avasin oman oven ku pieni hätä iski minulle, ku pääsin rappuun niin askeleet nopeentui ja ovi pamahti tosi nopiaa kiinni
:o . Nyt meni yöunet totaallisesti :(

Mistä järkytyit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja qwwq:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Tässä hetken kuuntelin nyt lapsen itkua, kuulosti kunnon uhmalta. Noh sit kuulin saman itkun rapusta ja askelia. Yhtäkkiä lapsi alkoi huutaa itkien että - Älä vedä mua, älä vedä mua! Hirvee tömistely ja itku, naisen ääni kuulosti vanhalta mummolta joka sanoi - Nyt mennään! Lapsi jatkoi - Älä vedä mua. Itkien, kuulosti tytöltä. Avasin oman oven ku pieni hätä iski minulle, ku pääsin rappuun niin askeleet nopeentui ja ovi pamahti tosi nopiaa kiinni
:o . Nyt meni yöunet totaallisesti :(

Mistä järkytyit?

Lapsi itkien huusi että Älä vedä mua,. kuulosti tosi hätääntyneeltä. Ellen ylireagoinu. Nyt ei kuulu enää mitn. Juu en mä ole tällaista ennen kuullu missään eikä ole tuttua joten voi olla että järkytyin turhasta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Nainen lähti karkuun lapsensa kanssa?

Kuulosti että he tulivat rappuun ja sitten menivät takaisin kotiin :o MUOKS* kyllä kuuli ku oven avasin..

Hm aijaa.. Mitähän siellä sitten tapahtuu :o

En tiedä yhtään! Ihme porukkaa täällä :| . Nyt ei kuulu kyllä enää mitn, ainoastaan fasaanin ääni räikyy ulkona välillä :)
 
siis jos ko. asunnossa on lapsikin kuvioissa, ilman muuta soittelet seuraavalla kerralla poliisille. kerrot että asunnossa ehkä pieni lapsi, niin varmasti tulevat tarkistamaan tilanteen. Onhan tuo jo kamalaa lapselle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurinne:
Miksi valittaa normaalista kerrostaloelämästä?

No ei tuo nyt ihan normaalia ole. Normaalissa kerrostalossa on hiljaisuus öisin.


normaalista kerrostaloelämästä?? tietyistä syistä niin kerros kuin rivareis on hiljaisuus 7-22. Kaikki ei ole sitä helvetin bile kansaa . Ei mullakaan ole tapana öisin huudatella musaa tai huudella jos vapaataki sattuu olemaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
soita poliisi hiljentämään bilekansa?

Tuleeko poliisit jos soitan, etten turhaan vaivaa? Ei kai ne kerro kuka on soittanut? :ashamed:

tottakai tulee ja ei kerro kuka ilmotti..eriasia on,missä vaiheessa yötä ehtiivät tulla..esim meidän suunnilla tämmöset käynnit ei ole niitä kiireisimpiä,että voi kestää pari kolmekin tuntia poliisin tulo :whistle:

Tehokkain tapa on soittaa poliisit. Siitä kai menee suoraa tieto myös isännöitsijälle. Ja ei edes esittäytyminen ole pakollista kun soittaa poliisit.
Meillä mies soitti joskus kun mies soitti musiikkia alakerrassa niin kovalla että meillä helis ikkunat. Ja meidän yläkerrassakin asuneet tulivat parvekkeelle, muutama muukin talossa asuva. Poliiseilla meni tunnin verta että tulivat. Seuraava ongelma oli että pääsivät sisälle asuntoon. Siinä niillä meni sitten tovi. Mutta veivät miehen mennessään yöksi.
 
En tiedä oliko samasta asunnosta tuo lapsi ja nainen. Edelleen mietityttää tuo lapsen sanoma, mutta minkäs teet ku en nähnyt ketä ne oli. Muutenkin outoa ku keskellä yötä rapussa kuljeskeli. Outoa toimintaa täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuota..eikö helpointa olisi ensin käydä nyt soitamassa naapurin ovikelloa, ja kertoa, että meteli kuuluu häiritsevänä teille asti? Miksi mennä aina vaikenta ja pisintä kautta?

En uskalla ku ne kummatkin ovat hieman agressiivisia, ainakin riitelyiden perusteella mitä olen kuullut. Nyt kuulostaa että siellä on enempikin väkeä. Yksin vielä olen pojan kanssa niin en uskalla.

soita poliisit paikalle kun räyhää yöllä
 
Ens kerran kun siellä on bileet, niin vie postiluukusta toivelista mitä biisejä ne vois soittaa :D. Ei vaan, ens kerralla soitat vaan poliisit. Luulis että joku naapuri tuosta valittais ja soittais poliisit, vai minkälaista porukkaa siellä oikein asuu jos kukaan ei mitään tee?
Oliko se lapsi siellä samassa asunnossa kuin nuo bileet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
En tiedä oliko samasta asunnosta tuo lapsi ja nainen. Edelleen mietityttää tuo lapsen sanoma, mutta minkäs teet ku en nähnyt ketä ne oli. Muutenkin outoa ku keskellä yötä rapussa kuljeskeli. Outoa toimintaa täällä.

No tässähän tuo vastaus kysymykseeni olikin. Olisko se lapsi heränny yöllä tuohon möykkään, ja jos se nainen oli lapsensa kanssa menossa valittamaan niille bilettäjille mutta kun kuuli että avaat oven niin jänistikin ja meni takasin kotiinsa.
 
Kuulostaa ihan yläkerran nuorelta parilta.
Rouva on niin positiivinen ja iloinen tuossa pihalla, ja kehuu retostaa ukkoaan, mutta kotona on huutaa kuin hyeena, itkee ja raivoaa ukolleen, heittelee tavaroita. Ei kai rassu tajua, että lasitettujen parvekkeiden kautta kuuluu kesällä kaikki.
 

Yhteistyössä