¤~Uskovat kuumeilijat~¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Lammiska Ihania uutisia! paljon onnea ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan!

Meidän vauvaprojekti on tavallaan jäissä. Seksi ei kauheasti nappaa, kun tietää että siitä ei vauvaprojektissa mitä luultavammin ole hyötyä. Hoidoillahan tuo esikoinen saatiin. Onhan siinä joidenkin prosenttien mahdollisuus raskautua luomusti mutta en jaksa siihen ihmeeseen oikein uskoa.
Kaipa se pitää vaan hyväksyä että tuo meidän ihana uhmis jää ainokaiseksi vaikka syli huutaakin tyhjyyttä. Mulla on aina ollut haave neljästä lapsesta mutta se on haudattu jo aika syvälle.

Anteeksi tällainen apaattinen valitus :ashamed: Toivottavasti muilla on parempi mieli.

Siunausta kaikille loppu viikkoon!
 
Meillä ei ole telkkaria...netistä katon tv7 hengellistä kanavaa...en mä joutaisi kyllä telkkaria kattomaankaan, kun on noita menoja aika lailla =)
Pieni Sydän: joskus on niitä päiviä ja tekee mieli valittaa ja siihen on oikeus :hug:
Tein koulujuttuja muutaman tunnin ja nyt oottelen miestä kotiin. Mulla oli tupperikutsut muutama viikko sitten ja tavarat tuli tänään...kauhee kasa...nyt pitää jakaa vaan ihmisille vielä.
Sain hyvät lahjat kun oli myyntia paljon.
Pidän seuraavat Tammikuussa.
Mä oon kova leipomaan ja laittaan ruokaa...ootteko muut?
Leipominen on mulle omaa aikaa ja rentoudun kun saan värkätä...joka viikko leivon pari kertaa jotain.
Tämmönen ilta täällä...siunausta!!!
 
bianca: juu idolsia katson ja tuo maajussille morsian kans! mites sulla, joko menkat on alkanu vai ootkos jopa saanu plussan?? mites oot muuten jaksellu? mä olen ajatellu sua paljon, ku must on tuntu nu et sulla taitaa olla kans aika rankkaa kun ei se tärppi tuu! mut mä en nyt voi sanoa varmasti, mut mulla on sellanen olo et kyl sä viel sen vauvan saat. en nyt sano et tää olis mikään sanoma Jumalalta, mut mul on vaan tunne et älä luovuta vielä!

mie leivoin just eilen kuivakakun ja amerikkalaisia pannareita! mut harvemmin mun tulee leivottua!

siunausta kaikille!
 
Heippa kaikki!

Bianca sullahan on jännät paikat meneillään. Toivotaan, että nuo sun oireet todella olisi nyt sitä pikkuihmisen aiheuttamaa... =)

Mä en oo hirveesti mun oireista viittiny kirjotella, kun ne on ollu niin pieniä ja viime kierrossa oli ihan samanlaisia, jotka sitten osoittautui menkkaoireiksi...ja niin kävi tässäkin kierrossa :'( ...olin jo eilen melko varma, ettei niitä tulekaan, kun oli sellasia jänniä nippailuja nivusissa, mitkä ei mun mielestä ollut ihan perinteisiä menkkaoireita, mutta taisivat sitten kuitenkin olla...elikkäs eka kp. lähti taas käyntiin...ottaa kyllä päähän...

Toisaalta oon ens viikolla menossa taas tyähaastatteluun yhestä vakipaikasta (sitä edellistä en saanu, jossa kävin haastattelussa), niin tavallaan sitä ajatellen on ihan hyvä, etten vielä oo raskaana, kun jos nyt sen saisinkin, niin sitten ei tarvi pohtia, et pitäiskö kertoa vai ei...mutta joo tällasta tänään...

