Rukoilijasirkka
Tuo on aika hyvin kuvattu mun mielestä, kauhean samalla tavalla ajattelen asiasta itse.Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:Uskon ja uskon siihen että pahat henget kärkkyvät ihmistä heikoimmalla hetkellä. Tiedän sen henk.koht. kokemuksesta. Olen kyl uskonut Jumalaan aina mutten antanut Jumalan koskaan tulla konkreettisesti elämääni ja Pyhä Hengen koskettaa. Kun koin todellisen uskoontulon niin lakkasin pelkäämästä pahaa. Usko Jumalaan on kuin panssari josta paha kimpoaa loitolle jos vain muistaa keskittää ajatukset Jumalaan.
Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen. 2. Tim. 1:7
Piti vielä tarkentaa ettei tuo tarkoita sitä että Jumalaan pelkästään passiivisesti uskomalla pahat asiat vaan häviää kuin taikaiskusta ympäriltä. Usko Jumalaan antaa ihmiselle halun toimia moraalisesti oikein ja seisoa hyvyyden ja oikeudenmukaisuuden puolella. Sellaista pahuus inhoaa. Paha henki haluaa hallita ihmistä joka rimpuilee epävarmuuden ja pelon kourissa. Paha henki saa ihmisen katkeroitumaan ja tuntemaan alemmuutta. Niiden tunteiden kourissa ihminen toimii yleensä väärin ja itsekkäästi.