¤~Uskovat kuumeilijat~¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Heippa kaikki pitkästä aikaa!!

JA oikeen siunattua alkavaa vuotta teille!

Faith suuren suuret onnentoivotukset teidän perheelle!! Ihania uutisia. Ja suurin kiitos tästä uutisesta Taivaan Isälle!!

Katie muistan teitä rukouksissa! Ihanaa kun olette saanut äidin kotiin.

Bianca :hug: . Kuvittelin itse hiukan ennen joulua olevani raskaana, kun oli niin vahvoja oireita(jotka oli kaiketi ihan tavallisia kuukautisoireita), ja tietty haaveilin että saisin antaa miehelle ihananaakin ihanamman joululahjan...nooh menkat sieltä sitten tuli ihan ajallaan...mutta ihana joulu oli silti, kun oli vapaata ja sai viettää aikaa perheen kanssa.

Ei sille mitään maha, kun joka kuukausi alkaa kierron puolessa välissä toiveet nostaa päätään...mutta oon silti kyllä tosi onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Mulla on niin monta asiaa hyvin!!

Tuuba rukoillaan, että saat kerhoosi lisää jäseniä. On tosi hyvä asia, että saa keskustella samanlaisia asioita läpikäyvien ihmisten kanssa. Siunausta sinulle!

Siunausta kaikille viikonloppuun!!
 
Siunattua vuotta 2009 kaikille!

Faith onnea plussasta! :flower:

tuuba tervetuloa!

Täällä edelleen imetys jatkuu, joten plussauutisia tuskin tulee ihan lähiaikoina. Mutta onneksi voin luottaa tämänkin asian olevan Herran käsissä!!!

Muistan teitä rukouksissa.
 
Supernatural childbirth by Jackie Mize.
http://books.google.ca/books?id=N768Lk4UsJsC&dq=supernatural+childbirth+jackie+mize&printsec=frontcover&source=bn&hl=en&ei=yP2QSbL3GZHANpX7tJYK&sa=X&oi=book_result&resnum=4&ct=result#PPP1,M1
Tuolta voitte kayda lukemassa kirjaa. Kertoo naisesta, jonka ei ikina (laakarien mukaan) pitanyt voida tulla raskaaksi - Sai 4 lasta :) Kertoo myos kuinka voi saada kivuttoman synnytyksen yms..en itse ole ehtinyt viela koko kirjaa lukemaan, joten en tieda kaikkea :) Huomasin just, etta sen voi lukea onlinessa.
Siunausta kaikille :)
 
Nosto!

Täällä on tapahtunut siinä mielessä edistystä, että kuukautiset ovat alkaneet pari viikkoa sitten kahden vuoden tauon jälkeen, joten nyt on sitten jo vähän toivoakin raskautumisen suhteen. :D Herran antaa uuden käärön kun on sen aika ja siitä suuri kiitos Hänelle!
 
löysin täältä tämän pinon, kun meinasin ensin perustaa uutta kun en tiennyt jo olevan :)
olen ollut uskossa reilu 2 vuotta ja olen kahden lapsen äiti p-o3 ja t-08, imetän vielä nuorimmaista nyt 7kk, uusi vauva on ollut tervetullut jo tytön syntymästä asti mutta imetys meillä on varmasti ollut syy etten ole vielä raskautunut, niin ja ensimmäiset kuukautiset alkoivat vasta nyt toukokuussa, nyt on sitten helpompi kuumeilla kun kroppa taas toimii, vaikkakin olen pyrkinyt jättämään tämänkin vauvakuumeeni Herran käsiin :heart:
Siunausta kaikille :heart:
tjot nyt kp7
 
Meillä on kaksi poikaa (03 ja 05) ja nyt kolmatta kuumeillaan. Uskovia ollaan mutta koska uskovia ystäviä ei ole kovin paljon, olisi mukava tätä kautta kuulla uskovien ajatuksia. Meitä kieltämättä hirvittää ajatus pienestä vauvasta joka vie niiiin paljon voimia että miten sitä jaksaa, kumma miten ihminen tahtoo aina unohtaa ettei täällä yksin ole, Jumala antaa jaksamista kun sitä pyytää ja tarvii. Itsellä on raskausajat olleet vaikeita mutta niin sitä vain unohtaa ajan kanssa ja taas haaveilee uudesta masuvauvasta... :heart:
 
