Uskiksia ?

sulle siskosein ja kaikille muillekin :) Jos haluatte ni mua saa muistaa rukouksissa :) hahaha Heti kaytan tilaisuutta hyvakseni haha Elikas mun aiti on vakavasti sairas..Herra on kylla jo tehnyt ihmeita, mutta et jatkuis taa ylamaki ja et saisin viela joskus puhua hanen kanssaan. Han ei ole pystynyt puhumaan kohta 2 kk...se on piiitka aika. Mut siis iso kiitos Jeesukselle, et han on saanut olla kanssamme eika oo kuollut vaikka laakari sanoi, ett se on pian edessa, toisaalta ei hanen pitanyt ees tulla tajuihinsa...:) Ja niin han vaan katselee tv:ta ja kommunikoi silmillansa meidan kanssa!!! (Toiv. teksti ei nyt liian sekava)

Mielellani ruksaan muidenkin plesta :) Rukouspyyntoja siis vaan kehiin!!

Ja yhteisesti kaikkien siskojen puolesta, keta taalla on, etta saatais alkaa odottamaan vauvaa ja et Han suojelisi raskauden :)


 
täällä myös :wave: Minulle uskonnossa on tärkeää juuri se että kelpaan sellaisena kun olen kaikkine virheineni. Minulla on turvallinen olla kun tiedän että joku suojelee minua. On joku jolle saan puhua jakaa ajatuksia ja rukoukseni kuunnellaan. Tärkeintä on se mitä jokainen sisimmässä tuntee. :heart: Uskon rukouksen voimaan. Olen jo aikaa päiviä sitten rukoillut jo kaikkien vauvakuumeilijoiden puolesta. Uskon, että niin tapahtuu kun on tarkoitus. Eikä ihminen saa enempää taakkaa kantaakseen, mitä jaksaa itse kantaa :heart:
Katie tänään äitisi on rukouksissani.

Olipa sepustus, mutta ymmärsitte varmaan mitä tarkoitan :heart:
 
Arvaatkas mita!! Mun aiti alkoi puhumaan tanaan: antoi jarkevia vastauksia!! Hanen piti laakareiden mukaan olla vihannes ahhahahah!! Etta sellaista!! Mikaan ei oo mahdotonta Herralle!! Ma en tajua tata kaikkea, on taa vaan ihmeellista, mita ihmeita Jeesus voi tehda!! Kiitos rukouksista!!

Valma, toi on vaikea kysymys...Uskon itse, etta mikaan ei oo mahdotonta Herralle :) Mutta en myoskaan tuomitse hedelmoityshoitoja. I mean, jos sulla on sydamessa rauha alkaa hed. hoitoon, niin ala syyttele itseasi tai ota huonoa omaatuntoa..Herran tiet ovat tutkimattomat.. Ma pidan sut tiukasti rukouksissa!!! Yritetaan ottaa rennosti ja rukoillaan,etta tultais molemmat raskaaksi pian :) !!! Ois se IHANAA!!
 
ihana kuulla katie sun äidistä. tässä taas huomataan et rukouksella on suuri voima.

ruokoilen teidän kaikkien puolesta te vauva alkais kasvamaan mahassanne.

valma!kyl mä uskon et jos Jumala on tarkoittanut sinut vanhemmaksi siin vauvan saat tavalla tai toisella. se tapa ei ehkä oo niin oleellinen, pyydä Jumalalta johdatusta tässä asiassa.
 
Paarynarouvan kanssa :) No worries :) Tiedatko makin tossa kesan alussa mietin, et miksi en tuu raskaaksi, mutta sitten kun aiti sairastui, niin tajusin miksi :) En ma olisi raskaana jaksanut sita epatietoisuutta ja stressia, kun aiti oli toista viikkoa teholla eika tiedetty jaako henkiin vai ei...
Mutta siis mahtavaa han on paljon pirteampi nyt ja toipunut mielettomasti!! Mikaan ei oo mahdotonta Herralle!! Ei edes meidan lapsen saanti ahhaha :)
Aitilla on tanaan noussut korkea kuume, joten rukoillaan, et se menis ohi yhta nopeasti kuin tulikin ja, et huomenna ois taas parempi paiva :) Jeesus on hyva ja Hanen rakkautensa on NIIN ihanaa ja valtavaa :)
Joo ja ruksataan, et vauvat alkavat vatsassa kasvaa :) Ja saadaan kaikki nauttia aitiydesta pian, mutta kuitenkin Herran ajalla ei meidan :)
Blessings !!!
 
