¤~Uskovat kuumeilijat~¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Kuinka paljon pupuilette oviksen aikoihin? Ja tikutatteko oviksen ? Ma aina yritan seurata limoja...en oo raaskinut ostaa ovistestia...ehka ens kuussa pitas, jos ei nyt sit tarppaa...
Jeesus, please anna meille vauva!!
 
No niin,tulinpa pitkästä aikaa..kiva lukea kuulumisia :flower: Meillä hienosti porukka räkätaudissa ja olen tuhottoman väsy..ja menkat on 8 pvää myöhässä.maha vaan niin kauhean kipeä etten viitsi testiä tehä ainakaan vielä.. :headwall:
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja katie80:
Kuinka paljon pupuilette oviksen aikoihin? Ja tikutatteko oviksen ? Ma aina yritan seurata limoja...en oo raaskinut ostaa ovistestia...ehka ens kuussa pitas, jos ei nyt sit tarppaa...
Jeesus, please anna meille vauva!!

No eikös se olis jokatoinen päivä vissiin ok:)
 
Heippa kaikki!!

Suurperheellinen ompas jännät paikat sulla. Mikäs tilanne on? Ootko jo testaillut?

Katie oon kerran kokeillut ovistikutusta ja onnistuin niillä ovulaation ihan hyvin löytämään, mutta jotenkin tuntui, että tää vauvakuumeilu muuttui ihan sellaseksi pakonomaiseksi ja en oo nyt pariin kuukauteen niitä sitten tilaillu. Enkä tiiä, oisko tarviskaan, kun on nyt pari kuukautta ollu tasan 28 päivää tuo kierto, niin se puolväli on aika helppo määrittää...

Omia kuulumisia jos sen verran kertoisin, että oon nyt vaihtamassa lähiaikoina työpaikkaa(en saanu vakipaikkaa, mutta aika hyvän sijaisuuden...). Ongelma on vaan se, kun saattaa olla niin , että joudun joulupyhiksi töihin. Ei sitä nyt vielä ole lukkoon lyöty, kun esitin toiveen, että juuri niitä päiviä haluisin vapaaksi, mutta ihme on, jos noita päiviä vapaaksi saisin...

Asiassa harmittaa erityisesti se, että oltais nyt menossa mun vanhemmille ja kun siellä on aina jouluna niin ihanaa ja kun mä oon aina niin jouluihminen, että...viime joulu meni aika alakuloisissa tunnelmissa, kun meillä oli just ollut se keskenmeno ja jotenkin ois niin ihanaa, et tää joulu olis sellaista rentoutumista yms.

Eli pointti oli se, että voisitteko muistaa tuota asiaa rukouksin...Vaikka kyllä mun mies sai mut jo paremmalle mielelle, kun sanoi, että sitten me tehdään oma joulu, jos oon töissä... =)

Eipä mulla muuta, muistan teitä edelleen rukouksin ja erityisesti Faith sun asiaa. Siunattua viikoloppua kaikille!!
 
Tytto onnellinen :) Ma muistan sua rukouksin :) Jumalahan voi tehda ihmeita!! Ja tiiatko, jos et saa niita paivia vapaaksi, niin ehka siina on jokin tarkoitus? Ehka just silloin sun duunissa on joku, jota Jumala vetaa puoleensa ja kerrot uskostasi tai jotaa... :) Itse olen sairaanhoitaja ja huomannut, etta monesti naita ko ihmisia loytyy just niista sairaalapedeista :)
Niin...ehka tasta mun lapsenteosta on tullut pakonomaista...Argh! Yritan rentoutua, yritan ja yritan.. Jatan kaiken Herralle ja sitten kohta taas huomaan hermoilevani !! :)

Nyt lahden jumppaan ja yritan rentoutua taas :)

 
Mulla oli kone huollossa ja en ole nettiin päässyt...
Täällä menkat oli ja meni ja hyvillä mielin kohti uutta ovista( en kylläkään tikuta)...eipä se raskautuminen ole oviksen huomaamisesta kiinni...meillä edelleen asenne että Herra antaa kun on aika. Kouluhommia oon tehnyt ja nauttinut ihanasta arjesta. Olen saanut niin paljon todistaa taas, että aivan mahtava viikko ollut. Ei voi kuin ylistää ja kiitellä...
Nyt tiskaamaan ja huomenna teen taas kouluhommia...Siunausta sisaret!!!
 
