¤~Uskovat kuumeilijat~¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Heksu: Täällä myös uskoon tultua elämä on muuttunut myönteisemmäksi, ja olen oppinut hyväksymään itseni ja rakastamaan itseäni omien virheidenkin kanssa. Parasta on se, että Jumala hyväksyy minut vajavaisena ja tällaisena epätäydellisenä ihmisenä ku olen! Ihanaa että ei tarvitse tuntea olevansa täydellinen vaan saan olla vapaa Jeesuksessa Kristuksessa! Minua harmittaa se, että monet ihmiset eivät ymmärrä meitä uskovaisia - luulee, että pidämme itseämme täydellisinä ja muita tuomitsevina. MUTTA Jumala ei lähettänyt Jeesusta tuomitsemaan ihmisiä, vaan pelastamaan ja parantamaan! Voiko ihanampaa olla! Sairastumisianikin olen usein selittänyt itselleni, että ehkä sairastuin siksi, että Jeesus saisi minut parantaa. En siis tarkoita tällä sitä, että Jumala antaa sairauksia, koska näin ei ole - sillä Jumala antaa vain hyvää ja parasta, vaan että joskus oma ajatteluni ja käyttäytymiseni saa varmasti Jumalan sallivan minulle sairauden esim. jotta heräisin... tai jotain =) Ymmärtääköhän kukaan :LOL:

Sitten vauvajuttuihin... nyt ne menkat alko.. oon vihdoin perillä vähän tästä kierrosta. Inhottavaa kun on menkat hukassa. Nyt sitten ovista pongaileen seuraavaks, ku menkat löyty.

Shenda81: Jumala kuulee kaikki rukouksemme.
 
Bianca72: Mulla alko lorahdella tosi nestemäistä valkovuotoo, kun aloin odottaan. Mutta valkovuodon koostumushan vaihtelee muutenkin kierron eri vaiheissa. Hedelmällisimpään aikaan pitäis olla kunnon valkoista paksua limaa :x ...

Mun kuukautiset, jotka alko tänään, loppu ku seinään.. mitähän ny? voikohan niitä sitten edes laskee menkoiks?
 
:heart: . Päätin jo yks päivä, etten enää testejä tee, mutta tänään sorruin, koska "menkat" loppu niin yhtäkkiä.. Niin, se ny ilmeisesti oli kiinnitysvuotoo. Aika heikko plussa, mutta kuitenkin! Kiitos Herralle!

t. Onnellinen äiti :heart:
 
Kiitos kaikille ihanista todistuksista! Niitä on tosi kiva lukea!!

Itse oon ollut pienestä saakka uskossa ja oon siitä kyllä niin kiitollinen Jumalalle. Lisäksi oon saanut ihanan uskovan miehen ja uskovan perheen. Jumala on kyllä siunannut mua paljon! Sitä vain ei aina ite muista, kun tulee maristua kaikenmaailman jutuista ja kuitenkin Jumala on aina pitänyt huolen ja tietää paremmin, mikä mulle on parasta.

Shenda81: osanotot äitisi kuoleman johdosta :hug: . Toivotan sulle Taivaan Isän siunausta elämääsi! Uskon, että aivan varmasti Jumala kuulee rukouksesi. Ihanaa kuulla, että sinua on siunattu pienellä tyttärellä. Muista että sinä ja tyttäresi olette Jumalalle älyttömän rakkaita ja arvokkaita. Tulehan jatkossakin meitä tänne moikkamaan =)

Bianca ja Lammiska teillä taitaa olla jännät paikat käsillä. Olispa ihanaa jos siellä masussanne olisikin pikkuinen ihminen, joka noita outoja vuotoja ym. aiheuttaa. :heart:

Mulla alkaa kans oleen kierto lopuillaan ja kyllä mua vähän jännittää, tai ei ihan vähääkään... :D En kyllä usko et oisin raskaana, kun viime kuukautisia ennen oli kans kaikkia pikkuoireita, jotka sit olikin menkkaoireita...tosin sillon kun sain vuosi sitten raskaustestiin plussan, niin en muista että ois mitään erityisiä oireita ollu, testasin vaan ekana päivänä, kun menkat oli myöhässä...tai niitten piti alkaa...en muista tarkkaan kumpi päivä se oli. Mutta sitten pikkunen tuli ulos rv11+3...