Ihanaa, että täältä löytyy muitakin uskovia! Juuri äsken siis vasta löysin tämän palstan. Huippua!
Sen verran voin kertoa, että me on nyt yritetty saada lasta 05/2007 alkaen. Välillä meinaa jo uskokin tässä asiassa loppua...
 
sipsukka87 vaik oma usko loppuis siihen et saako sitä vauvaa vai ei niin kyl Jumala tietää mitä tekee :)
rankkaa teil varmaan on, mut usko vaan Jumalaan ja rukoile niin kyllä sielt se vastaus joskus tulee.. täytyy nyt vaan muistuttaa et ainahan se Jumalan vastaus meidän rukouksiin ei ole sellainen mitä me halutaan, mut siihen on syynsä. ja muista et on muitakin tapoja saada lapsi kuin se perinteinen. en halua nyt masentaa sua. muistan sua rukouksin.
 
Vaan mitäpä sanotte tähän?

Minä olen jo 44-vuotias, siis tosi vanha vauvakuumeilija. Tapasin mieheni viisi vuotta sitten ja aluksi vauvaa toivottiin kovasti. Mihinkään hoitoihin ei kuitenkaan menty, vaan päätettiin jättää asian ns. Herran haltuun. Kun raskaus ei sitten yrittämisestä huolimatta alkanut, totuttelimme pikku hiljaa lapsettoman parin elämään. Avioliitto osoittautui tosi ihanaksi ja olimme onnellisia kahdestaankin.

Kaikki oli siis hyvin, kunnes viime toukokuussa PAM: tulin aivan yllättäen ja ihan luomusti raskaaksi! Voitte kuvitella, miltä meistä tuntui: meille oli tapahtunut ihme, olimme saaneet sen suurimman lahjan, mitä ikinä olimme toivoneet! Pettymys oli valtava, kun vauvanalkumme kuoli kohtuun 9. raskausviikolla.

Olen nyt pahasti riidoissa Luojani kanssa tämän takia. Miksi hän antoi lahjan, jonka kuitenkin heti otti pois? Olimme jo surumme surreet ja osaamme tyytyneet, kun meiltä taas tempaistiin matto jalkojen alta. Ei siinä ole suorastaan jonkinlainen kiusanteon tuntu? Katsokaa te maan matoset, mitä voisin teille antaa, mutta enpä anna kuitenkaan!

Mieheni mielestä keskenmeno oli meille jonkinlainen potku persuuksiin, että tehkää nyt tyhmät asialle jotain! Niinpä olemmekin nyt menossa lapsettomuushoitoihin. Kovin paljon en niistä odota enkä odota sitäkään, että ikinä ymmärtäisin, miksi meille näin tehtiin. Enkä silti voi olla kyselemättä...
 
Matsalu, todella harmi, etta kavi noin. Itse en usko Jeesuksen ketaan kiusaavan, mutta voin kuvitella, etta sinusta tuntui silta. Itsellani on ollut samanlaisia tuntemuksia aidin sairauden aikana. Jeesus kuitenkin AINA tietaa kaiken parhaiten, vaikka se sattuiskin meita silla hetkella, myohemmin ymmarramme miksi niin tapahtui - emme kylla aina! Niin ku esim. aiti oli jo toipumassa todella hyvin ja sitten tulikin kaikki mahdoll. komplikaatiot ja tuska oli kauhea.. Kysyin miksi Jeesus, miksi? Mutta aina kun rukoiltiin, tunsimme, ettei taa oo tassa - jotain hyvaa tulee ulos tasta kauheasta tilanteesta!! Ja niin on tullut!! Olemme nahneet ihania muutoksia ihmisissa ja nyt kaiken kukkuraksi aiti voi paremmin ja IHMEITA on tapahtunut monia hanen kohdallansa: han toipuu, vaikka hanella ei enaa pitanyt olla paikkaa tassa yhteiskunnassa!!!
Ala siskosein ole riidoissa Jeesuksen kanssa; se romuttaa sua. Yrita jaksaa luottaa, etta Han tietaa miksi nain kavi ja, etta Han on rakkaus :) Han ei sua kiusaa!!!
Sa oot Hanen kaunis tyttarensa, josta Han iloitsee!!
Pidan sut rukouksissa :) Olet kalliilla hinnalla ostettu!! Ala ole enaa surullinen!!
 

Yhteistyössä