Telkkarista seuraan, mitä ehdin työltäni...pakoa aina kun oon kotona ja idolsia ja sairaalasarjoja...pääasiassa pyörin nykyään netissä, kun oon yksin kotosalla kattelemassa näitä kuumeilujuttuja.... =)

Noniin ja nyt sitten pitäis taas saada elämänilo takaisin...eiköhän se pikkunen sieltä tuu sitten kun on oikea aika ja jos sitä ei meille oo koskaan tarkotettu, niin sitten on tyydyttävä siihen. Taivaan Isä tietää mitä me tarvitaan...

Mä vaan niin haluisin oman vauvan... :'(

Eipä tässä muuta...siunattua sunnuntaipäivää kaikille!!Jatketaan rukoilemista!
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
bianca: juu idolsia katson ja tuo maajussille morsian kans! mites sulla, joko menkat on alkanu vai ootkos jopa saanu plussan?? mites oot muuten jaksellu? mä olen ajatellu sua paljon, ku must on tuntu nu et sulla taitaa olla kans aika rankkaa kun ei se tärppi tuu! mut mä en nyt voi sanoa varmasti, mut mulla on sellanen olo et kyl sä viel sen vauvan saat. en nyt sano et tää olis mikään sanoma Jumalalta, mut mul on vaan tunne et älä luovuta vielä!

mie leivoin just eilen kuivakakun ja amerikkalaisia pannareita! mut harvemmin mun tulee leivottua!

siunausta kaikille!
:'( Herkistyn! Kiitoos!! Joo mulla lämmöt yhä koholla.
Sain sananpaikassa, että on sillees tulossa kyllä vastaus, että pakko luottaa!!
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö onnellinen:
Heippa kaikki!

Bianca sullahan on jännät paikat meneillään. Toivotaan, että nuo sun oireet todella olisi nyt sitä pikkuihmisen aiheuttamaa... =)

Mä en oo hirveesti mun oireista viittiny kirjotella, kun ne on ollu niin pieniä ja viime kierrossa oli ihan samanlaisia, jotka sitten osoittautui menkkaoireiksi...ja niin kävi tässäkin kierrossa :'( ...olin jo eilen melko varma, ettei niitä tulekaan, kun oli sellasia jänniä nippailuja nivusissa, mitkä ei mun mielestä ollut ihan perinteisiä menkkaoireita, mutta taisivat sitten kuitenkin olla...elikkäs eka kp. lähti taas käyntiin...ottaa kyllä päähän...

Toisaalta oon ens viikolla menossa taas tyähaastatteluun yhestä vakipaikasta (sitä edellistä en saanu, jossa kävin haastattelussa), niin tavallaan sitä ajatellen on ihan hyvä, etten vielä oo raskaana, kun jos nyt sen saisinkin, niin sitten ei tarvi pohtia, et pitäiskö kertoa vai ei...mutta joo tällasta tänään...

Telkkarista seuraan, mitä ehdin työltäni...pakoa aina kun oon kotona ja idolsia ja sairaalasarjoja...pääasiassa pyörin nykyään netissä, kun oon yksin kotosalla kattelemassa näitä kuumeilujuttuja.... =)

Noniin ja nyt sitten pitäis taas saada elämänilo takaisin...eiköhän se pikkunen sieltä tuu sitten kun on oikea aika ja jos sitä ei meille oo koskaan tarkotettu, niin sitten on tyydyttävä siihen. Taivaan Isä tietää mitä me tarvitaan...

Mä vaan niin haluisin oman vauvan... :'(

Eipä tässä muuta...siunattua sunnuntaipäivää kaikille!!Jatketaan rukoilemista!
:'( :'( :hug:
 
