...
Olet vapaa äänestämään, mutta ellet äänestä minua, ammutan sinut.Alkuperäinen kirjoittaja juippi:No voithan sen noinkin ajatella. Jumala haluaa tulla huomatuksi, ja tulee huomatuksi Tuomionpäivänä, myös SINÄ tulet sen huomaamaan. Jumala on luonut meidät, miksi emme alistuisi hänelle? Varmasti sinäkin alistut jollekkin asialle lähes päivittäin?Alkuperäinen kirjoittaja ....:Vapauden valita alistumisen tyrannimaisen Jumalan tahtoon, niinkö??Alkuperäinen kirjoittaja juippi:Mitä tarkoitat että Jumala antaa meille vapaan tahdon? Missä suurassa näin siis mainitaan?Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja juippi:3.85. Mutta jos joku pitää uskontonaan jotakin muuta kuin Islaamia , niin Jumala ei sitä koskaan hyväksy, ja kuoleman jälkeen hän on joutuva kadotettujen joukkoon.
Islaamilla tarkoitetaan alistumista Jumalan tahtoon ja johdatukseen.
2.62 (Koraaniin) uskovat ja myöskin ne jotka ovat juutalaisia, kristittyjä, saabalaisia, jos he uskovat Jumalaan ja Viimeiseen päivään ja elävät hurskaasti, saavat totisesti palkkansa Herransa luona; ei mikään pelko valtaa heitä, eikä heidän tarvitse murehtia.
Myös kristityt ja muutkin uskovaiset jotka USKOVAT JUMALAAN JA VIIMEISEEN PÄIVÄÄN ja ELÄVÄT HURSKAASTI saavat palkkansa....
Koraani myös opettaa miten eletään hurskaasti.
Muslimi ei voi tietää kohtaloaan koska se riippuu ihmisen teoista, jotka punnitaan tuomionpäivänä.
Sanotaan aina että paratiisi ei ole "ilmainen" helpolla sinne ei pääse. Siksi meidän täytyy alistua Jumalan tahtoon ja totella häntä parhaamme mukaan jotta meillä olisi siihen mahdollisuus =)
Jumala siis sanoo, että saatte vapaan tahdon, mutta ellette tee niinkuin vaadin, rankaisen tietenkin teitä iankaikkisesti. Millainen vapaa tahto se on? Vapaa tahto tehdä sitä, mitä Jumala haluaa ihmisen tekevän?
Onko se vapautta?
Islaamilla tarkoitetaan alistumista Jumalan tahtoon ja johdatukseen
Mutta jokainen itse päättää miten haluaa tämän elämän elää, Jumala on antanut jokaiselle aivot ja vapauden valita.
Millä perusteella sanot Jumalan olevan tyranni?
Voit omistaa vapaasti yrityksen, mutta ellet anna minulle suurinta osaa voitoista, sakotan sinua ja lakkautan yrityksesi.
Saat puhua vapaasti, mutta jos sanot jotain mistä en pidä, heitätän sinut vankilaan.
Kaikki hyvin. Sinullahan on vapaa tahto, vai mitä?
Tuohan on vapauden irvikuvaa-diktatuuria......