Uskon, et mein esikoinen on Taivaassa ja sit kerran näemme siellä. Siellä on kuitenkin paras paikka, mihin ihminen voi koskaan päästä ja vaikka me kuinka oltaisiin haluttu pienemme pitää, niin varmasti Taivaan Isän luona on paljon parempi olla.

Mutta siis nyt näistä surullisista mietteistä: perjantaina ajattelin tehä testin, kun lähetään viikonlopuks reissuun...en oikeen viitti muitten nurkissa testailla =)
 
Hei uskonsisaret!!!
Mulla on taas ihan rentoa tää yritys...en edes ovista aatellut, kai se on mennyt...ainakin viikonloppuna yritettiin pientä alulle....mutta parin viikon päästä sen näkee sitten.
Oli ihana viikonloppu. Oli vieraileva puhuja seurakunnassa ja monta kokousta. Oltiin kaikissa. Sie olin sunnuntaina Pyhäkoulua pitämässä ja nyt ne päätti et saan opetalla soittamaan rumpuja kuoron bändiin...apua...oon soittanut 15 vuotta sitten vain vähän...mutta ihan hyvin meni kun kokeilin eilen...ja aion ottaa haasteen vastaan...nyt tosiaan tarviin Jumalaa apuun tuossa että opin... =)
Mä siis oon aika paljon monessa mukana seurakunnassa...teetupa, keittiöllä oon juhlia laittamassa, pyhäkoulu ja nyt tuo rumpujen soitto...mutta Herralle antaa aikaansa mielellään!
Tänään on yhteiskristillinen rukousilta...onkin olleet väkeviä Hengen iltoja, armolahjat toimivat!!! Mahtava ylistää ja rukoilla porukalla!
Biancalla ja Lammiskallahan jännää on!!!
Tyttö onnellinen, mullakin oli varmaan keskenmeno varhainen vuosi sitten kesällä ja varmasti meilläkin on yksi lapsi siis jo taivaassa...
Mä oon vaan koko ajan niin kiitollinen Jumalalle ja nautin joka päivästä jonka lahjana saan!
 
Bianca72
Miten vois olla mahollista?!Tuli armottoman kipeeks munas. kohalta,siis tosi kipeeks ja sit sain ahaa elämyksen ja tein ovis testin, niin se oli melkeen yhtä vahva, kuin kontrolliviiva :eek: ,elikkä olisko ovis vasta tulossa kp.n ollessa 22!! Halutkin oli eilen ihan megasuuret :D ..Ja saattaa jatkua tänäänkin..Hm.
Onko kokemuksia??Valkkaria ei nyt hirveesti tuu, mutta eilen tais tulla vielä..
 
Saako liittyä joukkoon...oli ihana lukea näitä viestejä,aika harvoin törmää suomalaisilla sivuilla samanhenkiseen keskusteluun =) .Meillä 5 lasta ja olisinkin kysynyt onko täällä ketään joka on miehensä kanssa päättänyt ettei ehkäisyä käytä (ns quiverfull)eli lapsia saa tulla niin monta kuin Luoja suo.Meillä ollut näin kohta 10 vuotta mutta ei näitä ole 'enempää' tullut :whistle: ,kuutosta kovasti kuumeilen.Erittäin kovasti!
 
Tervetuloa suurperheellinen, hienoa saada sut joukkoon!!

Heksu76 :hug: , hienoa kun osaat ottaa jokaisesta päivästä ilon irti...oot ihan oikeessa, että pitäis olla kaikesta siitä kiitollinen, mitä on lahjaksi saanut. Aina sitä ei muista, kun marmattaa vaan ja miettii kaikkea, mitä ei vielä oo, mutta yritän petrata...

Bianca onpas jännää, kyllä naisen hormonitoiminta on mielenkiintosta...tuuhan kertomaan, miten kävi, oliko kyseessä ovis vai mikä...tietenkin toivotaan, että kyseessä ois jo se vielä kivempi juttu =)
 
Tervetuloa suurperheellinen! Ollaan vähän mietitty miehen kanssa että kaksi lasta voisi olla meille hyvä, mutta koskaanhan sitä ei tiedä, sillä toinen nyt tulossa. Tavallaan olen valmistautunut nauttiin täysillä tästä raskausajasta, mitä nyt on ollut tiedossani vasta toista päivää, että jos sattuu olemaan viimeinen kerta :| . Minulla tuo esikoisen synnytys oli niin rankka kokemus, kesti yli 34 tuntia - koko ajan pitkäkestosia, kivuliaita supistuksia 3-10 min. välein. Niin ja lopulta sektiolla ulos ja päälle kohtutulehdus ja viisauden hammaskin tulehtui samaan aikaan =) Itse olen kyllä suurperheestä, meitä on viisi sisarusta - ja olen ollut tosi onellinen, että aina on ollut hälinää ympärillä ja on oppinut kunnioittamaan muita.