Bianca: pää pystyyn...ei anneta periksi :hug: , niitä on jokaisella hyviä ja huonoja päiviä...muutama kuukausi sitten olin vauvahomman kanssa aivan epätoivoinen, mutta nyt oon Jumalan avulla päässyt sen yläpuolelle...ehkä oon rasittava kun oon nyt niin onnellinen, mutta vaikeita aikoja on ollut mullakin, kuulkaa tosi vaikeita.
Tyttö onnellinen: rukoillaan porukalla...kyllä Herra meille vielä pienokaiset antaa...varmasti antaa omilleen parastaan!
Me käytiin vanhemmalla pariskunnalla kylässä ja rukoiltiin heidän kanssaan...he ovat vasta muuttanett paikkakunnalle ja oltiin ekat vieraat heillä...niin rakkaudellisia ihmisiä olivat...asuvat aivan lähellä meitä.
Nyt saunaan ja rentoutuun...mä oon ollut viikonlopun töissä.
Mukavaa ja siunattua alkavaa viikkoa kaikille!!!! Siu Siu!!! =)
 
täällä alkaa ovisaika oleen käsillä, tänään sain jo viivan ovistestiin, mut ei ollu ihan yhtä tumma kuin testiviiva eli en nyt sit tiiä onko ovis vasta tulossa vai? no pupuillaan kuitenkin ja Jumalastahan se on kiinni tärppääkö tässä kuussa. siunausta kaikille.
 
Bianca :hug: ...ja voimia kovasti!Älä vielä lannistu! Muistan sua rukouksin.

Voi päärynärouva sulla alkaa jännät paikat taas oleen...mä täällä tarvon vielä kierron alkumetreillä ja näen vauvaunia...=)Viimeyönä näin ekaa kertaa unta, et meille tuli pikkunen. Huomenna ois taas yks työhaastattelu, että sitä saa muistaa rukouksin, jos jaksatte ja toki noita vauvajuttuja..kyllä mun syli niin kaipais omaa pikkusta.

Muistan teitä rukouksin! terv. Tyttö onnellinen
 
Hei! Haluaisin liittyä joukkoonne, löysin vasta tämänkin palstan. Aika vähän olen millekään palstoille kirjoittanut, seuraillut lähinnä. Olisi kuitenkin rohkaisevaa olla joukossanne, rukoilisimme toistemme puolesta. Ollaan noin vuosi yritetty raskautta (esikoista), mitään syitä lapsettomuudelle ei ole löytynyt. Viime viikolla, kun menkat alkoi, olin jo murheen murtama ja ajattelin luovuttaa. Olenkin luovuttanut Herran käsiin, mutta en halua elää surussa ja epätoivossa. Joskus sanotaan, että voi tullakin raskaaksi, jos on jo luopunut yrittämisestä. Mulla oli tätä ennen lähinnä alkukuukausien pettymykset pahempia, sen jälkeen sain Herralta rauhan pitkäksi aikaa.
Miten uskovat suhtautuu hoitoihin, voiko niitä kokea Jumalan tarkoittamiksi? Pieni sydän, sullahan on hoidoilla saatu lapsi. Itse en ole tähän asti halunnut ajatella elimistön rasittamista hormonilääkkeillä, mutta mistä tietää, jos Jumala johdattaisi siihen? Vai olisiko meille adoptiolapsi tarkoitettu ja siksi ei saada omaa?
Uskossa olo ja rukoukset eivät aina takaa omaa lasta, kun monia uskoviakin on lapsettomiksi jäänyt. Puolestani on toki rukoiltu useasti, myös sellaiset, joilla on parantamisen armolahja.
 
Tervetuloa joukkoon ekotyttö!!

Meillä on myös takana yritystä runsas vuosi, mutta en ole vielä luovuttanut...toki aina kirpaisee ihan tosi paljon, kun menkat alkaa, mutta jotenkin uskon, että me se pieni vielä saadaan, kun on oikea aika ja jos sitä ei meille ois tarkotettu koskaan, niin uskon, et Taivaan Isä sitten auttaa jotenkin sen kestämään ja sillä on sitten joku merkitys...

