Uskiksia ?

Testiä en ole vielä tehnyt, enkä sillai pidä kiirettä. Katsotaan vaikka ens tai sitä seuraavalla viikolla.. =) . Toivottavasti menkat ei ala. Tai jos nyt ei ole oikea aika toiselle lapselle, niin sitten kun on tarkoitus. Uskon syvästi, että Jumala kyllä kuulee meidän kaikkien vauvatoiveet, mutta antaa lapsen sitten kun sille oikea aika on. Ekaa kn aloin odottamaan sanoin Jumalalle, että tapahtukoon sinun tahtosi, ja että Sinä tiedät paremmin oikean ajoituksen vauvalle. Ja nyt jälkeenpäin ajatellen olen huomannut koko ajan asioita, että juuri näin prinsessamme syntymä oli tarkoitetukkin. Esim. 16- vuotias pikkusiskoni sairastui aivokasvaimeen vauvan ollessa vajaa 2kk, tai se ei siis ollutaan aivokasvain, vaikka leikkaukseen mennessä kirurgit vielä oli sitä mieltä, mutta sairastu siis vakavasti, ja jos en olisi ollut äitiyslomalla, en olisi pystynyt olemaan sairaalassa päivittäin hänen tukenaan, enkä kertomaan niin hyvin Jeesuksesta ja Hänen parantavasta voimasta. Mutta silti kannattaa rukoilla ja anoa Jumalalta ja kiittää Herraa jo etukäteen tulevasta lapsesta, vaikka testit toisensa jälkeen näyttäisi negaa. Jumala antaa aina parasta ja kaikki hyvä meidän elämään tulee Jumalalta =) Mutta neiti kaipailee päikkäreille, täytyy mennä!
 
Hei Lammiska kylläpä viestisi sai minut herkistymään...Osaltaan tietty vaikutti tuo rauhallinen musiikki, jota samalla kuuntelin, mutta kuitenkin...jotenkin tuo pikkusiskosi sairastuminen ja tuo viestistäsi välittyvä vahva usko siihen, että kaikki tapahtuu silloin kun on tarkoitettu, lohdutti minua kovasti. Tippa tuli linssiin... viestisi herätti mut myös syventymään rukoukseen, joten kiitos siitä Taivaan Isälle! Jotenkin tuntu siltä, että Jumala taas hoiti rukouksessa haavoja ja antoi uutta voimaa elämään...ja uskoa tulevaan.

Voisitteko rakkaat siskot muistaa rukouksissa erään henkilön omaisia, jotka surevat tänään rakkaansa menetystä.


Siunattua viikonloppua kaikille!

terv. tyttö onnellinen
 
Heippa vaan! tyttö onnellinen: kirjoitit kauniisti. Kyllä täälläkin monasti kysellään taivaan Isältä että miksi näin tai että kuuletko ollenkaan, mutta loppujen lopuksi olen sen huomannut, että kun antaa murheet herran huomaan, niin kaikki kääntyy parhai päin.

Niin, tein sittenkin sen raskaustestin jo... ja negaa näytti. Olin jotenkin niin varma raskaudesta =) . Menkat eivät kuitenkaan alkaneet, mutta luulen että se johtuu siitä, että meidän neiti viihtyy tissillä vielä niin paljon. Varsinkin kun kaksi alahammasta puhkesi, niin mikään muu ruoka ei juuri maistunut. Ja toisaalta, ehkä on parempi antaa kohdun vielä parantua keisarinleikkauksesta. Eikös ne lääkärit suosittele sektion jälkeen voden taukoa..? Kyllä synnytyskin pelottaisi paljon - oli niin rankka kokemus täällä, kun 34 tuntia ja 10 minuuttia sai tuota neitokaista odotella syntyvän. =) Toivottavasti seuraavalla kerralla menee paremmin :D
 
Moikka! Mahtuuko yksi hellari mukaan...mä oon ollut uskossa 8 vuotta...Vauvaa yritettiin aikaisemmin ja oli yritys tauolla ja nyt toivotaan pienokaista. Jumalaan luotan että antaa kun on aika...itse vaan on niin kärsimätön välillä.
Meillä on nyt vasta kaksi kuukautta takana yritystä...tai oikeastaan inhoan sanaa yritys...mutta parempaakaan en keksiny =)
On, kyllä ihanaa olla uskossa...päivääkään en vaihtaisi pois...siunausta kaikille!
 
Huomenta kaikki!

Meikäläinen oli viikonlopun leirillä ja kyllä nyt taas sai niin paljon uutta puhtia tähän uskonelämään =) Kyllä tosiaan kaikki on Jumalan kädessä! Uskon, että silläkin on oma tarkotuksensa, miksi meillä ei vielä ole pikkusta...

Lammiska kiitos vain itsellesi kauniista sanoistasi =) ja :hug: negatestistä. Sulla onkin ollut aika rankka synnytys. 34 tuntia on aika paljon...huh...

Heksu 76 tervetuloa! Toki mahdut mukaan joukkoon. Hienoa, että löysit tän pinon. Niin ja oon kyllä samaa mieltä, että yritys on siinä mielessä ikävä sana, että mein omalla yrittämisellä harvemmin tulee tuloksia...täytyy vain luottaa Jumalaan...ehkä toiveilu on parempi sana, se ei ainakaan mun korvaan kalskahda niin pahasti, vaikka on se ainakin mun kohdalla totta, että välillä ollaan ihan tosissaan yritetty...mutta kun ei ihminen voi luoda ihmistä vaikka kuinka yrittäisi, kyllä se Jumalan työtä on...=)


Mutta eipä muuta kuin siunattua alkavaa viikkoa kaikille!

terv. tyttö onnellinen
 
tyttö onnellinen: tänne kuulu ihan hyvää, työttömänä ole tällä hetkellä eli odottavin tunnelmin elelen et saisinko töitä tai et olis raskaana. tosin molemmat olis aivan loistava uutinen.vaik tosin en usko olevani raskaana koska olo ei ole yhtään sellainen.

uusille tervetuloa ja siunasta kaikille alkavaan viikkoon!!
 
Aivan ihana lista lumikeiju kiitos vaivannäöstä!!

Kiva kuulla susta päärynärouva! Kyllä ne työ ja vauva-asiat järjestyypi, kun on oikea aika...muistetaan rukouksin..

Minä just tulin töistä. Huomenna ois työhaastattelu yhteen vakkaripaikkaan...saa nähä, miten käy. Siunausta kaikille ja mukavaa iltaa!!
 
vierailija
No nyt se ns. lapsettomuuskin selvis!
Tai vauvattomuus..mulla on tuo prolaktiiniarvo koholla 1200 tai vähän ylikin, oli vähän järkytys, niin meni osittain ohi tuo lukema :/ . Sehän sais olla vissiin max.500.
Nyt kirraan lääkäriltä lääkkeet.

Muistatteko missä kohtaa kiertoa tuo mahd. lääke, eli parlodel otettiin??
:attn: :attn:
Mikä tuo kirja on?
 

Yhteistyössä