Heippa kaikki!

Kiitos Katie että jaksat muistaa mua rukouksin!! Niin ja kiitos rohkaisusta! Voit olla ihan oikeassa, tapahtukoon Taivaan Isän tahto tässä asiassa. Pitäis aina osata kääntää asiat oman navan näkökulmasta vähän toisenlaiseen näkövinkkeliin...

Niin ja ei se tikuttelu teillä välttämättä tarkota, että menee pakonomaiseksi, mutta itellä vaan tahto mennä, mutta huomaan, että kyllä se tahtoo mun ajatukset pyöriä ilman tikkujakin kokoajan vauva-asioissa ja kun kierto lähenee puolväliä, niin kyllä siinä vauvajutut on vaan niin mielessä...mitenköhän sitä sais muutettua tän yrityksen sellaseks ei yrittämiseksi... =) Meinaan vähän tollasta Heksun asennetta...se on aika hyvä...

Voi että Bianca kun sullakaan ei tuo jännä tilanne meinaa millään loppua...voihan se varmaan olla, että joskus on ihan normaalisti niukempiakin menkkoja ja taas toisilla on kaiketi raskautumisen yhteydessä tullut niukkoja menkkoja...kuka noista tietää, mutta eiköhän se selviä...ihanaa että sulla on nyt rento fiilis asian suhteen =)

Heksu zemppiä koulutehtäviin ja kiitos pirteästä asenteesta. Ja ihanaa, että oot saanut olla Taivaan Isän käytössä. Rukoillaan, että saat jatkossakin olla =)

Siunattua viikonloppua kaikille!!
 
Kiitos zempeistä!!! Mulla on tosiaan hyvä viikko ollut...oltiin äsken rukoilemassa yhden vanhemman pariskunnan kanssa...oli Pyhän Hengen läsnäoloa ja armilahjatkin toimi...
Huomenna soitan ekaa kertaa seurakunnassa rumpuja kuoron bändissä...olen joskus 15 vuotta sitten hiukka soittanut...eli kokemus aika vähäistä...heh...minä olen aika yllytyhullu ja otin haasteen vastaan kun tuli tilaisuus...Rytmitajua on mulla, kun vaan saan sen siirrettyä sen käsiin ja jalkoihin :LOL:
No huomenna näkee...kahdesti vaan on treenannut ja heti yleisön eteen...nyt viriää rukouselämä...tosiaan Jeesusta tarviin...
Huomenna jatkan koulutehtäviäkin sitten...Palautin yhden opettajalle ja huomenna aion ahkeroida toisen...saapahan niitä pois...
Siunausta kaikille!!!
 
Hei kaikille! Kuulumisia tulin kirjottelemaan.. Täällä voidaan pahoin ja pulleasti. Olen käynyt säännöllisesti käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta tää meidän, neiti 8kk, kehittyy nyt niin kovaa vauhtia, etten perässä meinaa pysya ja siksi aika menee häntä ihaillessa ja kuvatessa - eli palstailu on saanut jäädä vähemmälle.

Muistan teitä rukouksissa ja muistakaa pliis meitä. Jumala tietää mistä. Tätä palstaa on niin ihana lukea ja olen kiitollinen teidän tuesta. Saa oikeen herkistyyn kun näitä luen. Elämä on kovaa, mutta SILTI teistä loistaa sydämen usko. Siunausta kaikille, ootte mahtavia!

Lammiska rv 8+3
 
Lohduttavaa kuulla, että muillakin ajatukset pyörii herkästi oviksen aikaan vauvanteossa. Ihmismieli on niin monimutkanen, että asiat ei unohdu, vaikka kuinka jättäisi Herralle. Mun puolesta rukoilitiin edellisen kierron aikana, että pääsisin raskautumisajatuksen kierteestä, mutta se ei auttanut ainakaan silloin. Oli selkeämpiä raskausoireita, joten ehkä se oli kemiallinen. Tikuttelua kokeilin vain yrityksen alkukuukausina, sen jälkeen en jaksanut. Nythän alkaa jo näyttää, että meissä on enemmän tai vähemmän vikaa, kun vain tietäisi mitä.
Siunausta palstalaisille!
 