Niin, tänään oli tyttelillä neuvola ja varasin samala ajan itselle äippäneuvolaan. Saa nähdä mitä siellä sanovat, kun lääkäri sano esikoisen synyttyä, että vuoden päästä voi raskautua uudelleen. Itse olen sitä mieltä, että jos ei kohtuni olisi parantunut, niin en luultavasti olisi tullut raskaaksi :/

Sitten vielä raskausoireista - niitä ei juurikaan ole, pientä alaselän särkyä ja menkkamaista tunnetta, vilu ja väsy. Siinä ne.

Vauvoja kaikille rukoilee Lammiska
 
Mukavaa tiistaita tytöt!
Tervetuloa suurperheellinen!!!
Lammiskalle ihanaista odotusaikaa!!!!
Tyttö onnellinen...oon niin vaikeita asioita käynyt läpi ennen uskoontuloa, että on muuttanut mun elämänasennetta tosi paljon...

Mulla on huomenna opiskelupäivä...opiskelen työn ohessa...niinkuin mieskin...
Kiva nähdä koulukavereita...mulla on pari-kolme lähipäivää kuussa...muuten etäopiskelua ja harjoittelu alkaa joulukuussa.

Olin ratsastamassa...mukava oli heppakamuja nähdä...ratsastus ei ollut täysi kymppi...mutta ihan siedettävästi meni. Oon aika vaativa itselleni ratsastuksessa kun oon niin kauan harrastanut.

Kävin kävelemässä yhden ihmisen kanssa...ja juteltiin uskostakin...ei kovin tuttu ihminen mulle...oli hyvä hetki!

Mutta nyt iltapalalle ja nukkumaan...huomenna kouluun...

Siunattua yöunta ja enkelinkuvia!!!! :hug:
 
Voi Lammiskalle super hyper isot halitukset!!! :hug: :flower:

Aivan ihana uutinen. En mä usko, että ne siellä terkkarissa ainakaan moralisoimaan alkaa, eiköhän ne onnittele vaan. Tuntuis oudolta että ne jotain muuta sanois. Valtavasti siunausta teidän perheelle...aivan ihana uutinen!

Heksu76: Mulla välillä tää vauvakuume tahtoo viedä ilon elämästä, kun ei paljon muuta ajattelekaan, mutta kyllä mä elämästä silti oon iloinen. Ja Jumala on kyllä hoitanut ja vahvistanut mua paljon viimeaikoina. Uskon, että noilla mein kokemuksilla on joku tarkotus ja jostain syystä meille ei oo ainakaan vielä ollu tarkotettu toi pikkunen. Täytyy nyt nauttia jokaisesta päivästä, jonka Jumala suo, koska jokainen niistä on tärkeä...Sulla on hyvä asenne!

Kiva päärynärouva kun tulit tervehtimään!

Mukavaa ja siunattua keskiviikkoa kaikille!
 
Niin mäkin uskon että on jokin tarkoitus että meilläkään ei vielä ole vauvaa...no ainakin mun opiskelut kestää vuoden vielä...no jää kesken jos jää...on mulla jo kaksikin ammattia pohjalla...mutta nyt toteutan nuoruuden haavettani!
Minä jätin nuo aikataulut vauvakuumeessa Jumalalle, kun en tosiaan tiiä, milloin on sopiva aika...Herra päättäkööt!!! Ja ainakaan vielä ei ole toivoton mieli...uskon että saadaan lapsia vielä...

Oli koulua tänään...kauheesti ei uutta asiaa tullut, mutta ihan kiva oli tavata koulukavereita. Yksi uusi tehtävä saatiin ja aloitinkin sitä jo...se on ryhmätehtävä.

Kävin uuden kaupan avajaisissa...paljon mitään en ostanut, kun oli niin paljon väkeä...menee viikonloppuna uudestaan sitten, kun hulina ehkä vähän rauhottuu...