Me ei olla vielä minnekään hoitoihin menty, kun tulin kuitenkin viime vuonna aika pian raskaaksi, kun alettiin yrittämään, mutta se meni sitten kesken. Oon aatellut, että kun kerran yhen kerran ollaan tultu raskaaksi, niin ei meissä kait mitään vikaa ole, minkä takia ei voitaisi tulla... Mutta jos nyt ei ens vuoden aikana tulla raskaaksi, niin sitten varmaan täytyy miettiä...nyt ei tällä hetkellä oo mikään epätoivonen olo, mutta se tietenkin vaihtelee...mut tiiän, että jotkut on yrittäny vuosia ja sitten tullut raskaaksi ja usein varmaan onkin just noin, et kun lakkaa yrittämästä niin tulee sitten raskaaksi...kai se on joku stressijuttu, kun kai sekin vaikuttaa tohon hormonitoimintaan.

Mutta kovasti haluan sulle voimia toivottaa ja muistan sua rukouksin! Älä lannistu... :hug: samassa veneessä mennään...
 
Huomenta !!
Nyt ois mulla ainakin limoista paatellen ovis, jos osaan itse tulkita oikein :) Ja ollaan miehen kanssa viela samassa maassakin. Ma vaan oon duunissa huomenna ja ylihuomenna 12 h, et katotaan jos jaksaa mitaan puuhailla :) Voi antaispa Jeesus mun nyt tulla raskaaksi...
Yritan aina olla miettimatta raskaaksi tuloa, mut kyl se on vaan vaikeeta, kun huomaa ovislimat..:) Yritan luottaa Herraan ja antaa kaiken Hanelle. Han se kuitenkin kaiken tietaa parhaiten. Mut silti..... :)
Muistan teita kaikkia rukouksin :)
Love !!!
 
Heippa hei kaikille!

Minä täällä aamua aloittelen, pitäisi pikkusen saada siivottua kotia, kun huomenna on vieraita tulossa, ja kun olen yövuoroon menossa ensi yöksi...

Menkat on mullakin ohi ja uusi jännäily alkamassa. Jotenkin oon nyt viimeaikoina rauhoittunut tän kuumeilun suhteen siinä mielessä, että oon osannut olla iloinen niistä asioista, mitä mulla jo on. Jumala on kyllä tehnyt mussa työtään.

Kiva kuulla, että sullakin Bianca on rauhallinen mieli =) .

Niin ja Katie en mäkään sitä vauvatoivetta kokonaan saa pois mielestä, mutta onneks se edes ajoittain jää taka-alalle ainakin näin kierron alussa... =)

Siunattua viikon alkua teille kaikille ja muistan teitä rukouksin!
 
Hei vaan kaikille!
Täällä on hämmästelty miten Jumalan suunnitelmat meitä kohtaan on aina hyvät, ja miten Hänen tiensä on se paras tie. Aikaisemmilla kerroilla olen tullut raskaaksi heti kun vauva-ajatuksia on tullut, nyt sen sijaan ei ole tärpännyt.
Viime viikolla kävin silmälääkärillä koska mun oikea silmä on jo jonkin aikaa tuntunut kipeältä ja siinä on näkö sumentunut valtavasti. Silmästä löytyi kasvain. Sain kiireellisen lähetteen eteenpäin, ja nyt olen piakkoin menossa silmäleikkaukseen. En voi muuta kuin olla kiitollinen, etten ole nyt raskaana. Herra on niin hyvä! Huoli kasvaimen laadusta on tietysti kova, ja kiitollinen olisin jos muistatte rukouksin.
Jonkin aikaa siis siirtyy meillä vauvayritys eteenpäin, mutta jos teille sopii niin pysyisin kuitenkin mukana joukossanne. Siunausta viikkoonne!
-Faith-
 
faith: rukouksisissa olet. toivottavasti kaikki menee hyvin. kyl Jumala pitää meistä huolen. täytyy vaan luottaa siihen suunnitelmaan mikä Hänellä on meille.

tääl oli ovis perjantaina et katsotaan nyt. ainoastaan torstaina pupuiltiin ku oon ollu niin kipee et ei oo pystyny, mut toivotaan et se riitti.
 

Yhteistyössä