Kiitos Jumalalle...mun ystävä tuli pari päivääs sitten uskoon: aivan ihana juttu...ja saatiin nähdä omin silmin Jumalan ihmeitä tänään...kummaltakin kasvoi jalat samanpituisiksi...kun oli vasen jalka kaverilla pari senttiä lyhyempi ja mulla 1,5 cm...Kyllä Herra on ihmeellinen. Jospa mulla issias lakkaa nyt...
Eli hallelujaa kukkuloilla tämäkin viikko...ja uskon että Herra sen vauvankin antaa ajallaan...
En epäile Jumalaa yhtään!!!
 
Heippa kaikki!

Heksu ompa mahtavia uutisia! Kyllä Taivaan Isä on niin hyvä!!!

Ekotyttö :hug: . Itsellä ainakin on tosi vaikea päästä näistä vauva-ajatuksista. Tosin nyt kun mun työpaikka vaihtuu, niin voi olla, että saan taas uutta zemppiä elämään... vaikutti nimittäin aika mukavalta paikalta...no mutta niin taisi nyt käydä, että jouluaaton ja joulupäivän olen töissä, mutta sitten alkaakin viiden päivän vapaajakso, joka on vielä kaiken lisäksi miehen kanssa yhteisiä vapaita, joten ehkä se vähän helpottaa tuota jouluasiaakin. Ja ehkä sillä tosiaan on, niinkuin Katie sanoi, niin joku tarkoitus, että olen silloin töissä.

Muuten sellaista kyselisin, kun mulla oli tän viikon keskiviikkona koko päivän sellaisia menkkamaisia kipuiluja(ei mitään hirveen kovia, mutta kuitenkin), eikä tosiaan oo vielä kuukautisten aika...kaiketi jotain 4-5 päivää ovulaatiosta, jos oikein oon arvioinu...et onko teillä tietoa, mitä vois olla? ite tietenkin heti aloin miettiin, et liittyykö raskauteen ja oisko jotain kiinnittymiskipuja... =) mutta yritän nyt taas rauhotella itteeni, että viime kierrossakin oli kaikenlaisia oireita, jotka oli ihan tavallisia menkkaoireita...

No mutta ei tässä sen kummempaa...paljon siunausta teille kaikille viikonloppuun!!

Ai niin ja lisäisin vielä, että Lammiska muistan teitä rukouksissa!!
 
TYTTÖ ONNELLINEN: mulla oli tosi kivulias ovulaatio tässä kierrossa ja kivut kesti 3 pvä ja sit menkkaoireita on ollu ain joskus iltasin senkin jälkeen. nyt mulla on jo ovulaatiosta 15 pvä eikä menkkoja näy. no nyt on tänään taas ollu vatsa kipeä eli huomenna odotan menkkojen alkavan. mut sitä siis tarkoitin et voihan se merkitäkin raskautta. toivotaan niin. ja onnea uuteen työhösi, mä oon joskus ollu töissä jouluaattona ja ei se niin kamalaa ole ollut.

hesku: mahtavaa kuulla tuollaisia juttuja. meidän Herra se on vaan number 1.

tääl kans ihan hyvä fiilis. oon saanu pariin vanhaan uskovaiseen ystävääni yhteyden ja rukoilut on taas paremmin maistunu. ihanaa olla uskossa vaik se on henkisesti välilä rankkaa.

siunatua viikonloppua vaan kaikille. yritän käydä useemmin tääl piipahtamassa


:) :)
 
Päärynärouva onnea ihan hirmusen paljon!! :hug: Ja Taivaan Isän siunausta odotusajalle!

Tosi ihanaa kuulla noin ihania uutisia...ja kiitos rohkaisusta...nyt pitää yrittää pitää pää kylmänä... =)

Riikkaliisa oispas aika ihana juttu, jos nyt oiskin tärpänny... =) tuuhan kertomaan miten kävi...toisillahan ei se plussa näy kovin pian, toivotaan parasta =)

siunattua tulevaa isäinpäivää kaikille!
 
Kiitos kaikille rukouksista, ette arvaakaan kuinka suuresti ne ovat kantaneet :hug:
Silmä on nyt leikattu, ja kiitos Herralle mitään jatkohoitoja kasvaimen vuoksi ei tarvita. Nyt vaan toivutaan ja parannellaan pikkuhiljaa Hänen voimassaan.

Onnea teille jotka jo saatte pientä elämää sydämenne alla kantaa :heart:
 

Yhteistyössä