Tyttö onnellinen: luota vaan Jumalaan...hän tietää koko meidän elämän jo eteenpäinkin...siksi vauva-asiakin on turvallista hänelle jättää...

Huomenna menen kirjastoon koulukirjoja hakemaan. Äkkiä viikot menee...huomenna mieskin tulee sitten kotiin...mulla onkin viikonloppukin töitä...vapaat menee tällä viikolla kouluun...mutta eipä tuo haittaa...mukavaa vaihtelua koulupäivät.

Siunattua loppuviikkoa kaikille!!!
 
täällä lapset on ollu yskässä, taidan käyttä ne tänään lääkärissä jos on aikoja ku yskivät niin kamalasti. viime yö meni valvoessa. no toivottavasti saan nukuttua päikkärit.

mulla on ollu ny parina iltana aivan mahtava fiilis, kun oon rukoilllu. en tiiä vaikuttaako tää ryhmä siihen, mut ihanaa on ollu rukoilla teidän puolesta. tulee niin hyvä olo.

siunattua päivää kaikille.
 
kun meillä on oma pino nyt!! Herra tietää oikean ajoituksen !!!
Mä en oo ollut samassa maassa mieheni kanssa kuukauteen, mut kohta ollaan!! Vaikkakin vaan kk, mut ehtiihän siinä taas yrittää :)
Olen ollut Suomessa hoitamassa äitiäni...Please rukoilkaa, et hän paranisi!! Pikkuista edistymistä olut!! Eilen hän oppi sylkemään hammastahnat pois suustansa ja kolme päivää sitten hän oppi viheltämään :) Puristusvoimat tulleet molempiin käsiin, mut ei oikein muuta liikettä raajoissa paljoakaan... Onneksi on Jeesus, joka on paras tohtori ja parantaja!
Siunausta kaikille ja pidetään toisemme rukouksissa!!
 
Olen viimeksi kirjoittanut varmaan 1.5 kk sitten, joten ei täällä varmaan ees kaikki tiedä, et mun äiti sai aivoverenvuodon ja pahoja komplikaatioita kesäkuussa. Vihannekseksi hänet oikeastaan todettiin ja luovuttiin toivosta - tai siis lääkärit luopuivat, me emme!! Nyt hän jo juttelee ja lukee yms !! Laulokin hengell. laulua yksi päivä.
Herra on hyvä ja Hän auttaa! Ja Hän on meidän kaikkien turvakallio! Me saadaan olla heikkoja, koska Hän on vahva! Amen!
Ja noista kielistä: mua ne ovat auttaneet, varsinkin sillo kun on niin paha olla, ettei edes tiedä, mitä rukoilis, niin rukoilee vaan kielillä :)
Ja haluan rohkaista kaikkia tutustumaan Jeesukseen!! Hän on rakkaus!!!
Love Katie
 
Kiitos Heksu rohkaisusta!

On tää kyllä mahtava pino...

Katie80 luin jo aiemmin tuosta sun äitisi ihmeellisestä parantumisesta. Se oli tosi koskettava. Meillä on kyllä ihmeellinen Jumala!!

Hienoa, kun liityit seuraamme...=)

Siunausta kaikkien iltaan...minä aloitan nyt vapaapäivien vieton...=)
 
Kiva että Herra on koskettanut Katien äitiä...rukoillaan hänelle voimia edelleen...
Päärynärouva: kiva että rukous maistuu taas...jatketaan...
Tyttö onnellinen: mukavia vapaapäiviä!!!!
Mulla oli nyt tällä erää taas viimeinen koulupäiv. ja huomenna töihin...mies matkalla kotiin omista opinnoista.
Meillä ei varmaan vauva-asia onnista tässä kuussa kun mies ollut aika paljon pois...että on aika ylläri jos nyt tärppää...mutta kaikella on aikansa.
Aika paljon mulla on itseopiskelua nyt koulussa...mutta eiköhän tämä tästä...
Rupean nyt kouluhommiin kun hain uusia kirjoja kirjastosta.
Mukavaa iltaa kaikille!!! Siukkista!!!
 
bianca: mä seuraan oireitani sit kun on taas ovis ohi. eli viel melki pari viikkoa.
ohjelmia mitä seuraan: salkkarit silloin tällöin, seitsemäs taivas silloin ku muistan milloin se tulee, muuten seuraan vaan sivusilmällä ohjelmia ja tietty kaikki synnytysjutut katson ja vauvaohjelmat.
 

Yhteistyössä