meidän perheellä oli kevätflunssa ja vielä aika sitkeää sorttia :'( mutta nyt taas alkaa helpottaan, kiva kun pingviini100 löysit myös tänne , tervetuloa minunkin puolestani :flower:
Kiitos donusiunauksista ja kuin myös :heart:
täällä menossa kierto keskivaiheilla mutta eipä paljoa olla saatu yhteistä aikaa tässä kuussa kun molemmat niin väsyneitä aina iltaisin, meillä pikkuneiti pitää huolen siitä että yöllä ei ainakaan äiti nuku kovinpitkiä pätkiä, neiti heräilee rinnalle vielä öisinkin, niin ja päiväunet on nykyään meillä aikas pätkissä, että välillä miettii että tässä tilanteessa mun täytyy vähintäänkin olla hullu kun kuumeilen jo uudesta kääröstä :LOL: mutta minkäs sille voi :heart: ja mun mielestä olis niin ihana kun olis sit lapsilla toisistaan kaveria kun olis vähä pienempi ikä ero =)
piti muuten kertoa että tämä meidän tyttö on rukousvastaus :heart: se ainakin luo minuun toivoa siitä että meillä on Mahtava ja kaikkivoipa Jumala, ylistys ja kiitos siitä Herralle!

Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen. Ensimmäinen Pietarin kirje 4-5:7
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:

Taivaan Isän kämmenellä.. pienokaista toivovat:


Katie80
Matsalu
Päärynärouva
Sannulii
Ikiemo
Maaruska
Valma
Heksu76
Lumikeiju
Sipsukka87
Bianca72
Tyttö onnellinen
Siskonen
MyPoodles
Lammiska

tuuba
Donu
Ilo81
pingviini100
tiitu87
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tervetuloa kaikki mukaan!
Siunattua alkavaa päivää!
 
hei saanko liittyä tänne mukaan.. Toiveissa on vauva ollut jo monta vuotta mutta yritystä vuoden verran.. 1 keskenmeno rv13 todettiin.. :/ Saa muistaa rukouksin että Taivaan Isä sen pienen nyytin antais pian.. alkaa mieli olemaan senverran jo maassa :/

Siukuja<3
 
Hei, minä en varsinaisesti liity mukaan, kun olen niin laiska tänne palstoille kirjoittelemaan, vaikkakin seurailen näitä mielelläni. Haluaisin vaan jakaa teille erään ohjeen, jonka sain tällä viikolla, kun kerroin, miten aika ajoin, välillä useinkin, meinaan vaipua epätoivoon lapsen saamisen suhteen. Ohje kuului: aina kun epätoivo alkaa valtaamaan mieltäsi, sano vaikka ääneen: "Minä en voi tulla raskaaksi, mutta Kiitos Herra, Sinä voit sen tehdä". Ja niinhän se on, niin kuin me kaikki tiedämme. Jumalalle on kaikki mahdollista ja elämämme on Hänen käsissään. Kiitos siitä.
 
Ja lämpimästi olet tänne tervetullut tiitu87 ja voimia ja siunausta sinulle :heart: lisäsin sinut tuonne listaan.
alppiina olet aivan oikeassa, eipä tuhon muuta lisäämään kuin Aamen!
Onneksi meillä on rakastava Isä joka pitää meistä huolen ja kuulee meidän rukoukset ja on niihin voimallinen vastaamaan :heart:

aurinkoista ja siunattua viikonloppua kaikille :flower:
 
:attn:
täällä olen jo ruvennut miettimään että koska sitä uskaltais testata :p nyt kylläkin vasta kp 20 menossa että täytyisi vielä malttaa odottaa =)
minkäs laisissa tunnelmissa muut ovat? tällä hetkellä itselläni ei päähän paljoa muita ajatuksia ole mahtunut kuin raskaus ja vauvat.. :saint:

 
Heippa,

Avasin meille uuden pinon, koska täällä taitaa olla porukka vaihtunut ja noita vanhoja keskusteluja on turha pitää mukana. Toivottavasti ette pahastu! En osaa laittaa linkkiä, oon uus tällä palstalla.

Marie
 
Hei kaikille !!! Kuumeilen tuolla 40+ puolella, kun olen jo 46-vuotias. Huomasin tämän ketjun vähän aikaa sitten ja olihan tuolla pinossa, joku ihan tuttukin nimi.

Meillä uudehko avioliitto vajaa viisi vuotta ja miehellä ei lapsia, siksi tämä vielä näin myöhään. Minulla aikuiset lapset poika kohta 20 ja tyttö syksyllä 23. Taivaan Isälle on tämä asia jätetty, vaikka se välillä vaikealta tuntuu. Jos Hän suo niin vauva tulee, siihen pohjaamme.

Muistatteko meitäkin rukouksin. On ollut hyvin stressaavaa, kun on laitettu tässä yritystä pystyyn ja on tullut meistä riippumattomia hidastuksia välille.
Ovista tuossa tikuttelin ja vähän vaikea saada selville onko plussa vai ei viivat suunnilleen saman vahvuiset.

Tiitulle pahoittelut keskenmenosta ja toivotaan, että se nyytti sieltä vielä tulee. :hug:

Kaikille muillekin sisarille onnistumisia toivon

Siunaten Uudi
 

Yhteistyössä