Koitan pikaiseen, kun mies tulossa koneelle.
Eli vuosia sitten aloin kiinnostua uskon asioista ja sitä ennen olin elänyt hyvin synkässä maailmassa, tavallaan oman itseni sisällä ja isteni kanssa(en ollut missää ruhmissä jne).
Exä joka oli tullut uskoon, soitti mulle ja puhui ainakin tunnin kaikenlaista, mm että jos olet tulossa uskoon, muista, varo, pahat henget tulee koettelemaan sua, ja niin hänellekkin kävi ja se oli hirveä kokemus ja todella pelottavaa. Ja ettö sitten pitää huutaa apua Jeesukselta.
Olin että
:kieh:
yeah right
mutta vastasin puhelimessa et ahaa, joo, okei, ja esitin että kovasti uskoin ja kiinnosti.
No, olin siis joitain viikkoja/kuukausia miettinyt noin yleensä uskon asioita ja näin hyvin usein unta jossa taistelin pahaa vastaan ja harkoittelin Isä Meidän rukousta. Viimein opin sen pitkän unien aikana harjoittelun ansioista.
Mietin onko sillä jokin merkitys että näen niitä unia ja tuntui kuin mua ois valmisteltu jotain varten :O.
No, sitten tuli se yö. Eli olin huonosti nukkuvaa sorttia(ei lapsia vielä), ja tapani mukaan miehen nukahtamisen jälkeen makasin aina ainakin tunnin hereillä ja odotin unta, suunnitelin seuraavaa päivää jne.
Menin sänkyyn ja mies jo nukkui. Olin valveilla, pirteä ja 100% varmasti hereillä. Oli yö. Kun makasin selälläni, vasemmalla puolella mua oli seinä jonka takana eteinen ja eteisen ovi.
Kohta alkoi tuntumaan siltä, että jokin todella läpeensä paha on ulko-ovemme ulkopuolella, ja olin toki aivan pihalla että mitä hittoa, miksi pelkään ihan yhtäkkiä aivan silmittömästi? Pelko kasvoi ja kasvoi ja kyse ei ollut mistään "voi kun pelkään pimeetä"-jutusta vaan ihan oikeesta kauhusta joka yhtäkkiä lähti lähestymään.
:'( .
makasin aivan jäykkänä kauhusta sillä se tunne oli järkky. En uskantanut liikkua, enkä siis kääntyä herättämään miestäni.
Tunsin että se paha jokin juttu lähestyy ja tulee meidän ulko-ovesta. Sitten kolahti meidän postiluukku :O!!! Ja ei, postia ei jaeta yöllä ja Aamulehteä meille ei tullut!
tunsin että se paha oli sisään ja eteni eteisen käytävää pitkin makkarin ovea kohti. Tunne oli käsittämättömän hirvee. En ole koskaan pelännyt niin.
Joku voi kysyä miten voin tietää miltä PAHA tuntuu. Sen tietää kun kokee! Se lähestyi hitaasti ja lopulta muistin miten olen unissa opetellut rukousta. Aloin kädet ristissä hokemaan Isä Meidän rukousta. Kun pääsin sen loppuun, tunsin miten paha vain hävisi :O. Puf, ja ahdistava tunnen poissa.
Ja nyt joku nauraa et ai "piru" tuli oikein pooostiluukusta, hahaha. Mistä hitosta minä tiedän miksi se paha henki kolautti luukkua? Tiedän että se pääsee vaikka rautaoven läpi. Ehkä se halusi pelotella tullessaan. Mistä mä sen tiedän.
Ja olen tuotakin ennen kokenut esineiden tippumisia jne outoja(mies todistanut) ja teininä ns. kummittelut poikakaverin luona(vanha talo). Että sanompa vaan epäilijöille, että olkaa kiitollisia jos ette ole kauhuhetkiä kokeneet. Mutta teidän on turha tulla sanomaan että mitäs sieniä sitä ollaan napattu :kieh: sillä edelleen sanon: sen tietää kun kokee.
Tuon pahan tapahtuman jälkeen on tullut äitinäkin tunteita että se paha olisi taas kuin iholla, melko lähellä ja haluaisi taas tulla mua koettelemaan, mutta olen rukoillut tiuhaan ja uskonut siihen, että Jeesukseen Usko pelastaa ja olen saanutkin olla rauhassa.
Puuh, piti tulla lyhyt pikaselitys mutta tätä EI voi pikaseen kertoa.
:wave:
Päästän ukon koneelle ja tuun takas myöhemmin jos jollain asiaa.